Hihiquote:Op maandag 20 februari 2012 18:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je had gezegd dat het een jong gedetineerde in de tbs was die stiekem een biertje dronk wat ie naar binnen gesmokkeld had met sbs undercover had ik je ook geloofd.
en even offtopic, heineken is 1 van de minst lekkere biertjes. beter grolsch, hertog jan, dit datquote:
grolschquote:Op maandag 20 februari 2012 18:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en even offtopic, heineken is 1 van de minst lekkere biertjes. beter grolsch, hertog jan, dit dat
Niet aan iedereen vertellenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel geil.
En jij?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel geil.
Jou zou ik ook wel neuken.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
SMEG IS ECHT HEEL GEIL!!!!!
oeps sorry![]()
Alles valt te lerenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Mensen die mij willen neuken, en niet weten dat ik hartstikke verlegen en preuts ben irl
Dromen mag altijd toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Mensen die mij willen neuken, en niet weten dat ik hartstikke verlegen en preuts ben irl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Maakt niet uit hoor, ik giet je eerst helemaal vol met drank.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik giet je ook helemaal vol met...quote:Op maandag 20 februari 2012 20:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, ik giet je eerst helemaal vol met drank.
Benzine.quote:
BENZINEquote:
Aansteker erbijquote:
WATquote:
Dit slaat in geen enkel opzicht op A-J. Dit tevens omdat je P_z quotequote:
Wat is 1 crapper?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |