abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 februari 2012 @ 00:50:26 #1
862 Arcee
Look closer
pi_108106371
Vorig topic: NOVA college tour


In december 2007 startte hét interviewprogramma voor studenten: College Tour! Drie- tot negenhonderd studenten interviewen samen met presentator Twan Huys een grootheid uit binnen- of buitenland.

Het idee voor het programma ontstond in de Verenigde Staten waar Twan Huys als Amerika-correspondent tijdens de presidentsverkiezingen de townhall meetings bezocht. Bijeenkomsten in sportzalen en gemeentehuizen waar burgers de mogelijkheid krijgen om de presidentskandidaten het vuur na aan de schenen te leggen met alledaagse vragen. Twan Huys haalde dit concept naar Nederland. Een zaal vol nieuwsgierige studenten, één topgast en een presentator: College Tour was geboren!



De volgende mensen zijn al te gast geweest in College Tour:

Hans Teeuwen
Jan Jaap van der Wal
Joop van den Ende
Neelie Kroes
Gerard Spong
Madeleine Albright
Johan Cruijff
Nick Leeson
John Malkovich
Peter van Uhm
Jesse Jackson
Rem Koolhaas
Wouter Bos
Dalai Lama
Prinses Irene
Steve Ballmer
Harry Mulisch
Ayaan Hirsi Ali
Jan Peter Balkenende
Dries van Agt en...
Doutzen Kroes
Louis van Gaal
Bram Moszkowicz
Maxime Verhagen
Alain Ducasse
Linda de Mol
Youp van 't Hek
Seth Meyers
Richard Branson
Mark Rutte
Matthijs van Nieuwkerk


College Tour is spraakmakend. Dit is onder andere te danken aan de spraakmakende gasten die in het programma geïnterviewd worden maar toch vooral aan de studenten. De vragen die studenten weten en durven te stellen blijken bij elke gast interessante antwoorden op te leveren die regelmatig het nieuws halen. Zo begon de aanzet voor het Wilders-proces in de uitzending van College Tour waar topadvocaat Spong te gast was. Na doorvragen van de studenten in de zaal besloot Spong om 30 studenten pro-deo bij te staan in een rechtzaak tegen Wilders.

Een krantenkop na de uitzending met Louis van Gaal luidde: ‘Van Gaal nooit meer terug naar Ajax’. Dit naar aanleiding van de vraag van een student of Van Gaal toch alstublieft terug zou willen keren bij Ajax om de club te redden.



Tijdens de opname met topadvocaat Bram Moszkowicz ontstond een ongebruikelijke situatie; Moszkowicz wilde niet dat beelden van hem en zijn toenmalige cliënt, Desi Bouterse, werden vertoond. Vijfhonderd studenten zagen van heel dichtbij een harde onderhandeling tussen presentator en gast.



Aflevering terugzien? Ze zijn bijna allemaal te bekijken op Uitzending Gemist!


OP door WebHawkjuh, bron: http://collegetour.ntr.nl

[ Bericht 31% gewijzigd door Arcee op 18-02-2012 09:30:16 ]
  zaterdag 18 februari 2012 @ 00:51:35 #2
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_108106414
Alleen heet het sinds een jaar of 2 College Tour omdat Nova niet meer bestaat.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 februari 2012 @ 00:52:36 #3
862 Arcee
Look closer
pi_108106450
Dat past een modje die er een reeks van maakt wel even aan. ^O^
pi_108106977
Leuke aflevering met Matthijs.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 02:09:02 #5
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_108108033
Op in elkaar geschroeft. Welke mod plakt hem ook in de eerste post?
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  zaterdag 18 februari 2012 @ 02:09:20 #6
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_108108039

In december 2007 startte hét interviewprogramma voor studenten: College Tour! Drie- tot negenhonderd studenten interviewen samen met presentator Twan Huys een grootheid uit binnen- of buitenland.

Het idee voor het programma ontstond in de Verenigde Staten waar Twan Huys als Amerika-correspondent tijdens de presidentsverkiezingen de townhall meetings bezocht. Bijeenkomsten in sportzalen en gemeentehuizen waar burgers de mogelijkheid krijgen om de presidentskandidaten het vuur na aan de schenen te leggen met alledaagse vragen. Twan Huys haalde dit concept naar Nederland. Een zaal vol nieuwsgierige studenten, één topgast en een presentator: College Tour was geboren!



De volgende mensen zijn al te gast geweest in College Tour:

Hans Teeuwen
Jan Jaap van der Wal
Joop van den Ende
Neelie Kroes
Gerard Spong
Madeleine Albright
Johan Cruijff
Nick Leeson
John Malkovich
Peter van Uhm
Jesse Jackson
Rem Koolhaas
Wouter Bos
Dalai Lama
Prinses Irene
Steve Ballmer
Harry Mulisch
Ayaan Hirsi Ali
Jan Peter Balkenende
Dries van Agt en...
Doutzen Kroes
Louis van Gaal
Bram Moszkowicz
Maxime Verhagen
Alain Ducasse
Linda de Mol
Youp van 't Hek
Seth Meyers
Richard Branson
Mark Rutte
Matthijs van Nieuwkerk


College Tour is spraakmakend. Dit is onder andere te danken aan de spraakmakende gasten die in het programma geïnterviewd worden maar toch vooral aan de studenten. De vragen die studenten weten en durven te stellen blijken bij elke gast interessante antwoorden op te leveren die regelmatig het nieuws halen. Zo begon de aanzet voor het Wilders-proces in de uitzending van College Tour waar topadvocaat Spong te gast was. Na doorvragen van de studenten in de zaal besloot Spong om 30 studenten pro-deo bij te staan in een rechtzaak tegen Wilders.

Een krantenkop na de uitzending met Louis van Gaal luidde: ‘Van Gaal nooit meer terug naar Ajax’. Dit naar aanleiding van de vraag van een student of Van Gaal toch alstublieft terug zou willen keren bij Ajax om de club te redden.



Tijdens de opname met topadvocaat Bram Moszkowicz ontstond een ongebruikelijke situatie; Moszkowicz wilde niet dat beelden van hem en zijn toenmalige cliënt, Desi Bouterse, werden vertoond. Vijfhonderd studenten zagen van heel dichtbij een harde onderhandeling tussen presentator en gast.



Aflevering terugzien? Ze zijn bijna allemaal te bekijken op Uitzending Gemist!


OP door WebHawkjuh, bron: http://collegetour.ntr.nl
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_108108046
Wanneer komt die herhaling nou?
  zaterdag 18 februari 2012 @ 02:32:48 #8
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_108108256
Aflevering staat nog steeds niet online |:(
  zaterdag 18 februari 2012 @ 02:33:57 #9
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_108108268
Nee verdomme.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 februari 2012 @ 09:29:32 #10
862 Arcee
Look closer
pi_108109466
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 02:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Op in elkaar geschroeft. Welke mod plakt hem ook in de eerste post?
Done. :s)

Wil je die plaatjes die te breed zijn nog aanpassen?
pi_108109508
Mooi om te zien dat Matthijs er niet om heen draait en gewoon eerlijk en open antwoordt. Zoals bijvoorbeeld op de Sex, Drugs en Rock 'n Roll vraag, of de vraag over 'angsten'.

Niveau van vragen soms wat matig zoals een jongen die doordramt over hoe het kan dat Matthijs deze angsten heeft, terwijl hij een prima carriere heeft gemaakt en dus volgens de jongen geen reden heeft om 'angsten' te hebben. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_108110381
Leuk programma altijd, maar gaat het wel heel erg over persoonlijke dingen .... wat leuk kan zijn, maar wat wel een beetje gek is voor iets wat je uitgebreid in een universiteit gaat zitten opnemen. Als je het dan ook nog "College Tour" noemt, klinkt het net alsof je heel erg diep op een onderwerp in gaat. Maar het is eigenlijk gewoon een soort Ivo Niehe TV show, maar dan vanuit een universiteit/hogeschool. Niet dat dat niet leuk is om naar te kijken, overigens. Maar het is geen diepzinnig journalistiek programma.

Overigens ben ik geen fan van Twan Huys. :{
  zaterdag 18 februari 2012 @ 10:57:00 #13
27648 Weakling
available in strong mint
pi_108110507
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 10:49 schreef claus_johann het volgende:
Leuk programma altijd, maar gaat het wel heel erg over persoonlijke dingen .... wat leuk kan zijn, maar wat wel een beetje gek is voor iets wat je uitgebreid in een universiteit gaat zitten opnemen.
Hoe leuk het programma ook was, wringt dat inderdaad behoorlijk. Matthijs zou ondervraagd moeten worden over het vak, of zoals hij zou zeggen het métier, dat hij uitoefend. Heerlijk zo'n open gesprek verder, maar het heeft niets met een college te maken.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 februari 2012 @ 11:04:49 #14
862 Arcee
Look closer
pi_108110660
quote:
Kijkcijferrecord College Tour door Van Nieuwkerk

De uitzending met Matthijs van Nieuwkerk heeft College Tour een kijkcijferrecord opgeleverd. Vrijdagavond keken 815 duizend mensen naar het programma, dat wordt gepresenteerd door Twan Huys. Het vorige record stond op de aflevering met Mark Rutte, die eind december door 694 duizend mensen werd bekeken.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:22:14 #15
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_108111017
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 02:32 schreef J2T het volgende:
Aflevering staat nog steeds niet online |:(
pi_108113171
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:51:04 #17
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_108115076
Ze hebben mijn vraag over 'censurering' van de vara eruit geknipt :'( :'( :'( :o
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_108115522
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ze hebben mijn vraag over 'censurering' van de vara eruit geknipt :'( :'( :'( :o
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:06:04 #19
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_108115526


Het had op de Hyves pagina(als hij die heeft) van Twan Huys kunnen staan.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
  zaterdag 18 februari 2012 @ 16:48:51 #20
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_108120163
Niks mis met Twan Huys. Mag altijd graag naar hem luisteren.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_108120275
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ze hebben mijn vraag over 'censurering' van de vara eruit geknipt :'( :'( :'( :o
Wat was je vraag en welk antwoord kreeg je?
  zondag 19 februari 2012 @ 00:21:04 #22
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_108135647
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 16:52 schreef CG het volgende:

[..]

Wat was je vraag en welk antwoord kreeg je?
Er zijn een aantal uitzendingen geweest waarin er dingen misgingen, zoals toen u laatst ziek was maar ook toen er ineens een naakte studenten voor u stond. Ik merk dat dergelijke dingen er vaak in de herhaling uitgeknipt worden en ik vraag me af, waarom?!

Antwoord: "Daar wist ik niks van. Van de uitzending waarin ik ziek geworden ben was dat wel het geval, en toen heb ik er later voor gezorgd dat deze toch nog geplaatst is."
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_108141124
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 16:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Niks mis met Twan Huys. Mag altijd graag naar hem luisteren.
Hij is niet kritisch om het kritisch zijn en blijft beleefd.
pi_108142731
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 00:21 schreef WebHawkjuh het volgende:

[..]

Er zijn een aantal uitzendingen geweest waarin er dingen misgingen, zoals toen u laatst ziek was maar ook toen er ineens een naakte studenten voor u stond. Ik merk dat dergelijke dingen er vaak in de herhaling uitgeknipt worden en ik vraag me af, waarom?!
Dit is ook weer zo'n vraag .... leuke vraag voor Life & Cooking of zo, maar waarom zou een WO- of HBO-student deze vraag moeten stellen? Waarom wordt het in een universiteit of hogeschool opgenomen om dit soort vragen te stellen?
  Forum Admin zondag 19 februari 2012 @ 11:23:50 #25
232445 crew  Specularium
pi_108142828
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 00:21 schreef WebHawkjuh het volgende:

[..]

Er zijn een aantal uitzendingen geweest waarin er dingen misgingen, zoals toen u laatst ziek was maar ook toen er ineens een naakte studenten voor u stond. Ik merk dat dergelijke dingen er vaak in de herhaling uitgeknipt worden en ik vraag me af, waarom?!

Antwoord: "Daar wist ik niks van. Van de uitzending waarin ik ziek geworden ben was dat wel het geval, en toen heb ik er later voor gezorgd dat deze toch nog geplaatst is."
Dit is dan ook wel een slechte vraag.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 20:32:34 #26
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_108360129
Nu bezig, met Rijkman Groenink.

Ik vind hem tot nu toe nogal glad.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_108361900
hij draait er echt heel erg omheen. Niet echt goed voor de rehabilitatie...
pi_108377110
Hij wil het lekker algemeen houden, terwijl hij zich beter wat meer had kunnen uitspreken over zijn waarheid. Dat was denk ik beter geweest voor zijn rehabilitatie.
Dat verhaal over zijn 'bonus' terwijl het gewoon een aandelen pakket was wat hij in 10 jaar raad van bestuur had opgebouwd vond ik wel weer een goed punt voor zijn rehabilitatie. Dat Wouter Bos het dan nog steeds over bonus heeft vind ik dan wel weer typisch pvda. Wat als Woutertje straks ook gewoon een goede bonus of vertrekrekening krijgt bij KPMG. Dan hoor je hem daar ook niet over.
pi_108460744
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 16:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Niks mis met Twan Huys. Mag altijd graag naar hem luisteren.
Klopt en vraag mij af waarom hij nooit anchorman is geworden van het 8 uur Journaal.
Leek mij zeer geschikt voor.
  maandag 27 februari 2012 @ 18:10:18 #30
202546 Baszh
The Dude abides
pi_108471302
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 10:47 schreef Stansfield het volgende:
Hij wil het lekker algemeen houden, terwijl hij zich beter wat meer had kunnen uitspreken over zijn waarheid. Dat was denk ik beter geweest voor zijn rehabilitatie.
Dat verhaal over zijn 'bonus' terwijl het gewoon een aandelen pakket was wat hij in 10 jaar raad van bestuur had opgebouwd vond ik wel weer een goed punt voor zijn rehabilitatie. Dat Wouter Bos het dan nog steeds over bonus heeft vind ik dan wel weer typisch pvda. Wat als Woutertje straks ook gewoon een goede bonus of vertrekrekening krijgt bij KPMG. Dan hoor je hem daar ook niet over.
Al die aandelen kun je natuurlijk ook gewoon zien als een verkapte bonus.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_108496587
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:10 schreef Baszh het volgende:

[..]

Al die aandelen kun je natuurlijk ook gewoon zien als een verkapte bonus.
Daar heb je gelijk in, maar die aandelen zijn niet in 1x gegeven maar in de loop der jaren. Dan had daar toen wat aan gedaan moeten worden en dan niet achteraf dat als een bonus bestempelen.
pi_108588431
Ik heb nog even teruggekeken met Mathijs van Nieuwkerk, en over de rel met Prem; ik vind dat Mathijs en DWDD goed gehandeld hebben, veel betrokkenheid hebben laten zien, en hem gelijk de dag erna 'schorsen' voor de rest van het jaar vind ik een goede maatregel. Dat die kerel van de Volkskrant dan 'verbaasd' is dat hij het jaar erna 'alweer' op tv komt vind ik echt belachelijk. Die man is onder het hakblok gegaan, is overal met de grond gelijk gemaakt. Terecht overigens, een uitspraak van dat formaat doe je niet natuurlijk, dat is bizar. Maar iedereen verdient toch een nieuwe kans? Een jaar later mag hij het gewoon weer proberen, en hij is netjes nu, ik snap die kerel van de Volkskrant niet, mierenneuker.
Only the strong survive
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:12:45 #33
27648 Weakling
available in strong mint
pi_108589293
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:49 schreef TheGOAT het volgende:
Een jaar later mag hij het gewoon weer proberen, en hij is netjes nu, ik snap die kerel van de Volkskrant niet, mierenneuker.
Volgens Twan zegt ie op de radio nog steeds dezelfde dingen, alleen niet meer bij DWDD. Als dat zo is, dan is wat mij betreft de vraag gerechtvaardigd of ie dan nog wel in DWDD thuishoort.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_108589589
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:12 schreef Weakling het volgende:

[..]

Volgens Twan zegt ie op de radio nog steeds dezelfde dingen, alleen niet meer bij DWDD. Als dat zo is, dan is wat mij betreft de vraag gerechtvaardigd of ie dan nog wel in DWDD thuishoort.
Zeker, maar dan had die man dat moeten zeggen tijdens zijn interview, nu komt hij op mij erg kleinzerig over. Maar het is natuurlijk makkelijk praten voor mij als dit niet over mij gezegd is
Only the strong survive
pi_108615363
Benieuwd naar die van vanavond.
pi_108616005
quote:
Op donderdag 1 maart is de invloedrijke televisieproducent John de Mol te gast. De opname vindt plaats in Amsterdam.

Uitzending: 2 maart, 20:30 uur, Nederland 3
quote:
Commercieel directeur Eelco Keune van CCCP zei in De Wereld Draait Door dat Talpa de rechten op de typetjes mag hebben als zij per seizoen 40.000 euro overmaakt aan het Wereld Natuur Fonds. Van Koningsbrugge nam gelijk actie en belde met John de Mol. Aan het eind van de uitzending werd uitsluitsel gegeven “Een woordvoerder van John de Mol heeft nu aan de redactie laten weten: ‘Akkoord!’ Gefeliciteerd“, zei presentator Matthijs van Nieuwkerk.

Aan het eind van de uitzending meldde Van Nieuwkerk dat Talpa de belofte toch introk, om er aan toe te voegen dat ze eenmalig 50.000 euro aan het WNF wil doneren. “CCCP heeft Talpa vandaag en gisteren geprobeerd te bewegen om toch in te gaan op haar voorstel tijdens de uitzending van DWDD om 40.000 euro per serie voor het WNF ter beschikking te stellen zolang de typetjes gebruikt worden. Talpa heeft dit voorstel definitief afgewezen“, aldus Keune nu.
Ben benieuwd of hier nog een vraag over wordt gesteld. :{
pi_108639394
Volgende week met Sting in Brussel :D _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:49:55 #38
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_108640055
Hij is wel inspirerend, maar het levert nou niet echt veel nieuwe inzichten op. John de Mol is altijd al erg openhartig, vind ik.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:51:57 #39
202546 Baszh
The Dude abides
pi_108640179
Begin eens over illegaal downloaden :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_108640556
Interessante gast, maar weer verschrikkelijk slechte vragen. Ik snap dat echt niet, waarom verzinnen die mensen niks beters?
pi_108640594
Wat een man. Wat voor bak rijdt hij eigenlijk?
pi_108640652
Al die gloryhunters met hun formats en zakenvoorstellen :').
pi_108641036
Het is zo op het gezicht wel een eerlijke en rechtvaardige man.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 21:12:52 #44
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_108641221
Haha, een stukje piano spelen :D
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_108641488
We weten nu i.i.g. dat hij en Joop een eigen vliegtuig hebben :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 2 maart 2012 @ 21:34:04 #46
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_108642360
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Al die gloryhunters met hun formats en zakenvoorstellen :').
Lijkt mij zo irritant als De Mol zijnde. Iedereen met het beste idee ooit die allemaal een zak durfkapitaal nodig hebben.
The more debt, the better
pi_108642482
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef flyguy het volgende:

[..]

Lijkt mij zo irritant als De Mol zijnde. Iedereen met het beste idee ooit die allemaal een zak durfkapitaal nodig hebben.
Idd :'). Vraag me ook af hoeveel van die kadavers ze er nog uitgeknipt hebben.
pi_108644897
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef TLC het volgende:
We weten nu i.i.g. dat hij en Joop een eigen vliegtuig hebben :P
Verbaast me niks eigenlijk.
sig verwijderd door FA
pi_108646231
was het een leuke aflevering? het terugkijken waard?
There are only 151 Pokémon.
pi_108653348
Vind Twan Huys bij college tour altijd te 'soft', zelden is hij kritisch en bijna nooit vraagt hij echt door.
Only the strong survive
pi_108656198
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef TLC het volgende:
We weten nu i.i.g. dat hij en Joop een eigen vliegtuig hebben :P
Wordt wel voor de hele organisatie gebruikt. Mooi ding trouwens :P
pi_108664984
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:08 schreef Gisteren. het volgende:
Het is zo op het gezicht wel een eerlijke en rechtvaardige man.
dat lijkt zo, maar volgens mij is het een verschrikkelijke man buiten beeld..
There are only 151 Pokémon.
pi_109009541
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Al die gloryhunters met hun formats en zakenvoorstellen :').
Dat irriteert mij altijd ontzettend he :P
Mooi artikel hierover:
http://hardhoofd.com/2012/03/12/arme-twan/
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:57:56 #54
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_109167487
Met Sting was ook leuk ..Vanavond Bram :7 kijk ik later terug op tv..
pi_109181538
Is dit niet een herhaling?
Only the strong survive
  Forum Admin vrijdag 16 maart 2012 @ 20:37:25 #56
232445 crew  Specularium
pi_109181585
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:36 schreef TheGOAT het volgende:
Is dit niet een herhaling?
Ja.
pi_109182485
Als een vraag een beetje moeilijk is antwoordt hij het gewoon niet :')
pi_109183072
Herhaling van die kwal ja.... -O-
  zaterdag 17 maart 2012 @ 12:45:22 #59
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:48:13 #60
302853 themole
graaft totaal door.
pi_111402644
Volgende gast is Eric Smidt van Google, leuke man. ^O^
Niet altijd serieus
pi_111407550
Eric Emerson Schmidt (1955) was sinds juli 2001 CEO, en sinds april 2004 tevens voorzitter van de Raad van Commissarissen van Google Inc. In april 2011 heeft Schmidt zijn plaats als CEO afgestaan aan Larry Page. Hij is ook een voormalig lid van de raad van bestuur van Apple Inc..

Opleiding
Schmidt heeft een bachelor van de Universiteit van Princeton en een master en doctoraat in informatica van de Universiteit van Californië - Berkeley.

Van 1997 tot 2001 was Schmidt CEO van Novell waar hij wegging nadat het werd overgenomen door Cambridge Technology Partners. Daarvoor, vanaf 1983 werkte hij bij Sun Microsystems als software manager. Toen hij bij Sun wegging was hij hun chief technology officer en CEO. Bij Sun coördineerde hij de ontwikkeling van Java (programmeertaal), Suns platform-onafhankelijke programmeertaal. Ook was hij de man achter Suns Internetsoftwarestrategie. Voor zijn loopbaan bij Sun was hij medewerker van de research staff bij het Computer Science Lab (PARC) van Xerox en werkte bij Bell Laboratories en Zilog.

Privacy
Terwijl critici wijzen op het gevaar van een zoekmachine als Google die alles opslaat, zei Schmidt ooit: "We willen alle informatie van de wereld in kaart brengen. Van iedereen en voor iedereen." Toen echter News.com op 14 juli 2005 een artikel publiceerde met daarin privacy-gevoelige informatie (o.a. vermogen, hobby's en politieke voorkeur) over Schmidt, gevonden middels Google, was hij van mening dat dit niet gepubliceerd had mogen worden.
  zondag 13 mei 2012 @ 13:47:44 #62
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_111489621
Eric Schmidt :o
pi_112308474
quote:
14s.gif Op zondag 13 mei 2012 13:47 schreef PiRANiA het volgende:
Eric Schmidt :o
Als ik je avatar zie, ben je daar geen tegenstander van :P?
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:50:21 #64
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_112312907
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:58 schreef Apostrof het volgende:

[..]

Als ik je avatar zie, ben je daar geen tegenstander van :P?
Tegen Google ben ik ja, maar ik ben wel benieuwd naar zijn verhaal :)
  vrijdag 1 juni 2012 @ 20:38:09 #65
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_112321938
Ben ook benieuwd, al even bezig..
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 1 juni 2012 @ 20:50:30 #66
176766 crew  zoem
zoemt
pi_112322540
Er zitten interessante vragen tussen. Onder andere over China, Egypte en Syrië.
pi_112322801
Ik vertrouw die gast niet }:|
  vrijdag 1 juni 2012 @ 20:59:31 #68
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_112322953
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 20:55 schreef FredVleespet het volgende:
Ik vertrouw die gast niet }:|
Grappig dat je dat zegt, het lijkt er op dat dat tot nu toe de toon van de vragen redelijk beschrijft.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 1 juni 2012 @ 21:02:11 #69
176766 crew  zoem
zoemt
pi_112323090
Eric Schmidt komt erg zelfverzekerd over, zoals veel Amerikanen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 20:59 schreef Visitor.Q het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt, het lijkt er op dat dat tot nu toe de toon van de vragen redelijk beschrijft.
Hoe bedoel je dat?
  vrijdag 1 juni 2012 @ 21:02:54 #70
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_112323128
Dit filmpje :')
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2012 @ 21:06:09 #71
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_112323300
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:02 schreef zoem het volgende:
Eric Schmidt komt erg zelfverzekerd over, zoals veel Amerikanen.

[..]

Hoe bedoel je dat?
Ja, typisch Amerikaans allemaal tot nu toe.
Heel rustig ingaan op de vragen, maar hij haat ons en kotst op ons.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2012 @ 21:07:17 #72
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_112323348
Het is eigenlijk net zo'n backstabber als Steve en Bill. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_112323382
Lijkt me geen aardige man.
pi_112323486
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:06 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, typisch Amerikaans allemaal tot nu toe.
Heel rustig ingaan op de vragen, maar hij haat ons en kotst op ons.
En terecht natuurlijk ;)
  vrijdag 1 juni 2012 @ 21:13:27 #75
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_112323610
Steve Ballmer was leuker.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 21:14:29 #76
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_112323651
Interessant, al blijft het een beetje een enge man.
sig verwijderd door FA
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2012 @ 21:15:58 #77
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_112323710
Nou ja, macht en sympathie gaan ook niet echt samen. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_112323761
bleef een beetje oppervlakkig helaas :(
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 1 juni 2012 @ 21:21:08 #79
176766 crew  zoem
zoemt
pi_112323945
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:13 schreef YazooW het volgende:
Steve Ballmer was leuker.
Ja, die man is veel sympathieker en heeft tenminste nog humor. Schmidt valt me tegen. Strak, zakelijk, gemixt met een beetje geheimdoenerij. Wel respect voor de manier waarop hij Google groot heeft gemaakt.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 21:22:01 #80
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_112323992
Prima programma.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2012 @ 21:22:08 #81
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_112324000
Ballmer humor? Zo ziet-ie er niet uit. :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 21:22:12 #82
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_112324004
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:17 schreef linebear het volgende:
bleef een beetje oppervlakkig helaas :(
Inderdaad. Dat was jammer.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 21:22:38 #83
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_112324028
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:02 schreef zoem het volgende:

Hoe bedoel je dat?
Ik had wat meer over technologie verwacht, Android, browsers, google+, en nu waren het een aantal vragen die hintten dat Google qua privacy en moraal nogal eens de plank misslaat. Kritiek is goed, natuurlijk, maar je weet toch al van tevoren dat hij dat soort vragen zo ontwijkt.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2012 @ 21:22:43 #84
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_112324035
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:22 schreef PiRANiA het volgende:
Prima programma.
Het idee is aardig, dit was zeker niet een van de betere afleveringen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_112324062
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:22 schreef Cynix ® het volgende:
Ballmer humor? Zo ziet-ie er niet uit. :?
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 1 juni 2012 @ 21:24:43 #86
176766 crew  zoem
zoemt
pi_112324137
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:22 schreef Visitor.Q het volgende:

[..]

Ik had wat meer over technologie verwacht, Android, browsers, google+, en nu waren het een aantal vragen die hintten dat Google qua privacy en moraal nogal eens de plank misslaat. Kritiek is goed, natuurlijk, maar je weet toch al van tevoren dat hij dat soort vragen zo ontwijkt.
Ah zo. Ja inderdaad, het is vragen naar de bekende weg. Weinig over technologie en verrassend weinig over Android/Chrome.
pi_112328597
En nu op de koffie bij Bea :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 4 juni 2012 @ 18:32:06 #88
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_112434750
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:22 schreef Visitor.Q het volgende:

[..]

Ik had wat meer over technologie verwacht, Android, browsers, google+, en nu waren het een aantal vragen die hintten dat Google qua privacy en moraal nogal eens de plank misslaat. Kritiek is goed, natuurlijk, maar je weet toch al van tevoren dat hij dat soort vragen zo ontwijkt.
Over de hele lijn had hij niet echt veel boeiends te vertellen. Je kreeg echt een idee, dat het een moetje voor hem was om daar langs te komen voordat hij met Bea kon gaan theedrinken
The best firms advertise the least...
  donderdag 16 augustus 2012 @ 10:28:17 #89
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_115633925
quote:
André Kuipers en Desmond Tutu in College Tour
AMSTERDAM - André Kuipers en Desmond Tutu zijn komend seizoen te gast bij College Tour. Dat maakte presentator Twan Huys donderdagochtend bekend in de radioshow van Giel Beelen.

Ook Wim Anker, David Sedaris en Janine Jansen komen langs voor een gesprek met studenten. "We zijn nog met drie andere gasten in onderhandeling", liet Huys weten.

Volgens de presentator gaat het om internationale gasten, die worden uitgenodigd in het licht van de Amerikaanse presidentsverkiezingen.

Op de suggestie van Jan Jaap van der Wal, die te gast was bij Beelen, dat komiek Jon Stewart langs zou komen, antwoordde Huys bevestigend.

Kuipers trapt het nieuwe seizoen van het NTR-programma af. De aflevering met de astronaut wordt op 29 augustus uitgezonden.
http://www.nu.nl/media/28(...)in-college-tour.html
tutu & stewart _O_
  donderdag 16 augustus 2012 @ 10:35:21 #90
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_115634128
Jon Stewart, leuk
pi_115642552
quote:
Meteen voor 10.000 euro besteld bij Microsoft, en ik heb vijf woorden I love that company too!!
pi_115646076
Jon Stewart was vorige reeks toch ook al?
pi_115651869
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:17 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Jon Stewart was vorige reeks toch ook al?
Dacht jij ook aan Seth Meyers? ;)



Dit is Jon Stewart.
pi_115656411
Oh, verrek natuurlijk.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 20:01:32 #95
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_116200327
:o.
Jon Stewart! Daar moet ik dan bij zijn! *O*.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 20:44:42 #96
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_116202444
Stewart _O_. Daily show _O_.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 20:48:13 #97
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_116202662
Haha, die gozer in het publiek zat in zo'n Uri Geller-show.
pi_116219806
Als je trouwens Stewart uitnodigt in het kader van de verkiezingen.. dan lijkt dat me zeer moeilijk. De beste man heeft het juist nu extreem druk.
pi_116265794
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:44 schreef PiRANiA het volgende:
Stewart _O_. Daily show _O_.
held :) Kijk het vrijwel dagelijk terug via de site.
  zaterdag 1 september 2012 @ 12:15:13 #100
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_116265819
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:14 schreef funrider het volgende:

[..]

held :) Kijk het vrijwel dagelijk terug via de site.
Ik download het :@
pi_116265848
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:15 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ik download het :@
Doe ik soms ook maar neem niet altijd de moeite om te downloaden + mediaspeler zetten + tv aanzetten beneden. Nu meestal op desktop kijken.
pi_116276830
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:48 schreef BoerBert het volgende:
Haha, die gozer in het publiek zat in zo'n Uri Geller-show.
Ohja, dat was hem, Ramana.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 14 september 2012 @ 21:10:21 #103
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_116794638
Nu met Wim Anker.
Die man kan wel goed vertellen.
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2012 @ 21:15:28 #104
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116794911
Het was een mooie aflevering! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_116795140
Het is een prachtige kerel. Hart op de goede plek enzo.
  vrijdag 14 september 2012 @ 22:23:29 #106
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_116798528
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 21:19 schreef k_man het volgende:
Het is een prachtige kerel. Hart op de goede plek enzo.
Inderdaad. Dat viel me bij "kijken in de ziel" ook al op.
  zaterdag 15 september 2012 @ 00:43:32 #107
202546 Baszh
The Dude abides
pi_116804822
Geweldige kerel inderdaad
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  zaterdag 15 september 2012 @ 08:03:50 #108
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_116808036
Voor de fans van de gebroeders Anker, NCRV Documet: Anker & Anker deel 1 en deel 2.
O.a. ook over de long-stay van TBS.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:01:29 #109
3185 Adelante
To let it go now
pi_117084444
Mooie man die Tutu, ook hoe hij over Mabel sprak :)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:02:59 #110
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_117084563
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:01 schreef Adelante het volgende:
Mooie man die Tutu, ook hoe hij over Mabel sprak :)
Ja was erg mooi.
pi_117084871
Lang geleden dat ik zulke mooie en indrukwekkende tv gezien heb.... Desmond Tutu. Wat een geweldige man. Vol passie, positiviteit, liefde... Er zijn er te weinig zoals hij op deze wereld. _O_

En die dwazen in Haren missen dit fantastische optreden... :')
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:09:28 #112
3185 Adelante
To let it go now
pi_117084997
Die mensen in Haren willen ook alleen maar als een grote familie feesten. Laten wij barmhartig zijn richting hen O+
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:12:47 #113
3185 Adelante
To let it go now
pi_117085232
Dream. O+
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:13:19 #114
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_117085266
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:07 schreef 1-0-8 het volgende:
Lang geleden dat ik zulke mooie en indrukwekkende tv gezien heb.... Desmond Tutu. Wat een geweldige man. Vol passie, positiviteit, liefde... Er zijn er te weinig zoals hij op deze wereld. _O_

En die dwazen in Haren missen dit fantastische optreden... :')
Fantastische, heerlijke vent idd! :Y
It's about being boss, not being the boss...
pi_117086165
En de slotwoorden van Tutu waren indrukwekkend. Wat een man. Wat een geweldige, inspirerende man.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:00:01 #116
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_117545142
Heeft er niemand naar Janine Jansen gekeken bij College Tour? :{
Ze was weer ouderwets om op te eten zo schattig! O+



100% gluten en koemelk eiwitvrij!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:04:14 #117
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_117545297
Neu, leek me niet een heel interessant persoon eigenlijk.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:04:51 #118
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_117550014
quote:
7s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Neu, leek me niet een heel interessant persoon eigenlijk.
Precies. Heb niet het idee dat zo'n jonge violiste echt iets heel interessants inhoudelijk te melden heeft. Als je dan iemand uit de (klassieke) muziekbranche neemt, neem dan een oudere componist. Dat lijkt me voor studenten conservatorium (en de geïnteresseerde kijker) interessanter en leerzamer.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:14:42 #119
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_117550332
quote:
2s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Precies. Heb niet het idee dat zo'n jonge violiste echt iets heel interessants inhoudelijk te melden heeft. Als je dan iemand uit de (klassieke) muziekbranche neemt, neem dan een oudere componist. Dat lijkt me voor studenten conservatorium (en de geïnteresseerde kijker) interessanter en leerzamer.
Hebben jullie de aflevering wel gezien dan? :{ :P
Ze is inmiddels al een veteraan in het vak en ook doceren was in het programma ter sprake gekomen en zag ze zeker wel zitten. Ze heeft al heel de wereld gezien en behoort tot de top, dus had zeker wel wat te melden.

Wat wel jammer was is dat alles wat besproken was in College Tour, ook al uitvoerig ter sprake was geweest in die docu die een jaar of wat geleden van haar uit gekomen is.

+ ze was gewoon eyecandy, dus voor de neutrale kijker geen straf om naar te kijken ;)
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
pi_117551883
quote:
Willem Holleeder te gast in College Tour
AMSTERDAM - Willem Holleeder is dit seizoen te gast in College Tour. De Heineken-ontvoerder wordt op 11 oktober geïnterviewd door Twan Huys.

Tijdens de opname mogen studenten hem onder leiding van presentator Twan Huys interviewen, maakte de NTR woensdag bekend.
Na zijn vervroegde vrijlating in januari baarde Holleeder al opzien door aan de slag te gaan als columnist bij het tijdschrift Nieuwe Revu. Ook schoof hij vorige maand aan bij dj Ruud de Wild voor een radiouitzending van 538.
Studenten
In een promotiefilmpje op de website van de NTR zegt Holleeder ernaar uit te zien alle vragen van studenten te beantwoorden. Holleeder vergaarde nationale bekendheid als een van de ontvoerders van biermagnaat Freddy Heineken.
In 2006 werd hij opgepakt en veroordeeld tot 9 jaar cel voor afpersingspraktijken. Hij heeft zijn straf uitgezeten, maar is nog wel verwikkeld in een ontnemingsvordering waarbij justitie bijna 18 miljoen euro van hem wil hebben.
De opname van College Tour is op 11 oktober. Op vrijdag 12 oktober wordt het programma met Holleeder uitgezonden.
Twitter
Net als na de aankondiging van de column in Nieuwe Revu leidt ook het optreden in College Tour tot kritiek en regent het reacties op Twitter. ''Idioot dat deze man zo'n platform krijgt'', twittert de Amsterdamse wethouder Eric van der Burg (VVD). ''Wat volgt hierna, een eigen talkshow op primetime?'
'
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:08:04 #121
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_117552488
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:14 schreef JosefDettelbacher het volgende:

[..]

Hebben jullie de aflevering wel gezien dan? :{ :P

Nee, maar heb wel vaker interviews op tv met haar gezien. En dat vond ik (behalve het eye-candy gehalte) altijd maar heel matig interessant. Daaruit concludeer ik dat ik niet een interview van haar van een uur hoef te zien.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:08:54 #122
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_117552516
quote:
2s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Nee, maar heb wel vaker interviews op tv met haar gezien. En dat vond ik (behalve het eye-candy gehalte) altijd maar heel matig interessant. Daaruit concludeer ik dat ik niet een interview van haar van een uur hoef te zien.
okee. ^O^
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
pi_117553819
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:53 schreef marcodej het volgende:

[..]

'
Dat wordt dus geen al te kritische vragen stellen, of voortaan goed achterom kijken... :X
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:47:10 #124
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_117561849
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:00 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Heeft er niemand naar Janine Jansen gekeken bij College Tour? :{
Ze was weer ouderwets om op te eten zo schattig! O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik zag haar op dat moment in het echt (in de Anton Philipszaal). O+ :s)
Mens sana in corpore sano
pi_117561897
quote:
17s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:47 schreef Muzzie het volgende:

[..]

Ik zag haar op dat moment in het echt (in de Anton Philipszaal).
Mag ik je aanraken? _O_ Hoe was ze? :P
Verder kan ik me wel vinden in wat hierboven gezegd werd, ze is misschien (nog) niet zo'n indrukwekkende persoonlijkheid als de meeste van die wijze grijsaards die vaak op de stoel zitten. Maar wel een toppertje!
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:58:47 #126
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_117562491
Altijd leuk. Was wel muziek die ik voor het eerst hoorde (ben niet zo'n kenner).
Mens sana in corpore sano
  donderdag 4 oktober 2012 @ 01:00:03 #127
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_117575241
Holleeder als gast. Wat een niveautje weer. :')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 21:02:56 #128
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_117641577
Leuke gast nu :)
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 7 oktober 2012 @ 21:05:45 #129
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_117707643
Die David Sedaris is wel een aparte, maar leuke gast.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2012 @ 21:17:25 #130
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117708561
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 01:00 schreef VeX- het volgende:
Holleeder als gast. Wat een niveautje weer. :')
Ik verwacht hoge kijkcijfers. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2012 @ 21:17:52 #131
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117708596
Nou ja, ik ga zelf in ieder geval kijken. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:17:03 #132
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_117712683
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:17 schreef Cynix ® het volgende:


Ik verwacht hoge kijkcijfers. :Y
Ja tuurlijk voor nieuwsgierigheid hè zullen veel mensen kijken! Maar niet normaal dat hij te gast is in Collegetour.
  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2012 @ 23:06:07 #133
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117715420
Waarom ook alweer niet? Hij heeft zijn straf toch uitgezeten? :?
Beetje dubbele moraal? :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:33:16 #134
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_117741284
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom ook alweer niet? Hij heeft zijn straf toch uitgezeten? :?
Beetje dubbele moraal? :7
Nee geen dubbele moraal. Het is een crimineel 8)7 :|W
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 01:33:25 #135
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_117882288
Uitzending morgen is alle ophef niet waard geweest denk ik. Hij is niet op een voetstuk gezet en hij heeft dat ook niet zelf gedaan. Strekking: "Wat ik gedaan heb was kut, ik heb er spijt van. Mijn opvoeding en de slechte band met mijn vader hebben veel invloed op mijn gedrag gehad, maar ik heb zélf de keuze gemaakt om de dingen die ik gedaan heb te doen en schuif dat niet af".
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_117882491
quote:
13s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:33 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee geen dubbele moraal. Het is een crimineel 8)7 :|W
Ja nou Maxime Verhagen was toch ook te gast
standaarddrinker
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 06:06:37 #137
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_117882944
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom ook alweer niet? Hij heeft zijn straf toch uitgezeten? :?
Beetje dubbele moraal? :7
Dubbele moraal?

Nee, deze klootzak verdient geen podium maar de galg.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:37:04 #138
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117888296
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_117888961
Tsja, zwak verweer van Van Den Heuvel. Had er veel meer uit kunnen halen. Gewoon zeggen dat villa en vrienden bedoeld was om veilige omgeving te creëeren waarin Holleeder zou gaan praten en dat in overleg interview aanpassen wat anders is dan dat hij zou mogen schrappen wat hij wilde, om daarna Huys te bevragen of het niet raar is dat Holleeder uitgerekend in College Tour, waarin studenten is zouden moeten leren van inspirerende leiders, plaatsneemt. Met zijn eerdere uitspraken dat het enige podium van Holleeder de cel zou moeten zijn en niet College Tour, gaat Heuvel volledig nat natuurlijk.

Vond Huys erg irritant in de discussie btw, overrompelde Heuvel overduidelijk.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:19:36 #140
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_117889701
quote:
13s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:33 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee geen dubbele moraal. Het is een crimineel 8)7 :|W
Dat was hij inderdaad. Althans, zelf beweert ie anders, maar hij is veroordeeld. Na een veroordeling verdien je toch weer een plek in de maatschappij?

Ik vind er niks vreemds aan dat deze man wordt uitgenodigd. Hij is nu eenmaal een interessant persoon vanuit journalistiek oogpunt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_117901339
Vind het wel eens goed dat ze een controversiele gast uitnodigen. Het is in feite toch een feel-good programma à la De Wereld Draait Door. Heb zelden harde vragen gehoord, de gast laten zweten. Nu krijg je misschien een kijkje in de onderwereld, en krijgen we te zien hoe het nu met deze man is.

En dat moralistische gezeur dat hij hier niet had moeten zitten... Denken jullie echt dat Holleeder een rolmodel is of door de uitzending zal worden voor mensen, zeker gezien hoe hij er nu bij loopt? Denk niet dat veel mensen zijn leven zullen willen...
Only the strong survive
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:55:50 #142
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117901390
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 06:06 schreef Oldie57 het volgende:
Dubbele moraal?

Nee, deze klootzak verdient geen podium maar de galg.
Dan is-ie dus te laag gestraft en heb je geen vertrouwen in justitie? :?
Het is 1 van tweeën toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynix ® op 12-10-2012 18:02:13 ]
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:07:43 #143
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_117905474
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:55 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dan is-ie dus te laag gestraft en heb je geen vertrouwen in justitie? :?
Het is 1 van tweeën toch?
Ik heb alle vertrouwen in justitie maar ze kregen helaas het bewijs niet rond dat Holleeder een serie-moordenaar is.
pi_117906214
Ga kijken met een dubbel gevoel. College-Tour is voor mij bedoeld voor inspirerende mensen, niet voor aso-tokkies die mensen ontvoeren voor geld.

Maar goed, was er zelf bij met Hirsi Ali, en die werd ook niet echt door iedereen gewaardeerd.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:29:39 #145
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_117906502
Lekker druk hier

(not)
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:30:39 #147
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117906529
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:30 schreef Ties02 het volgende:
Lekker druk hier

(not)
Nope, niemand kijkt. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:30:43 #148
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_117906534
Daar gaan we!
It's about being boss, not being the boss...
pi_117906545
Ik zit er klaar voor hoor.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_117906580
U zeggen :')
Koel en donker bewaren
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:31:41 #151
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117906596
Willempie *O*
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:31:49 #152
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_117906606
Hij mag wel stoppen met draaien op z'n stoel :P
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:32:08 #153
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117906621
Vanochtend Twan vs John :') vd :') Heuvel :') gehoord op 3FM? _O-
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:32:32 #154
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117906651
Klaas Wilting, ex-zakkenvuller bij Dirk Scheringa, heeft ook een mening. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:32:38 #155
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_117906657
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:30 schreef Cynix ® het volgende:


Nope, niemand kijkt. :')
Is anders niks op
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:32:40 #156
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_117906661
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef Pino112 het volgende:
Vanochtend Twan vs John :') vd :') Heuvel :') gehoord op 3FM? _O-
ja, heerlijk!
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_117906681
john :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_117906687
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef Pino112 het volgende:
Vanochtend Twan vs John :') vd :') Heuvel :') gehoord op 3FM? _O-
Nee, hoorde het net voor het eerst bij DWDD, maar fragment zelf niet gehoord.
pi_117906703
je kan dit zeker niet via je computer kijken? Ben aan het werk :) geen tv en zulks..
pi_117906722
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef Pino112 het volgende:
Vanochtend Twan vs John :') vd :') Heuvel :') gehoord op 3FM? _O-
Giel O+
pi_117906732
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:33 schreef Markeerstift het volgende:
je kan dit zeker niet via je computer kijken? Ben aan het werk :) geen tv en zulks..
Als je UPC heb kan 't wel, geen idee over andere providers.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:34:26 #163
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117906753
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:33 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Giel O+
Het was meer Twan _O_
pi_117906756
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Hij mag wel stoppen met draaien op z'n stoel :P
zenuwen. Wel goed (om) te zien.
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:34:48 #165
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117906770
Johnnie gaat ff af.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_117906779
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:34 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Het was meer Twan _O_
giel roggelt het ff gauw.

_O_
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:34:57 #168
3185 Adelante
To let it go now
pi_117906783
E-mail :D :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_117906791
hahah _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:35:08 #170
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117906793
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Hij mag wel stoppen met draaien op z'n stoel :P
Niemand durft hem dat te vragen. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:35:13 #171
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_117906794
Heerlijk dat John hier ook afgefikt wordt :)
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:35:19 #172
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117906805
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:34 schreef snellejelle het volgende:

[..]

giel roggelt het ff gauw.

_O_
Dat wel ja, voordat Twan het wist hing John al aan de lijn _O-
pi_117906806
Iedereen lacht ook heel opgelucht
pi_117906813
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef Pino112 het volgende:
Vanochtend Twan vs John :') vd :') Heuvel :') gehoord op 3FM? _O-
We gaan nog ff door. :')
pi_117906814
Hij heeft wel zijn haar verloren maar niet zijn streken _O-
pi_117906818
Dit is wel vooraf besproken :P
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:35:47 #177
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117906838
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef FredVleespet het volgende:
Dit is wel vooraf besproken :P
Waarom?
pi_117906848
Die John, moest vanmorgen ff toegeven dat het 100 % klopt.

_O-
pi_117906894
John wordt hier kapot gemaakt haha!
I feel kinda Locrian today
pi_117906902
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Waarom?
Hij had het al bij zich, nu die advocaat aan het woord. John blijft een kneus daar niet van :D
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:37:28 #181
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117906927
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:36 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Hij had het al bij zich, nu die advocaat aan het woord. John blijft een kneus daar niet van :D
Ja maar dus niet besproken met Twan.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:37:49 #182
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117906948
Die vraag :')!!
pi_117906953
Het is maar goed dat de stoel kan draaien.
pi_117906966
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Pino112 het volgende:
Die vraag :')!!
pi_117906979
Ze is bang :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_117906997
Die wordt morgen omgelegd hoor.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:38:24 #187
383477 DrommelsDrommels
StommelingUilskuikenFrikandel!
pi_117907003
Kijk Gregory vd Wiel
pi_117907005
Awkward..
pi_117907012
hij klinkt niet echt als een slimmerd.
pi_117907015
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:38 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Kijk Gregory vd Wiel
_O- _O-
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_117907021
Wat een kut vragen tot nu toe.
pi_117907028
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:38 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Kijk Gregory vd Wiel
_O-
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:38:50 #193
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117907030
dennismons twitterde op vrijdag 12-10-2012 om 20:37:46 Holleeder is het draaipunt van zijn stoel aan het testen, zoals een échte boef dat doet. Wat een held! #CollegeTour reageer retweet
_O-
  FOK!fotograaf vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:39:07 #194
145146 Andyy
pi_117907054
Ja, kutvragen
En niemand vertrouwt 'm :')
pi_117907089
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:38 schreef fespo het volgende:
hij klinkt niet echt als een slimmerd.
boerenslimheid :Y
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:39:58 #196
383477 DrommelsDrommels
StommelingUilskuikenFrikandel!
pi_117907099
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:39 schreef snellejelle het volgende:

[..]

boerenslimheid :Y
streetwise...
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:40:17 #197
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117907124
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:38 schreef fespo het volgende:
hij klinkt niet echt als een slimmerd.
Ik denk dat zijn blaffer meestal het woord deed. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_117907132
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:39 schreef DrommelsDrommels het volgende:

[..]

strietwais...
zoals Johan Derksen het zegt
pi_117907147
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:38 schreef fespo het volgende:
hij klinkt niet echt als een slimmerd.
mwa mwa, ook niet ontzettend dom.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:40:45 #200
383477 DrommelsDrommels
StommelingUilskuikenFrikandel!
pi_117907155
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:40 schreef Ties02 het volgende:

[..]

zoals Johan Derksen het zegt
totaal niet rullevant
pi_117907164
Wow zag die Afro op de klassenfoto _O_
  FOK!fotograaf vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:41:13 #202
145146 Andyy
pi_117907192
Hij had inderdaad wat met Heineken :')
pi_117907220
Freddy had Willem op schoot, baww.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:41:53 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117907221
Ik wil ook zo'n horloge! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_117907235
Pijnlijke stilte ;(
pi_117907237
Wtf :') Net LuckyTV dit met die stiltes
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:42:47 #207
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117907276
Ah, toch weer een gevalletje moeilijke jeugd.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  FOK!fotograaf vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:42:57 #208
145146 Andyy
pi_117907290
Gezellig :{
pi_117907300
1-0 bij Nederland - Andorra
Koel en donker bewaren
pi_117907315
Ah hij was gaan trainen, zoals een waar baas betaamd. _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  FOK!fotograaf vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:43:35 #211
145146 Andyy
pi_117907323
quote:
19s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:43 schreef Guanabana het volgende:
1-0 bij Nederland - Andorra
Boeiend
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:43:41 #212
383477 DrommelsDrommels
StommelingUilskuikenFrikandel!
pi_117907329
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:43 schreef Guanabana het volgende:
1-0 bij Nederland - Andorra
had je ook bijv NAC kunnen neerzetten
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:43:56 #213
3185 Adelante
To let it go now
pi_117907345
Wat een vragen :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_117907353
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:43 schreef Adelante het volgende:
Wat een vragen :')
echt he :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_117907367
Had 'm dan gewoon om tips gevraagd.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_117907387
"en noem maar wat op" "dat is natuurlijk belachelijk"
  FOK!fotograaf vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:44:41 #217
145146 Andyy
pi_117907392
die blonde achter hem is wel leuk O+
pi_117907396
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:43 schreef Adelante het volgende:
Wat een vragen :')
Ik vind dit een prima vraag hoor.
pi_117907415
Ook echt lachen :')
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:45:14 #220
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117907422
Lekker lachen met zn allen :)
pi_117907435
"We hebben eerst andere mensen geprobeerd."

Lachen. :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:45:33 #223
3185 Adelante
To let it go now
pi_117907449
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:44 schreef MilaNL het volgende:

[..]

Ik vind dit een prima vraag hoor.
Niks man, gewoon zo'n ingestudeerde vraag: nature/nurture... :O
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_117907450
Deze man is gewoon eerlijk en heeft gezeten voor zn daden.. dus haten op holleeder is beetje makkelijk
pi_117907453
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:45 schreef marcodej het volgende:
"We hebben eerst andere mensen geprobeerd."

Lachen. :')
:D
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_117907473
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:45 schreef marcodej het volgende:
"We hebben eerst andere mensen geprobeerd."

Lachen. :')
logisch toch?
pi_117907478
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:45 schreef Adelante het volgende:

[..]

Niks man, gewoon zo'n ingestudeerde vraag: nature/nurture... :O
Het gaat dan ook om het antwoord, niet om de vraag.
pi_117907479
Dat lachen kan echt niet inderdaad :')
Koel en donker bewaren
pi_117907485
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:45 schreef Smack10 het volgende:
Deze man is gewoon eerlijk en heeft gezeten voor zn daden.. dus haten op holleeder is beetje makkelijk
denken dat ik haat op holleeder :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:46:32 #230
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117907511
Godver Willem, ga nou eens stilzitten.
pi_117907516
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:45 schreef Smack10 het volgende:
Deze man is gewoon eerlijk en heeft gezeten voor zn daden.. dus haten op holleeder is beetje makkelijk
Meh.
pi_117907517
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

denken dat ik haat op holleeder :')
ik denk dat niet, heb t niet tegen jou persoonlijk :*
pi_117907533
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:45 schreef Smack10 het volgende:
Deze man is gewoon eerlijk en heeft gezeten voor zn daden.. dus haten op holleeder is beetje makkelijk
Er wordt zelfs gehaat op een Joran. Nederlanders kunnen gewoon moeilijk omgaan met mensen die hun kop boven het maaiveld durven uit te steken.
pi_117907539
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:45 schreef Smack10 het volgende:
Deze man is gewoon eerlijk en heeft gezeten voor zn daden.. dus haten op holleeder is beetje makkelijk
Tuurlijk is dat makkelijk, en ook terecht. Waarom zou ik niet mogen haten op iemand die al gezeten heeft voor zijn daden?
Koel en donker bewaren
pi_117907546
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Er wordt zelfs gehaat op een Joran. Nederlanders kunnen gewoon moeilijk omgaan met mensen die hun kop boven het maaiveld durven uit te steken.
Juist
pi_117907555
Lachen is menselijk en onvermijdelijk
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:47:26 #237
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117907569
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:44 schreef Andyy het volgende:
die blonde achter hem is wel leuk O+
Groupie?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:47:57 #239
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117907591
Unit Luchtvaartpolitie, maar dan 25 jaar geleden :D
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:47:59 #240
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117907592
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:45 schreef Smack10 het volgende:
Deze man is gewoon eerlijk en heeft gezeten voor zn daden.. dus haten op holleeder is beetje makkelijk
Waar is dat rullevant?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_117907615
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:46 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat makkelijk, en ook terecht. Waarom zou ik niet mogen haten op iemand die al gezeten heeft voor zijn daden?
Dat mag jij, maar over zn daden heeft de rechter al geoordeeld. Mensen die gesneuveld zijn en waar hij aan gelinkt is bevonden zich in een duister wereldje met zn eigen risico's
pi_117907630
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:46 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat makkelijk, en ook terecht. Waarom zou ik niet mogen haten op iemand die al gezeten heeft voor zijn daden?
Hier op FOK haten we voor minder :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2012 20:48:55 ]
pi_117907634
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:47 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Waar is dat rullevant?
Just my 2 cents, back on-topic maar weer
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:49:16 #244
3185 Adelante
To let it go now
pi_117907654
de kettingen als zelfbescherming _O- :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_117907661
uit zelfbescherming een ketting aanleggen..... ok
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_117907698
proseco wijntje
pi_117907700
Is er al een topic waar we John van de Heuvel kunnen bashen voor zijn hypocrisie in deze zaak?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:50:45 #248
3185 Adelante
To let it go now
pi_117907731
hahaha, dat vrouwtje :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_117907736
Hoe dat kutje praat :')
pi_117907737
Afspraken gemaakt met het beveiligingsbedrijf, apart.
pi_117907738
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:50 schreef super_tekkel het volgende:
Is er al een topic waar we John van de Heuvel kunnen bashen voor zijn hypocrisie in deze zaak?
ja wat een loser eerste klas zeg... :N
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_117907747
Bijdehand kutwijf met d'r empathisch vermogen
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:51:01 #253
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117907754
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:50 schreef super_tekkel het volgende:
Is er al een topic waar we John van de Heuvel kunnen bashen voor zijn hypocrisie in deze zaak?
Haten op John mag en kan overal :Y
pi_117907756
dure woorden allemaal :D _O-
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:51:18 #255
383477 DrommelsDrommels
StommelingUilskuikenFrikandel!
pi_117907770
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:50 schreef Chai het volgende:
Hoe dat kutje praat :')
ik zou die wel raken voor 1 nacht
  FOK!fotograaf vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:51:20 #256
145146 Andyy
pi_117907774
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:47 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Groupie?
? :D
pi_117907793
Waarom geen lekkere warme trui :')
pi_117907795
PVV meisje :D
pi_117907799
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:51 schreef DrommelsDrommels het volgende:

[..]

ik zou die wel raken voor 1 nacht
Moet ze wel d'r bek houden of niet?
pi_117907804
ja waarom geen boxspring??? Het is toch een ontvoering? Ga je het ff lekker luxe maken :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_117907807
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:51 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Haten op John mag en kan overal :Y
8-)
pi_117907809
Zo, die kijkt chagrijnig.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:51:58 #263
3185 Adelante
To let it go now
pi_117907811
3 sterren hotel ontvoering.... ga zitten schatje :') :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_117907814
Deze vraag :')
pi_117907816
Wat een kutwijf
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_117907819
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:51 schreef FredVleespet het volgende:
Waarom geen lekkere warme trui :')
goeie vraag wel :N
pi_117907820
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:51 schreef Apotheose het volgende:
ja waarom geen boxspring??? Het is toch een ontvoering? Ga je het ff lekker luxe maken :')
Echt he :')
pi_117907824
Je zal daar maar mee moeten trouwen :+
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:52:09 #269
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117907827
Phsycologie studeert ze denk ik :Y
  FOK!fotograaf vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:52:13 #270
145146 Andyy
pi_117907833
Wat een kutwijf :')
Het is een ontvoering doos.
pi_117907835
Wat een dom wijf met een domme vraag
pi_117907836
jezus wat is die gast dom.
pi_117907840
Oke dit wijf ligt morgen op straat :)
pi_117907843
Waarom niet een 3-sterrenhotel ? :')
pi_117907845
Terug naar de keuken met dat wijf
pi_117907848
Stom wijf, stomme vragen en nog brutaal ook
pi_117907856
Wat een domme kut :')
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_117907857
Omg wat een wijf
pi_117907860
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:51 schreef Apotheose het volgende:
ja waarom geen boxspring??? Het is toch een ontvoering? Ga je het ff lekker luxe maken :')
wat een kutje, dit. :')
pi_117907863
Wat een hoertje _O-
Koel en donker bewaren
pi_117907867
Irritant wijf.
pi_117907870
domme hoer
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:52:41 #283
383477 DrommelsDrommels
StommelingUilskuikenFrikandel!
pi_117907872
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Moet ze wel d'r bek houden of niet?
drogeren idd
pi_117907876
Damn, wat een naïef meisje.. zeker zo'n studentje die denkt dat ze slim is
pi_117907879
Waarom geen 3 sterren hotel :')
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:53:28 #286
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117907916
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:51 schreef Adelante het volgende:
3 sterren hotel ontvoering.... ga zitten schatje :') :')
Tamelijk domme kut idd.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_117907921
Op zich wel goed dat ze hem aanpakt.

Hoertje enzo zijn debiele opmerkingen hier.
pi_117907944
It wasn't personal, just business..

Waarom snapt die kut dat niet?
pi_117907948
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:53 schreef De_Guidance het volgende:
Op zich wel goed dat ze hem aanpakt.
:')
pi_117907954
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:53 schreef De_Guidance het volgende:
Op zich wel goed dat ze hem aanpakt.

Hoertje enzo zijn debiele opmerkingen hier.
Niet!
Koel en donker bewaren
pi_117907955
Waarom geen boxspring en lekkere warme trui? Mijn God :')
pi_117907960
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:53 schreef De_Guidance het volgende:
Op zich wel goed dat ze hem aanpakt.

Hoertje enzo zijn debiele opmerkingen hier.
Hoe pakt ze hem dan aan?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_117907962
Koningin_NL twitterde op vrijdag 12-10-2012 om 20:38:08 Wat mijnheer #Holleeder en de studenten voornamelijk gemeen hebben is een ongezonde interesse in Heineken. #collegetour reageer retweet
pi_117907970
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom geen boxspring en lekkere warme trui? Mijn God :')
_O- echt he
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_117907985
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Hoe pakt ze hem dan aan?
Enige wat ze terecht opmerkte is dat hij heel serieuze zaken daar zat weg te lachen.
pi_117907986
De kneus van het moment gaat naar het dat grietje met haar abusievelijke utilisatie van eminente woorden.

3 Sterren hotel ontvoering... :')
pi_117908010
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:54 schreef Chai het volgende:

[..]

Enige wat ze terecht opmerkte is dat hij heel serieuze zaken daar zat weg te lachen.
Dat is waar.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_117908013
De hele ontvoering is verschrikkelijk hoor en absoluut niet goed te praten maar wat is dit allemaal voor een naieve bende :') Of ben ik gewoon te verbitterd en geloof ik niet in een perfecte wereld?
pi_117908014
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:54 schreef Ties02 het volgende:
Koningin_NL twitterde op vrijdag 12-10-2012 om 20:38:08 Wat mijnheer #Holleeder en de studenten voornamelijk gemeen hebben is een ongezonde interesse in Heineken. #collegetour reageer retweet
_O_ _O-
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:55:23 #300
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117908016
Stilte :D
pi_117908031
die stiltes :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')