zit iemand hierop te wachten?quote:Vanaf morgen zal internet nooit meer hetzelfde zijn. Paparazzo Jean Claude Elfassi beweert namelijk morgenochtend een sekstape van niemand minder dan Adele op internet te zetten.
Ook het tijdschrift Public heeft vanavond aangekondigd dat het filmpje morgenochtend op internet te zien zal zijn. De seksfilm zou zijn gemaakt door een op wraak belust ex-vriendje, die heeft besloten dat de hele wereld de superster in vol ornaat mag bewonderen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoax, ze willen hun naam gewoon even in de pers hebben maar zullen uiteindelijk niets publiceren onder het mom van: "opgekocht door anonieme koper" (zodat iedereen denkt dat het adele is terwijl het gewoon een hoax is)
Lijkt me logisch inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoax, ze willen hun naam gewoon even in de pers hebben maar zullen uiteindelijk niets publiceren onder het mom van: "opgekocht door anonieme koper" (zodat iedereen denkt dat het adele is terwijl het gewoon een hoax is)
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:51 schreef aequus het volgende:
someone like youuuu oe oe ahh lekker hmmmm
oehhhquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede O-face wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een plaatjes
Als ik zo die kop van haar zie moet je wel het volume op je koptelefoon een beetje zachter zettenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:17 schreef speknek het volgende:
Can't fap to this.
or can I?
[ afbeelding ]
Extended versionquote:
Dit. En mannen kijken gemiddeld langer naar volle vrouwen naar naar magere scharminkels.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Fokkers and their Filthy minds...
80% van de reacties: "Vies, smerig, varken" en toch ruim 2200 views...
Duh meer visual search.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Dit. En mannen kijken gemiddeld langer naar volle vrouwen naar naar magere scharminkels.
nah, ik geloof daar niets van. Adele is een artiest met onwijs veel succes. En is dus geld waard. Dus ik kan me voorstellen dat haar ex dan gelijk een hele horde topadvocaten van de platenmaatschappij op zijn nek had gekregen (nu misschien ook wel, trouwens) .quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Duh meer visual search.
Zou dit trouwens de reden zijn dat ze aangekondigd had zich 5 jaar terug te trekken uit de muziekbiz?
Dat was een hoax.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Duh meer visual search.
Zou dit trouwens de reden zijn dat ze aangekondigd had zich 5 jaar terug te trekken uit de muziekbiz?
No shit Sherlock.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:53 schreef cherrycoke het volgende:
https://twitter.com/#!/JCElfassi/status/170220580694528001
quote:
quote:
Die link in zijn tweet doet het al niet meerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:53 schreef cherrycoke het volgende:
https://twitter.com/#!/JCElfassi/status/170220580694528001
Dat doet ze echt welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:54 schreef RenRen- het volgende:
Jammer dat ze er nieteens uitziet als Adele.
Ik snap niet dat mensen het verschil amper zien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen denken dat ze er niet op lijkt
quote:
Totaal niet. Alleen al dat ze geen kuiltje in haar kin heeft is voor mij zeer overtuigend dat dit een hoax is.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:45 schreef Id_do_her het volgende:
Heeft ze wel weer inspiratie om een nieuw album te vullen.
Wat doet die pisdrinkende gast nou op die plaatjes?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een plaatjes
Oeh, kan niet wachtenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een plaatjes
Pff, dan heb je nooit een interview met Adele gezien. Ze is juist ontzettend grofgebekt en down to earth. Lijkt me een prima wijf.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef picardmike het volgende:
Adele de zangeres met het eerlijke en onzekere meisje,meisje imago laat zich even grof nemen. Dit was toch wel het laatste bastion van vrouwelijke beschaving.
Ik ben even gaan googlen, maar jee wat een behaarde kerelquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:57 schreef Greys het volgende:
dat de 23-jarige Adele een nieuwe liefde heeft: de 36-jarige Simon Konecki.
Wat een plaatjes. Die produceert volgens mij ook heel wat geluid. Meer dan Maria Sjarapova in een tenniswedstrijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een plaatjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Dierenbescherming heeft er een onderzoeksteam op gezet.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:45 schreef Specularium het volgende:
30.000+ views.
Toch netjes voor zo'n zogenaamd 'varken'.
Tuurlijk is dat toegestaan.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:57 schreef FredVleespet het volgende:
Filmpje is fake, links naar het filmpje zijn zeker niet toegestaan?
Ze klinkt niet als Adele.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:59 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Zoek op xhamster naar 'Daddy's little girl during lunch hour'
quote:Video Data
Rating: (384 votes)
Views: 204,531
Runtime: 6m7s
Description:
she came to visit daddy during his lunch hour
Channels: Amateur Old + Young Public Nudity
Added on: 2011-05-12
Ja, zo'n 3 mlquote:
Zal ook niet gebeuren, Sufkut. Het filmpje is namelijk hartstikke nepquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:38 schreef Macabrefuture het volgende:
Ik heb nog steeds geen flimpje gezien van die Zeug..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |