PES 3 is in mijn ogen de beste PES ooit. Toen was het kwaliteitsverschil met FIFA nog groot...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:01 schreef Dopekoe het volgende:
Fifa
Maar PES 5 is ook leuk, want toen was fifa bagger
Was dat die waar Shevchenko zo belachelijk goed was?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
PES 3 is in mijn ogen de beste PES ooit. Toen was het kwaliteitsverschil met FIFA nog groot...
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Was dat die waar Shevchenko zo belachelijk goed was?
Vroeger ook een FIFA waar Hagi geniaal was. Kon je altijd vanaf het middenveld bijna scorenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Was dat die waar Shevchenko zo belachelijk goed was?
Ik heb thuis iets van 100 replays van mooie doelpuntenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:38 schreef Asap het volgende:
[..]
Vroeger ook een FIFA waar Hagi geniaal was. Kon je altijd vanaf het middenveld bijna scoren
In 2008 was Eto'o een geweldenaar. Dankzij hem kwam ik in de finale van het Nederlandse kampioenschap. In de finale kreeg uitgerekend Eto'o binnen 3 minuten rood, zodat ik kansloos met 4-0 onderuit ging.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In 2008 was Eto'o een geweldenaar. Dankzij hem kwam ik in de finale van het Nederlandse kampioenschap. In de finale kreeg uitgerekend Eto'o binnen 3 minuten rood, zodat ik kansloos met 4-0 onderuit ging.
Liep 1200 euro misquote:
Heb in totaal een eurootje of 2500 verdiend met dit spelletjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
1200 euro... misschien moet ik ook maar eens extra oefenen
Vanavond weer 50 euro verdienen. Mijn zwager heeft me uitgedaagdquote:
Dat klinkt als snoep afpakken van een klein kindquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vanavond weer 50 euro verdienen. Mijn zwager heeft me uitgedaagd
Nee, niet echt. Heb al 45x van hem gewonnen, en nog nooit verloren of zelfs gelijk gespeeld. Maar hij zegt dat ie geoefend heeft (hij heeft vorige week speciaal een PS3 + PES gekocht) en mij 100% zeker gaat verslaan. Ik zei prima: Voor 50 euro speel ik tegen jequote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat klinkt als snoep afpakken van een klein kindof is hij nog enigszins goed?
Neequote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:15 schreef Baszh het volgende:
50 euro doe ik 1on1 cs 1.6, mag jij map kiezen
Als je die tijd in PES had gestopt was je 1200 euro rijker geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik weet dat ik met CS(S) absoluut niet tot de top behoor.
Ondanks dat ik het al ruim 10 jaar speel
Ik heb 12 jaar, en duizenden uren tijd in PES zittenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je die tijd in PES had gestopt was je 1200 euro rijker geweest
Beetje veelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb 12 jaar, en duizenden uren tijd in PES zitten
Ongeveer evenveel tijd dat jij in je obscure films heb gestokenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ongeveer evenveel tijd dat jij in je obscure iets minder bekende films heb gestoken
Wel eerst even The Hustler kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:14 schreef Baszh het volgende:
Als je nou slim bent FF ga je elke keer expres op het nippertje winnen, dan denkt hij dat hij ook nog een kans maakt.
Neequote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:14 schreef Baszh het volgende:
Als je nou slim bent FF ga je elke keer expres op het nippertje winnen, dan denkt hij dat hij ook nog een kans maakt.
Natalie Portman en Mila Kunisquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:14 schreef hornage het volgende:
-> [Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter - voorpremière in IMAX 3D
Iets om met wat FMT'ers ook heen te gaan?
Dan donderdagavond er op tijd bij zijnquote:
Gezellig!quote:
Ik wil wel meequote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:14 schreef hornage het volgende:
-> [Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter - voorpremière in IMAX 3D
Iets om met wat FMT'ers ook heen te gaan?
Wil jij dan een kaartje voor me regelen? Op donderdagavond moet ik trainenquote:
PES training kan ook even wachtenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil jij dan een kaartje voor me regelen? Op donderdagavond moet ik trainen
Misschien kan Pico dat doen want mijn tweede kaartje gaat naar mijn vriendinquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil jij dan een kaartje voor me regelen? Op donderdagavond moet ik trainen
Donders, wordt dikke party zoquote:
Niet spotten met mijn gewichtquote:
quote:
Voor elk oog 1 stoel?quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]:):) wel berust op waarheid, heb die 2 kaartjes voor mezelf nodig
Voor elke voet tussen de deurquote:
nogalquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor elke voet tussen de deur
slechte garp
Then you're open for a new experience!quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:16 schreef RanTheMan het volgende:
Zal ik je vertellen dat ik nog nooit een 3d film heb gezien? En ook nooit zal zienverheug me dr nu al op !!!
Ik ook nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:16 schreef RanTheMan het volgende:
Zal ik je vertellen dat ik nog nooit een 3d film heb gezien? En ook nooit zal zienverheug me dr nu al op !!!
Beter lezen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:16 schreef hornage het volgende:
[..]
Then you're open for a new experience!
Je hebt een lui oog?quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:20 schreef RanTheMan het volgende:
Beter lezen...ik ga t niet zien, maar verheug me dr wel op, mits ik kaarten kan krijgen uiteraard....
yepquote:
Jah das ook 1 van de dingen die mij het lastig maken ivm met diepte en snelheid, bij tennis en volleybal is de bal wat langer onderweg en wil het primaquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:09 schreef hornage het volgende:
Een maat van mij van de studie had dat ook.
Was lachen om tafeltennis tegen te spelen
Nee, geen FIFA 12, tenminste niet zelf gekocht, speel ik wel veel met een maat op zijn xbox... Ik heb een PS3quote:
Dan daag ik jou uit voor een potje Quake 2 voor 200 euro, instagibquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:15 schreef Baszh het volgende:
50 euro doe ik 1on1 cs 1.6, mag jij map kiezen
dat speel ik ik hier met mn it-ers op vrijdag middag, maar man die lui zijn zo goed, ik heb 3 frags en zij staan al op 20... das niet leuk, maar och, de rest van de week pak ik ze wel terugquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als we dan toch bezig zijn daag ik jullie allemaal uit voor 1on1 UT '99 voor 5 euro per kill
Oeeh.... Das ook echt mijn game geweestquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als we dan toch bezig zijn daag ik jullie allemaal uit voor 1on1 UT '99 voor 5 euro per kill
You're inquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
met je fucking sniper en de respawn er tegen over Ideaalquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:25 schreef hornage het volgende:
Ow, en dan natuurlijk in Deck16
[ afbeelding ]
Een zichzelf respecterende UT'er doet niets met een redeamerquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
met je fucking sniper en de respawn er tegen over Ideaalal ben je wel fucked als iemand aan de overkant met een redeamer rond loopt, of de "strange-love"
Nee doe dan die map in Space met low gravityquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:25 schreef hornage het volgende:
Ow, en dan natuurlijk in Deck16
[ afbeelding ]
och ik vind t altijd wel grappig :0 al kill ik mezelf er meer mee dan dat ik anderen er kwaad mee doequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Een zichzelf respecterende UT'er doet niets met een redeamer![]()
Dat maakt meteen iedereen zonder keyboard en muis kansloosquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:41 schreef Dopekoe het volgende:
Het wordt tijd dat ze UT eens porten naar de console, maar dan wel de mogelijkheid inbouwen voor crossplatform
En dat ze dan direct ff een draadloze muis en keyboard gaan bouwen voor de ps3 en xbox
Kan je iig fps games spelen zoals ze bedoelt zijn
Tenzij je er al erg mee geoefend hebtquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat maakt meteen iedereen zonder keyboard en muis kansloos
Nooit van gehoord. Wat is daar het verschil tussen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Net als met fifa 12 : Legacy of tactical defending
Hij is ook niet echt heel erg goed ofzo....quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:22 schreef Asap het volgende:
Hehe nooit gekeken, leek me ook niet boeiend
The same here, maar ik vond hem echt niet leuk...quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:23 schreef hornage het volgende:
[..]
Hij is ook niet echt heel erg goed ofzo....
Maarja, als echte X-Files freak moest ik hem natuurlijk wel gezien hebben!
Legacy defending is verdedigen zoals in alle vorige versies.... (Gewoon X (ps3) ingedrukt houden en dan stormt je speler vanzelf op de tegenstander aan de bal afquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Wat is daar het verschil tussen?
idd, het werd nooit meer zoals het was...quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:36 schreef hornage het volgende:
Mulder & Scully samen is ook eigenlijk not done he...
De serie verloor ook spanning en kwaliteit nadat ze hadden gezoend...
Geen diepte kunnen zien is lastig. Ik weet dat je dan ook geen chirurg kunt worden.quote:
Daar ben je inderdaad helaas te laat mee. Na je tiende is dat niet meer te corrigeren.quote:Ben zelfs eind vorig jaar nog naar een oog arts geweest omdat ik best graag een 3d film wil zienmaar helaas volledig kansloos....
Ik heb vorige week Hugo gezien maar dat 3D, ik weet het niet hoor. Ik zou het niet missen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:16 schreef RanTheMan het volgende:
Ik snap wat je bedoelt. Het kan inderdaad zijn dat de onderwerpen achterhaald zijn, maar daar houd ik rekening mee als ik kijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar ik vind de verhalen meestal zo soft. De humor ook.
Dan zit je misschien gewoon niet goed in het verhaal, of zijn je verwachtingen verkeerd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:08 schreef hornage het volgende:
Bij mij maakt tempo enorm uit of ik de film trek. Die oude films zijn gewoon al snel te traag....
Je moet ook niet die vervelende Sands musicals als maatstaaf nemenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Tuurlijk kijk ik ook af en toe wel eens een oude film. Maar ik vind de verhalen meestal zo soft. De humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |