Goed initiatiefquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oke dames en heren, Ik lees dat ik echt de enige niet ben die moeite heeft om lief te zijn voor zichzelf! Dus ik heb een uitdaging voor ons!
Laten we vanaf vandaag voor minimaal een week iets liefs over onszelf zeggen! Dat kan varieren van ik heb mezelf een rustuurtje gegund tot ik heb vandaag een tijdschrift of een ijsje gekocht!
Mijn ik ben soms best lief voor mezelf moment: Ik heb vanmiddag lekker een film gekeken terwijl het huishouden ook aandacht nodig had!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Goed initiatief![]()
Mijn "Ik ben soms best lief voor mezelf moment" : Vanmiddag een mooi natuurstenen hartje en een mooie ring voor mezelf gekocht, gewoon omdat het kan
En me daar aan helpen herinneren is trouwens lief van jou, want het maakt m'n terugblik op de dag toch net weer even iets leuker.quote:
Superleuk!quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oke dames en heren, Ik lees dat ik echt de enige niet ben die moeite heeft om lief te zijn voor zichzelf! Dus ik heb een uitdaging voor ons!
Laten we vanaf vandaag voor minimaal een week iets liefs over onszelf zeggen! Dat kan varieren van ik heb mezelf een rustuurtje gegund tot ik heb vandaag een tijdschrift of een ijsje gekocht!
Mijn ik ben soms best lief voor mezelf moment: Ik heb vanmiddag lekker een film gekeken terwijl het huishouden ook aandacht nodig had!
Nee, elke dag is anders hèquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
Worden die 5 dingetjes geen standaard dingetjes dan?
Ik zeg doen!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:45 schreef Murmeli het volgende:
Mijn liefzijn dinges deze week is dat ik 2x naar anouk mag. Kost klauwen met geld, vooral met de trein naar arnhem erbij. Maar gisteravond was tof en nou mag ik zondag weer![]()
En ik wil zoenen en knuffelen met een leuke meneer.
Hou dat gevoel vast! Je bent een sterke vrouw en niemand en zeker je ex niet kan dat van je afpakken!!En bedenk dat je werk slechts een deel van je dag is, Een paar uur bikkelen,en dan lekker de stad in! Komt goed! en geniet!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker met het gevoel alsof ik de hele wereld aankan. Dat gevoel heb ik nog steeds. Ga vanavond lekker de stad in, maar eerst werken waar ik hem ook zie..![]()
Ik hoop dat dit lekkere gevoel blijft tot vanavond laat, want dan heb ik een topdag gehad, voor de verandering
Wat een geweldig nummer! ik heb hem meteen op facebook gezetquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet deze elke dag luisteren van mn psycholoog. Bedacht me ineens dat het misschien leuk is om die te delen met anderen:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet deze elke dag luisteren van mn psycholoog. Bedacht me ineens dat het misschien leuk is om die te delen met anderen:
Bedankt voor het eraan herinneren van deze muziek. Heb meteen mijn Harrie Jekkers cd weer aangezet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ai. Waarom in het ziekenhuis op bezoek geweest? Niets ernstigs hoop ik?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:05 schreef MsMessy het volgende:
Bij nader inzien werd m'n dag vanavond minder leukBen de hele avond in het ziekenhuis op bezoek geweest. Bleh.. Hakt er wel weer even in.
Edit: en dan godv.. ook nog de laatste tree van de trap missen midden in de nacht AUW
ja, leuk!!! Ik ben voor de hobby daar een klein beetje mee bezig maar er nooit echt uitleg over gehad hoe het moet. Ik heb thuis marsepein en fondant liggen, dus zou leuk zijn om er wat beter in te wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hallo dames, Leuk om te lezen dat er echt wel lief-voor-jezelf momenten zijn!![]()
Ik heb vandaag besloten dat ik ga kijken of ik het workshopgeven van de grond kan krijgen, Ik ben best goed in wat ik doe, En wil dus eigenlijk workshops gaan geven in mijn eigen huis, met max 4 dames tegelijk! Dus ik knal m er maar gelijk even in!
Heb je altijd al eens een eigen taart willen decoreren met marsepein? Maar weet je niet zo goed hoe, dan vind je het misschien leuk om het een keer samen te doen, In 2.5 uur laat ik je zien hoe je een taart vult, bekleed en decoreert. Dit alles in huiselijke kring in Rotterdam alexanderpolder. De kosten van deze workshop zijn 30 euro p.p en dat is inclusief drinken en materiaal!
Om een idee te krijgen kunnen jullie kijken in http://www.mijnalbum.nl/Album=LYPRPTP3
Let op: Daar staan maar een paar van mijn taarten in!
Bij interesse of voor meer info, kun je altijd pm-en of dm-en!
Als je wat kwijt moet dan sta ik er voor open.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:13 schreef Nijna het volgende:
zoveel willen zeggen, maar het ook allemaal weer wissen...
Ik ben geen vrouw.. Dus ik mag niet?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hallo dames, Leuk om te lezen dat er echt wel lief-voor-jezelf momenten zijn!![]()
Ik heb vandaag besloten dat ik ga kijken of ik het workshopgeven van de grond kan krijgen, Ik ben best goed in wat ik doe, En wil dus eigenlijk workshops gaan geven in mijn eigen huis, met max 4 dames tegelijk! Dus ik knal m er maar gelijk even in!
Heb je altijd al eens een eigen taart willen decoreren met marsepein? Maar weet je niet zo goed hoe, dan vind je het misschien leuk om het een keer samen te doen, In 2.5 uur laat ik je zien hoe je een taart vult, bekleed en decoreert. Dit alles in huiselijke kring in Rotterdam alexanderpolder. De kosten van deze workshop zijn 30 euro p.p en dat is inclusief drinken en materiaal!
Om een idee te krijgen kunnen jullie kijken in http://www.mijnalbum.nl/Album=LYPRPTP3
Let op: Daar staan maar een paar van mijn taarten in!
Bij interesse of voor meer info, kun je altijd pm-en of dm-en!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw.. Dus ik mag niet?
Jij wil zeker wel wat 'taarten' vullen en versieren he? Ouwe snoeperdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry, Natuurlijk mag jij ook, en andere mannen ook, De ervaring leert alleen dat mannen vaak kijken alsof ze naar de slachtbank worden gebracht! Maar als jij een workshop wilt volgen, dan ben je van harte welkom!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu moet hij komen ook! Vind ik danquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Sorry, Natuurlijk mag jij ook, en andere mannen ook, De ervaring leert alleen dat mannen vaak kijken alsof ze naar de slachtbank worden gebracht! Maar als jij een workshop wilt volgen, dan ben je van harte welkom!
Jawel, wel ernstigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ai. Waarom in het ziekenhuis op bezoek geweest? Niets ernstigs hoop ik?
gatver wat een nare samenloop van ellendequote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jawel, wel ernstigVader van m'n vriend ligt in het ziekenhuis met ernstige ziekte en het gaat niet zo goed op het moment. Daarbij is het ook nog eens zo dat vorig jaar in deze maand mijn eigen vader vrij plotseling overleed, dus ik heb het even moeilijk nu.
Ja, dat werkt zeker wel goed!! Alleen had ik dus wel na een tijdje: hmm, ik ben nu zo bezig, maar voel me eigenlijk nog steeds niet top. Toen rende ik vervolgens wat minder en ging het nog slechter.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gatver wat een nare samenloop van ellende![]()
sterkte!
Ik ben nog steeds wel redelijk happy. Stond vanmorgen wel met een rothumeur op en ik moet opletten dat ik bezig blijf (dus niet de hele dag achter internet hangen). Boekjes lezen kan wel dat vreet geen energie. Maar ik vind dat het best wel goed gaat.
volgens mij zijn hardlopen en antidepressiva samen best wel een goeie combi. Beetje dubbelop denk ik, dat is goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |