abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108185469
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:43 schreef Loppe het volgende:

[..]

't Zijn niet alleen omgevingsfactoren die meespelen.
Maar die zijn wel imo wel zeer belangrijk. Aan welke factoren moet in nog meer denken ?

v.b omgevingsfactoren;
quote:
Diabetes (suikerziekte) is een wereldwijde epidemie geworden, zeggen wetenschappers in Groot-Brittannie en Amerika. Het aantal diabetes-patiënten wereldwijd is in dertig jaar tijd verdubbeld. Ook in Nederland wordt binnen 8 jaar een verdubbeling verwacht.
http://www.bnr.nl/program(...)egroeid-tot-epidemie
quote:
Chemicaliën in plastic belangrijke oorzaak van diabetes epidemie
http://www.hetkanwel.net/(...)n-diabetes-epidemie/
quote:
Nowadays in the succeeding generation we observe increased numbers of blood deseases. As we say: CHERNOBYL RAGES IN THE GENES. And that will continue for the next 300 years or so, because Strontium and Caesium has a half-life of 30 years, and as a general rule, after 10 half-life periods, no significant amount of these isotopes remain. That equals seven to eight generations. Plus the plutonium, which has a half-life of 24.000 years. Another problem is radiation induced diabetes for children and adults, especially in infants. A phenomenon that was unknown in the past.

http://ex-skf.blogspot.co(...)on-part-2-dorte.html
Tja, 1 en 1 is niet altijd 2, soms veel meer.
Vraag me af hoeveel van de totale gevallen straling als oorzaak hebben.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_108186191
Ik dacht dat het over kanker ging.
pi_108186250
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:31 schreef Loppe het volgende:
Ik dacht dat het over kanker ging.
Over het hele medische spectrum .
pi_108186417
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:03 schreef dadgad het volgende:

[..]

Want klinkt gewoon als onzin in mijn oren.
Maar welk onderdeel klinkt dan als onzin? Het slaat namelijk wel echt ergens op ^_^

quote:
Van fappen krijg je trouwens juist armspieren, maar dat kun jij niet weten ofwel soms? ;)
Van tennis ook, het gaat om het steeds dezelfde beweging uitvoeren ;)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_108188478
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:37 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Maar welk onderdeel klinkt dan als onzin? Het slaat namelijk wel echt ergens op ^_^

Gewoon alles.

quote:
Van tennis ook, het gaat om het steeds dezelfde beweging uitvoeren ;)
Oh dus vrouwen kunnen daar ook last van krijgen? ;)
pi_108188844
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:45 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Gefeliciteerd dat het nu beter gaat.

Nog steeds handhaaf ik mijn mening:

Weg met die magnetron, weg met die GSM, weg met die vaccinaties van Big Pharma.
No offence, maar in het geval van mijn vader, loop je toch een vol punt achter. :{w In dat geval konden Big Pharma etc, helder en doeltreffend communiceren, diagnosticeren en handelen, terwijl jij en dhr. Lambiekje niet verder kwamen dan bovenstaande. Of zijn jullie beiden toentertijd vergeten een voorbeeld te noemen van iemand die door de gsm en magnetron weg te doen, genezen is van kanker?

Het lijkt me toch, dat als het zo simpel zou zijn om van prostaatkanker te genezen, iets of iemand dit toch breeduit op internet etc had gepubliceerd? De onderzoeken en operatie houden nl in dat ze een soort van R2D2 robotarm via je reet naar binnen loodsen, wat rondwroeten en snijden, en je vervolgens laten wakker worden met een luier aan. Niet echt dingen die je opzoekt als er een valide alternatief voor is, en al helemaal niet als dat volgens jou slechts een ritje grofvuil is.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 20 februari 2012 @ 17:59:27 #57
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_108194732
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat aspartaam een veroorzaker van suikerziekte zou zijn had ik ook nog niet eerder langs zien komen...
http://www.aspartaam.nl/artikelen/diabetes.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 20 februari 2012 @ 18:00:30 #58
52357 Lambiekje
pi_108194778
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:47 schreef Loppe het volgende:
We weten nog te weinig over kanker, denk ik.
We weten genoeg over kanker. TPB onderdrukken het willens en wetens.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_108194812
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

We weten genoeg over kanker. TPB onderdrukken het willens en wetens.
TPB? Wie is/zijn dat?
  maandag 20 februari 2012 @ 18:05:12 #60
52357 Lambiekje
pi_108194939
quote:
3s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:38 schreef Re het volgende:

[..]

ohhh dan schaffen we alle vormen van communicatie toch af, geen media meer, geen ziektes...
Afschaffen reclame voor een aandoening. Reclame voor een middel is 'niet' toegestaan.

quote:
[..]

jaja type I diabetes wordt veroorzaakt door aspartaam.... :N
Die onwetendheid. Stuitend. Als je daadwerkelijk gestudeerd hebt in die richting is het bespottelijk, schandalig te noemen. Of je bent gewoon blind voor de feiten.

quote:
[..]

voornaamste doel is niet het doden van de cel maar het stoppen van de reproductie van die cel... uiteindelijk gaat die cel dan ook dood ja maar dat is niet de primaire actie van chemo

[..]

zo zo, wat is er over van je argumentatie dat mensen rommel eten en drinken... dus als ik het goed begrijp veroorzaakt alles kanker want als ik een beetje door redeneer naar hoe jij er over denkt zullen stofjes in je gezonde eten en drinken uiteindelijk ook kanker gaan veroorzaken
Nee supermarkt (voorverpakt) voedsel met E-dit en E-dat. Margarines en andere verkeerde vetten.

quote:
[..]

nee hoor, de mens werd alleen niet oud genoeg om kanker te krijgen
quatsch. En dat weet je best.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 20-02-2012 18:11:30 ]
  maandag 20 februari 2012 @ 18:08:44 #61
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_108195103
quote:
"In de eerste maanden nadat "NutraSweet" volledig was toegestaan in frisdrank, ging het aantal nieuwe diabetes gevallen met 30% omhoog."

Leuke kreet, maar zonder bron is dat ook niet meer dan een kreet. Heb je die?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_108195413
-

[ Bericht 100% gewijzigd door dadgad op 20-02-2012 18:16:39 ]
  maandag 20 februari 2012 @ 21:32:58 #63
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108204848
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:05 schreef Lambiekje het volgende:

Die onwetendheid. Stuitend. Als je daadwerkelijk gestudeerd hebt in die richting is het bespottelijk, schandalig te noemen. Of je bent gewoon blind voor de feiten.

Jij bent een gevaar voor deze maatschappij :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_108205101
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:26 schreef dadgad het volgende:

[..]

Gewoon alles.

Ja zo kan ik het moeilijk verder uitleggen...

quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:32 schreef Re het volgende:

[..]

Directe gevolgen van de mmr-hoax (lambiekje & the likes) op aantal slachtoffers.

In 1998 werd het gerucht dat vaccinatie --> autisme leidt in de wereld.
Je ziet dat van 5% niet inge-ent dit verdubbelt naar 10% en dat de hoeveelheid kinderen met mazelen extreem toeneemt
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_108207684
quote:

[..]

Angsthaas
pi_108207700
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:37 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja zo kan ik het moeilijk verder uitleggen...

hm...

zit wat in
pi_108213996
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:36 schreef fruityloop het volgende:

[..]

No offence, maar in het geval van mijn vader, loop je toch een vol punt achter. :{w In dat geval konden Big Pharma etc, helder en doeltreffend communiceren, diagnosticeren en handelen, terwijl jij en dhr. Lambiekje niet verder kwamen dan bovenstaande.

Of zijn jullie beiden toentertijd vergeten een voorbeeld te noemen van iemand die door de gsm en magnetron weg te doen, genezen is van kanker?
Vriend, ik wil alleen maar aangeven dat voedsel bereid in een magnetron een ongezonde keuze is niet de beste keuze voor je vader is die al zo'n lage weerstand heeft;

quote:
Het lijkt me toch, dat als het zo simpel zou zijn om van prostaatkanker te genezen, iets of iemand dit toch breeduit op internet etc had gepubliceerd? De onderzoeken en operatie houden nl in dat ze een soort van R2D2 robotarm via je reet naar binnen loodsen, wat rondwroeten en snijden, en je vervolgens laten wakker worden met een luier aan. Niet echt dingen die je opzoekt als er een valide alternatief voor is, en al helemaal niet als dat volgens jou slechts een ritje grofvuil is.
De enige die geneest is de patient zelf;

de essentie van genezen is dat de behandelende arts het vermogen heeft om de wil van de patient zowel onbewust als bewust te richten op gezondheid.

een operatie, een gebed, een pilletje, een regendansje maakt niet uit; het kan helpen.
pi_108214071
geldt hetzelfde volgens jou voor aids?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 07:33:26 #69
52357 Lambiekje
pi_108214803
quote:

[..]

Nee dat zijn de multinationals. lees het boek NoLogo.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 07:35:02 #70
52357 Lambiekje
pi_108214812
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 01:55 schreef oompaloompa het volgende:
geldt hetzelfde volgens jou voor aids?
AID$ is geen ziekte. AID$ is een verzamelnaam voor allerlei ziektes die al (duizenden) jaren opgelost kunnen worden. AID$ kan alleen maar door een doortrapte arts aangesmeerd worden.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 07:47:02 #71
52357 Lambiekje
pi_108214890
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

TPB? Wie is/zijn dat?
ah ik zie het al ... ik heb een slordige typo gemaakt. TPTB moet het zijn.
pi_108216761
quote:
11s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat? Daar had ik overheen gelezen. Hoe kom je daarbij?
http://www.karelencarolin(...)stkanker_special.pdf
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:06:53 #73
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108216937
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 07:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee dat zijn de multinationals. lees het boek NoLogo.
misschien maar jij bent gewoon zeker een gevaar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:11:43 #74
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_108217077
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 07:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

AID$ is geen ziekte. AID$ is een verzamelnaam voor allerlei ziektes die al (duizenden) jaren opgelost kunnen worden. AID$ kan alleen maar door een doortrapte arts aangesmeerd worden.
Na al die jaren snap je het nog steeds niet. Jammer...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_108217729
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 01:45 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Vriend, ik wil alleen maar aangeven dat voedsel bereid in een magnetron een ongezonde keuze is niet de beste keuze voor je vader is die al zo'n lage weerstand heeft;

[..]

De enige die geneest is de patient zelf;

de essentie van genezen is dat de behandelende arts het vermogen heeft om de wil van de patient zowel onbewust als bewust te richten op gezondheid.

een operatie, een gebed, een pilletje, een regendansje maakt niet uit; het kan helpen.
Als je doelt op het zelfhelende vermogen, mag je me het volgende even uitleggen. Mijn opa had grofweg identieke PSA waarden als mijn vader, en dezelfde erfelijke afwijking, maar liet zich niét aan zijn prostaatkanker behandelen. Fyi, mijn opa en oma leefden van zelfgeteelde groenten, hadden geen GSM en/of magnetron, en woonden op het Friese platteland ver van electro-smoq, hoogspanningsleidingen en wat al niet meer. Hij had de weerstand van een Fries paard, hij is mijn beleving nooit ook maar verkouden geweest oid. Gevolg van het niet ingrijpen, in ~1 jaar stierf opa een vrij vervelende dood.

Ik heb dus 2 voorbeelden, 1 persoon die volgens jou en Lambiekje "gezond" leefde, buiten alle door jullie aangehaalde slechte invloeden, maar die desondanks stierf, en 1 persoon die midden in de moderne maatschappij stond, inclusief gsm en magnetron etc, met een identieke aandoening, maar die bleef leven dankzij ingrijpen van de medische wetenschap.

Wie denk je dat ik geloof als het zoals in dit geval over letterlijk leven en dood gaat?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')