Dat mag jij, maar over zn daden heeft de rechter al geoordeeld. Mensen die gesneuveld zijn en waar hij aan gelinkt is bevonden zich in een duister wereldje met zn eigen risico'squote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat makkelijk, en ook terecht. Waarom zou ik niet mogen haten op iemand die al gezeten heeft voor zijn daden?
Hier op FOK haten we voor minderquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat makkelijk, en ook terecht. Waarom zou ik niet mogen haten op iemand die al gezeten heeft voor zijn daden?
ja wat een loser eerste klas zeg...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:50 schreef super_tekkel het volgende:
Is er al een topic waar we John van de Heuvel kunnen bashen voor zijn hypocrisie in deze zaak?
Haten op John mag en kan overalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:50 schreef super_tekkel het volgende:
Is er al een topic waar we John van de Heuvel kunnen bashen voor zijn hypocrisie in deze zaak?
Moet ze wel d'r bek houden of niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:51 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
ik zou die wel raken voor 1 nacht
Echt hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:51 schreef Apotheose het volgende:
ja waarom geen boxspring??? Het is toch een ontvoering? Ga je het ff lekker luxe maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |