abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108888949
Oke dames en heren, Ik lees dat ik echt de enige niet ben die moeite heeft om lief te zijn voor zichzelf! Dus ik heb een uitdaging voor ons!
Laten we vanaf vandaag voor minimaal een week iets liefs over onszelf zeggen! Dat kan varieren van ik heb mezelf een rustuurtje gegund tot ik heb vandaag een tijdschrift of een ijsje gekocht!

Mijn ik ben soms best lief voor mezelf moment: Ik heb vanmiddag lekker een film gekeken terwijl het huishouden ook aandacht nodig had!
S. 2014
J. 2016
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:54:36 #254
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_108889090
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oke dames en heren, Ik lees dat ik echt de enige niet ben die moeite heeft om lief te zijn voor zichzelf! Dus ik heb een uitdaging voor ons!
Laten we vanaf vandaag voor minimaal een week iets liefs over onszelf zeggen! Dat kan varieren van ik heb mezelf een rustuurtje gegund tot ik heb vandaag een tijdschrift of een ijsje gekocht!

Mijn ik ben soms best lief voor mezelf moment: Ik heb vanmiddag lekker een film gekeken terwijl het huishouden ook aandacht nodig had!
Goed initiatief ^O^

Mijn "Ik ben soms best lief voor mezelf moment" : Vanmiddag een mooi natuurstenen hartje en een mooie ring voor mezelf gekocht, gewoon omdat het kan :)
pi_108889149
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:54 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Goed initiatief ^O^

Mijn "Ik ben soms best lief voor mezelf moment" : Vanmiddag een mooi natuurstenen hartje en een mooie ring voor mezelf gekocht, gewoon omdat het kan :)
^O^
S. 2014
J. 2016
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:57:50 #256
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_108889228
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

^O^
En me daar aan helpen herinneren is trouwens lief van jou, want het maakt m'n terugblik op de dag toch net weer even iets leuker.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 00:03:32 #257
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_108889451
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Superleuk! ^O^

Mijn "ik ben soms best lief voor mezelf" moment: stamt nog af van gisteren, ik heb gisteren uitgebreid de tijd genomen om te slenteren in de stad op zoek naar leuke dingen voor mijn kamer. Aantal leuke dingen gekocht, gewoon, omdat het mocht van mezelf. En het is leuk :D
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_108889643
M'n therapeute gaf me t advies 5x per dag iets positiefs te zeggen over mezelf. Dat was een beetje weggezakt, maar heb de reminders in m'n telefoon weer geactiveerd.

Ik begin er morgen wel weer mee.

Verder kwam vanavond opeens heel het zeer vervelende proces rondom m'n ontslag opeens bovendrijven. Geen idee waarom, maar dat het me erg heeft geraakt is wel duidelijk.
pi_108889787
Worden die 5 dingetjes geen standaard dingetjes dan?
Rustig aan.
pi_108890295
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
Worden die 5 dingetjes geen standaard dingetjes dan?
Nee, elke dag is anders hè ;)

Maar al zouden het wel standaarddingen worden, is dat ook niet heel erg denk ik. Ik kan mezelf nu ook steeds afzeiken met dezelfde dingen, dus steeds dezelfde positieve dingen worden dan wellicht ook een patroon...
pi_108893263
Toch is het "ik ben lief" principe gevaarlijk voor mij als ik ga winkelen. Mijn bankrekening roept dan al heel snel iets anders. Voor mij is lief zijn voor mijzelf, een film downloaden en die overdag mogen zien, of in een schuimig bad gaan liggen met een boekje, en een kop thee drinken.
( of 's avonds na het eten een irish koffie maken :D )
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_108899207
Ik ga vandaag een bakje met lentebloemen kopen in het kader van lief zijn voor mezelf omdat ik deze week elke dag naar therapie ben geweest, ondanks dat het soms een enorme strijd was.

Heeft er iemand ervaring met Psychiatrische Intensieve Thuiszorg (PIT)? Want de verpleegkundige adviseerde om daar over na te denken omdat het huishouden echt niet loopt de laatste tijd ;(
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:45:55 #263
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_108901051
Mijn liefzijn dinges deze week is dat ik 2x naar anouk mag. Kost klauwen met geld, vooral met de trein naar arnhem erbij. Maar gisteravond was tof en nou mag ik zondag weer :)

En ik wil zoenen en knuffelen met een leuke meneer.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_108901253
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:45 schreef Murmeli het volgende:
Mijn liefzijn dinges deze week is dat ik 2x naar anouk mag. Kost klauwen met geld, vooral met de trein naar arnhem erbij. Maar gisteravond was tof en nou mag ik zondag weer :)

En ik wil zoenen en knuffelen met een leuke meneer.
Ik zeg doen!! :P

Mijn ik ben best lief voor mezelf punt voor vandaag, is dat ik vanmorgen uitgebreid gedoucht heb met scrubben en de hele meuk!
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:42:46 #265
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_108902991
Ik werd vanmorgen wakker met het gevoel alsof ik de hele wereld aankan. Dat gevoel heb ik nog steeds. Ga vanavond lekker de stad in, maar eerst werken waar ik hem ook zie.. :{
Ik hoop dat dit lekkere gevoel blijft tot vanavond laat, want dan heb ik een topdag gehad, voor de verandering :)
|| justdiggit.org ||
pi_108903506
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker met het gevoel alsof ik de hele wereld aankan. Dat gevoel heb ik nog steeds. Ga vanavond lekker de stad in, maar eerst werken waar ik hem ook zie.. :{
Ik hoop dat dit lekkere gevoel blijft tot vanavond laat, want dan heb ik een topdag gehad, voor de verandering :)
Hou dat gevoel vast! Je bent een sterke vrouw en niemand en zeker je ex niet kan dat van je afpakken!!En bedenk dat je werk slechts een deel van je dag is, Een paar uur bikkelen,en dan lekker de stad in! Komt goed! en geniet!

Ik ga zo weer even bij mijn pup kijken en knuffelen!! :D
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:30:23 #267
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_108905043
Ik moet deze elke dag luisteren van mn psycholoog. Bedacht me ineens dat het misschien leuk is om die te delen met anderen:

|| justdiggit.org ||
  vrijdag 9 maart 2012 @ 15:11:15 #268
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_108906492
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet deze elke dag luisteren van mn psycholoog. Bedacht me ineens dat het misschien leuk is om die te delen met anderen:

Wat een geweldig nummer! ik heb hem meteen op facebook gezet :)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 15:46:45 #269
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_108907669
quote:

:D Zo luister ik wel eens Vandaag is mijn dag van Jochem Myjer, deze komt nu dus ook erbij ^O (Ook luister ik wel Klein Orkest met Later is allang begonnen)

[ Bericht 5% gewijzigd door MsMessy op 09-03-2012 15:52:24 ]
pi_108908137
Hallo allemaal,

wil even zeggen dat ik er bewondering voor heb hoe jullie met depressieve klachten omgaan. Heb er zelf af en toe ook last van. Maar meer van de psychotische klachten.

quote:

Bedankt voor het eraan herinneren van deze muziek. Heb meteen mijn Harrie Jekkers cd weer aangezet.

Zijn andere liedjes zijn overigens ook aanraders. Vaak hele vrolijke muziek en mooie teksten.
pi_108908300
Harry Jekkers is zo briljant!! :D
  vrijdag 9 maart 2012 @ 16:18:00 #272
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_108908692
Vandaag heb ik een goeie dag *O* Heb mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht, ben lekker boodschappen gaan doen en alles wil best lukken :)
pi_108909728
Even een korte reactie.

Hier gaat het wel nu, op wat kleine dipjes na. Maar ga wel onderuit aan de stress, want ik heb volgende week 2 herkansingen en 2 presentaties en nog eens een bomvol rooster.
Maar verder gaat het wel redelijk...soms heb ik wel momenten van irritatie of frustratie, ook een somberheid. Maar het valt nu wel erg mee.
En veel van die klachten komen op dit moment door vermoeidheid en druk.

@Murmeli
Anouk...ik wil ook...ik ben gelijk jaloers :@

@Girlnextdoor, wel een goed lied. Ik moet zeggen dat het niet helemaal mijn smaak is..zo rustig..maar de tekst is wel interesant.. :)
pi_108924412
Hallo dames en heren, Leuk om te lezen dat er echt wel lief-voor-jezelf momenten zijn! ^O^

Ik heb vandaag besloten dat ik ga kijken of ik het workshopgeven van de grond kan krijgen, Ik ben best goed in wat ik doe, En wil dus eigenlijk workshops gaan geven in mijn eigen huis, met max 4 dames/heren tegelijk! Dus ik knal m er maar gelijk even in!

Heb je altijd al eens een eigen taart willen decoreren met marsepein? Maar weet je niet zo goed hoe, dan vind je het misschien leuk om het een keer samen te doen, In 2.5 uur laat ik je zien hoe je een taart vult, bekleed en decoreert. Dit alles in huiselijke kring in Rotterdam alexanderpolder. De kosten van deze workshop zijn 30 euro p.p en dat is inclusief drinken en materiaal!

Om een idee te krijgen kunnen jullie kijken in http://www.mijnalbum.nl/Album=LYPRPTP3
Let op: Daar staan maar een paar van mijn taarten in!

Bij interesse of voor meer info, kun je altijd pm-en of dm-en!

[ Bericht 0% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 10-03-2012 15:03:49 (Geen discriminatie van hobby!) ]
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 10 maart 2012 @ 01:05:41 #275
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_108929423
Bij nader inzien werd m'n dag vanavond minder leuk ;( Ben de hele avond in het ziekenhuis op bezoek geweest. Bleh.. Hakt er wel weer even in.

Edit: en dan godv.. ook nog de laatste tree van de trap missen midden in de nacht AUW :(

[ Bericht 15% gewijzigd door MsMessy op 10-03-2012 01:57:21 ]
  zaterdag 10 maart 2012 @ 03:46:42 #276
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_108931438
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 01:05 schreef MsMessy het volgende:
Bij nader inzien werd m'n dag vanavond minder leuk ;( Ben de hele avond in het ziekenhuis op bezoek geweest. Bleh.. Hakt er wel weer even in.

Edit: en dan godv.. ook nog de laatste tree van de trap missen midden in de nacht AUW :(
Ai. Waarom in het ziekenhuis op bezoek geweest? Niets ernstigs hoop ik?

--

Verder, ja, dat nummer luister ik nu dus elke dag. Het geeft me wel steeds meer zelfvertrouwen, hoe gek ook. Zo luister ik ook 'Weak as I am' van Skunk Anansie, 'Vrij zijn' van Marco Borsato (welke me overigens ook werd aangeraden door mn psycholoog) en 'Fighter' van Christina Aguilera. Fijn hoeveel invloed die muziek op je hebben kan. Wordt er echt even sterker van, voor mijn gevoel :)

Overigens een erg geslaagde dag gehad. Lekker vrolijk geweest voor mijn doen en een hele leuke avond gehad. Nu dus tevreden slapen en hopen dat ik morgen weer wakker wordt met een 'ik kan de hele wereld aan' gevoel. Ik heb dit gevoel echt gemist.
Ik denk echt dat donderdag, nadat ik compleet overstuur was en me zwaar depressief voelde, een keerpunt is geweest. Tenminste, dat moet de komende week nog maar blijken, maar zo voelde het toen ik ging slapen, en werd dus met dat heerlijke gevoel wakker.

Ben benieuwd :D
|| justdiggit.org ||
pi_108934527
Ik word helemaal niet blijer van Weak as I am (maar het is wel een mooi nummer :Y )
pi_108935308
zoveel willen zeggen, maar het ook allemaal weer wissen...
Fake it till you make it...
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:52:53 #279
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_108936304
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hallo dames, Leuk om te lezen dat er echt wel lief-voor-jezelf momenten zijn! ^O^

Ik heb vandaag besloten dat ik ga kijken of ik het workshopgeven van de grond kan krijgen, Ik ben best goed in wat ik doe, En wil dus eigenlijk workshops gaan geven in mijn eigen huis, met max 4 dames tegelijk! Dus ik knal m er maar gelijk even in!

Heb je altijd al eens een eigen taart willen decoreren met marsepein? Maar weet je niet zo goed hoe, dan vind je het misschien leuk om het een keer samen te doen, In 2.5 uur laat ik je zien hoe je een taart vult, bekleed en decoreert. Dit alles in huiselijke kring in Rotterdam alexanderpolder. De kosten van deze workshop zijn 30 euro p.p en dat is inclusief drinken en materiaal!

Om een idee te krijgen kunnen jullie kijken in http://www.mijnalbum.nl/Album=LYPRPTP3

ja, leuk!!! Ik ben voor de hobby daar een klein beetje mee bezig maar er nooit echt uitleg over gehad hoe het moet. Ik heb thuis marsepein en fondant liggen, dus zou leuk zijn om er wat beter in te worden :)
op wat voor dag(en) wil je dat gaan doen en wat voor tijd(en)?
pi_108936827
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:13 schreef Nijna het volgende:
zoveel willen zeggen, maar het ook allemaal weer wissen...
Als je wat kwijt moet dan sta ik er voor open.
Rustig aan.
pi_108936905
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hallo dames, Leuk om te lezen dat er echt wel lief-voor-jezelf momenten zijn! ^O^

Ik heb vandaag besloten dat ik ga kijken of ik het workshopgeven van de grond kan krijgen, Ik ben best goed in wat ik doe, En wil dus eigenlijk workshops gaan geven in mijn eigen huis, met max 4 dames tegelijk! Dus ik knal m er maar gelijk even in!

Ik ben geen vrouw.. Dus ik mag niet?
Rustig aan.
pi_108937156
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:D :D
pi_108937200
quote:

[..]

Jij wil zeker wel wat 'taarten' vullen en versieren he? Ouwe snoeperd :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Tangledup op 10-03-2012 13:30:38 ]
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_108937421
quote:

[..]

Sorry, Natuurlijk mag jij ook, en andere mannen ook, De ervaring leert alleen dat mannen vaak kijken alsof ze naar de slachtbank worden gebracht! Maar als jij een workshop wilt volgen, dan ben je van harte welkom!
S. 2014
J. 2016
pi_108937449
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Sorry, Natuurlijk mag jij ook, en andere mannen ook, De ervaring leert alleen dat mannen vaak kijken alsof ze naar de slachtbank worden gebracht! Maar als jij een workshop wilt volgen, dan ben je van harte welkom!
Nu moet hij komen ook! Vind ik dan :)
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 14:27:15 #286
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_108938863
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 03:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ai. Waarom in het ziekenhuis op bezoek geweest? Niets ernstigs hoop ik?

Jawel, wel ernstig ;( Vader van m'n vriend ligt in het ziekenhuis met ernstige ziekte en het gaat niet zo goed op het moment. Daarbij is het ook nog eens zo dat vorig jaar in deze maand mijn eigen vader vrij plotseling overleed, dus ik heb het even moeilijk nu.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 14:32:42 #287
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_108939001
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 14:27 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Jawel, wel ernstig ;( Vader van m'n vriend ligt in het ziekenhuis met ernstige ziekte en het gaat niet zo goed op het moment. Daarbij is het ook nog eens zo dat vorig jaar in deze maand mijn eigen vader vrij plotseling overleed, dus ik heb het even moeilijk nu.
gatver wat een nare samenloop van ellende :(
sterkte!

Ik ben nog steeds wel redelijk happy. Stond vanmorgen wel met een rothumeur op en ik moet opletten dat ik bezig blijf (dus niet de hele dag achter internet hangen). Boekjes lezen kan wel dat vreet geen energie. Maar ik vind dat het best wel goed gaat.
volgens mij zijn hardlopen en antidepressiva samen best wel een goeie combi. Beetje dubbelop denk ik, dat is goed :)
pi_108939705
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 14:32 schreef Murmeli het volgende:

[..]

gatver wat een nare samenloop van ellende :(
sterkte!

Ik ben nog steeds wel redelijk happy. Stond vanmorgen wel met een rothumeur op en ik moet opletten dat ik bezig blijf (dus niet de hele dag achter internet hangen). Boekjes lezen kan wel dat vreet geen energie. Maar ik vind dat het best wel goed gaat.
volgens mij zijn hardlopen en antidepressiva samen best wel een goeie combi. Beetje dubbelop denk ik, dat is goed :)
Ja, dat werkt zeker wel goed!! Alleen had ik dus wel na een tijdje: hmm, ik ben nu zo bezig, maar voel me eigenlijk nog steeds niet top. Toen rende ik vervolgens wat minder en ging het nog slechter.

Conclusie: dat hardlopen (en sporten sowieso) is goed om erin te houden! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')