abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116838822
En daar gaan we dan. Bijna niet geslapen door de spanning. Baal echt dat ik niet meer heb kunnen trainen maar we zullen het zien. Begin gewoon lekker met joggen en dan zien we wel waar we eindigen. Heb namelijk nog nooit meer dan 5km gelopen maar wel maanden getraind met de bootcamp. Dus lekker veel oefeningen en tussendoor hardlopen.
pi_116838859
Ik heb ook niet geslapen eigenlijk, gelukkig de voorgaande dagen wel. Ben onderhand al onderweg. Heb er echt heel veel zin in! Wordt zeker een groot feest!
pi_116842461
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 08:48 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb ook niet geslapen eigenlijk, gelukkig de voorgaande dagen wel. Ben onderhand al onderweg. Heb er echt heel veel zin in! Wordt zeker een groot feest!
Het gaat om je slaap van gisteren, als die goed is geweest ga je hem goed uitlopen :) Succes!
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_116849593
Het is allemaal in de soep gelopen. Toeschouwers liepen over het parkoers. Daardoor kregen we na 45 minuten te wachten in het start vak te horen dat de route was ingekort en er 3 kleinere rondes gelopen werden. Daardoor kwamen de waves door elkaar te lopen en moest je af en toe te lang wachten bij obstakels. Veel mensen hebben ook maar 2 rondes gelopen. Ik zat in de 1e wave, dus eerste ronde ging lekker, daarna werd het steeds drukker. In de 3e einde was er zelfs nog een extra deel van het parkoers afgezet ineens.
Voor tijden hoef ik dus sowieso niet te kijken. Wel zelf natuurlijk 3 rondes uitgelopen. Iets te snel begonnen maar me goed kunnen her pakken. Vooral door de rustpuntjes bij obstakels. Zelf gelukkig nog erg lekker kunnen rennen en vond het toch nog een leuke race. Maar de organisatie was toch echt een flink minpunt!
  zondag 16 september 2012 @ 16:32:19 #80
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_116852473
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Het is allemaal in de soep gelopen. Toeschouwers liepen over het parkoers. Daardoor kregen we na 45 minuten te wachten in het start vak te horen dat de route was ingekort en er 3 kleinere rondes gelopen werden. Daardoor kwamen de waves door elkaar te lopen en moest je af en toe te lang wachten bij obstakels. Veel mensen hebben ook maar 2 rondes gelopen. Ik zat in de 1e wave, dus eerste ronde ging lekker, daarna werd het steeds drukker. In de 3e einde was er zelfs nog een extra deel van het parkoers afgezet ineens.
Voor tijden hoef ik dus sowieso niet te kijken. Wel zelf natuurlijk 3 rondes uitgelopen. Iets te snel begonnen maar me goed kunnen her pakken. Vooral door de rustpuntjes bij obstakels. Zelf gelukkig nog erg lekker kunnen rennen en vond het toch nog een leuke race. Maar de organisatie was toch echt een flink minpunt!
Klinkt als een kansloze organisatie :X
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_116852517
Wat ik al dacht (helaas is die post verwijderd), gebrekkige management skills bij de men's health club.
Had ik toch gelijk!

Wellicht volgend jaar toch maar een bataljon lat pull down machines dan?
pi_116852792
Klinkt gezien het inschrijvingsgeld als een ontzettende wanprestatie... _O-

En dat wachten voor obstakels lijkt mij sowieso al verschrikkelijk normaal gesproken, maar wie verzint het om kleine rondjes te gaan lopen. :') En ook die rede: 'er lopen mensen op het parcours'. :')_

Als je de afzetting al niet kan regelen dan verdien je niet eens een vergunning...
Jack does it in real time...
  zondag 16 september 2012 @ 16:42:13 #83
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_116852960
Op Facebook zie je ook VEEL mensen klagen :')
Kansloos :')
pi_116855674
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:38 schreef DeeBee het volgende:

Onrechtmatige daad bijna!

Wat was het inschrijfgeld eigenlijk? 5,..10 euro?
pi_116855723
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 17:50 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Onrechtmatige daad bijna!

Wat was het inschrijfgeld eigenlijk? 5,..10 euro?
40 toch? :X
pi_116856208
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 17:51 schreef knnth het volgende:

[..]

40 toch? :X
Auw, dat wordt terug betalen door men's health.
pi_116856386
Ik heb zelfs 57,50 betaald in de na-inschrijving. Ik hoop inderdaad wel dat ze in ieder geval iets doen om wat terug te geven. Desnoods een gratis abootje op MH ofzo, vind het toch wel een leuk blad. Wat trouwens nog meer niet helemaal goed ging was dat je 1 drankpost had. De 1e ronde ging dat nog wel, toen liep er nog maar 1 wave, maar de 2e en 3e ronde stond het dus echt helemaal vol bij de drankpost, ook wachtrijen dus. Die 2 keer dan ook maar overgeslagen, ik weet gelukkig van mezelf dat ik niet heel veel nodig heb.
Achja, de uitdaging was leuk, maar voor een tweede keer krab ik mezelf wel even achter mijn oren. Volgend jaar maar MudMasters of StrongmanRun gaan doen! :P
pi_116862990
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:32 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Klinkt als een kansloze organisatie :X
Het meest kansloze was nog het water. In het parcour van 4km was 1 waterpunt met wat bekers. Hier moesten dus 5000 mensen gebruik van maken, echt te kansloos!

Volgend jaar mag het hopelijk beter want het inschrijfgeld is niet mis.
pi_116863054
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb zelfs 57,50 betaald in de na-inschrijving. Ik hoop inderdaad wel dat ze in ieder geval iets doen om wat terug te geven. Desnoods een gratis abootje op MH ofzo, vind het toch wel een leuk blad. Wat trouwens nog meer niet helemaal goed ging was dat je 1 drankpost had. De 1e ronde ging dat nog wel, toen liep er nog maar 1 wave, maar de 2e en 3e ronde stond het dus echt helemaal vol bij de drankpost, ook wachtrijen dus. Die 2 keer dan ook maar overgeslagen, ik weet gelukkig van mezelf dat ik niet heel veel nodig heb.
Achja, de uitdaging was leuk, maar voor een tweede keer krab ik mezelf wel even achter mijn oren. Volgend jaar maar MudMasters of StrongmanRun gaan doen! :P
6oktober is de MudMasters of is die al uitverkocht?
  zondag 16 september 2012 @ 20:32:50 #90
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_116863245
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:30 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

6oktober is de MudMasters of is die al uitverkocht?
Alleen nog kaarten voor de 6km dacht ik. 12km is long gone..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_116863257
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:38 schreef DeeBee het volgende:

En dat wachten voor obstakels lijkt mij sowieso al verschrikkelijk normaal gesproken, maar wie verzint het om kleine rondjes te gaan lopen. :') En ook die rede: 'er lopen mensen op het parcours'. :')_

Als je de afzetting al niet kan regelen dan verdien je niet eens een vergunning...
Punt was dat er 3 dagen geleden een vrachtwagen tegen een obstakel is gereden. Hierdoor moesten ze improviseren. Na dit gedaan te hebben moesten de hekken continue worden verplaatst omdat toeschouwers door het parcour gingen lopen. De politie had hierdoor geen vergunning afgegeven.

Het meest slechte was nog de communicatie want die was er niet. Heb ruim een uur gewacht in het startvak, slecht!
  zondag 16 september 2012 @ 20:34:04 #92
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_116863347
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:32 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Alleen nog kaarten voor de 6km dacht ik. 12km is long gone..
Jij ging hem lopen toch?
  zondag 16 september 2012 @ 20:34:35 #93
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_116863400
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:32 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Punt was dat er 3 dagen geleden een vrachtwagen tegen een obstakel is gereden. Hierdoor moesten ze improviseren. Na dit gedaan te hebben moesten de hekken continue worden verplaatst omdat toeschouwers door het parcour gingen lopen. De politie had hierdoor geen vergunning afgegeven.

Het meest slechte was nog de communicatie want die was er niet. Heb ruim een uur gewacht in het startvak, slecht!
Het maakt niet uit wat de reden was, het had gewoon opgelost moeten worden.
pi_116863552
quote:

[..]

Ging dat om die monkey-bars die er in één keer uit lagen omdat het zogenaamd 'onveilig' zou zijn?
  zondag 16 september 2012 @ 20:37:53 #95
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_116863670
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:34 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Jij ging hem lopen toch?
Jep.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zondag 16 september 2012 @ 20:40:49 #96
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_116863923
quote:

[..]

3 dagen geleden en dan niet de hekken op orde hebben... sorry, maar dat is een slecht excuus (en ik geloof het niet, maar ik heb dan ook gesproken met mensen die het parcour hebben opgebouwd).
pi_116864021
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:34 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Het maakt niet uit wat de reden was, het had gewoon opgelost moeten worden.
Helemaal mee eens echt zonde! Heb toch 45e betaald. Flink naar toe geleefd en dan dit. Wel de medaille gehaald :)
  zondag 16 september 2012 @ 20:47:15 #98
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_116864456
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:41 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Helemaal mee eens echt zonde! Heb toch 45e betaald. Flink naar toe geleefd en dan dit. Wel de medaille gehaald :)
Maar echt serieus hoor. Dacht dat je er op events zoals de Amsterdam Marathon, de Tour de France of een evenement als Mysteryland of Dance Valley niks mis ging? De evenementen lijken soepel te lopen en dat is juist de kracht van een goede organisatie.
pi_116866933
Volg je antwoord niet ff maar het is extra kansloos omdat dit event al op verschillende plaatsen heeft plaats gevonden in de wereld. Ga 6okt misschien mee doen met mudmasters en volgend jaar naar deze
Nu flink uitrusten
  maandag 17 september 2012 @ 18:09:23 #100
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_116898589
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')