Johan Friso heeft zelf ook niet zo veel met het koningshuis, heb ik de indrukquote:Op zondag 19 februari 2012 01:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke dat is goedIk heb helemaal niets met het koningshuis, maar omdat dit een nationale aangelegenheid is (niet dat ik altijd even trots ben op Nederland) voel ik toch enige empathie en hoop ik dat hij er zonder enig letsel weer bovenop komt.
Een glazen kooi zou ook niets voor mij zijn. Daarom vind ik dat wel knap van de vrouwen van de prinsen dat ze die voorwaarde accepteren.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:17 schreef mc540 het volgende:
[..]
Denk ik ook, zou er zeker niet bij willen horen....
Maar het is wel een zoon van de koningin.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Johan Friso heeft zelf ook niet zo veel met het koningshuis, heb ik de indruk
Je kunt in iedergeval wel je gasrekening betalen.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een glazen kooi zou ook niets voor mij zijn. Daarom vind ik dat wel knap van de vrouwen van de prinsen dat ze die voorwaarde accepteren.
En dan nog moeten accepteren dat mannen die je niet kent heimelijk verliefd op je zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een glazen kooi zou ook niets voor mij zijn. Daarom vind ik dat wel knap van de vrouwen van de prinsen dat ze die voorwaarde accepteren.
Ik denk dat er genoeg vrouwen te vinden zijn die willen ruilen.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat wel knap van de vrouwen van de prinsen dat ze die voorwaarde accepteren.
Je kunt kiezen tussen bergen geld en niet fatsoenlijk over straat kunnen, of elke euro moeten omdraaien en lekker anoniem blijven, ik zou het wel weten.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:21 schreef mc540 het volgende:
[..]
Je kunt in iedergeval wel je gasrekening betalen.
Het lijkt me een hele aardige, warme, sympathieke vrouw.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan nog moeten accepteren dat mannen die je niet kent heimelijk verliefd op je zijn.
Maxima...
Maar die vrouwen komen sowieso al zelden uit een milieu waar ze zo voorzichtig moeten zijn. Maxima had een heerlijk leven kunnen hebben met een prima baan en gewoon 's middags op terrasjes in New York kunnen zitten. Best een offer, zo.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kunt kiezen tussen bergen geld en niet fatsoenlijk over straat kunnen, of elke euro moeten omdraaien en lekker anoniem blijven, ik zou het wel weten.
Mij ookquote:Op zondag 19 februari 2012 01:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het lijkt me een hele aardige, warme, sympathieke vrouw.
Als het maar koud genoeg is en die euro een dubbeltje is geworden zou ik nog wel met een prins willen trouwen.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:23 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg vrouwen te vinden zijn die willen ruilen.
Ja ze had laatst ook nog een prijs gewonnen omdat ze zo goed communiceerde en zo hard werkte.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij ook
En ik spreek Spaans dus er is nog hoop!
Ja zo'n offer zou ik er niet voor over hebben.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar die vrouwen komen sowieso al zelden uit een milieu waar ze zo voorzichtig moeten zijn. Maxima had een heerlijk leven kunnen hebben met een prima baan en gewoon 's middags op terrasjes in New York kunnen zitten. Best een offer, zo.
Ik zou ook wel Spaans willen kunnen spreken, maar mijn talenknobbel is niet echt heel groot.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij ook
En ik spreek Spaans dus er is nog hoop!
Ik heb er ook jaren voor in Spaanstalige gebieden moeten wonen hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 01:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zou ook wel Spaans willen kunnen spreken, maar mijn talenknobbel is niet echt heel groot.
Oke, maar er zijn misschien mensen die het met een simpel cursusje kunnen.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er ook jaren voor in Spaanstalige gebieden moeten wonen hoor
Hehequote:Op zondag 19 februari 2012 01:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke, maar er zijn misschien mensen die het met een simpel cursusje kunnen.
Ik heb niet zoveel verstand van zulke dingen.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Hehe
Ik ben zelf trouwens wel pro-monarchie. Ik zie (voor een land) meer voordelen dan nadelen en bovendien lijkt deze koninklijke familie me behoorlijk sympathiek. We hadden het veel erger kunnen treffen.
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel verstand van zulke dingen.Ik lees alleen vaak klachten over hoeveel geld het koninklijk huis ons kost enzo, maar ik heb wel respect voor Beatrix dat ze op deze leeftijd nogsteeds op de troon zit ondanks alle ellende. Ik vind dat ze haar oude dag wel heeft verdiend.
In dat opzicht heb je daar wel gelijk in ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Wat de kosten betreft: Tegenstanders beginnen daar altijd over en voorstanders zeggen dan dat de koningin ook veel geld binnenbrengt omdat er tijdens elk staatsbezoek een hele zooi zakenmensen meegaan om in die landen deals te sluiten.
Sowieso: Stel dat elke Nederlander er gemiddeld een euro aan uitgeeft per jaar: Dan krijg je er nog altijd een stuk meer voor terug dan voor vele andere belastingeuros. Denk maar aan Koninginnedag
Heb je een bron dat dit zijn geheime homovriendje is?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:46 schreef LWD-Godius het volgende:
Friso ging met zijn vriendje skiën? Waarom dat geheimzinnig homo-gedoe.... zucht. Dit krijg je ervan.
Ik mag hopen dat jij er niet stiekem een homo-relatie op nahoudt met al je mannelijke vriendenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:46 schreef LWD-Godius het volgende:
Friso ging met zijn vriendje skiën? Waarom dat geheimzinnig homo-gedoe.... zucht. Dit krijg je ervan.
Hij doet pijpscenes im schnee.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij er niet stiekem een homo-relatie op nahoudt met al je mannelijke vrienden
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:46 schreef LWD-Godius het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |