quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:06 schreef Sands het volgende:
[..]serieus? heeft ie zo'n sport ding? Toch nog maar es gaan kijken die filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wyccie, toevallig eentje die wij nog niet hebben geraden?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
ik ookquote:Op zondag 19 februari 2012 20:07 schreef wyccie het volgende:
Ik snap niet waarom ik 15 niet weet, terwijl ik het plaatje wel ken.
Vooral door die duif in die vlam valt ie zo op, maar kom ook niet op een titelquote:Op zondag 19 februari 2012 20:07 schreef wyccie het volgende:
Ik snap niet waarom ik 15 niet weet, terwijl ik het plaatje wel ken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar die is het niet, het isquote:Op zondag 19 februari 2012 20:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe heet die film met ben affleck en uma thurman? dat was toch paycheck?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen wilde ik Jack & Jill kijken, krijg ik een audio foutmelding op me ps3... fijn... (al was het toch een k*tfilm)Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ook geen idee meer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Hmm, 5 op het eerste gezicht, maar nu even verder puzzelenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm...moeilijke quiz
Empire motor quiz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die wist ik direct.
Misschien kun je de volgende keer lingerie voor je date kopen:quote:Op zondag 19 februari 2012 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm... dacht dat die zwarter was.. daarom heb ik dat maar niet ingevuld.
Zo, dat was a good old fashioned orgy :-)
as ik het had geweten, had je het allang gehoord.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:46 schreef Sands het volgende:
Ga eens mijn vraag beantwoorden ipv het over orgy's en lingerie te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
Niet echt nee, ik weet dat ie de hoofdpersoon in Angel Heart was, maar die kop zou ik me niet zomaar voor de geest kunnen halen.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Heb je nog nooit de jonge Rourke gezien dan?
Als ik eerder online was, had ik het zo geradenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:31 schreef hornage het volgende:
[..]
Niet echt nee, ik weet dat ie de hoofdpersoon in Angel Heart was, maar die kop zou ik me niet zomaar voor de geest kunnen halen.
Voor de rest begint bij mij het bestaan van hem bij Spun en Sin City
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik eerder online was, had ik het zo geraden
Spunquote:Op maandag 20 februari 2012 15:31 schreef hornage het volgende:
[..]
Niet echt nee, ik weet dat ie de hoofdpersoon in Angel Heart was, maar die kop zou ik me niet zomaar voor de geest kunnen halen.
Voor de rest begint bij mij het bestaan van hem bij Spun en Sin City
say whutquote:Op maandag 20 februari 2012 18:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Klinkt leuk, maar om daar heen op vakantie te gaan voor de trivia??? En nee, natuurlijk wist ik die shining vraag niet(heb de film ook nog nooit gezien...)
Dadelijk zeg je zeker dat je nog nooit een film van Kubrick hebt gezienquote:Op maandag 20 februari 2012 18:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Klinkt leuk, maar om daar heen op vakantie te gaan voor de trivia??? En nee, natuurlijk wist ik die shining vraag niet(heb de film ook nog nooit gezien...)
laster, tssquote:Op maandag 20 februari 2012 18:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Dadelijk zeg je zeker dat je nog nooit een film van Kubrick hebt gezien
lolita, das de enige die ik helemaal heb gezien. Hal was 's nachts daar ben ik bij in slaap gevallenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Dadelijk zeg je zeker dat je nog nooit een film van Kubrick hebt gezien
Dat is nog best weinigquote:Op maandag 20 februari 2012 18:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
lolita, das de enige die ik helemaal heb gezien. Hal was 's nachts daar ben ik bij in slaap gevallen
ehm... Nee. Ik hou niet van vietnam oorlogsfilms...quote:Op maandag 20 februari 2012 18:47 schreef hornage het volgende:
Echt, doe maar ff Full Metal Jacket kijken en dan zien we je vanavond weer terug
R. Lee Ermeyquote:Op maandag 20 februari 2012 20:24 schreef hornage het volgende:
Voor het eerst gezien toen een maat van mij 15 werd
Was ook eerste keer dat wij wel 4 biertjes de man mochten van z'n ouders
Pro Evolution Soccerquote:Op maandag 20 februari 2012 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is fifa af en toe een k*tspel...
Dan heb ik nog liever fifaquote:
Ik speel al 12 jaar Pro Evolution Soccerquote:
nicequote:Op maandag 20 februari 2012 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik speel al 12 jaar Pro Evolution Soccer
Hoorde een aantal jaren geleden ('08 & "11) tot de 10 beste spelers ter wereld
Geen leven dusquote:Op maandag 20 februari 2012 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik speel al 12 jaar Pro Evolution Soccer
Hoorde een aantal jaren geleden ('08 & "11) tot de 10 beste spelers ter wereld
FIFA heeft ook 10x meer spelers dan PES. De absolute top is een stuk kleiner.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nice![]()
Zo goed zal ik nooit worden met fifa
kort door de bocht, maar moest wel lachenquote:
ik kan je niet uitdagen, heb geen PESquote:Op maandag 20 februari 2012 21:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
FIFA heeft ook 10x meer spelers dan PES. De absolute top is een stuk kleiner.
Altijd leuk als ik dit verhaaltje aan mensen vertel, en ze me dan gaan uitdagen
Mijn laatste sparringspartners gingen met 16-1 & 14-0 naar huis
Ik heb laatst bij iemand een potje FIFA gespeeld. Ik verloor alle wedstrijdenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik kan je niet uitdagen, heb geen PESdat scheelt alweer
PS3. Pro is ook het enige spel wat ik op de PS3 speel. Heb Gran Turismo 5 liggen, maar dat speel ik vrijwel nooit.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Waar speel(de) je op en wat speel je nog meer?
Een schaakspel ja?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij iemand een potje FIFA gespeeld. Ik verloor alle wedstrijden
PES is ook geen spel meer voor mij, eerder een schaakspel
Inderdaad Sands, geen leven
ach, je hoort toch bij de beste van Fok! Triviaquote:Op maandag 20 februari 2012 21:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Een schaakspel ja?
En ik heb ook geen leven maar ik ben dan weer nergens het beste in
Ik neem mijn PS3 wel mee naar de volgende meet.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:46 schreef RanTheMan het volgende:
ff als je het op de ps3 speelt, daag ik je graag een keer uit!
Wilde ik net zeggenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ach, je hoort toch bij de beste van Fok! Trivia
Maar dat is niet iets als een van de beste van de wereldquote:Op maandag 20 februari 2012 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ach, je hoort toch bij de beste van Fok! Trivia
Dat valt wel meequote:Op maandag 20 februari 2012 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen
Sands kijkt de meest onmogelijke films
Das ook omdat je er niet internationaal mee gaatquote:Op maandag 20 februari 2012 21:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar dat is niet iets als een van de beste van de wereld
Volgend jaar blazen we de Quentin Tarantino award speciaal voor Sands in het leven.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das ook omdat je er niet internationaal mee gaat
Quentin Tarantino staat bekend om zijn obscure smaak voor films. Daar laat hij zich vaak door inspireren.quote:
okay,quote:Op maandag 20 februari 2012 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Quentin Tarantino staat bekend om zijn obscure smaak voor films. Daar laat hij zich vaak door inspireren.
En zijn voeten fetishquote:Op maandag 20 februari 2012 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Quentin Tarantino staat bekend om zijn obscure smaak voor films. Daar laat hij zich vaak door inspireren.
echt iets voor jou dus?quote:
Wat dan Sands. Wat is je naam, wie ben jij eigenlijk?quote:
Clint Eastwoodquote:Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat dan Sands. Wat is je naam, wie ben jij eigenlijk?
Potje binnenkort?quote:
Gelukkig voor jou heb ik geen ps3, maar een xboxquote:Op maandag 20 februari 2012 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Potje binnenkort?
Versla ik je tenminste een keer met iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |