Voor elke voet tussen de deurquote:
nogalquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor elke voet tussen de deur
slechte garp
Then you're open for a new experience!quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:16 schreef RanTheMan het volgende:
Zal ik je vertellen dat ik nog nooit een 3d film heb gezien? En ook nooit zal zienverheug me dr nu al op !!!
Ik ook nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:16 schreef RanTheMan het volgende:
Zal ik je vertellen dat ik nog nooit een 3d film heb gezien? En ook nooit zal zienverheug me dr nu al op !!!
Beter lezen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:16 schreef hornage het volgende:
[..]
Then you're open for a new experience!
Je hebt een lui oog?quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:20 schreef RanTheMan het volgende:
Beter lezen...ik ga t niet zien, maar verheug me dr wel op, mits ik kaarten kan krijgen uiteraard....
yepquote:
Jah das ook 1 van de dingen die mij het lastig maken ivm met diepte en snelheid, bij tennis en volleybal is de bal wat langer onderweg en wil het primaquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:09 schreef hornage het volgende:
Een maat van mij van de studie had dat ook.
Was lachen om tafeltennis tegen te spelen
Nee, geen FIFA 12, tenminste niet zelf gekocht, speel ik wel veel met een maat op zijn xbox... Ik heb een PS3quote:
Dan daag ik jou uit voor een potje Quake 2 voor 200 euro, instagibquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:15 schreef Baszh het volgende:
50 euro doe ik 1on1 cs 1.6, mag jij map kiezen
dat speel ik ik hier met mn it-ers op vrijdag middag, maar man die lui zijn zo goed, ik heb 3 frags en zij staan al op 20... das niet leuk, maar och, de rest van de week pak ik ze wel terugquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als we dan toch bezig zijn daag ik jullie allemaal uit voor 1on1 UT '99 voor 5 euro per kill
Oeeh.... Das ook echt mijn game geweestquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als we dan toch bezig zijn daag ik jullie allemaal uit voor 1on1 UT '99 voor 5 euro per kill
You're inquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
met je fucking sniper en de respawn er tegen over Ideaalquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:25 schreef hornage het volgende:
Ow, en dan natuurlijk in Deck16
[ afbeelding ]
Een zichzelf respecterende UT'er doet niets met een redeamerquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
met je fucking sniper en de respawn er tegen over Ideaalal ben je wel fucked als iemand aan de overkant met een redeamer rond loopt, of de "strange-love"
Nee doe dan die map in Space met low gravityquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:25 schreef hornage het volgende:
Ow, en dan natuurlijk in Deck16
[ afbeelding ]
och ik vind t altijd wel grappig :0 al kill ik mezelf er meer mee dan dat ik anderen er kwaad mee doequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Een zichzelf respecterende UT'er doet niets met een redeamer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |