quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:06 schreef Sands het volgende:
[..]serieus? heeft ie zo'n sport ding? Toch nog maar es gaan kijken die filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wyccie, toevallig eentje die wij nog niet hebben geraden?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
ik ookquote:Op zondag 19 februari 2012 20:07 schreef wyccie het volgende:
Ik snap niet waarom ik 15 niet weet, terwijl ik het plaatje wel ken.
Vooral door die duif in die vlam valt ie zo op, maar kom ook niet op een titelquote:Op zondag 19 februari 2012 20:07 schreef wyccie het volgende:
Ik snap niet waarom ik 15 niet weet, terwijl ik het plaatje wel ken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar die is het niet, het isquote:Op zondag 19 februari 2012 20:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe heet die film met ben affleck en uma thurman? dat was toch paycheck?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen wilde ik Jack & Jill kijken, krijg ik een audio foutmelding op me ps3... fijn... (al was het toch een k*tfilm)Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ook geen idee meer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Hmm, 5 op het eerste gezicht, maar nu even verder puzzelenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm...moeilijke quiz
Empire motor quiz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die wist ik direct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |