Nee, eerder rond mei/juni, dit seizoen dus nog. Vraag me af of het dan weer grotendeels over een spanningslijn gaat of net als aflevering 3500 met een dom huwelijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Aflevering 4500 is ook niet zo heel ver meer weg. Begin volgend seizoen ergens?
BRON: Mediacourant.nlquote:‘Wereldprimeur’ voor GTST-acteur Ruud Feltkamp
Geplaatst op zondag 19 februari 2012 om 15:34
Ruud Feltkamp heeft een eigen app voor de iPhone gelanceerd. Hij is daarmee de eerste acteur in de wereld. Dat heeft zijn managementbureau GRPR zondag laten weten. Volgens het bureau schaart Feltkamp zich met de gratis app in het rijtje van artiesten als Adele, Lady Gaga en Rihanna. “Natuurlijk hebben al veel artiesten een app, maar blijkbaar ben ik de eerste acteur in de wereld, dat is toch grappig“, vertelt de acteur, vooral bekend van zijn optreden in Goede Tijden Slechte Tijden.
De applicatie, met nieuwtjes en de agenda van Feltkamp, is ontwikkeld door zijn broer Pim Feltkamp. “Ik ben super trots op mijn broer. Geweldig om op deze manier samen te werken. Samen zijn we voor Feltkamp.TV met verschillende multimedia-ideeën bezig. En als ik mijn GTST-collega’s moet geloven, hebben we al een paar opdrachten voor nieuwe apps.“
3500 Was prut.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, eerder rond mei/juni, dit seizoen dus nog. Vraag me af of het dan weer grotendeels over een spanningslijn gaat of net als aflevering 3500 met een dom huwelijk.
En eerlijk gezegd verwacht ik iets als het laatste voorbeeld
Ik heb niet eens zo'n ding.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
BRON: Mediacourant.nl
Nee, hier zitten we op te wachten
Aflevering 4500 moet de aflevering worden waarin Eduard Bouwhuis zijn intrede maakt, waarin Robert terugkeert in Meerdijk en waarin Ludo wraak neemt op Bing - met dodelijke afloopquote:Op zondag 19 februari 2012 16:34 schreef Frey het volgende:
[..]
3500 Was prut.
4000 Vond ik wel spannend, maar had geen cliff.
Ik wil sowieso weer een aflevering met de hele cast erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:38 schreef DeLuna het volgende:
Idd!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze een deel hebben verwijderd die van de afleveringen afkomstig waren die hun zelf hebben gepubliceerd. Toen ik iets had geupload viel me op dat deze automatisch het label meekreeg: "Afkomstig van RTL Netherlands"... waarmee ze vermoedelijk deze filmpjes dus in een enkele klik hebben geblokkeerd.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:09 schreef Klipnap het volgende:
Maar wacht die filmpjes zouden toch allang verwijderdmoeten zijn?
Zouden ze zich vervelen? De komkommertijd komt vroeg dit jaar.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:56 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Gekkenhuis voor RTL om dit allemaal te verwijderen.
Het zal waarschijnlijk alleen gaan om filmpjes van de laatste 2 jaar. Tenminste, dat dénk ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:09 schreef Klipnap het volgende:
Maar wacht die filmpjes zouden toch allang verwijderdmoeten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |