Maak je van de volgende toch een feest opquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ah dankjeOlga en Rogier hadden dan natuurlijk een ereplaats gekregen
![]()
Al had ik het Frey of jou ook gegund hooren Arnie, Peter of Mickey niet te vergeten
![]()
Jij kan de op toch veranderen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:20 schreef Frey het volgende:
Over een jaartje knallen met topic 500.
Ja, maar dat is een vaste OP die vaker verandert. Dit moet iets eenmaligs en bijzonders worden.quote:
Heb je hem voor 401 al aangepast.. dan maakt het niet uit wie hem maakt. Is het altijd jou feest op.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een vaste OP die vaker verandert. Dit moet iets eenmaligs en bijzonders worden.
Usernet ? je kent rtlgemist ?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:28 schreef LWD-Godius het volgende:
Voor degenen die usenet gebruiken; de nieuwe aflevering staat er dezelfde avond meestal op. Ik kijk nooit meer om 8 uur gtst op tv. De ene keer begint het om 20:00 de andere keer om 20:10, reclame van meer dan 5 min na 5 minuten na de start, om gek van te worden.
Uit de hoeveelste aflevering komt dit?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:30 schreef Frey het volgende:
Alvast voor de OP van topic 500:
[ afbeelding ]
Het lijkt me niet, lijkt me eerder dat Frey uitmaakt of hij hem wel of niet aanpast.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je hem voor 401 al aangepast.. dan maakt het niet uit wie hem maakt. Is het altijd jou feest op.
Dude, RTLGemist zuigt donkeyballen.quote:
Exact. @DrMikey: Deze baasch bedoelt nieuwsgroepen. Spotnet enzo. Daar wordt de aflevering zowat meteen na uitzending geplaatst door een snelle gozer die dat via de computer lossless (Zonder kwaliteitverlies dus als het moet lekker in HD) op Usenet post. En daar kan je dan weer van downloaden via bijvoorbeeld Spotnet.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:55 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
rtlgemist is onderdeel van het uitgezaaid kanker van het het internet.
klopt hoor TB, in rls was dat de gewoonte. Sterker nog, daar was de regel 5 min wachten en als de lapo'er dan geen nieuwe had geopend mocht een ander het doen. Met als uitzondering de als een trein lopende cos'en, daar stond dan vaak de volgende al klaar net voor de lopende dicht ging. Maar dat werd dan vaak ff geregeld, wie zet m klaar, ok. Haha, heel gedoe om een nieuw topicquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik schreef ook "elders". Ik weet ook dat het geen wet van Meden en Perzen is, maar dat het toen zo ingesteld is. Aangezien er mensen op verschillende forums komen, loopt het soms in elkaar over.
Zoals ik zei, ik was er ook niet van op de hoogte, maar kon er wel mee leven, om de door mij eerder gegeven redenen. Het gebeurt eerder op onderdelen waar er veel veel gepost wordt. Volgens mij was het bij De Gouden Kooi (DGk) waar ik die ervaring heb gehad.
Persoonlijk doe ik het wel tegenwoordig, als ik een topic sluit, is het een kleine moeite inderdaad om een nieuwe te starten. Je bent dan toch bezig en merkt dat het topic gesloten wordt.
Heb er totaal geen problemen mee.
Die papiertjes waren zo wazig. Ik weet nog steeds niet wat het moest voorstellen. Was dat kunst ofzo?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Geef mij maar het klassieke huis van Ludo. Als ze het maar niet in Toko #2 veranderen
Met Kerst al die papiertjes, nu de Danny-bloempot
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:50 schreef Maartel het volgende:
Hij reageert een beetje als een van mijn Sims als t huis in de fik vliegt.
Uit de speciale 500ste aflevering, op die manier werd er verwezen naar de mijlpaalquote:Op zondag 19 februari 2012 03:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Uit de hoeveelste aflevering komt dit?
Ik weet nog dat mensen soms de opmerking kregen dat ze wellicht te lui waren om een nieuwe te openen. Dat gebeurde mij dus ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 06:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
klopt hoor TB, in rls was dat de gewoonte. Sterker nog, daar was de regel 5 min wachten en als de lapo'er dan geen nieuwe had geopend mocht een ander het doen. Met als uitzondering de als een trein lopende cos'en, daar stond dan vaak de volgende al klaar net voor de lopende dicht ging. Maar dat werd dan vaak ff geregeld, wie zet m klaar, ok. Haha, heel gedoe om een nieuw topic![]()
Maar hier bij gtst zijn er volgens mij nauwelijks zulke problemen.
Aflevering 4500 is ook niet zo heel ver meer weg. Begin volgend seizoen ergens?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uit de speciale 500ste aflevering, op die manier werd er verwezen naar de mijlpaal
Een groep Post-its met daarop 'Kerst' in de vorm van een kerstboomquote:Op zondag 19 februari 2012 07:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Die papiertjes waren zo wazig. Ik weet nog steeds niet wat het moest voorstellen. Was dat kunst ofzo?
Ik dacht eerst idd dat dat hun versie van een kerstboom was maar toen zag ik een echt kerstboom daar en snapte ik de bedoeling er niet meer vanquote:Op zondag 19 februari 2012 12:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een groep Post-its met daarop 'Kerst' in de vorm van een kerstboomdat ze daar tijd voor hadden...
Ja ik vind het dus ook niks, maar het is niet andersquote:Op zondag 19 februari 2012 01:25 schreef alors het volgende:
jezus, ik heb net even woe do en vrijdag teruggekeken, maar echtwat ze met Anton en Bianca doen
wat waardeloos zeg....
Zal mij niks verbazen dat er alleen ander interieur in zal komen, en een ander kleurtje.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, dit decor heeft er volgens mij meer dan 10 jaar ingezeten. Ludo's huis sinds 1999, in 2001 ging Stefano het huis verbouwen voor Janine en toen kwam het huidige decor.
Het oudste decor is de Rozenboom, maar ik vraag me af of die niet gewoon met de grond gelijk gemaakt is en daarna weer in elkaar gezet. Als je de eetzaal nu vergelijkt met 1990 zou ik zeggen dat het haast niet hetzelfde kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |