Wie zijn 'ze'?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:10 schreef The_Substitute het volgende:
Ze zitten in de kamer hiernaast 'ergens' naar te kijken [...]
Je bent geen JG.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:10 schreef RanTheMan het volgende:
Nou nou wat een commotie, had niet verwacht dat 1 opmerking zoveel reuring zou veroorzaken.. En het meest aparte is dat mn geloof wel in twijfel wordt getrokken, terwijl iedereen bijv wel gelijk gelooft dat baszh een paraplu heeft gewonnen.. Das toch raar......
Je was toch niet getrouwd?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:20 schreef RanTheMan het volgende:
Maar geloof wat je wenst te geloven, gelukkig doen ik en mijn vrouw dat ook
Dat van baszh is wat aannemelijkerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:10 schreef RanTheMan het volgende:
Nou nou wat een commotie, had niet verwacht dat 1 opmerking zoveel reuring zou veroorzaken.. En het meest aparte is dat mn geloof wel in twijfel wordt getrokken, terwijl iedereen bijv wel gelijk gelooft dat baszh een paraplu heeft gewonnen.. Das toch raar......
Contact blijft wel een leuk filmpje.quote:
Ik heb nog nooit een vraag van jou kunnen radenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja raden jullie mijn vraag maar even, dan kan ik slapen
Photoshop.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:32 schreef The_Substitute het volgende:
Contact blijft wel een leuk filmpje.![]()
De makers speelden op save met het einde.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:35 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Het einde was me wat te zweverig, maar verder mooie film.
Wel joh. Mijn vragen zijn altijd makkelijk :pquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vraag van jou kunnen raden
Vooral de Koreaanse, Franse en Spaanse filmsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel joh. Mijn vragen zijn altijd makkelijk :p
Officieel niet nee, in hoofd en hart wel, daar hoeft niet perse een duur papiertje aan te hangen om je partner je vrouw/man te noemen in onze optiek...quote:
Laatst zei iemand 'vrouw' over jouw 'eega' en toen zei je dat je niet getrouwd was, oftewel je associeert het zelf meteen aan trouwenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Officieel niet nee, in hoofd en hart wel, daar hoeft niet perse een duur papiertje aan te hangen om je partner je vrouw/man te noemen in onze optiek...
Dat was 200 jaar geleden reëelquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:43 schreef wyccie het volgende:
Oh, vergeet ik nog het simpele 'geen seks voor het huwelijk'.
Klopt dat was FF in ik schreef dat toen in x2, maar volgens mij was die context toen anders, maar laten we t maar weer over films hebben en niet over mijn overtuigingen en prive levenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Laatst zei iemand 'vrouw' over jouw 'eega' en toen zei je dat je niet getrouwd was, oftewel je associeert het zelf meteen aan trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |