quote:Op zondag 19 februari 2012 18:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
doe dat lekker zelfdaar ga ik mijn handen niet aan vies maken
Jij bent een fokker dus ook vies!quote:
ik ben een fokster. die zijn over het algemeen niet zo vies.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij bent een fokker dus ook vies!
Vieze meiden
Je bent niet vies als je vrijwillig post tussen vieze mannen met 30cm roedels op een internetforum?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben een fokster. die zijn over het algemeen niet zo vies.
neehoor, hoe vies die vieze kerels ook zijn zelf ben ik schoonquote:Op zondag 19 februari 2012 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent niet vies als je vrijwillig post tussen vieze mannen met 30cm roedels op een internetforum?
Jouw mening, smeerlapquote:Op zondag 19 februari 2012 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
neehoor, hoe vies die vieze kerels ook zijn zelf ben ik schoon
Wie had het over handen dan? Zuigen krengquote:Op zondag 19 februari 2012 18:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
doe dat lekker zelfdaar ga ik mijn handen niet aan vies maken
Niet zo... dus wel een beetje?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben een fokster. die zijn over het algemeen niet zo vies.
Ienemienemuttequote:
Maar je slikt wel?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geen idee hoe het met alle andere foksters zit he
quote:
Je gluurt naar zelf fistende mannenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jawel man ik zag het wel, schaam je maar niet hoor
ja want ik kan door de computer heen kijken enzoquote:Op zondag 19 februari 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je gluurt naar zelf fistende mannen
Blegh, jij bent viesquote:Op zondag 19 februari 2012 19:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja want ik kan door de computer heen kijken enzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |