quote:Stel je een 12 km lange stormbaan voor, waar om de paar kilometer obstakels opdoemen. Zoals de combi van autobanden en cargo-netten, het beklimmen van enorme trappen of het trotseren van een blokkade van gestapelde auto’s. Kortom, de ultieme track waar je spieren van gaan branden en je hart sneller van gaat kloppen.
Uh.... die van 16 september is in Amsterdam.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:04 schreef Jahr00n het volgende:
Lijkt me fucking vet maar veel te ver weg. Beter wordt zoiets in Nederland geregeld.
Ooh ik zag alleen steden in de amerika staan en het zit vol helaas.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Uh.... die van 16 september is in Amsterdam.
Goed punt.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ooh ik zag alleen steden in de amerika staan
Mods zijn doof?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik heb een topic report gedaan met de vraag of er Amsterdam aan de topictitel kan worden toegevoegd.
Idioot.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kreeg vanochtend een briljant trainingsidee!
We gaan gewoon in Rotterdam alle trappen op CS op en afrennen. En dat dan combineren met een paar rondjes door het centrum.
Ergens in april ofzo?quote:
twitter:MH_Urbanathlon twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 11:43:21Binnenkort komen nieuwe startbewijzen voor de Men's Health Urbanathlon beschikbaar. Houd Twitter in de gaten! reageer retweet
Ander weekend dan maar!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:47 schreef loveli het volgende:
Paasweekend gaat 'em niet worden voor mij..
de trappen vanuit de tunnel hebben 22 tredes, die over het spoor heen 35.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kreeg vanochtend een briljant trainingsidee!
We gaan gewoon in Rotterdam alle trappen op CS op en afrennen. En dat dan combineren met een paar rondjes door het centrum.
Sorry.quote:
twitter:MH_Urbanathlon twitterde op donderdag 21-06-2012 om 19:20:26Deze gaan we in Amsterdam beter en origineler doen #obstakel http://t.co/jI5aC6lh reageer retweet
twitter:MH_Urbanathlon twitterde op donderdag 21-06-2012 om 14:51:56Dingen die we leuk vinden. http://t.co/AtCcNKO9 reageer retweet
twitter:MH_Urbanathlon twitterde op donderdag 21-06-2012 om 15:00:22Dingen die we leuk vinden (2). http://t.co/xc2geCjm reageer retweet
Ik ben nu al bang.twitter:MH_Urbanathlon twitterde op donderdag 21-06-2012 om 15:02:03Dingen die we leuk vinden (3) http://t.co/YpplnBZM reageer retweet
Dit is een redelijk duidelijke foto van de route.twitter:MHeditor twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 19:13:47Het traject van de Urbanathlon van 16.09.12. Met 25 obstakels. Fijn stukje Amsterdam #mh http://t.co/ynAPCcqk reageer retweet
Ik denk dat ik zoiets dit jaar nog red, maar in 2013 ga ik samen met jou zo'n race doen. Welke urbanathlon of mudmasters dan ookquote:
Neem een andere trainer.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, eerste training gehad op de sportschool en ik heb nu al spierpijn. De instructeur vindt het wel een uitdaging om mij Urbanathlon-proof te krijgen, dus de komende weken doe ik (naast het spinnen en hardlopen) 2 keer per week een crossfit schematje. In 25 minuten doe ik de volgende dingen:
- plat op een bankje en met dumbells omhoog
- zo'n apparaat wat je naar beneden moet trekken voor je schouders
- op een traptrede springen
- staan, met kleine dumbells armen naar schouderhoogte
- lunges, benen afwisselen, met kleine dumbells.
Alles 15 keer, tussen de rondes 20 seconden pauze en dan weer verder.
Ik was blij dat het voorbij was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:18 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Neem een andere trainer.Ondertussen ben ik alweer een paar schema's verder en weet ik dat dat een pull down is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast apparaten en gewichten, doe ik ook veel oefeningen met eigen lichaamsgewicht.
Maar vertel, wat zou ik volgens jou moeten doen?Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Een andere trainer zoekenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik alweer een paar schema's verder en weet ik dat dat een pull down is.
Naast apparaten en gewichten, doe ik ook veel oefeningen met eigen lichaamsgewicht.
Maar vertel, wat zou ik volgens jou moeten doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het is een lat pull down trouwens.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2012 13:36:56 ]
Zal je even uit de droom halen, het was niet echt een tip, maar een serieus advies, wat je echt zou moeten opvolgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dank je voor deze ontzettend zinvolle tips.
Succes morgen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:21 schreef stoeltafel het volgende:
Morgen is het zover. Doe toch onverwachts mee. Dit jaar redelijk getraind alleen de laatste 6 weken niet kunnen trainen( op hoop van zegen. Dan maarop karakter:)
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:46 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zal je even uit de droom halen, het was niet echt een tip, maar een serieus advies, wat je echt zou moeten opvolgen.
Of ga je veder met een PT die je schouders op een lat pull down laat doen.
Zo wie zo, is lat pull down niet ideaal als je voor de Urbanathlon moet trainen.
Wat denkt je personal kneusje? Dat je na 5 kilometer ineens verast word met een bataljon lat pull down machines![]()
dumbell press bedoel je?
Wat zei je PT, het is voor je kuiten.
Ja, schouder tuurlijk, jij wel
Nou, nou, maak het niet te bont!
![]()
Doe eens lunges zonder je benen af te wisselen![]()
Hou toch op man, het begint gênant te worden.
Hardcore Crossfitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:46 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zal je even uit de droom halen, het was niet echt een tip, maar een serieus advies, wat je echt zou moeten opvolgen.
Of ga je veder met een PT die je schouders op een lat pull down laat doen.
Zo wie zo, is lat pull down niet ideaal als je voor de Urbanathlon moet trainen.
Wat denkt je personal kneusje? Dat je na 5 kilometer ineens verast word met een bataljon lat pull down machines![]()
dumbell press bedoel je?
Wat zei je PT, het is voor je kuiten.
Ja, schouder tuurlijk, jij wel
Nou, nou, maak het niet te bont!
![]()
Doe eens lunges zonder je benen af te wisselen![]()
Hou toch op man, het begint gênant te worden.
Het gaat om je slaap van gisteren, als die goed is geweest ga je hem goed uitlopenquote:Op zondag 16 september 2012 08:48 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb ook niet geslapen eigenlijk, gelukkig de voorgaande dagen wel. Ben onderhand al onderweg. Heb er echt heel veel zin in! Wordt zeker een groot feest!
Klinkt als een kansloze organisatiequote:Op zondag 16 september 2012 15:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Het is allemaal in de soep gelopen. Toeschouwers liepen over het parkoers. Daardoor kregen we na 45 minuten te wachten in het start vak te horen dat de route was ingekort en er 3 kleinere rondes gelopen werden. Daardoor kwamen de waves door elkaar te lopen en moest je af en toe te lang wachten bij obstakels. Veel mensen hebben ook maar 2 rondes gelopen. Ik zat in de 1e wave, dus eerste ronde ging lekker, daarna werd het steeds drukker. In de 3e einde was er zelfs nog een extra deel van het parkoers afgezet ineens.
Voor tijden hoef ik dus sowieso niet te kijken. Wel zelf natuurlijk 3 rondes uitgelopen. Iets te snel begonnen maar me goed kunnen her pakken. Vooral door de rustpuntjes bij obstakels. Zelf gelukkig nog erg lekker kunnen rennen en vond het toch nog een leuke race. Maar de organisatie was toch echt een flink minpunt!
Onrechtmatige daad bijna!quote:Op zondag 16 september 2012 16:38 schreef DeeBee het volgende:
Klinkt gezien het inschrijvingsgeld als een ontzettende wanprestatie...
40 toch?quote:Op zondag 16 september 2012 17:50 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Onrechtmatige daad bijna!
Wat was het inschrijfgeld eigenlijk? 5,..10 euro?
Het meest kansloze was nog het water. In het parcour van 4km was 1 waterpunt met wat bekers. Hier moesten dus 5000 mensen gebruik van maken, echt te kansloos!quote:Op zondag 16 september 2012 16:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Klinkt als een kansloze organisatie
6oktober is de MudMasters of is die al uitverkocht?quote:Op zondag 16 september 2012 18:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb zelfs 57,50 betaald in de na-inschrijving. Ik hoop inderdaad wel dat ze in ieder geval iets doen om wat terug te geven. Desnoods een gratis abootje op MH ofzo, vind het toch wel een leuk blad. Wat trouwens nog meer niet helemaal goed ging was dat je 1 drankpost had. De 1e ronde ging dat nog wel, toen liep er nog maar 1 wave, maar de 2e en 3e ronde stond het dus echt helemaal vol bij de drankpost, ook wachtrijen dus. Die 2 keer dan ook maar overgeslagen, ik weet gelukkig van mezelf dat ik niet heel veel nodig heb.
Achja, de uitdaging was leuk, maar voor een tweede keer krab ik mezelf wel even achter mijn oren. Volgend jaar maar MudMasters of StrongmanRun gaan doen!
Alleen nog kaarten voor de 6km dacht ik. 12km is long gone..quote:Op zondag 16 september 2012 20:30 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
6oktober is de MudMasters of is die al uitverkocht?
Punt was dat er 3 dagen geleden een vrachtwagen tegen een obstakel is gereden. Hierdoor moesten ze improviseren. Na dit gedaan te hebben moesten de hekken continue worden verplaatst omdat toeschouwers door het parcour gingen lopen. De politie had hierdoor geen vergunning afgegeven.quote:Op zondag 16 september 2012 16:38 schreef DeeBee het volgende:
Klinkt gezien het inschrijvingsgeld als een ontzettende wanprestatie...
En dat wachten voor obstakels lijkt mij sowieso al verschrikkelijk normaal gesproken, maar wie verzint het om kleine rondjes te gaan lopen.En ook die rede: 'er lopen mensen op het parcours'.
_
Als je de afzetting al niet kan regelen dan verdien je niet eens een vergunning...
Jij ging hem lopen toch?quote:Op zondag 16 september 2012 20:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Alleen nog kaarten voor de 6km dacht ik. 12km is long gone..
Het maakt niet uit wat de reden was, het had gewoon opgelost moeten worden.quote:Op zondag 16 september 2012 20:32 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Punt was dat er 3 dagen geleden een vrachtwagen tegen een obstakel is gereden. Hierdoor moesten ze improviseren. Na dit gedaan te hebben moesten de hekken continue worden verplaatst omdat toeschouwers door het parcour gingen lopen. De politie had hierdoor geen vergunning afgegeven.
Het meest slechte was nog de communicatie want die was er niet. Heb ruim een uur gewacht in het startvak, slecht!
Ging dat om die monkey-bars die er in één keer uit lagen omdat het zogenaamd 'onveilig' zou zijn?quote:Op zondag 16 september 2012 20:32 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Punt was dat er 3 dagen geleden een vrachtwagen tegen een obstakel is gereden. Hierdoor moesten ze improviseren. Na dit gedaan te hebben moesten de hekken continue worden verplaatst omdat toeschouwers door het parcour gingen lopen. De politie had hierdoor geen vergunning afgegeven.
Het meest slechte was nog de communicatie want die was er niet. Heb ruim een uur gewacht in het startvak, slecht!
3 dagen geleden en dan niet de hekken op orde hebben... sorry, maar dat is een slecht excuus (en ik geloof het niet, maar ik heb dan ook gesproken met mensen die het parcour hebben opgebouwd).quote:Op zondag 16 september 2012 20:32 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens echt zonde! Heb toch 45e betaald. Flink naar toe geleefd en dan dit. Wel de medaille gehaaldquote:Op zondag 16 september 2012 20:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat de reden was, het had gewoon opgelost moeten worden.
Maar echt serieus hoor. Dacht dat je er op events zoals de Amsterdam Marathon, de Tour de France of een evenement als Mysteryland of Dance Valley niks mis ging? De evenementen lijken soepel te lopen en dat is juist de kracht van een goede organisatie.quote:Op zondag 16 september 2012 20:41 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens echt zonde! Heb toch 45e betaald. Flink naar toe geleefd en dan dit. Wel de medaille gehaald
matige verklaring.quote:Op maandag 17 september 2012 18:09 schreef slacker_nl het volgende:
http://www.urbanathlon.nl/verklaring
Ze hebben dus voor de 45 euro X 5000 personen, geen personeel ingehuurd zoals bewaking?quote:Op maandag 17 september 2012 18:53 schreef stoeltafel het volgende:
Kansloos! Nu moet ik nog moeite gaan doen omdat zij hard falen?
Zoveel bezoekers waren er niet
Het ongeluk was op vrijdag gebeurd ipv zaterdag
De politie zei dat er te weinig vrijwilligers waren
Waarom was er nauwelijks water?
Oftewel een kut organisatie! 6 oktober naar mud masters. Is kijken hoe het ook kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |