Maar dat is niet iets als een van de beste van de wereldquote:Op maandag 20 februari 2012 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ach, je hoort toch bij de beste van Fok! Trivia
Dat valt wel meequote:Op maandag 20 februari 2012 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen
Sands kijkt de meest onmogelijke films
Das ook omdat je er niet internationaal mee gaatquote:Op maandag 20 februari 2012 21:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar dat is niet iets als een van de beste van de wereld
Volgend jaar blazen we de Quentin Tarantino award speciaal voor Sands in het leven.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das ook omdat je er niet internationaal mee gaat
Quentin Tarantino staat bekend om zijn obscure smaak voor films. Daar laat hij zich vaak door inspireren.quote:
okay,quote:Op maandag 20 februari 2012 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Quentin Tarantino staat bekend om zijn obscure smaak voor films. Daar laat hij zich vaak door inspireren.
En zijn voeten fetishquote:Op maandag 20 februari 2012 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Quentin Tarantino staat bekend om zijn obscure smaak voor films. Daar laat hij zich vaak door inspireren.
echt iets voor jou dus?quote:
Wat dan Sands. Wat is je naam, wie ben jij eigenlijk?quote:
Clint Eastwoodquote:Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat dan Sands. Wat is je naam, wie ben jij eigenlijk?
Potje binnenkort?quote:
Gelukkig voor jou heb ik geen ps3, maar een xboxquote:Op maandag 20 februari 2012 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Potje binnenkort?
Versla ik je tenminste een keer met iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |