Zout is gezondquote:
Goddank heb jij katten, die zijn er toch al teveelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zout is gezondWij mensen eten toch ook gewoon donkere boterhammen? Als het voor mensen goed is is het voor honden zeker goed!
Uhm nee, het is niet gezond. Groot misverstand.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zout is gezondWij mensen eten toch ook gewoon donkere boterhammen? Als het voor mensen goed is is het voor honden zeker goed!
Mijn katten eten inderdaad ook boterhammen. Meestal met pindakaas of jam want dat vinden ze het lekkerst.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goddank heb jij katten, die zijn er toch al teveel
Als het aan Chico ligt mag ik die meuk zelf opvretenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb een hele la vol met alllleeemaaal lekkers voor Loebes. Dus mijn eten krijgt hij niet.
Ik heb een Labrador.. dat zegt genoeg hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als het aan Chico ligt mag ik die meuk zelf opvreten
WAT EEN GEKKE LABRADOR HEDDE GIJ!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb een Labrador.. dat zegt genoeg he![]()
Nog een foto van Rocky
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef oh-oh het volgende:
En verdomme Pisces , open es zelf een topic of plemp ze niet allemaal vol
haha nee das Rocky das ene kruising jack russel, boerenfoxquote:
Met smoesjes post je maar bij de poesjesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Doos, ik had post 302, ik had hem anders weggekaapt, dat doe ik niet
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met smoesjes post je maar bij de poesjes
OOhhh wil ik ook,, alleen dan maatje grootquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Blue Bunny saiz SHAT AP ALLREADY!
maak je zelf hansbanden? stoerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vandaag trouwens 12 nieuwe tags besteld, voor elke hond 3, kan ik weer wat halsbanden maken
Zo een das kun je toch gewoon zo omknopen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
maak je zelf hansbanden? stoerIk moet nog een halsband zien te maken van een scoutingdas voor Loebes
Maar denk dat ik een leren halsband ga halen. En dan kijken of iemand die das en omheen kan maken ofzo...
HEBBEN???quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sjon kan dan zo gestoord zijn als een deur, hij is wel een mooie
Ik vind hem ook mooi, echtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sjon kan dan zo gestoord zijn als een deur, hij is wel een mooie
Ja dat klopt. Maar hij loopt daar vaak door de bossen te denderen. En dan heb ik toch liever het aan iets zitten wat bij een harde ruk los schietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo een das kun je toch gewoon zo omknopen?
Ik heb die panterhalsbanden zelf gemaakt, en die blauwe van Chico ook.
Ja ik ken de rasstandaard natuurlijk niet, al zie ik nu je uitleg.quote:
Misschien dat mensen het zwarte kiezen, niet de bouw verder... Ik vind Sjon gewoon perfect tussen je 2 andere Nakies staan qua kleuren, tof trio.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk er nou eenmaal zo naar![]()
Iedereen vindt altijd Sjon het leukst uitzien
Billy is echt the odd one out hier, qua kleurquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien dat mensen het zwarte kiezen, niet de bouw verder... Ik vind Sjon gewoon perfect tussen je 2 andere Nakies staan qua kleuren, tof trio.
Heb ik een mooi labje of heb ik een misbakselquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:52 schreef oh-oh het volgende:
En ook no offence, maar ik vind gewoon echt maar heel weinig rassen leuk als ik dat ik ze zelf zou willen hebben, en die rassen vindt verder iedereen meestal maar stom
Anderhalfquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het koppie wel mooi maar het lijf mocht wel wat strakker denk ik, maar ik weet niet hoe oud ie is
Is gewogen door de dierenarts vorige week nog en perfect op gewichtquote:
Hij weegt 33 kilo, zou er 35 mogen wegen. Heeft weinig vet wel vele spier want loop ook heel veel met hem.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ik hou van schrale lijven bij jonge honden, die van mij zijn altijd mager tot een jaar of 4 zeker, veel rennen en zo.
Maar ik weet verder niks van de rasstandaard van de lab
Ja klopt te dik is ook zonde, daarom neem ik mijn hond heeel veel mee uit wandelen en zwemmen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Labradors zijn ook niet echt mijn ding.. Meeste zijn veels te dik en de bouw vind ik niet mooi. Veel mensen nemen ze ook leuk als huishond en dan worden het irritante hyper de pieper honden.
Hier lijkt hij ook een stuk slanker dan de andere foto's, ik vond het ook een flinkerd, maar hier valt het reuze meequote:
Ja hij is altijd al een flinkerd geweest vanaf dat hij pupje was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier lijkt hij ook een stuk slanker dan de andere foto's, ik vond het ook een flinkerd, maar hier valt het reuze meeEn zeker als hij op gewicht zit.
En sommige fokkers fokken nou eenmaal flinkerds, elk nestje is anders...
Ja, dan vind ik hem er prima uitzien, is gewoon een iets bredere, vind de kop ook heel mooiquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja hij is altijd al een flinkerd geweest vanaf dat hij pupje was.
[ afbeelding ]
Dankjewel, hij heeft echt een enorm schattig koppiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dan vind ik hem er prima uitzien, is gewoon een iets bredere, vind de kop ook heel mooi
Alle labjes lijken op elkaarquote:
Noukie is anders dan andere labjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:04 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Alle labjes lijken op elkaar
Vorig weekend bij de fokker van onze pup waren behalve de mama en halfzus (die daar wonen) ook de vader, beide oma's en een tante op bezoek. Merendeel zwart, alleen mama en één oma waren bruin. Nou, zie die allemaal maar eens uit elkaar te houden!![]()
@bengeltje: wat lijkt Tessa nog klein op die eerste foto zeg! Hoe oud was ze daar? En is ze 100% labrador of met een vleugje iets anders erdoor? Ze ziet er wat ander uit namelijk op de onderste foto (maar kan ook zijn omdat ze nog wat jong en uit verhouding lijkt)![]()
Na-aper.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes zijn neus begint ook roze te worden
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb vanavond n makkie, catdog gaat voor me koken volgens mij. Who needs a swedish chef?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As maandag begin ik met de bouw van een nieuwe mand.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
Leuke foto's weer
Gisteren is t cadeau voor m'n ma d'r verjaardag binnen gekomen:
[ afbeelding ]WhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As maandag begin ik met de bouw van een nieuwe mand.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:26 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lola nadat ze zich had uitgeleefd in het bos.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
Leuke foto's weer
Gisteren is t cadeau voor m'n ma d'r verjaardag binnen gekomen:
[ afbeelding ]OMG wát geweldig dat beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As maandag begin ik met de bouw van een nieuwe mand.![]()
En nog met de snuiterd ernaast
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Lola did had funquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:26 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lola nadat ze zich had uitgeleefd in het bos.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef hugsy33 het volgende:
Aaah al die pups![]()
ben n tijdje weggeweest (verslaafd aan schaatsen) dus ik heb een hoop fantastische foto's gemist. Maar nu weer lekker mee lurken en posten.
ik vind die labradorpupjes met de vlekken ook wel gaaf hoor komt niet vaak voor denk ik? Ik heb t iig nog nooit gezien.
Ik heb vanavond n makkie, catdog gaat voor me koken volgens mij. Who needs a swedish chef?
[ afbeelding ]
Dat klopt je hebt het showmodel Labrador inderdaad en het jachtmodel. Showmodel zijn die stevig gebouwde en de jacht zijn smal gebouwd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ben vandaag weer met Koda naar het bos in Delden geweest, en daar was een groepje mensen dat lid was van de labrador vereniging. Eventjes mee gepraat, en wel wat van geleerd. Nu weet ik dus dat er 2 ''soorten'' labradors zijn.
Namelijk een Amerikaanse en een Engelse. Nu weet ik niet precies meer welke kenmerken ze hadden.. De een was stevig gebouwd en binnenshuis minder actief, maar eenmaal buiten helemaal hyper. De ander was binnen en buiten erg druk, en had ook een veel slankere bouw, omdat die hond meer uit de ''jacht lijn'' kwam? Het zegt me allemaal niet zo heel veel, maar toch wel leuk om te weten.
Ook zeiden ze dat het verschil in karakter echt aan de kleur kan liggen. Een man die er was is een leraar op een puppyschool en hij is daar gedragstherapeut. Hij had zelf een bruine, een zwarte en een blonde labrador, en de bruine was de meest hectische van allemaal, en dat kon hij ook terug zien aan de honden die hij lesgaf, want van de 200 honden waren er 65 bruine labjes, vanuit heel Nederland.
Heb ook wat mooie foto's kunnen maken, misschien dat ik ze vanavond ff post. Ben onderweg naar huis ff gestopt bij opa en oma om een stampotje mee te eten, maar ben mijn camera vergeten (--'')
Wat een leukerdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:55 schreef K.Weenie het volgende:
En om zelf maar even binnen het kader van het topic te blijven:
[ afbeelding ]
Verwend loeder in d'r mandje met vieze pootjes van de wandeling, ze vond haar nieuwe bot maar te min.
Was dat de Jack Russell in het vorige topic? En is Loebes ook van jou? Vind het echt een toffe naam, een klassieker!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat een leukerdNu mis ik Rocky weer
![]()
Die zwart witte Jack Russel is van mij en dat is inderdaad Rocky ja. Loebes is inderdaad ook van mij ja. Vind de naam echt helemaal bij hem passenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:03 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Was dat de Jack Russell in het vorige topic? En is Loebes ook van jou? Vind het echt een toffe naam, een klassieker!![]()
Ik heb net 8 hondenfotopagina's achter elkaar gelezen dus ik weet niet of ik alle honden aan de goede personen link.
Mooie hond is dat tochquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef gehotseflotst het volgende:
Shiva heeft een nieuw kussen gekregen, maar die is natuurlijk direct ingepikt door een van de katten:
[ afbeelding ]
Dus wat doe je dan als kussenloze hond? Bij de baas gaan zitten en zielig kijken natuurlijk en even later:
[ afbeelding ]
Het kussen is echt groot genoeg voor Shiva, we hebben gewoon een hele grote kat
Tessa lijkt heel veel op links boven en Noukie onder.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:47 schreef K.Weenie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je dat verschil goed, links een labrador gefokt voor de jacht (Amerikaans), rechts voor de show (Brits) met een bredere kop, duidelijkere stop etc. Staat vrij duidelijk uitgelegd op de Engelse wiki. Zelf vind ik de Amerikaanse dan toch een stuk mooier!
Ah leuk, Punkie (op de foto boven) is een boerenfox. Een aantal jaar geleden hadden we ook nog een Jack Russell thuis, die hebben we helaas onverwachts in moeten laten slapen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die zwart witte Jack Russel is van mij en dat is inderdaad Rocky ja. Loebes is inderdaad ook van mij ja. Vind de naam echt helemaal bij hem passen
Ja door Rocky zit ook boerenfox heen.. vermoeden wij allemaal omdat hij behoorlijk groot is voor een jackie. Maar het zijn zulke lieve honden. Ja ze zijn druk maar vaak is het ook gewoon een deel opvoeding bij die hondenquote:Op zondag 19 februari 2012 13:21 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Ah leuk, Punkie (op de foto boven) is een boerenfox. Een aantal jaar geleden hadden we ook nog een Jack Russell thuis, die hebben we helaas onverwachts in moeten laten slapen.
[ afbeelding ]
Voor een Jack Russell vond ik die erg goed gelukt!Tegenwoordig zie je ze zoveel met kromme pootjes, van dat ruwe haar of een overbeet, vind ik maar niks.
Wat een snoezige oogjesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:55 schreef K.Weenie het volgende:
En om zelf maar even binnen het kader van het topic te blijven:
[ afbeelding ]
Verwend loeder in d'r mandje met vieze pootjes van de wandeling, ze vond haar nieuwe bot maar te min.
Het is net of ik haar hier kan horen praten, die ogen zijn zo sprekendquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:15 schreef gehotseflotst het volgende:
Heb ook nog twee leuke fotootjes van Shiva kunnen maken
[ afbeelding ]
Totaal onschuldig op de bank, na een gekke bui
Doet die van mij ook heel vaak.. Erg charmantquote:Op maandag 20 februari 2012 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh, zn fritsje is niet zo erg, mijn Fritsje had altijd op elke foto zn halve lipstick buitenboord, dat is wel echt erg
Lipstickquote:Op maandag 20 februari 2012 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh, zn fritsje is niet zo erg, mijn Fritsje had altijd op elke foto zn halve lipstick buitenboord, dat is wel echt erg
Ondanks de felle zon op z'n snoet is hij leuk geworden die eerstequote:Op maandag 20 februari 2012 14:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Foto is mislukt, want onze camera krijgt kuren en de instellingen veranderen uit zichzelfToch vond ik hem wel leuk (je ziet wel zijn fritsje weer, charmante Koda):
[ afbeelding ]
En hij had ruzie met Joris om de stok (Joris is links, en Koda is rechts):
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Doet die van mij ook heel vaak.. Erg charmant
Ja dat geloof ik meteen, maar je kiest ze ook wel uit; vlammenpak en bunnyquote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Als ik nu hier over straat ga denken de mensen allemaal dat ik de honden speciaal verkleed heb voor de carnaval![]()
Komt er hier nog welquote:Op maandag 20 februari 2012 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]Echt he, dat zou de enige reden zijn om een teef te nemen
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Als ik nu hier over straat ga denken de mensen allemaal dat ik de honden speciaal verkleed heb voor de carnaval![]()
Niemand gelooft dat ze er de hele winter zo bijlopen![]()
En iedereen wil met ze op de foto![]()
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Niemand gelooft dat ze er de hele winter zo bijlopen![]()
En iedereen wil met ze op de foto![]()
[ afbeelding ]
Ja dat hoor ik wel vaker, dat teefjes onafhankelijker zijn. Reuen zijn ook meer waaks, ook voor de baas soloquote:Op maandag 20 februari 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Wij hadden altijd teefjes, en nu alleen nog maar reuen, na de eerste waren we om!
Ik vind teefjes onafhankelijker, zelfstandiger, en bitchy-er.
De mannetjes zijn hier allemaal altijd aanhankelijker en volgzamer en schattiger![]()
En qua bouw zijn reuen sowieso altijd veel mooier dan teven.
Oh ik zie het bij veel vrienden van me altijd gewoon goed gaan hoor. Tuurlijk laat ik haar wel helpen. Want ik wil geen nestjequote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe mijn mannen ook geen roze halsband ok, huuuuuuu![]()
Ik zou nooit een gemixte roedel willen, Kees was al lang geholpen en daar vonden ze niks aantrekkelijks aan dus daar wilde ik het wel mee proberen.
Maar ik vind t nog steeds echt een teef en geen lief menneke![]()
Ja als een teef moeilijk is, dan is ze moeilijk idd. Maar ja een dominante reu die geen andere reu wilt, dat werkt ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar ik wil sowieso geen grote hond, en bij die kleintjes is de reu dan net wel een beter maatje en model![]()
Teven vind ik allemaal veel feller en waakser die ik ken, ook bij andere rassen.
En hier kunnen de reuen prima met teven en met reuen en duldt die kleine biatch geen andere teven in de buurt als t ff kan
Oh nee, ik zie het ook bij mechelaren en zoquote:Op maandag 20 februari 2012 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja als een teef moeilijk is, dan is ze moeilijk idd. Maar ja een dominante reu die geen andere reu wilt, dat werkt ook niet.
Ik ken juist alleen maar waakse reuen, honden die echt de baas beschermen, ook met kinderen in huis, heel dominant met een baby enzo. Wat geinig. Zou het andersom bij kleinere honden zijn?
Ik heb ne reu, niet gecastreerd en echt alles behalve dominant. Of ik heb al met een paar honden geluk gehad. Of het ligt maar net aan de honden die jullie hebben haha. Heb echt nog nooit een dominante reu gehad.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee, ik zie het ook bij mechelaren en zo
Alles van de herderfamilie vind ik apart en fel vaak, zeker teefjes, reuen ook. Maar ja dat is ook een aparte hond qua werken en doen.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee, ik zie het ook bij mechelaren en zo
Nou ik dus ook niet. Reuen kennen altijd veel beter hun plek dan teven.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb ne reu, niet gecastreerd en echt alles behalve dominant. Of ik heb al met een paar honden geluk gehad. Of het ligt maar net aan de honden die jullie hebben haha. Heb echt nog nooit een dominante reu gehad.
Ik ken zoveel dominante reuen, maar ook dominante teefjes, wat dat betreft is het geen garantie wat je neemt dat het easy-going isquote:Op maandag 20 februari 2012 17:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb ne reu, niet gecastreerd en echt alles behalve dominant. Of ik heb al met een paar honden geluk gehad. Of het ligt maar net aan de honden die jullie hebben haha. Heb echt nog nooit een dominante reu gehad.
Agh ik vind het allemaal prima. Dat is ook wel de reden dat ik niet zomaar een hond in huis ben en zeker bij asiel honden heel kritisch ben. Verwacht dat het met een pup wel goed komt. Verder speelt Loebes met iedere hond Rue of teef heel lief buiten.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik dus ook niet. Reuen kennen altijd veel beter hun plek dan teven.
Pisces zegt andersom
Wippen? bedoel je erop willen?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken zoveel dominante reuen, maar ook dominante teefjes, wat dat betreft is het geen garantie wat je neemt dat het easy-going is
Ik vind alleen wat minder kracht bij een teef fijn en dat eeuwige wippen.
Maar op een boerderij zonder kinderen zou ik best een reu kunnen plaatsen. Dan is het weer heel anders.
Plaats kennen dat is iets anders dan sociaal buiten, of jij benoemt dat anders...quote:Op maandag 20 februari 2012 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik dus ook niet. Reuen kennen altijd veel beter hun plek dan teven.
Pisces zegt andersom
Nou dan zijn de kerels op straat te lame om het af te lerenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Maar wippen kun je ze gewoon afleren hoor
Ik weet niet of er verschil in zit? Gewoon dat wippen op een teef buiten, binnen, overalquote:Op maandag 20 februari 2012 17:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wippen? bedoel je erop willen?
Ik zeg dat een reu beter volgtquote:Op maandag 20 februari 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar wat in asiels zit, dat is nou juist niet gemiddeld wat mij betreft
Ik vind reuen volgzamer dan teven, niet andersom zoals jij zegt
Nou bij mijn 'schoonouders'hebben ze inderdaad een reu en een teef. De reu volgt altijd netjes, dat teefje naait er om de zoveel keer weer eens tussenuit.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar wat in asiels zit, dat is nou juist niet gemiddeld wat mij betreft
Ik vind reuen volgzamer dan teven, niet andersom zoals jij zegt
Ja hier ook Kees hoor, die luistert best goed maar als ze geen zin heeft heeft ze geen zin en doet ze wat zij wilquote:Op maandag 20 februari 2012 17:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nou bij mijn 'schoonouders'hebben ze inderdaad een reu en een teef. De reu volgt altijd netjes, dat teefje naait er om de zoveel keer weer eens tussenuit.
Ik denk het, al is mijn hond ook niet geholpen. Mijn hond vind gecastreerde reutjes interessanter. Schijnt door het luchtje te komen. Maar dat durft hij ondertussen ook al niet meer. maar sommige mensen staan vaak niet genoeg op hun strepen bij hun hond en dat is jammer.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dan zijn de kerels op straat te lame om het af te lerenIk loop de helft van de tijd door omdat ik moe word van die wippende reuen op mijn hond, die daar ook geen trek in heeft.
Maar dat zullen de kerels wel zijn die castreren ook zielig vinden "booeehh je hakt toch geen ballen af"
Yups, van castraten worden ze echt reuze geil, ook een reden om ze niet te laten helpen dusquote:Op maandag 20 februari 2012 17:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik denk het, al is mijn hond ook niet geholpen. Mijn hond vind gecastreerde reutjes interessanter. Schijnt door het luchtje te komen. Maar dat durft hij ondertussen ook al niet meer. maar sommige mensen staan vaak niet genoeg op hun strepen bij hun hond en dat is jammer.
Tja ze worden er rustiger van. maar heb het bij 2 reuen meegemaakt dat ze er geen leukere hond van werden. Enorm traag en ze werden er dik van.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:31 schreef K.Weenie het volgende:
Zijn er nog andere reden om een reu te castreren behalve om het gewip of dominantie (wat volgens mij vaak toch niet helpt)? Bij teven is het wel logisch, heb het drama van melkkliertumoren bij mijn eigen hond meegemaakt.
Echt?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:33 schreef bianca en michael het volgende:
Ik ben geen voor- of tegenstander van castreren, maar als ik een volgende hond zou moeten/willen castreren gingen er wel 2 siliconenballetjes inJa, omdat ik het nou eenmaal mooier vind als er een gevuld zakje onderhangt dan zo'n lege verschrompelde zak
Wat fijn dat het 1 van jullie favorieten is gewordenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:53 schreef Miss_Isis het volgende:
*breekt in*
Ik heb vanmiddag bericht gehad van de fokker, en dit wordt ons nieuwe huisgenootje! Uit de test bleek dat pupje Turquoise het best bij ons zou passen. Ik ben er heel blij mee, ze was samen met Geel en Rood ons voorkeurshondje
[ afbeelding ]
We gaan haar zondag ophalen![]()
![]()
Zo zie je ieder zijn eigen ervaringquote:Op maandag 20 februari 2012 17:50 schreef bianca en michael het volgende:
O, die ervaring heb ik helemaal niet. Boris is gewoon gebleven wie hij was tot hij ziek werd op zijn 15e en Diever is met zijn 13 jaar nog steeds slank, snel en druk als een puppy
Ahh!! wat leukquote:Op maandag 20 februari 2012 17:53 schreef Miss_Isis het volgende:
*breekt in*
Ik heb vanmiddag bericht gehad van de fokker, en dit wordt ons nieuwe huisgenootje! Uit de test bleek dat pupje Turquoise het best bij ons zou passen. Ik ben er heel blij mee, ze was samen met Geel en Rood ons voorkeurshondje
[ afbeelding ]
![]()
Niet elke reu is zo dominant denk ik. Koda is bijvoorbeeld niet dominant, maar ook niet onderdanig. In het park lopen hier wel wat dominante reutjes, maar ze zijn niet agressief dominant. Ze willen gewoon echt de leider van de roedel zijn, en als er 2 van die reutjes zijn gaat het er soms ff hard aan toe, maar dat is volgens mij niet echt agressie. Ze willen op hun manier ''rust'' in de ''roedel'' (lees: alle andere hondjes die dan aanwezig zijn) hebben, denk ikquote:Op maandag 20 februari 2012 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dat geilen en wippen op teefjes zo irritant van een reu, dat ik om die reden nooit een reu (als pup) zou kiezen. Ook zijn ze zoveel sterker, als ze vechten met een andere reu dan is het einde ook zoek (is teef vs teef ook, maar die zijn toch minder sterk). In huis met kinderen zelfde verhaal, bij een flinke hap heeft de reu ook meer kracht. En 50% van de tijd dat ik andere honden tegenkom vraagt de baas (met reu) of mijn hond een teef is of niet, anders lopen ze door.Daar zou ik echt geen trek in hebben; een dominante reu die alleen met teefjes om kan gaan.
Ook zijn reuen zoveel waakser. Ik zou dus nooit voor een reu uit een nest kiezen.
Bij een herplaatser is het weer een ander verhaal, dat is vaak toch al ver van ideaal...
Zo is het dus voor iedereen verschillend.![]()
Ik ken ook genoeg mensen die echt alleen voor een reu kiezen om uiterlijk, dat zou ik nooooit doen. Of je moet een waakhond willen voor een boerderij... En ik vind 26 kg teef al sterk zat aan de lijn, ook om die reden wil ik geen reu want dan loop ik met 30kg.
Aaaah wat een lieverd !quote:Op maandag 20 februari 2012 17:53 schreef Miss_Isis het volgende:
*breekt in*
[ afbeelding ]
![]()
koda is nu hoe oud?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Niet elke reu is zo dominant denk ik. Koda is bijvoorbeeld niet dominant, maar ook niet onderdanig. In het park lopen hier wel wat dominante reutjes, maar ze zijn niet agressief dominant. Ze willen gewoon echt de leider van de roedel zijn, en als er 2 van die reutjes zijn gaat het er soms ff hard aan toe, maar dat is volgens mij niet echt agressie. Ze willen op hun manier ''rust'' in de ''roedel'' (lees: alle andere hondjes die dan aanwezig zijn) hebben, denk ik
[..]
Aaaah wat een lieverd !Zondag lijkt zo ver weg he !
6 maandjes en begint onderhand wel puberstreken te krijgenquote:
Nee oke, maar laten we het er op houden dat ze niet agressief-dominant zijn, bijvoorbeeld dat ze bijten en tanden laten zien.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:15 schreef K.Weenie het volgende:
Een hond is zover ik weet of dominant, of onderdanig. Niet ertussen. Dat werkt toch niet in een roedel.
Dan kan het nog alle kanten op.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
6 maandjes en begint onderhand wel puberstreken te krijgen
[..]
Nee oke, maar laten we het er op houden dat ze niet agressief-dominant zijn, bijvoorbeeld dat ze bijten en tanden laten zien.
moeten je andere dieren dan ook niet gewassen worden ? of iig Gabber ?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:06 schreef Belana het volgende:
zo blij met mijn verzekering he
kon vanavond weer met Noes naar de dierenarts, leek wel alsof ze epilepsie had. toen we er waren was het al over natuurlijk. tja...
maar ze heeft ook een plek op haar neus, wilde hij even checken... heeft ze schurft
en dan nog de meest erge vorm ook.
Moet haar met heel smerig stinkend spul gaan wassen om de 5 dagen en dan na 4 keer terugkomen.
man man man.... dat amre beessie heeft altijd wat.
O, nu pas gelezen.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:06 schreef Belana het volgende:
zo blij met mijn verzekering he
kon vanavond weer met Noes naar de dierenarts, leek wel alsof ze epilepsie had. toen we er waren was het al over natuurlijk. tja...
maar ze heeft ook een plek op haar neus, wilde hij even checken... heeft ze schurft
en dan nog de meest erge vorm ook.
Moet haar met heel smerig stinkend spul gaan wassen om de 5 dagen en dan na 4 keer terugkomen.
man man man.... dat amre beessie heeft altijd wat.
Noekie lijkt enorm op Remus hond van m'n schoonoudersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
Noukie is vandaag jarig.Vijf jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tessa is aan het wachten tot ze wat krijgt, zelf heeft ze haar stuk al op (niets te klagen dus).
[ afbeelding ]
Die lijken aaaaaaaaallemaal op elkaar jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Noekie lijkt enorm op Remus hond van m'n schoonoudersLabradors
Oh my, wat geweldigquote:
Gefeliciteerd Noukiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
Noukie is vandaag jarig.Vijf jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tessa is aan het wachten tot ze wat krijgt, zelf heeft ze haar stuk al op (niets te klagen dus).
[ afbeelding ]
Wat een zoetjesquote:
Kijk dat spul nou zittenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig lunchen met een vriendin en de hondjes.
jut & jul ^2quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig lunchen met een vriendin en de hondjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de cat is gek op mijn petquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Die mand voor Boyo, dat is gewoon een mensenbank
![]()
En Rocky![]()
Cat geen pet op?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:18 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
de cat is gek op mijn petLigt het aan mij of kijkt kat op de tweede foto lichtelijk maniakaal :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Ik heb echt een schurfthekel aan katten maar dit is echt net een hond en hij is zo leuk met Rocky samenquote:
perspectief is wat vreemd, maar hij krijgt een lig oppervlak van 100*80 en het gevaarte is 60 cm hoog + wieltjes eronder..quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Die mand voor Boyo, dat is gewoon een mensenbank
![]()
Mijn bed is 200 bij 160 dus das de helft daarvanquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
perspectief is wat vreemd, maar hij krijgt een lig oppervlak van 100*80 en het gevaarte is 60 cm hoog + wieltjes eronder..
de dog van mn oude buurtjes sliep een omgebouwd 1pers bedquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn bed is 200 bij 160 dus das de helft daarvan
OOOOOOOOOH MY GAAAAAAAAAAWDquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
de dog van mn oude buurtjes sliep een omgebouwd 1pers beddie hij later deelde met een varkentje
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja mega cute was iequote:
Billy het varkentje bleef ook niet klein, das een hangbuikzwijn gewordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Dat varkentje!
Kel, de fokster van Bil, die heeft dr ook een, die zou ook zo klein blijven, dat pakte net wat anders uit zeg maar
Ik zet zelf geld apart. Dingen die ik verzekerd wou hebben deden ze niet bij een labrador. Dus ik persoonlijk heb er niet zoveel mee. Maar niet lullig bedoeld dit is het honden foto topic en je gebruikt het als vraagbaak. Er is nu toch een ander topic voor aangemaakt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zijn er hier mensen die voor hun hond(en) een verzekering hebben afgesloten? Ik heb het eens bekeken, en het lijkt mij toch geen slecht idee om het wel te doen. Ik kwam hier op uit; http://www.petplan.nl/ver(...)huisdierverzekering/
Ben zelf (nog) niet echt thuis in het hele verzekerings gebeuren (moet je na gaan, volgende week word ik 18..), maar dit leek mij wel een goede. Als ik dus nu ongeveer zou instappen, voor Koda een jaar is óf voor hij meer dan 35 Kg gaat wegen (ik sluit niks uit, hij weegt nu 27.1), dan zit ik op ¤33,87- per maand. Is het verstandig om dit toch te doen? En gezien Koda's voorgeschiedenis weet ik ook niet of ze ons überhaubt zullen gaan verzekeren, alhoewel er uit de onderzoeken niks is uitgekomen. Als iemand mij hier wat meer over kan vertellen zou dat fijn zijn
Ja precies, beter had ie het meteen uitgezocht VOOR ie aan een hond begon en gelijk afgesloten, had m wel klauwen met geld gescheeld al denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:15 schreef hugsy33 het volgende:
Het kan waarschijnlijk wel maar gaan betaal je je blauw aan premie.
Ik heb dat voor Rocky destijds uitgezocht. Die had nog nooit iets gehad maar was wel al 7, en dan is je premie gewoon véél hoger.
Ja dat was wel ff een van de leukste topics op heel Fok! vorig jaar hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:24 schreef hugsy33 het volgende:
Haha ik heb er wel serieus over nagedachtmaar heb nog niks leuks kunnen verzinnen.
Misschien moet ik gewoon alle foto's verzamelen waar ze samen opstaan en een topic openen, dat liep met kerst ook (flink uit de klauwen)
Hoi Koda-bear.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
De premie per maand die aangegeven staat kan dus nog hoger worden aangezien Koda al meerdere bezoeken en onderzoeken heeft gehad? Zal ff contact opnemen en het navragen, maar elke maand iets opzij leggen heb ik al 3 maand voor we Koda kregen gedaan, heb nog een redelijke pot (350 á 400 euro) over.Hij eet trouwens goed in de brokken. We zetten 3x per dag 200 gram voor, en van die 3x eet hij hem 2x helemaal leeg en 1x half (tussen de middag),
Haha Labradorforum?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Koda-bear.
Ik zou het niet eens vermelden. Gewoon " wil mijn hond verzekeren voor onverwachte blablabla"
Zo heb ik Noukie ook verzekerd en die was al een jaar toen ik haar uit het asiel haalde.
Voor beide honden betaal ik nu 20 euro in de maand. Tessa is dan ook nog verzekerd voor casterisatie, wat ik zeker laat doen. Ben verzekerd via de nationale huisdierenverz. online.
Mooi hoor, en die letters scheef is zo erg niet. Ziet er wel lekker speels uitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:48 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Eindresultaat(ja ik weet dat de letters scheef zitten, maar t zijn van die her plakbare die niet op 1 plek blijven zitten..)
Zal later nog ff wat foto's nemen met minder tegenlicht
Sommige "fokkers"quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:17 schreef Gummiebeer het volgende:
Foto's uit de oude doos.
Aangezien ik een zwak heb voor Duitse Herders:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was mijn maatje Aaron. Van een eikel overgenomen die hem sloeg en buiten op de koude grond liet slapen.
Ik mocht 1,5jaar van deze prachthond genieten. Toen hij 2,5jaar werd moest hij worden ingeslapen.
Hij mankeerde teveel vanwege een foute keus van de fokker. Zijn broertjes en zusjes zijn slechts anderhalf jaar oud geworden.
Als ze op 15 november geboren is, is ze nog maar 14 weken toch? Mijn Charlie is van 24 oktober en is nu 17 wekenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:11 schreef Rezania het volgende:
Hey.Dit is Senna, ze is op 15 november geboren en nu dus 19 weken oud. We hebben haar in huis sinds ze 8 weken was. Ze zit nu op de hondenschool en volgt daar een cursus, de puppycursus heeft ze al voltooid. Ondanks dat ze soms wat bijdehand is, wegrennen terwijl ik haar wil aaien bijvoorbeeld, is ze wel heel lief hoor.
Edit: Ze is een labradoodle.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo 2 pupsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoef voorlopig echt geen pup meer.![]()
Twee in een jaar is wel voldoende.
En dan ook nog eens twee jonge reuen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo 2 pupslekker gaan ze zometeen achter elkaar puberen enzo
Nee ik moet nog heel ff wachten van m'n vriend. Tot Loebes een jaar of 2 is..
Oh, je hebt gelijk, ik had het fout.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als ze op 15 november geboren is, is ze nog maar 14 weken toch? Mijn Charlie is van 24 oktober en is nu 17 wekenLeuk beestje hoor!
Wat een mooie bank voor Boyo
Ik vond 1 zo'n puber wel ff genoeg eigenlijk haha. Ben blij dat t nu ongeveer klaar is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:16 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
En dan ook nog eens twee jonge reuen.
De oudste heeft de puberteit gehad, de jongste zit er in, maar dat valt reuze mee.
Een paar maanden nadat we Oscar hadden bleek de teef waar ik al 4 jaar van roep dat ik een pup van haar wil, drachtig. In overleg met de fokker hebben we besloten er toch voor te gaan. Gelukkig gaat het meer dan prima.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Leuke foto.
Tessa past nog steeds in het tvmeubel.
[ afbeelding ]
8 weekjes
[ afbeelding ]
9 maandjes
Ohhhquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
de dog van mn oude buurtjes sliep een omgebouwd 1pers beddie hij later deelde met een varkentje
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een mooie plek voor Boyoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:48 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Eindresultaat(ja ik weet dat de letters scheef zitten, maar t zijn van die her plakbare die niet op 1 plek blijven zitten..)
Wat leuk dat ze er nu nog steeds in gaat liggenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:44 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
8 weekjes
[ afbeelding ]
9 maandjes
Noem hem Valentijnquote:Op zondag 26 februari 2012 01:49 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft een nieuwe coupe![]()
[ afbeelding ]
Weg mat
LOLdogquote:
Die laatste foto, ontroerend mooie ogenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:17 schreef Gummiebeer het volgende:
Foto's uit de oude doos.
Aangezien ik een zwak heb voor Duitse Herders:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was mijn maatje Aaron. Van een eikel overgenomen die hem sloeg en buiten op de koude grond liet slapen.
Ik mocht 1,5jaar van deze prachthond genieten. Toen hij 2,5jaar werd moest hij worden ingeslapen.
Hij mankeerde teveel vanwege een foute keus van de fokker. Zijn broertjes en zusjes zijn slechts anderhalf jaar oud geworden.
Welkomquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:11 schreef Rezania het volgende:
Hey.Dit is Senna, ze is op 15 november geboren en nu dus 19 weken oud. We hebben haar in huis sinds ze 8 weken was. Ze zit nu op de hondenschool en volgt daar een cursus, de puppycursus heeft ze al voltooid. Ondanks dat ze soms wat bijdehand is, wegrennen terwijl ik haar wil aaien bijvoorbeeld, is ze wel heel lief hoor.
Edit: Ze is een labradoodle.
[ afbeelding ]
Die ogenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Leuke foto.
[ afbeelding ]
8 weekjes
[ afbeelding ]
9 maandjes
Wat mooi dat hij de brokken nu goed eet!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
De premie per maand die aangegeven staat kan dus nog hoger worden aangezien Koda al meerdere bezoeken en onderzoeken heeft gehad? Zal ff contact opnemen en het navragen, maar elke maand iets opzij leggen heb ik al 3 maand voor we Koda kregen gedaan, heb nog een redelijke pot (350 á 400 euro) over.Hij eet trouwens goed in de brokken. We zetten 3x per dag 200 gram voor, en van die 3x eet hij hem 2x helemaal leeg en 1x half (tussen de middag),
Gelukkig waren ze het niet tegelijk en allebei niet zo heftig.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vond 1 zo'n puber wel ff genoeg eigenlijk haha. Ben blij dat t nu ongeveer klaar is.
oej niet lang meer zo te zienquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Leuke foto.
[ afbeelding ]
8 weekjes
[ afbeelding ]
9 maandjes
Mooie foto van een mooie hond.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:29 schreef CesarMilan het volgende:
Zo'n leuk topic dit, ik dacht ik zal ook eens een foto plaatsen van mijn hond, Lobbus.
(Naam is niet zelf bedacht, aangezien hij geadopteerd is).
Nu 8 jaar, binnenkort helaas alweer 9. :-( Normaal gesproken heeft ie genoeg energie ondanks z'n leeftijd.. maar nu even niet:
[ afbeelding ]
Lieve Lobbus.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:29 schreef CesarMilan het volgende:
Zo'n leuk topic dit, ik dacht ik zal ook eens een foto plaatsen van mijn hond, Lobbus.
(Naam is niet zelf bedacht, aangezien hij geadopteerd is).
Nu 8 jaar, binnenkort helaas alweer 9. :-( Normaal gesproken heeft ie genoeg energie ondanks z'n leeftijd.. maar nu even niet:
[ afbeelding ]
Ik kan me wel voorstellen dat je dat eff kwijt wilt. Inderdaad wat een mongolen..?! Zoiets verzin je toch niet... Hangen die jongeren daar altijd rond? Misschien kun je er ergens een melding voor doen? Wijkagent misschien?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sjon; stoere coupe !
Tessa: wat een mooierd
Nori: wat een lekkerding
oftopic:
Ben net tijdens de laatste ronde met Koda een stel hangjongeren tegen gekomen, en die begonnen me van een afstandje al uit te schelden. Ik liep er dus met een bocht omheen, en negeerde ze gewoon. Even later fietsten ze langs me heen, en opeens valt er een steen naast me: zitten die klootviolen met stenen te gooien. Heb Koda opgetilt (+25 kg) en ben maar wat harder gaan lopen. Heb een beste steen tegen me kop gehad verdomme, lijkt de apenheul wel, stelletje debielen. Sorry, maar moest het ff kwijt. Wat een stel mogolen.
Wat een schatje.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:38 schreef Syd het volgende:
Twee weken terug hebben me ouders hun vorige hond helaas moeten inslapen. Sinds vorige week na lange twijfel van me moeder nadat ze eerder zei echt geen hond meer te willen toch een weer 1 genomen, ditmaal gekozen voor een pup.
Sara, 10 weken ofzo.
[ afbeelding ]
ahh wat een schatje, zo klein nogquote:Op maandag 27 februari 2012 23:38 schreef Syd het volgende:
Twee weken terug hebben me ouders hun vorige hond helaas moeten inslapen. Sinds vorige week na lange twijfel van me moeder nadat ze eerder zei echt geen hond meer te willen toch een weer 1 genomen, ditmaal gekozen voor een pup.
Sara, 10 weken ofzo.
[ afbeelding ]
OH MY GAWDquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
ahh wat een schatje, zo klein nog
ik stoorde volgens mij
[ afbeelding ]
hahaha is gephotoshopped. Rocky doet dat op commando, en de kat oa een andere foto wat hij schrok dat de pet die hij in de lucht zwiepte ook weer naar beneden komtquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:30 schreef bianca en michael het volgende:
![]()
@hugsy33 Mijn hemel wat waren die 2 aan het doen dan?
je ziet ze denken, baas? Baaaas? BAAS? Gaan we nou??? Hahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil een Taco en een Rocky![]()
Gelukkig heb ik dit:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een schatje.Golden retriever?
Elke foto is hij nog groterquote:
Lente pakkiesquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil een Taco en een Rocky![]()
Gelukkig heb ik dit:
[ afbeelding ]
whahahaha geweldigquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:12 schreef GimmeGore het volgende:
ik was bij mijn ouders.
Bailey mag niet in de bank, dus tja, wat doe je dan bij de visite?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:42 schreef hugsy33 het volgende:
Toch maar naar jullie geluisterd en een klein stripje gemaakt
[ afbeelding ]
foto! En gefeliciteerd natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Geniaal!
Ik ben vandaag jarig: 18 alMijn moeder heeft Koda een feest mutsje opgezet, is kijken of ik zo een leuke foto kan maken
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:16 schreef Belana het volgende:
ik neem niet meer genoeg tijd om hier te posten, ik kijk wel vaak jullie foto's even, hier eentje van mijn beren
[ afbeelding ]
Lobbes zijn gedrag komt aardig overeen met Loebes zijn gedrag. Maarja das een labrador dus dat heeft wel raakvlakkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:56 schreef CesarMilan het volgende:
Op de foto's zou je het niet zeggen maar in real-life is ze echt niet onnozel in tegendeel zelfs. Ze is een kleine "dicator" die zich niks laten maken. Lobbus is meer het onnozele type. (Eigenlijk meer een pup kwa gedrag). Ligt vaak te spartelen op de grond of hij probeert een soort van koprol te maken, wat nooit lukt. Of gaat soms ineens uit het niets tijgeren waneer mensen em tegenmoet lopen als ik em uitlaat, uiteindelijk gaat meneer dan liggen en springt op wanneer ze bij hem zijn. (Geen idee waarom hij dat doet).
Zijn een leuk stel samen, maar de kleine is de baas.
Tja d'r zit labrador is.. Kijk uit voor mensen die in de voortuin een vijver hebben. Die vinden het niet zo leuk als je hond daar in springt.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Koda kon het weer eens niet laten, hij MOEST weer het water in gaan, en daarna komt die bedelen om wat lekkers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hiep hiep hoera Diaz! Gefeliciteerdquote:
Leuke foto's, die liggende geeft meteen een heel ander beeld van hemquote:Op maandag 5 maart 2012 11:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Koda kon het weer eens niet laten, hij MOEST weer het water in gaan, en daarna komt die bedelen om wat lekkers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind je? Zal op de foto wel zo lijken, maar ik ken 2 kanten van Koda; de lieve en rustige kant zoals in huis, en de drukke ondeugende kant die hij in het bos altijd laat zien.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke foto's, die liggende geeft meteen een heel ander beeld van hem
Haha awesome photoshopjequote:Op maandag 5 maart 2012 22:30 schreef hugsy33 het volgende:
Gefeliciteerd Diaz!
Van een schattige puppy naar stoere hond, je zou niet zeggen dat het dezelfde hond is als op de eerste foto.
Koda is trouwens ook lekker groot geworden, en idd een echte lab zo te horen.
Mijn catdog
"Dog: I am... DOG THE MIGHTY!
Cat: Yeah, mighty ridiculous!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |