Maar die zijn wel imo wel zeer belangrijk. Aan welke factoren moet in nog meer denken ?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:43 schreef Loppe het volgende:
[..]
't Zijn niet alleen omgevingsfactoren die meespelen.
quote:Diabetes (suikerziekte) is een wereldwijde epidemie geworden, zeggen wetenschappers in Groot-Brittannie en Amerika. Het aantal diabetes-patiënten wereldwijd is in dertig jaar tijd verdubbeld. Ook in Nederland wordt binnen 8 jaar een verdubbeling verwacht.
http://www.bnr.nl/program(...)egroeid-tot-epidemie
quote:Chemicaliën in plastic belangrijke oorzaak van diabetes epidemie
http://www.hetkanwel.net/(...)n-diabetes-epidemie/
Tja, 1 en 1 is niet altijd 2, soms veel meer.quote:Nowadays in the succeeding generation we observe increased numbers of blood deseases. As we say: CHERNOBYL RAGES IN THE GENES. And that will continue for the next 300 years or so, because Strontium and Caesium has a half-life of 30 years, and as a general rule, after 10 half-life periods, no significant amount of these isotopes remain. That equals seven to eight generations. Plus the plutonium, which has a half-life of 24.000 years. Another problem is radiation induced diabetes for children and adults, especially in infants. A phenomenon that was unknown in the past.
http://ex-skf.blogspot.co(...)on-part-2-dorte.html
Maar welk onderdeel klinkt dan als onzin? Het slaat namelijk wel echt ergens op ^_^quote:Op maandag 20 februari 2012 14:03 schreef dadgad het volgende:
[..]
Want klinkt gewoon als onzin in mijn oren.
Van tennis ook, het gaat om het steeds dezelfde beweging uitvoerenquote:Van fappen krijg je trouwens juist armspieren, maar dat kun jij niet weten ofwel soms?
Gewoon alles.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar welk onderdeel klinkt dan als onzin? Het slaat namelijk wel echt ergens op ^_^
Oh dus vrouwen kunnen daar ook last van krijgen?quote:Van tennis ook, het gaat om het steeds dezelfde beweging uitvoeren
No offence, maar in het geval van mijn vader, loop je toch een vol punt achter.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:45 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat het nu beter gaat.
Nog steeds handhaaf ik mijn mening:
Weg met die magnetron, weg met die GSM, weg met die vaccinaties van Big Pharma.
http://www.aspartaam.nl/artikelen/diabetes.htmlquote:Op maandag 20 februari 2012 12:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat aspartaam een veroorzaker van suikerziekte zou zijn had ik ook nog niet eerder langs zien komen...
We weten genoeg over kanker. TPB onderdrukken het willens en wetens.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:47 schreef Loppe het volgende:
We weten nog te weinig over kanker, denk ik.
TPB? Wie is/zijn dat?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
We weten genoeg over kanker. TPB onderdrukken het willens en wetens.
Afschaffen reclame voor een aandoening. Reclame voor een middel is 'niet' toegestaan.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:38 schreef Re het volgende:
[..]
ohhh dan schaffen we alle vormen van communicatie toch af, geen media meer, geen ziektes...
Die onwetendheid. Stuitend. Als je daadwerkelijk gestudeerd hebt in die richting is het bespottelijk, schandalig te noemen. Of je bent gewoon blind voor de feiten.quote:[..]
jaja type I diabetes wordt veroorzaakt door aspartaam....
Nee supermarkt (voorverpakt) voedsel met E-dit en E-dat. Margarines en andere verkeerde vetten.quote:[..]
voornaamste doel is niet het doden van de cel maar het stoppen van de reproductie van die cel... uiteindelijk gaat die cel dan ook dood ja maar dat is niet de primaire actie van chemo
[..]
zo zo, wat is er over van je argumentatie dat mensen rommel eten en drinken... dus als ik het goed begrijp veroorzaakt alles kanker want als ik een beetje door redeneer naar hoe jij er over denkt zullen stofjes in je gezonde eten en drinken uiteindelijk ook kanker gaan veroorzaken
quatsch. En dat weet je best.quote:[..]
nee hoor, de mens werd alleen niet oud genoeg om kanker te krijgen
"In de eerste maanden nadat "NutraSweet" volledig was toegestaan in frisdrank, ging het aantal nieuwe diabetes gevallen met 30% omhoog."quote:Op maandag 20 februari 2012 17:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.aspartaam.nl/artikelen/diabetes.html
Jij bent een gevaar voor deze maatschappijquote:Op maandag 20 februari 2012 18:05 schreef Lambiekje het volgende:
Die onwetendheid. Stuitend. Als je daadwerkelijk gestudeerd hebt in die richting is het bespottelijk, schandalig te noemen. Of je bent gewoon blind voor de feiten.
Ja zo kan ik het moeilijk verder uitleggen...quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:32 schreef Re het volgende:
[..]
Jij bent een gevaar voor deze maatschappij
Angsthaasquote:Op maandag 20 februari 2012 21:32 schreef Re het volgende:
[..]
hm...quote:Op maandag 20 februari 2012 21:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het moeilijk verder uitleggen...
Vriend, ik wil alleen maar aangeven dat voedsel bereid in een magnetron een ongezonde keuze is niet de beste keuze voor je vader is die al zo'n lage weerstand heeft;quote:Op maandag 20 februari 2012 15:36 schreef fruityloop het volgende:
[..]
No offence, maar in het geval van mijn vader, loop je toch een vol punt achter.In dat geval konden Big Pharma etc, helder en doeltreffend communiceren, diagnosticeren en handelen, terwijl jij en dhr. Lambiekje niet verder kwamen dan bovenstaande.
Of zijn jullie beiden toentertijd vergeten een voorbeeld te noemen van iemand die door de gsm en magnetron weg te doen, genezen is van kanker?
De enige die geneest is de patient zelf;quote:Het lijkt me toch, dat als het zo simpel zou zijn om van prostaatkanker te genezen, iets of iemand dit toch breeduit op internet etc had gepubliceerd? De onderzoeken en operatie houden nl in dat ze een soort van R2D2 robotarm via je reet naar binnen loodsen, wat rondwroeten en snijden, en je vervolgens laten wakker worden met een luier aan. Niet echt dingen die je opzoekt als er een valide alternatief voor is, en al helemaal niet als dat volgens jou slechts een ritje grofvuil is.
Nee dat zijn de multinationals. lees het boek NoLogo.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:32 schreef Re het volgende:
[..]
AID$ is geen ziekte. AID$ is een verzamelnaam voor allerlei ziektes die al (duizenden) jaren opgelost kunnen worden. AID$ kan alleen maar door een doortrapte arts aangesmeerd worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:55 schreef oompaloompa het volgende:
geldt hetzelfde volgens jou voor aids?
ah ik zie het al ... ik heb een slordige typo gemaakt. TPTB moet het zijn.quote:
http://www.karelencarolin(...)stkanker_special.pdfquote:Op maandag 20 februari 2012 12:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat? Daar had ik overheen gelezen. Hoe kom je daarbij?
misschien maar jij bent gewoon zeker een gevaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat zijn de multinationals. lees het boek NoLogo.
Na al die jaren snap je het nog steeds niet. Jammer...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
AID$ is geen ziekte. AID$ is een verzamelnaam voor allerlei ziektes die al (duizenden) jaren opgelost kunnen worden. AID$ kan alleen maar door een doortrapte arts aangesmeerd worden.
Als je doelt op het zelfhelende vermogen, mag je me het volgende even uitleggen. Mijn opa had grofweg identieke PSA waarden als mijn vader, en dezelfde erfelijke afwijking, maar liet zich niét aan zijn prostaatkanker behandelen. Fyi, mijn opa en oma leefden van zelfgeteelde groenten, hadden geen GSM en/of magnetron, en woonden op het Friese platteland ver van electro-smoq, hoogspanningsleidingen en wat al niet meer. Hij had de weerstand van een Fries paard, hij is mijn beleving nooit ook maar verkouden geweest oid. Gevolg van het niet ingrijpen, in ~1 jaar stierf opa een vrij vervelende dood.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:45 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Vriend, ik wil alleen maar aangeven dat voedsel bereid in een magnetron een ongezonde keuze is niet de beste keuze voor je vader is die al zo'n lage weerstand heeft;
[..]
De enige die geneest is de patient zelf;
de essentie van genezen is dat de behandelende arts het vermogen heeft om de wil van de patient zowel onbewust als bewust te richten op gezondheid.
een operatie, een gebed, een pilletje, een regendansje maakt niet uit; het kan helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |