Ik moest even lachenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef kibo het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze door de Duitse Flak heen komen
Pfffff, ga anders een stukje fietsenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef zaans_boefje het volgende:
Stabiel, maar in levensgevaar...
Als je in stabiel levensgevaar verkeert, is dat voor altijd? chronische aandoening acuut levensgevaar?
Je leeft wel, maar weet het nooit zeker?
Wat voor een vage nietszeggend inhoudsloze kutopmerking is dat eigenlijk, stabiel levensgevaar....
Als je een snelweg oversteekt dan verkeer je in stabiel levensgevaar? Want iemand rijd je altijd omver?
Oh, het interesseert me helemaal niks. Het irriteert me. Nogal erg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Joh, wat interesseert jou dat. Je kent me verder totaal niet dus waar bemoei je je mee.Wijsneus.
In een topic dat toch niemand terugleestquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:57 schreef Szura het volgende:
Welke overijverige kansloze kutmod zit hier allemaal posts te verwijderen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef zaans_boefje het volgende:
Als je een snelweg oversteekt dan verkeer je in stabiel levensgevaar? Want iemand rijd je altijd omver?
Het nieuws moet je natuurlijk niet altijd geloven he!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja, ze zeiden op het nieuws ook dat het niet goed klinkt.
Ik zei ook niet dát het slecht is natuurlijk.
Ach gosh, irriteer jij je zo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, het interesseert me helemaal niks. Het irriteert me. Nogal erg.
En verder bemoei ik me waar ik me mee wil en ik gaf je alleen een tip. Hoef je niet meteen zo aanvallend en beledigend te doen.
proest daar ging mijn koffie ... ff nieuwe zetten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef kibo het volgende:
[..]
En maar lekker fappen als ze op dat kruisje mogen drukken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
In een topic dat toch niemand terugleest
Gebeurde in de tour ook, topics gingen soms in 5/10 minuten vol en toch posts weggooien
Best tip evahquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach gosh, irriteer jij je zo?
Ik geef jou een tip: Irriteer je niet zo aan andere users want dan valt een forum niet mee.
Iets irriteert je, of je ergert je.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach gosh, irriteer jij je zo?
Ik geef jou een tip: Irriteer je niet zo aan andere users want dan valt een forum niet mee.
Nee, maar ik wil nog wel aannemen dat ze op tv wel weten wat een dergelijke uitspraak kan betekenen, over die prognoses.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:59 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Het nieuws moet je natuurlijk niet altijd geloven he!
Maar het vrij logisch dat de situatie er ernstig uitziet. Stabiel, maar in levensgevaar.
Flakquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef kibo het volgende:
[..]
Dude seriously.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef zaans_boefje het volgende:
Stabiel, maar in levensgevaar...
Als je in stabiel levensgevaar verkeert, is dat voor altijd? chronische aandoening acuut levensgevaar?
Je leeft wel, maar weet het nooit zeker?
Wat voor een vage nietszeggend inhoudsloze kutopmerking is dat eigenlijk, stabiel levensgevaar....
Notes uitdelen is ook zo geilquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:00 schreef Szura het volgende:
[..]
En maar lekker fappen als ze op dat kruisje mogen drukken.
Mod zijn op Fok, dat moet wel één van de meest kansloze hobbies ooit zijn
ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:57 schreef Szura het volgende:
Welke overijverige kansloze kutmod zit hier allemaal posts te verwijderen
Dacht ik vroeger ook ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:01 schreef Xan21 het volgende:
Altijd gedacht dat Constantijn en Friso dezelfde warenhaha oh well...
Daar kun je je bedenkingen bij hebben. Het nieuws is mn belust op drama he en wordt nogal eens uit zijn verband getrokken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil nog wel aannemen dat ze op tv wel weten wat een dergelijke uitspraak kan betekenen, over die prognoses.
Tuurlijk. Wat ik zeg, ik beweer niet dat hij het niet overleefd of wat dan ook. Maar alles bij elkaar klinkt het natuurlijk echt slecht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:04 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Daar kun je je bedenkingen bij hebben. Het nieuws is mn belust op drama he en wordt nogal eens uit zijn verband getrokken.
Maar het zal mij niets verbazen dat hij sowieso ernstig hersenletsel heeft, en of hij het overleeft is de vraag. Hij kan ook een paar maand later alsnog komen te overlijden aan de complicaties.
Mogelijke complicaties en dat zijn er nog al wat maken het opstellen van een prognose erg moelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:04 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Daar kun je je bedenkingen bij hebben. Het nieuws is mn belust op drama he en wordt nogal eens uit zijn verband getrokken.
Maar het zal mij niets verbazen dat hij sowieso ernstig hersenletsel heeft, en of hij het overleeft is de vraag. Hij kan ook een paar maand later alsnog komen te overlijden aan de complicaties.
En terecht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toevallig, dat heb ik ook bij jouw dierbaren.![]()
Ha daar heb je gelijk in. Maar op medisch gebied ben ik goed onderlegd en daardoor weet ik dat je in dit soort situaties niet direct een prognose kan maken, maar de situatie elk uur moet bekijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat ik zeg, ik beweer niet dat hij het niet overleefd of wat dan ook. Maar alles bij elkaar klinkt het natuurlijk echt slecht.
Overal bedenkingen bij hebben schiet ook niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |