Beterschap.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef Pindasoepje het volgende:
Aleeer koorts 1,5u in bed met verwarming op 28 en nog koud
zoiets ja,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Alles wat mis kán gaan, gaat mis.
En dan wil ik een warme douche nemen om te ontspannen .. wordt het water gewoon niet warm.![]()
%#^$(#$#%(@)@
Het is nooit te laat... Go for it.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef AthCom het volgende:
Onzeker, depressief. Is het leven dat ik wilde te laat voor me?
Al gedaan, liep wel goed uit, maar ik heb nog steeds geen zekerheid op de uitkomst. Wat als het uiteindelijk voor niets was geweest? Daardoor ga ik te veel doemdenken etc.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het is nooit te laat... Go for it.
Ja en? Doorbijten en dat heet de toekomst dat weet je nooit zeker maar in hoekje bijven zitten heb je ook gene zak aan of niet dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:12 schreef AthCom het volgende:
[..]
Al gedaan, liep wel goed uit, maar ik heb nog steeds geen zekerheid op de uitkomst. Wat als het uiteindelijk voor niets was geweest? Daardoor ga ik te veel doemdenken etc.
Kop op pussy. Heb de wekker gezet om dit te schrijvenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 06:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
lekker werken heerlijk op zaterdag, en dan 1dagje vrij![]()
waauw! jij nog s hier? hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 04:00 schreef zwartedoos het volgende:
totaal verbouwereerd door wat net gebeurd is...ik weet niet of ik nu moet janken of blij moet zijn...![]()
Sterktequote:Op zaterdag 18 februari 2012 07:33 schreef Stokstaart het volgende:
Suïcidaal
Heb het helemaal gehad met allerlei mensen en zaken.
Wat lief van jequote:Op zaterdag 18 februari 2012 07:03 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Kop op pussy. Heb de wekker gezet om dit te schrijven
Tilburgquote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:44 schreef stefanhaan het volgende:
Goed klaar voor een dag pilzen en vanavond tantoe hard pilzen in tilburg
Nasty.. Ook weer belachelijk dat sommige mensen zo met hun vriendin om moeten gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jaloers! Al mn vrienden gaan vanavond dik feesten en ik zit thuis op mn studentenkamer omdat ik morgenvroeg moet werken
En nee ik kan niet 'even mee' omdat zij 150km verderop wonen
Edit: wow net bij een bushalte een meid die ruzie had met dr vriend.. zij wou die bus in en die vriend die hield dr vast en zij schreeuwen en huilen en proberen los te komen. Een jongen in de bus riep tegen die vriend dattie moest opzouten en duwde hem weg bij die meid. Toen greep die vriend die jongen bij de keel en bijna gevecht.. ik stond al op om in de grijpen maar toen kon die vriendin loskomen en is die vriend weggefietst. Wat een kankertokkie zeg, afschieten zulk volk.
Adrenaline door m'n lichaam nu..
quote:Op zondag 19 februari 2012 10:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
the fuck?
voel me vies en brak. Een douch zal wonderen doen denk ik
Om je op te vrolijken:quote:Op zondag 19 februari 2012 14:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Carnaval![]()
Echt hoe ouder ik word hoe meer ik er een hekel aan krijg...
Ja en bedankt he, Heel die parade van mongolen komt net langs mijn huisquote:
mekker niet, zure banaan.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja en bedankt he, Heel die parade van mongolen komt net langs mijn huis![]()
Dit bericht is getypt van onder de keukentafel.
Wou dat ik dat kreegquote:Op zondag 19 februari 2012 20:07 schreef Fera het volgende:
Van mijn vader geld gekregen om carnaval te vieren. Echt superlief van hem. Nu voel ik me wel lullig dat ik min of meer besloten had het dit jaar te laten passeren (ook vanwege financiële redenen).
Familie heeft mij uitgekotst. Zit je dan met je goeie gedrag altijd alles voor iedereen doen.quote:
Ik krijg niet altijd geld van mijn vader hoor, het was echt een uitzondering. Maar ik kan het sowieso goed gebruiken. Altijd fijn, als je het niet heel breed hebt.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wou dat ik dat kreeg
Maak het naar mij over! Ik kan het wel gebruiken vanavond
In 1 ochtend 1,5 kgquote:Op maandag 20 februari 2012 14:10 schreef summer2bird het volgende:
Blij
Ik ben 1,5 kg afgevallen, ben vanochtend wezen hardlopen en daarna een fiets/foto tocht van 2 uur
Ik voel me gewoon lekker![]()
Nicequote:Op maandag 20 februari 2012 16:58 schreef Houniet het volgende:
Genoten van de vakantie, wintersport was heerlijk!
Dat heb ik ook een tijd gehad, verschrikkelijk is dat. Ben op een gegeven moment al tv-kijkend steeds gaan slapen en dat werkte prima, misschien helpt afleiding voor het slapen jou ook...?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:09 schreef Flippiee het volgende:
Bang om te gaan slapen omdat zulke bizarre/enge dromen de laatste weken. Verder wel goed.
Hmm, klinkt als mensen die geen leven hebben. Sta er boven!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:17 schreef Yuki het volgende:
Afleiding, afleiding, afleiding... Maar het helpt geen flikker. Woede en verdriet to the max![]()
Some people take pleasure into rubbing in my sorrow... And I can't seem to shake it off.
trouble in paradise?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:46 schreef Under_Score het volgende:
hmpfh. waarom kan het nooit gewoon makkelijk zijn.
wiesoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Best wel chagrijnig en geïrriteerd, blegh.
Nu ben ik wel erg benieuwd waarom je mensen afstootquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:07 schreef Muisraket het volgende:
Goed, kan eindelijk eens echt goed opschieten met een klein aantal collega's, wat ik toch wel fijn vind in deze ietwat eenzame periode. Ook van een collega gehoord waarom ik waarschijnlijk mensen afstoot, dus nu hopen dat ik die kennis een beetje toe kan passen.
Om 46473 redenen, maar o.a. dus omdat ik heel nerveus over kan komen, waardoor mensen zelf ook nerveus worden en dat is niet echt positief natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:59 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nu ben ik wel erg benieuwd waarom je mensen afstoot
komt goedddquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:06 schreef Beach het volgende:
fuckkk ik moet 80 belangrijke dingen tegelijk doen maar dat is zo eng
Ja, daar kom je nu mee! We hadden al die tijd kunnen voornaamvibreren zonder dat er een haan naar zou kraaien..quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik voel me alleen in dit grote huis (vooral 's avonds laat na het uitlaten van de hond) sinds mijn vriend in Turkije zit.
Gelukkig komt ie aanstaande donderdagavond weer terug!
Ja ik doe nu potje patiencen (op mobiel) of boek lezen en wellicht wat kinderachtig een lampje aan hebben werkt ook bij mij.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijd gehad, verschrikkelijk is dat. Ben op een gegeven moment al tv-kijkend steeds gaan slapen en dat werkte prima, misschien helpt afleiding voor het slapen jou ook...?
OT: moe.
awwquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik doe nu potje patiencen (op mobiel) of boek lezen en wellicht wat kinderachtig een lampje aan hebben werkt ook bij mij.
OT: Gekwetst. Diep gekwetst
is dat het enige dat je weet?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef Plums het volgende:
Best wel bummed. Leuke dude van carnaval is compleet onvindbaar
Hij was in sittard, in cafe bloem en 1m91
Ben of ken jij hem? let me know. K, tnx.
Wij zijn er nogquote:
Zonder al die lieve FOK!ers zou het maar saai zijn in bed. Dat moe geld ook wel momenteel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wij zijn er nog![]()
Ik ben een beetje moe, zowel lichamelijk als in mn hoofd.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sad, iemand missen is nooit leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |