twitter:MH_Urbanathlon twitterde op donderdag 21-06-2012 om 19:20:26Deze gaan we in Amsterdam beter en origineler doen #obstakel http://t.co/jI5aC6lh reageer retweet
twitter:MH_Urbanathlon twitterde op donderdag 21-06-2012 om 14:51:56Dingen die we leuk vinden. http://t.co/AtCcNKO9 reageer retweet
twitter:MH_Urbanathlon twitterde op donderdag 21-06-2012 om 15:00:22Dingen die we leuk vinden (2). http://t.co/xc2geCjm reageer retweet
Ik ben nu al bang.twitter:MH_Urbanathlon twitterde op donderdag 21-06-2012 om 15:02:03Dingen die we leuk vinden (3) http://t.co/YpplnBZM reageer retweet
Dit is een redelijk duidelijke foto van de route.twitter:MHeditor twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 19:13:47Het traject van de Urbanathlon van 16.09.12. Met 25 obstakels. Fijn stukje Amsterdam #mh http://t.co/ynAPCcqk reageer retweet
Ik denk dat ik zoiets dit jaar nog red, maar in 2013 ga ik samen met jou zo'n race doen. Welke urbanathlon of mudmasters dan ookquote:
Neem een andere trainer.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, eerste training gehad op de sportschool en ik heb nu al spierpijn. De instructeur vindt het wel een uitdaging om mij Urbanathlon-proof te krijgen, dus de komende weken doe ik (naast het spinnen en hardlopen) 2 keer per week een crossfit schematje. In 25 minuten doe ik de volgende dingen:
- plat op een bankje en met dumbells omhoog
- zo'n apparaat wat je naar beneden moet trekken voor je schouders
- op een traptrede springen
- staan, met kleine dumbells armen naar schouderhoogte
- lunges, benen afwisselen, met kleine dumbells.
Alles 15 keer, tussen de rondes 20 seconden pauze en dan weer verder.
Ik was blij dat het voorbij was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:18 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Neem een andere trainer.Ondertussen ben ik alweer een paar schema's verder en weet ik dat dat een pull down is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast apparaten en gewichten, doe ik ook veel oefeningen met eigen lichaamsgewicht.
Maar vertel, wat zou ik volgens jou moeten doen?Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Een andere trainer zoekenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik alweer een paar schema's verder en weet ik dat dat een pull down is.
Naast apparaten en gewichten, doe ik ook veel oefeningen met eigen lichaamsgewicht.
Maar vertel, wat zou ik volgens jou moeten doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het is een lat pull down trouwens.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2012 13:36:56 ]
Zal je even uit de droom halen, het was niet echt een tip, maar een serieus advies, wat je echt zou moeten opvolgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dank je voor deze ontzettend zinvolle tips.
Succes morgen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:21 schreef stoeltafel het volgende:
Morgen is het zover. Doe toch onverwachts mee. Dit jaar redelijk getraind alleen de laatste 6 weken niet kunnen trainen( op hoop van zegen. Dan maarop karakter:)
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:46 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zal je even uit de droom halen, het was niet echt een tip, maar een serieus advies, wat je echt zou moeten opvolgen.
Of ga je veder met een PT die je schouders op een lat pull down laat doen.
Zo wie zo, is lat pull down niet ideaal als je voor de Urbanathlon moet trainen.
Wat denkt je personal kneusje? Dat je na 5 kilometer ineens verast word met een bataljon lat pull down machines![]()
dumbell press bedoel je?
Wat zei je PT, het is voor je kuiten.
Ja, schouder tuurlijk, jij wel
Nou, nou, maak het niet te bont!
![]()
Doe eens lunges zonder je benen af te wisselen![]()
Hou toch op man, het begint gênant te worden.
Hardcore Crossfitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:46 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zal je even uit de droom halen, het was niet echt een tip, maar een serieus advies, wat je echt zou moeten opvolgen.
Of ga je veder met een PT die je schouders op een lat pull down laat doen.
Zo wie zo, is lat pull down niet ideaal als je voor de Urbanathlon moet trainen.
Wat denkt je personal kneusje? Dat je na 5 kilometer ineens verast word met een bataljon lat pull down machines![]()
dumbell press bedoel je?
Wat zei je PT, het is voor je kuiten.
Ja, schouder tuurlijk, jij wel
Nou, nou, maak het niet te bont!
![]()
Doe eens lunges zonder je benen af te wisselen![]()
Hou toch op man, het begint gênant te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |