Wie zijn 'ze'?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:10 schreef The_Substitute het volgende:
Ze zitten in de kamer hiernaast 'ergens' naar te kijken [...]
Je bent geen JG.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:10 schreef RanTheMan het volgende:
Nou nou wat een commotie, had niet verwacht dat 1 opmerking zoveel reuring zou veroorzaken.. En het meest aparte is dat mn geloof wel in twijfel wordt getrokken, terwijl iedereen bijv wel gelijk gelooft dat baszh een paraplu heeft gewonnen.. Das toch raar......
Je was toch niet getrouwd?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:20 schreef RanTheMan het volgende:
Maar geloof wat je wenst te geloven, gelukkig doen ik en mijn vrouw dat ook
Dat van baszh is wat aannemelijkerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:10 schreef RanTheMan het volgende:
Nou nou wat een commotie, had niet verwacht dat 1 opmerking zoveel reuring zou veroorzaken.. En het meest aparte is dat mn geloof wel in twijfel wordt getrokken, terwijl iedereen bijv wel gelijk gelooft dat baszh een paraplu heeft gewonnen.. Das toch raar......
Contact blijft wel een leuk filmpje.quote:
Ik heb nog nooit een vraag van jou kunnen radenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja raden jullie mijn vraag maar even, dan kan ik slapen
Photoshop.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:32 schreef The_Substitute het volgende:
Contact blijft wel een leuk filmpje.![]()
De makers speelden op save met het einde.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:35 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Het einde was me wat te zweverig, maar verder mooie film.
Wel joh. Mijn vragen zijn altijd makkelijk :pquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vraag van jou kunnen raden
Vooral de Koreaanse, Franse en Spaanse filmsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel joh. Mijn vragen zijn altijd makkelijk :p
Officieel niet nee, in hoofd en hart wel, daar hoeft niet perse een duur papiertje aan te hangen om je partner je vrouw/man te noemen in onze optiek...quote:
Laatst zei iemand 'vrouw' over jouw 'eega' en toen zei je dat je niet getrouwd was, oftewel je associeert het zelf meteen aan trouwenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Officieel niet nee, in hoofd en hart wel, daar hoeft niet perse een duur papiertje aan te hangen om je partner je vrouw/man te noemen in onze optiek...
Dat was 200 jaar geleden reëelquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:43 schreef wyccie het volgende:
Oh, vergeet ik nog het simpele 'geen seks voor het huwelijk'.
Klopt dat was FF in ik schreef dat toen in x2, maar volgens mij was die context toen anders, maar laten we t maar weer over films hebben en niet over mijn overtuigingen en prive levenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Laatst zei iemand 'vrouw' over jouw 'eega' en toen zei je dat je niet getrouwd was, oftewel je associeert het zelf meteen aan trouwen
Okee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:45 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Klopt dat was FF in ik schreef dat toen in x2, maar volgens mij was die context toen anders, maar laten we t maar weer over films hebben en niet over mijn overtuigingen en prive leven
Ja dat eerste is natuurlijk waar, hoewel ik niet weet hoe oud Ran is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:51 schreef wyccie het volgende:
Ran en zijn vriendin zijn toch ook wel een paar jaartjes ouder dan jij, en waarschijnlijk langer samen? Jij woont ook niet samen of wel, Njo?
Het probleem was gewoon dat het niet duidelijk was of jij je nou echt aangesproken voelde. Of, wat ik in eerste instantie dacht, dat je gewoon een punt wilde maken, zo van dat het niet uit moet maken wat je gelooft, dat je niet iedereen over 1 kam moet scheren, wat dan ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:45 schreef RanTheMan het volgende:
Klopt dat was FF in ik schreef dat toen in x2, maar volgens mij was die context toen anders, maar laten we t maar weer over films hebben en niet over mijn overtuigingen en prive leven
Laten we er aub over ophouden, t maakt allemaal toch geen verschil, films zijn veel interessanter dan mijn persoontjequote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:56 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Het probleem was gewoon dat het niet duidelijk was of jij je nou echt aangesproken voelde. Of, wat ik in eerste instantie dacht, dat je gewoon een punt wilde maken, zo van dat het niet uit moet maken wat je gelooft, dat je niet iedereen over 1 kam moet scheren, wat dan ook.
Maar tenzij jij die onduidelijkheid wegneemt, blijf je dit soort gesprekken houden.
Ja we waren wel jong inderdaad maar het leek ons wel leukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:53 schreef wyccie het volgende:
Oh wacht, alleen je schoonouders wonen in Frankrijk, ik dacht je vriendje ook.
Jullie zijn vroeg en jong samen gaan wonen.
Komt nog welquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja we waren wel jong inderdaad maar het leek ons wel leuk. En (nog
) geen spijt van gehad.
Nou dan kunnen we makkelijk uit elkaar gaan. Het is niet alsof we getrouwd zijn ofzoquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we makkelijk uit elkaar gaan. Het is niet alsof we getrouwd zijn ofzo![]()
Heb je hem nog een keer gekeken?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:36 schreef picodealion het volgende:
Nou, eindelijk Joe's Apartment gezien. Wat een kutfilm zeg.
Meteen maar BASEketball nog een keertje erachteraan gekeken.
Meestal wel maar niet altijd, de info bij zavvi klopt trouwens ook bijna nooitquote:Op zondag 19 februari 2012 14:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Weet iemand van jullie of er ondertiteling zit op de DVD's van zavvi.com?
Het staat er namelijk niet bij, maar meestal is er toch wel een optie voor slechthorenden ofzo?
Als het er niet bij staat zou ik ervan uitgaan dat er geen ondertiteling is, want bij het merendeel staat wel de ondertitelsquote:Op zondag 19 februari 2012 14:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Weet iemand van jullie of er ondertiteling zit op de DVD's van zavvi.com?
Het staat er namelijk niet bij, maar meestal is er toch wel een optie voor slechthorenden ofzo?
Is lang niet altijd zo hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 14:26 schreef dyonvbaal het volgende:
er zal altijd wel engelse ondertitels bij zitten toch?
welke films?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh hmm.. bij alle DVD's in mijn basket staat niks over ondertitels. Dat is jammer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |