Je kan ook even kijken wat er bij amazon.co.uk/play.com of andere uk dvd winkels staat.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh hmm.. bij alle DVD's in mijn basket staat niks over ondertitels. Dat is jammer..
kun je dan niet op de britse amazon of op hmv kijken? De dvd's zullen toch wel de zelfde zijn?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh hmm.. bij alle DVD's in mijn basket staat niks over ondertitels. Dat is jammer..
Maar daar komen toch verzendkosten bij?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Op amazon.co.uk staat ook niks over ondertiteling, op hmv staat engels voor slechthorenden. Kan ik er vanuit gaan dat ze inderdaad allemaal dezelfde DVDs verkopen?
Op zavvi is het wel wat goedkoper namelijk
Ik geloof het niet, want ik bestel voor meer dan £35.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar daar komen toch verzendkosten bij?
Als de covers hetzelfde zijn is het aannemelijk dat het dezelfde uk versie is.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Op amazon.co.uk staat ook niks over ondertiteling, op hmv staat engels voor slechthorenden. Kan ik er vanuit gaan dat ze inderdaad allemaal dezelfde DVDs verkopen?
Op zavvi is het wel wat goedkoper namelijk
Oh hm de covers zijn niet hetzelfde zie ik nuquote:Op zondag 19 februari 2012 14:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als de covers hetzelfde zijn is het aannemelijk dat het dezelfde uk versie is.
Je hebt ook zavvi.nl en daar heb je nog wel eens kans dat ze dezelfde euro prijs als pond hanteren.En dan kan het wel wat geld schelen (en gratis verzending naar Nederland)quote:Op zondag 19 februari 2012 14:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, want ik bestel voor meer dan £35.
Maar ik heb ze gemaild over de subtitels, ze zullen morgen wel antwoorden.
Oh, ik wist niet dat dat bestond. De prijzen zijn inderdaad ongeveer hetzelfde, maar levering naar België is niet gratis dus voor mij is er niet echt een voordeel. En ze hebben ook niet alles wat ik wil bestellenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Je hebt ook zavvi.nl en daar heb je nog wel eens kans dat ze dezelfde euro prijs als pond hanteren.En dan kan het wel wat geld schelen (en gratis verzending naar Nederland)
Aardig, maar niet zo bijzonder... Wel leuk om Sacha Baron Cohen in een "serieuze" rol te zien. Doet ie leukquote:Op zondag 19 februari 2012 17:12 schreef hornage het volgende:
Hugo ga ik vanavond kijken
Ben wel benieuwd, lees tegenvallende reviews eigenlijk....
in Sweeney heeft ie toch ook een serieuze rol, ook al is die niet zo lang geloof ik me te herinneren..quote:Op zondag 19 februari 2012 18:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aardig, maar niet zo bijzonder... Wel leuk om Sacha Baron Cohen in een "serieuze" rol te zien. Doet ie leuk
Jupquote:Op zondag 19 februari 2012 19:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
in Sweeney heeft ie toch ook een serieuze rol, ook al is die niet zo lang geloof ik me te herinneren..
Nouja serieus, serieus...quote:Op zondag 19 februari 2012 19:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
in Sweeney heeft ie toch ook een serieuze rol, ook al is die niet zo lang geloof ik me te herinneren..
Voor Sacha Baron Cohen is dat serieusquote:
Ik vind het al knap dat je tot 14 komtquote:Op zondag 19 februari 2012 19:45 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ben al een tijdje aan het puzzelen, maar kom niet verder. heb er nou 14 of 15
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
voor wie het wil weten, dit is wat ik heb. op 1 na, dat denk ik, maar weet ik niet zekerDie 1e heb je goed je moet het gewqoon invullen zoals op imdb staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan wel de engelse versie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
er staat iets van tekst op, maar kan niet ontcijferen wat het is en op welk onderdeel. Tankkap of een overkapte zitplaats ofzo...quote:Op zondag 19 februari 2012 19:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
18 is me echt een compleet raadsel
Ja die is best makkelijkquote:Op zondag 19 februari 2012 19:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
18 is me echt een compleet raadsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |