Ai. Waarom in het ziekenhuis op bezoek geweest? Niets ernstigs hoop ik?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:05 schreef MsMessy het volgende:
Bij nader inzien werd m'n dag vanavond minder leukBen de hele avond in het ziekenhuis op bezoek geweest. Bleh.. Hakt er wel weer even in.
Edit: en dan godv.. ook nog de laatste tree van de trap missen midden in de nacht AUW
ja, leuk!!! Ik ben voor de hobby daar een klein beetje mee bezig maar er nooit echt uitleg over gehad hoe het moet. Ik heb thuis marsepein en fondant liggen, dus zou leuk zijn om er wat beter in te wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hallo dames, Leuk om te lezen dat er echt wel lief-voor-jezelf momenten zijn!![]()
Ik heb vandaag besloten dat ik ga kijken of ik het workshopgeven van de grond kan krijgen, Ik ben best goed in wat ik doe, En wil dus eigenlijk workshops gaan geven in mijn eigen huis, met max 4 dames tegelijk! Dus ik knal m er maar gelijk even in!
Heb je altijd al eens een eigen taart willen decoreren met marsepein? Maar weet je niet zo goed hoe, dan vind je het misschien leuk om het een keer samen te doen, In 2.5 uur laat ik je zien hoe je een taart vult, bekleed en decoreert. Dit alles in huiselijke kring in Rotterdam alexanderpolder. De kosten van deze workshop zijn 30 euro p.p en dat is inclusief drinken en materiaal!
Om een idee te krijgen kunnen jullie kijken in http://www.mijnalbum.nl/Album=LYPRPTP3
Let op: Daar staan maar een paar van mijn taarten in!
Bij interesse of voor meer info, kun je altijd pm-en of dm-en!
Als je wat kwijt moet dan sta ik er voor open.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:13 schreef Nijna het volgende:
zoveel willen zeggen, maar het ook allemaal weer wissen...
Ik ben geen vrouw.. Dus ik mag niet?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hallo dames, Leuk om te lezen dat er echt wel lief-voor-jezelf momenten zijn!![]()
Ik heb vandaag besloten dat ik ga kijken of ik het workshopgeven van de grond kan krijgen, Ik ben best goed in wat ik doe, En wil dus eigenlijk workshops gaan geven in mijn eigen huis, met max 4 dames tegelijk! Dus ik knal m er maar gelijk even in!
Heb je altijd al eens een eigen taart willen decoreren met marsepein? Maar weet je niet zo goed hoe, dan vind je het misschien leuk om het een keer samen te doen, In 2.5 uur laat ik je zien hoe je een taart vult, bekleed en decoreert. Dit alles in huiselijke kring in Rotterdam alexanderpolder. De kosten van deze workshop zijn 30 euro p.p en dat is inclusief drinken en materiaal!
Om een idee te krijgen kunnen jullie kijken in http://www.mijnalbum.nl/Album=LYPRPTP3
Let op: Daar staan maar een paar van mijn taarten in!
Bij interesse of voor meer info, kun je altijd pm-en of dm-en!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw.. Dus ik mag niet?
Jij wil zeker wel wat 'taarten' vullen en versieren he? Ouwe snoeperdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry, Natuurlijk mag jij ook, en andere mannen ook, De ervaring leert alleen dat mannen vaak kijken alsof ze naar de slachtbank worden gebracht! Maar als jij een workshop wilt volgen, dan ben je van harte welkom!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu moet hij komen ook! Vind ik danquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Sorry, Natuurlijk mag jij ook, en andere mannen ook, De ervaring leert alleen dat mannen vaak kijken alsof ze naar de slachtbank worden gebracht! Maar als jij een workshop wilt volgen, dan ben je van harte welkom!
Jawel, wel ernstigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ai. Waarom in het ziekenhuis op bezoek geweest? Niets ernstigs hoop ik?
gatver wat een nare samenloop van ellendequote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jawel, wel ernstigVader van m'n vriend ligt in het ziekenhuis met ernstige ziekte en het gaat niet zo goed op het moment. Daarbij is het ook nog eens zo dat vorig jaar in deze maand mijn eigen vader vrij plotseling overleed, dus ik heb het even moeilijk nu.
Ja, dat werkt zeker wel goed!! Alleen had ik dus wel na een tijdje: hmm, ik ben nu zo bezig, maar voel me eigenlijk nog steeds niet top. Toen rende ik vervolgens wat minder en ging het nog slechter.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gatver wat een nare samenloop van ellende![]()
sterkte!
Ik ben nog steeds wel redelijk happy. Stond vanmorgen wel met een rothumeur op en ik moet opletten dat ik bezig blijf (dus niet de hele dag achter internet hangen). Boekjes lezen kan wel dat vreet geen energie. Maar ik vind dat het best wel goed gaat.
volgens mij zijn hardlopen en antidepressiva samen best wel een goeie combi. Beetje dubbelop denk ik, dat is goed
Nee, je wilt alleen maar horen hoe zielig je bent. Als mensen met tips voor je huishouden komen, wil je daar gewoon niet naar luisteren, want dan heb je geen tijd meer voor je 3d-kaarten maken, je cakes bakken, je make-up, en weet ik veel wat voor hobby's (naast in je bed liggen) je nog meer hebt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:23 schreef Sylvana het volgende:
Pffft had ik dat topic over PIT maar nooit geopendKrijg echt van alles over me heen, dat ik lui ben en niet echt depressief enzo
Ik wil ervaringen horen en me niet de hele tijd hoeven te verdedigen...
Ik vind het vooral nogal jammer dat je in dit topic komt uithuilen, en dat je iedereen die tips gepost heeft in je PIT-topic gewoon laat stikken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:38 schreef Sylvana het volgende:
Al die dingen doe ik de laatste tijd ook niet meer hoor
Psychiatrische Intensieve Thuiszorg (PIT)quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zeg mensen, zullen we persoonlijke gevechten anders even buiten dit topic houden!? Het is vervelend als mensen tips geven en er wordt niks mee gedaan, maar dat is de verantwoording van de tipvrager! Als er niks mee gedaan wordt dan krijg je op een moment geen tips meer.
Klaar!!
En nu ga ik even dat PIT topic zoeken
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Psychiatrische Intensieve Thuiszorg (PIT)
Hi Sylvana, ik wil hier toch even op reageren;quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:23 schreef Sylvana het volgende:
Pffft had ik dat topic over PIT maar nooit geopendKrijg echt van alles over me heen, dat ik lui ben en niet echt depressief enzo
Ik wil ervaringen horen en me niet de hele tijd hoeven te verdedigen...
MsMessy Heel veel sterkte met de vader van je vriend
Respect voor degenen die nog wel gaan sporten. Ondanks dat de sportschool onder mn huis zit lukt het me niet om te gaan. Terwijl ik weet dat als ik geweest ben ik me wel beter voel. Maarja dat heb ik met meer dingen die niet lukken.
Oeh dat klinkt goed!! Meer info over deze leuke meneer of is het ook een fokker? :pquote:Op zondag 11 maart 2012 16:02 schreef Murmeli het volgende:
Vanavond weer naar Anouk! Woeiiiiiii!
En nog steeds aan t smssen met leuke meneer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |