Ik dacht al.quote:
Verschil is er nu eenmaal, niet iedereen is gelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:13 schreef Document1 het volgende:
[..]
Het is gewoon hypocriet want op de FP staat het ook in caps lock met een mooie roze achtergrond.
Precies. Snap die zeurpieten hier niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Verschil is er nu eenmaal, niet iedereen is gelijk.
Inderdaad, zo moeilijk is dat niet om te begrijpen.... dacht ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nederland is nog altijd een koninkrijk en die man is een prins. Dus is het groot nieuws. Heel simpel.
begrijpen <-> accepterenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:18 schreef Document1 het volgende:
[..]
Inderdaad, zo moeilijk is dat niet om te begrijpen.... dacht ik.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet altijd zo calvinistisch denken joh.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, ik deed de tv aan en dacht eerlijk gezegd dat hij al dood was. Pas na een paar minuten werd me duidelijk dat hij 'alleen'(context. zout) in levensgevaar is.
Ik was zo heen en weer aan het gaan.quote:
Net als mensen die klagen dat het nieuws van de nieuwe auto van Britt wel op tv komt en niet die van Jan Buurman.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nederland is nog altijd een koninkrijk en die man is een prins. Dus is het groot nieuws. Heel simpel.
hoho, prins Pils zit nu op het vliegtuig naar zijn broer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:19 schreef donald_dick het volgende:
Maar als Prins Pils nu hersendood is, betekend dat we nou eindelijk minder uitgeven aan dat duitse uitschot?
Prins Pils is Willem - Alexanderquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:19 schreef donald_dick het volgende:
Maar als Prins Pils nu hersendood is, betekend dat we nou eindelijk minder uitgeven aan dat duitse uitschot?
quote:
Klote als je dat moet beslissen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:19 schreef Bayswater het volgende:
Denk dat ze vannacht de stekker eruit trekken als iedereen in het ziekenhuis is.
neequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:19 schreef donald_dick het volgende:
A: Nee, dat is een andere prins.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:19 schreef donald_dick het volgende:
Dit lijkt me idd ook vrij waarschijnlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:19 schreef Bayswater het volgende:
Denk dat ze vannacht de stekker eruit trekken als iedereen in het ziekenhuis is.
Sorry hoor maar dit begint nu wel echt uit de hand te lopen om iemand die geeneens prins isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:19 schreef michaelmoore het volgende:
Pauw & Witteman @pauwenwitteman
I.v.m. het ongeluk van prins Friso zijn trauma-arts Eelco Dykstra en bergbeklimmer Wilco van Rooijen vanavond bij #PenW
Jongen toen met de twin towers ging het 10x sneller, dit is nog niks.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
topic 8 alweer? jezus
jullie zitten niet stil hee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |