Beterschap.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef Pindasoepje het volgende:
Aleeer koorts 1,5u in bed met verwarming op 28 en nog koud
zoiets ja,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Alles wat mis kán gaan, gaat mis.
En dan wil ik een warme douche nemen om te ontspannen .. wordt het water gewoon niet warm.![]()
%#^$(#$#%(@)@
Het is nooit te laat... Go for it.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef AthCom het volgende:
Onzeker, depressief. Is het leven dat ik wilde te laat voor me?
Al gedaan, liep wel goed uit, maar ik heb nog steeds geen zekerheid op de uitkomst. Wat als het uiteindelijk voor niets was geweest? Daardoor ga ik te veel doemdenken etc.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het is nooit te laat... Go for it.
Ja en? Doorbijten en dat heet de toekomst dat weet je nooit zeker maar in hoekje bijven zitten heb je ook gene zak aan of niet dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:12 schreef AthCom het volgende:
[..]
Al gedaan, liep wel goed uit, maar ik heb nog steeds geen zekerheid op de uitkomst. Wat als het uiteindelijk voor niets was geweest? Daardoor ga ik te veel doemdenken etc.
Kop op pussy. Heb de wekker gezet om dit te schrijvenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 06:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
lekker werken heerlijk op zaterdag, en dan 1dagje vrij![]()
waauw! jij nog s hier? hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 04:00 schreef zwartedoos het volgende:
totaal verbouwereerd door wat net gebeurd is...ik weet niet of ik nu moet janken of blij moet zijn...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |