Fijne reactie. Echtquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het leven wat je hebt gehad met hem, is vertrouwd en in zekere zin ook veilig, En nu ben je die veiligheid voor een groot deel kwijt! Je moet nu je leven inrichten zoals jij het wilt, en dus zonder hem, en dat gaat helaas niet van de 1 op de andere dag! Maar je komt er wel, en het zal ook slijten, en voel je vooral niet schuldig als je een baaldag hebt, dat betekent niet gelijk een terugval, Het betekent gewoon een baaldag! Heeft iedereen
En dat alleen voelen, lieve schat ik woon samen en ik heb ook zat momenten dat ik me eenzaal en alleen voel! Ik denk dan altijd maar,dat dat komt omdat niemand helemaal zal begrijpen waar je doorheen gaat!, En het wel of niet eenzaam zijn hangt dus niet persé samen met wel of niet samen zijn!
Ach zie het maar zo, het kan toch nog erger...Ik ben bijna twee jaar ziek en twee jaar werkloos, daarvan bijna driekwart jaar met een depressie waarvoor ik pas sinds begin dit jaar wordt behandeld dankzij mijn eigenwijze gedrag. En ik denk er precies hetzelfde over als jij en ook mijn psychologe zegt dat ik niet zo hard voor mezelf moet zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:17 schreef Nyota het volgende:
Bleh, dat halve griepje heeft erin gehakt
Vanochtend wel weer naar yoga gegaan en dat was heel fijn en verder niet zo veel. En dat is echt funest voor m'n stemming.
Begin weer heel erg te twijfelen aan mezelf hoe en of ik hier ooit uit kom en vind mezelf zo'n kansloos figuur die al zo lang bezig is: ik ben nu een jaar officieel ziek, vanaf juli met een depressie en bijna een half jaar zonder baan. Bleh.
En dan wil ik mezelf enerzijds een harde schop onder m'n reet geven, maar hoor anderzijds dat stemmetje van m'n therapeute dat ik eens lief voor mezelf moet zijn en dat dit proces tijd nodig heeft en ik niet moet wegrennen voor m'n gevoel.
Pff, 's nachts lig ik dan ook weer te veel te denken en dan komen de tranen opeens wel, wat overdag nooit lukt.
Ik wilde dat ik mijn handleiding ergens kon vinden
Goed initiatiefquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oke dames en heren, Ik lees dat ik echt de enige niet ben die moeite heeft om lief te zijn voor zichzelf! Dus ik heb een uitdaging voor ons!
Laten we vanaf vandaag voor minimaal een week iets liefs over onszelf zeggen! Dat kan varieren van ik heb mezelf een rustuurtje gegund tot ik heb vandaag een tijdschrift of een ijsje gekocht!
Mijn ik ben soms best lief voor mezelf moment: Ik heb vanmiddag lekker een film gekeken terwijl het huishouden ook aandacht nodig had!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Goed initiatief![]()
Mijn "Ik ben soms best lief voor mezelf moment" : Vanmiddag een mooi natuurstenen hartje en een mooie ring voor mezelf gekocht, gewoon omdat het kan
En me daar aan helpen herinneren is trouwens lief van jou, want het maakt m'n terugblik op de dag toch net weer even iets leuker.quote:
Superleuk!quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oke dames en heren, Ik lees dat ik echt de enige niet ben die moeite heeft om lief te zijn voor zichzelf! Dus ik heb een uitdaging voor ons!
Laten we vanaf vandaag voor minimaal een week iets liefs over onszelf zeggen! Dat kan varieren van ik heb mezelf een rustuurtje gegund tot ik heb vandaag een tijdschrift of een ijsje gekocht!
Mijn ik ben soms best lief voor mezelf moment: Ik heb vanmiddag lekker een film gekeken terwijl het huishouden ook aandacht nodig had!
Nee, elke dag is anders hèquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
Worden die 5 dingetjes geen standaard dingetjes dan?
Ik zeg doen!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:45 schreef Murmeli het volgende:
Mijn liefzijn dinges deze week is dat ik 2x naar anouk mag. Kost klauwen met geld, vooral met de trein naar arnhem erbij. Maar gisteravond was tof en nou mag ik zondag weer![]()
En ik wil zoenen en knuffelen met een leuke meneer.
Hou dat gevoel vast! Je bent een sterke vrouw en niemand en zeker je ex niet kan dat van je afpakken!!En bedenk dat je werk slechts een deel van je dag is, Een paar uur bikkelen,en dan lekker de stad in! Komt goed! en geniet!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker met het gevoel alsof ik de hele wereld aankan. Dat gevoel heb ik nog steeds. Ga vanavond lekker de stad in, maar eerst werken waar ik hem ook zie..![]()
Ik hoop dat dit lekkere gevoel blijft tot vanavond laat, want dan heb ik een topdag gehad, voor de verandering
Wat een geweldig nummer! ik heb hem meteen op facebook gezetquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet deze elke dag luisteren van mn psycholoog. Bedacht me ineens dat het misschien leuk is om die te delen met anderen:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet deze elke dag luisteren van mn psycholoog. Bedacht me ineens dat het misschien leuk is om die te delen met anderen:
Bedankt voor het eraan herinneren van deze muziek. Heb meteen mijn Harrie Jekkers cd weer aangezet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |