?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef D. het volgende:
Ik zou willen dat iedereen eerlijk speelde, maar vooruit, ik probeer het nog maar een keer
quote:
Ik heb ook wel eens dat ik me afvraag of iemand keer op keer zulke goede woorden op zulke goede plekken kan leggen of dat 'ie daar hulp bij gebruikt, maar het valt zo moeilijk te checken he. Ik ga er dan maar vanuit dat die mensen gewoon zo goed zijn.quote:
Na honderden spelletjesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dat ik me afvraag of iemand keer op keer zulke goede woorden op zulke goede plekken kan leggen of dat 'ie daar hulp bij gebruikt, maar het valt zo moeilijk te checken he. Ik ga er dan maar vanuit dat die mensen gewoon zo goed zijn.
Dat dus ja. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ze goed zijn, ik ken ook irl een aantal mensen die me keer op keer genadeloos inmaken dus waarom zouden 'vreemden' op internet dat niet ook kunnen. Het jammere is dat ik wel weet dat er cheat apps zijn, dus daar word je toch soms paranoide van.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Na honderden spelletjesde afgelopen maanden met tegenstanders van wisselende sterkte, ben ik tot de conclusie gekomen dat sommige mensen gewoon sterk en goed in hun woordenschat zijn.
En dat resultaat enorm afhankelijk is van de letters die je krijgt.
Soms vraag ik de betekenis van een woord en krijg ik een verklaring.
Blijkt de bron een studierichting te zijn....
Daar kan ik niet tegenop met medisch jargon, grieks en latijn.
Een enkele keer speel ik twee potjes tegelijk met dezelfde tegenspeler.
Het ene win ik en het ander verlies ik...
En verder ga ik uit van het goede in de mens.
Als men zoveel moeite doet om te scoren in de FoK competitie![]()
/ die komt zichzelf wel tegen later in life...
Ja van sommige heb ik ook wel dat ideequote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef D. het volgende:
Ik zou willen dat iedereen eerlijk speelde, maar vooruit, ik probeer het nog maar een keer
Maar ook dat werkt dus averechts. Want laatst kreeg ik ook een vraag wat een woord was en dat wist ik niet. Maar ik had hem gebruikt omdat ik een paar dagen eerder het tegen was gekomen in een ander potje waar mijn tegenstander het gebruikte.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja van sommige heb ik ook wel dat idee
Er komen woorden voorbij, waarvan ik denk: ok?
maar 1 voordeel... ik sla die woorden wel weer op in mijn koppie. om ze vervolgens zelf te gebruiken
Ja en als je maar plezier hebt in het spel toch!quote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar ook dat werkt dus averechts. Want laatst kreeg ik ook een vraag wat een woord was en dat wist ik niet. Maar ik had hem gebruikt omdat ik een paar dagen eerder het tegen was gekomen in een ander potje waar mijn tegenstander het gebruikte.
En sowieso, als ik een TW wil hebben of blokkeren voor de ander, dan probeer ik ook maar wat. Vele pogingen draaien op niets uit, maar soms heb je er eentje. Alleen krijg je daar dus ook wel eens hele rare woorden mee die je zelf niet eens kent.
dat dus en we hebben al veel geshared in de verschillende WF topics dus een hoop is ondertussen bij iedereen bekendquote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar ook dat werkt dus averechts. Want laatst kreeg ik ook een vraag wat een woord was en dat wist ik niet. Maar ik had hem gebruikt omdat ik een paar dagen eerder het tegen was gekomen in een ander potje waar mijn tegenstander het gebruikte.
En sowieso, als ik een TW wil hebben of blokkeren voor de ander, dan probeer ik ook maar wat. Vele pogingen draaien op niets uit, maar soms heb je er eentje. Alleen krijg je daar dus ook wel eens hele rare woorden mee die je zelf niet eens kent.
quote:
Andere topicquote:Op zondag 19 februari 2012 21:48 schreef WordFreud het volgende:
#97 Verloren van tanteJanne 379 - 396
Had niet gehoeven, als ik nog iets attenter had gespeeld.![]()
Overigens wel gefeliciteerd!
schijnt dat deel 3 februari niet geopend kan wordenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Andere topic. Of is maart al van start gegaan?
Hallo D, waarom trek je plotseling terug?quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:14 schreef WordFreud het volgende:
Alvast over maart:
Maart start op 1 maart (open deur, maar toch ...)
Er staan nieuwe deelnemers op de lijst. Hoera.![]()
Maar ik wil de competitie beperken tot max. 22 spelers. Anders wordt het te veel. Bij meer inschrijvingen krijgen de februari spelers voorrang.
Als er meer inschrijvingen zijn, dan kan er een soort voorronde worden gespeeld voor kwalificatie. Dat beperkt ook het risico op niet-serieuze spelers die halverwege afhaken.
Bij heel erg veel aanmeldingen zou er ook in een aparte Jupiler Leage kunnen worden gespeeld, met een promotie-degradatie regeling. Maar dat lijkt nog niet aan de orde.
Kennelijk stoor ik me er meer aan dan mijn medespelers.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Hallo D, waarom trek je plotseling terug?
Omdat er commentaar komt over jouw opmerking over cheaten?
Volgens mij is iedereen het met je eens dat cheaten onsportief is, maar daar niet echt op gecontroleerd kan worden.
Om achteraf spijt te voorkomen probeer ik het nog een rondequote:Gewoon meedoen dus
Omdat er open nieuw deel is gedaan en de titel is aangepastquote:Op zondag 19 februari 2012 21:40 schreef crv het volgende:
Wat raar dat februari geen deel 3 kan krijgen
Dit heeft toch niets met deze te maken, want de titel is anders
Owquote:Op zondag 19 februari 2012 20:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die is al uit de competitie gemikt...
EDIT:
Ik kan geen nieuwe openen omdat er al een nieuwe open is... Dus er zal bij maart deel 1 verder gegaan moeten worden.
TIP: volgende keer wachten totdat de maand begint om een nieuw topic ervoor te openen en de lijst met deelnemers gewoon in het oude topic te doen.
Stoor me er ook aan hoor! Weet ook dat er bepaalde mensen zijn die competities winnen door gebruik van woordenlijsten, moeilijke letterwoorden, woordmachines, etc. In t begin wilde ik ook nog wel eens moeilijke letter woorden etc. zoeken. Maardat doe ik niet meer, het is toch niet helemaal je eigen prestatie.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk stoor ik me er meer aan dan mijn medespelers.
Daarom, inclusief het 'commentaar', inclusief het feit dat ik ff in een WF-dip zit, leek niet meedoen de makkelijkste
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom, inclusief het 'commentaar', inclusief het feit dat ik ff in een WF-dip zit, leek niet meedoen de makkelijkste optie.
[..]
Om achteraf spijt te voorkomen probeer ik het nog een ronde
Het lijkt mij allemaal zo omslachtig...quote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef twinkles het volgende:
[..]
Stoor me er ook aan hoor! Weet ook dat er bepaalde mensen zijn die competities winnen door gebruik van woordenlijsten, moeilijke letterwoorden, woordmachines, etc. In t begin wilde ik ook nog wel eens moeilijke letter woorden etc. zoeken. Maardat doe ik niet meer, het is toch niet helemaal je eigen prestatie.
Ik zal daarom wel nooit kunnen winnen, maar ik doe het tenminste 100% op eigen kracht :-)
Hoera voor iedereen die t 100% zelf doet! :-)
Gebruikelijk is dat je de lijjst deelnemers quote en jezelf toevoegt.quote:
Nee, omdat dit deel ook in de reeks is geplaatst. En dit deel dus het opvolgende deel was van Februari deel 2. Daarom mijn TIP in de laatste post van het vorige topicquote:Op zondag 19 februari 2012 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
schijnt dat deel 3 februari niet geopend kan worden
Ik reken op je, ik juich voor je, ik geef je mentale steun en als je hulp nodig hebt, roep maarquote:Op zondag 19 februari 2012 21:57 schreef WordFreud het volgende:
Maringo staat weer aan kop, maar is uitgespeeld. Kan nog worden ingehaald door Djeep, die nog 1 partij moet spelen (tegen![]()
). In theorie zou ook Skatespeare nog kunnen winnen.
mijn potje was 656 - 153 gewordenquote:
[..]
Daarom, inclusief het 'commentaar', inclusief het feit dat ik ff in een WF-dip zit, leek niet meedoen de makkelijkste optie.
[..]
ik ben de weg kwijt,quote:Op maandag 20 februari 2012 08:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, omdat dit deel ook in de reeks is geplaatst. En dit deel dus het opvolgende deel was van Februari deel 2. Daarom mijn TIP in de laatste post van het vorige topic
Je kan wel een topic halverwege afkappen om op 1 maart een topic 'maart deel #1' te openen, dat zie ik met meer topicreeksen. Maar om februari deel #3 te openen, moet het na maart komen en maart deel #2 zou dan weer na februari deel #3 komen.
En dat is te verwarrend.
Nee, je had de met de aanmeldingslijst gewoon in het oude topic moeten beginnen, zodat we de februari competitie daarin konden afmaken en WordFreud een nieuw topic moeten laten openen als de competitie van maart begint met als titel 'Maart deel #1'quote:Op maandag 20 februari 2012 14:46 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben de weg kwijt,![]()
maar sorry voor de verwarring.
Ik dacht dat het wel nodig zou zijn en ook overzichtelijk om de nieuwe competitie geschijden te houden. maar ik had dus ff een compleet nieuwe treath moeten openen begrijp ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OKquote:Op maandag 20 februari 2012 17:33 schreef JoPiDo het volgende:
als iemand alvast een oefenpotje wil spelen voor de competitie van maart: JoPiDo is ook mijn woordfeud-gebruikersnaam
Ik doe het ook 100% op eigen kracht en kan toch winnen. Wel jammer dat je dan kennelijk meteen verdacht bent :-((quote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef twinkles het volgende:
[..]
Stoor me er ook aan hoor! Weet ook dat er bepaalde mensen zijn die competities winnen door gebruik van woordenlijsten, moeilijke letterwoorden, woordmachines, etc. In t begin wilde ik ook nog wel eens moeilijke letter woorden etc. zoeken. Maardat doe ik niet meer, het is toch niet helemaal je eigen prestatie.
Ik zal daarom wel nooit kunnen winnen, maar ik doe het tenminste 100% op eigen kracht :-)
Hoera voor iedereen die t 100% zelf doet! :-)
Ik weet niet hoe dat het afgelopen uur zat, maar nu doet hij het gewoon bij mij.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef AnneX het volgende:
Klopt het dat WF er al weer een uurtje of wat eruit Ligt
![]()
![]()
En ik maar wachten op jouw woord na mn briljante openingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
Bij mij deed ie het rond een uur of 20.00 ook even niet lekker. Nu doet ie het wel weer.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
Ik sla de maart editie even over...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:10 schreef WordFreud het volgende:
Inschrijvingen maart:
1. Elzass - crv
2. Randau81-rantheman
3. ziggyziggyziggy
4. Djeep_64
5. svk1985
6. Faithy-Miranda - charmed_angel
7. Litso - picodealion Ja
8. Skatespeare - Thomas B.
9. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
10. Elisabed - AnneX
11. FSTEO-tomtomaat
12. EvertK - WordFreud
13. Michel* - OA
14. Vonkie87 - Crohnjurist
15. Peace1111 - peaceman
16. patrique89 - PatriQue89
17. Wbr!! - SuperWeber
18. Louboutin - ilonaaa.
19. D.8. - D.
20. TanteJanne - Twinkles
21. JoPiDo - JoPiDo
22. PaarsBeestje - PBwfeud
Mpepea heeft zich afgemeld voor maart.
Wat doen Maringo, Woordbakker en MVPMD ???
Ik ga hoogstens een titel verdedigen, anders even pauze. Dus jij heb het in de hand of ik mee doe volgende maandquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:10 schreef WordFreud het volgende:
Inschrijvingen maart:
Wat doen Maringo, Woordbakker en MVPMD ???
Ik zeg dat ik weet dat ze er zijn. En nu de discussie werd aangezwengeld wilde ik t toch even kwijt want ik vind t jammer en wilde even hardop uitspreken dat ik dat niet doe. Niet iedereen doet t natuurlijk. En applaus daarvoor! Ik verdenk ook echt niet iedereen die beter dan mij speelt, zo hoog heb ik mezelf nou ook weer niet zitten :-p Diegenen weten het zelf wel die hulpmiddelen gebruiken :-)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:32 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Ik doe het ook 100% op eigen kracht en kan toch winnen. Wel jammer dat je dan kennelijk meteen verdacht bent :-((
Overigens probeer ik weleens wat uit, net als Maringo en heel soms vind je dan een woord dat je zelf niet kent en - nog zeldzamer - ook niet blijkt te bestaan.
Zo had ik deze competitie 'city' aan een s gelegd: 'citys'. En dat blijkt dan achteraf een onzinwoord te zijn..
Dat vond ik ook heel verdachtquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:18 schreef twinkles het volgende:
[..]
Ik legde zelf per ongeluk laatst ook gonade :-p leg dat maar eens uit :-)
dat klinkt als uitdagenquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ga hoogstens een titel verdedigen, anders even pauze. Dus jij heb het in de hand of ik mee doe volgende maand
jij wel ja...quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:42 schreef OA het volgende:
Vandaag verloren tegen skatespeare na een hele tijd te hebben voorgestaan. weinig klinkers en een Q aan het einde deden mij de das om... 480-430
Zojuist gewonnen tegen PBwfeud. Daar had ik wel redelijke letters. 469-322
Mijn potjes zijn allemaal verwerkt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:02 schreef WordFreud het volgende:
Standen eredivisie februari bijgewerkt.![]()
Wil iedereen nog even checken wat er van hem/haar nog open staat. Ik heb zo'n gevoel dat sommige uitslagen nog niet zijn gemeld of niet door mij zijn opgepikt.
Je staat op de reservelijstquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:54 schreef DoeNutz het volgende:
Inschrijvingen maart:
1. Elzass - crv
2. Randau81-rantheman
3. ziggyziggyziggy
4. Djeep_64
5. svk1985
10. Elisabed - AnneX
11. FSTEO-tomtomaat
12. EvertK - WordFreud
13. Michel* - OA
15. Peace1111 - peaceman
17. Wbr!! - SuperWeber
18. Louboutin - ilonaaa.
19. D.8. - D.
21. JoPiDo - JoPiDo
23. DoeNutz
Een tijdje zonder smartphone gezeten. Excuses voor de eerdere onaangekondigde dropout
Ik hoop wel dat Maringo en woordbakker meekunnen doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
Je staat op de reservelijst![]()
Of we moeten in zijn algemeenheid beslissen dat we de limiet oprekken naar 25, dit betekent 24 spelletjes voor iedereen
Ik doe voorlopig mijn best, want Djeep heeft nog niet gereageerd op mijn vraag wat hij biedt voor een overwinning ...quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ga hoogstens een titel verdedigen, anders even pauze. Dus jij heb het in de hand of ik mee doe volgende maand
Eerst maar eens kijken of ik het zonder bod kan. En tot nu toe gaat het goed..Maar Maringo kan mij natuurlijk ook een bod doen :-)quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:41 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ik doe voorlopig mijn best, want Djeep heeft nog niet gereageerd op mijn vraag wat hij biedt voor een overwinning ...
Ik meen ergens gelezen te hebben dat D. al klaar was...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef WordFreud het volgende:
Nogmaals:
Wil iedereen nog even checken wat er van hem/haar nog open staat. Ik heb zo'n gevoel dat sommige uitslagen nog niet zijn gemeld of niet door mij zijn opgepikt.
Bijvoorbeeld: D8 - FSTEO staat open sinds 2-2 en Elisabed - TanteJanne sinds 5-2
Je mag 1 biertje naar keuze hier komen ophalen wat in het assortiment van de Hoogvliet zitquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik het zonder bod kan. En tot nu toe gaat het goed..Maar Maringo kan mij natuurlijk ook een bod doen :-)
steekpenningen per opbodquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik het zonder bod kan. En tot nu toe gaat het goed..Maar Maringo kan mij natuurlijk ook een bod doen :-)
Die is afgelopen, maar ik heb geen stand meer. Ik heb hem in ieder geval verloren....quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef WordFreud het volgende:
Michel moet nog 7 potjes (uit)spelen, maar ook PB moet er nog 6.
Februari heeft dit jaar gelukkig 29 dagen ...![]()
Nogmaals:
Bijvoorbeeld: D8 - FSTEO staat open sinds 2-2
Omdat het blanco stond, heb ik TanteJanne geinvite en zijn we begonnen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef WordFreud het volgende:
Nogmaals:
Bijvoorbeeld: D8 - FSTEO staat open sinds 2-2 en Elisabed - TanteJanne sinds 5-2
Eensch! Was een beetje dement :-pquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Omdat het blanco stond, heb ik TanteJanne geinvite en zijn we begonnen.
Inmiddels blijkt uit het digitale archief - lees printscreen- dat de eindstand was
547 - 357 voor Tante Janne.
Het spelnr. zal ik nog opzoeken...Potje # 223 !
Aldus overeengekomen tussen Tante Janne en Elisabed.
Ik dacht dat ik van alle gaatjes de scores had laten weten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef WordFreud het volgende:
Nogmaals:
Laatste tussenstand: WF - Djeep: 410 - 420quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Tussenstand WF - Djeep: 272 - 305
shit, als het tegenzit wordt ik zelfs 4equote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef WordFreud het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:31 schreef Thomas B. het volgende:
Oh vergeten te melden. PBwfeud 373 - Skatespeare 460.
En toen was ik klaar. Op naar maart
Ik ga m'n best doen...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ben ook klaar voor februari. Maar ik kan nog ingehaald worden door PB voor de twee-na-laatste plaats.![]()
..een zeer verleidelijk aanbod maar, na een lange innerlijke strijd, toch besloten hier niet op in te gaan. Ofwel...quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je mag 1 biertje naar keuze hier komen ophalen wat in het assortiment van de Hoogvliet zit
Leuk!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Wordfeud_Eredivisie
Wikipagina gemaakt, waarop je mooi een overzicht kan zien van de prestaties van alle spelers in alle competities.
Oeps.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Je moet alleen even 2012 van 2009 maken in de uitslagen
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wikipagina gemaakt, waarop je mooi een overzicht kan zien van de prestaties van alle spelers in alle competities.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:30 schreef woordbakkertje het volgende:
Djeep proficiat met het behalen van de eerste plaats.
Verder allemaal veel succes gewenst bij de volgende competitie(s).
Zoals al eerder aangegeven stop ik even met wordfeud.
svk1985 svk1985 4 28 4 (28) 8 (22) *quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb het gesorteerd op beste eindpositie. Svk is 4e geworden, jij 5e.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
svk1985 svk1985 4 28 4 (28) 8 (22) *
Faithy-Miranda charmed_angel 5 30 11 (20) 5 (30)
Svk staat boven mij met 28 punten, terwijl ik er 30 heb?
Inderdaad heb ik de voor Djeep beslissende pot verloren (#95 469 - 438).quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:22 schreef WordFreud het volgende:
En natuurlijk de schaal:
[ afbeelding ]
Inderdaad leuk, ik houd wel van lijstjesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb de uitslagen van februari nu ook toegevoegd en een rangschikking gemaakt op beste positie ooit.
Kan er een linkje in de OP?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:46 schreef WordFreud het volgende:
De top 6 is nu definitief bekend, want uitgespeeld en niet meer te achterhalen.![]()
Djeep is de winnaar met 1 punt voorsprong op Maringo en Skatespeare.
Miranda is 5e, maar heeft veel mooie statistieken.
Nieuwkomer Litso moet nog even wennen aan het niveau van de eredivisie.
![]()
![]()
Djeep gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:22 schreef WordFreud het volgende:
En natuurlijk de schaal:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:50 schreef djeep_64 het volgende:
Bedankt allemaal!
Vooral WordFreud natuurlijk voor de organisatie, maar ook iedereen voor de leuke partijen.
Memorabel voor mij waren bijvoorbeeld de partijen tegen de nummers 2,3 en 4: Maringo omdat ik de schijnbaar verloren partij met 'giropas' kon beëindigen en winnen, Elzass vanwege het unieke gelijkspel en Skatespeare omdat hij na 2 zetten al meer dan 200 punten had en ik - ondanks een kleine opleving halverwege - kansloos werd ingemaakt.
Afijn. Ik zal in maart proberen te laten zien dat het geen toeval was!
CRU zeg.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:19 schreef crv het volgende:
Offtopic, maar ik heb een oefenpotje met D en ik blijf zitten met 3 letters![]()
[ afbeelding ]
Staat keurig in de sheet, tab 2quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Even een vraagje voor ik mij in deze competitie stort. Ik zie iedereen aangeven match # zoveel.. hoe weet je het nummer wat bij jouw potje hoort?
Ah, helemaal over heen gekeken! Thanks!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:19 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Staat keurig in de sheet, tab 2
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef WordFreud het volgende:
Inschrijvingen maart:
1. Elzass - crv
2. Randau81-rantheman
3. ziggyziggyziggy
4. Djeep_64
5. svk1985
10. Elisabed - AnneX
11. FSTEO-tomtomaat
12. EvertK - WordFreud
13. Michel* - OA
15. Peace1111 - peaceman
17. Wbr!! - SuperWeber
18. Louboutin - ilonaaa.
19. D.8. - D.
21. JoPiDo - JoPiDo
Inschrijving gesloten!
We gaan donderdag van start met 22 spelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:32 schreef Crohnjurist het volgende:
Spannend, morgen gaan we beginnen!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:36 schreef WordFreud het volgende:
Het einde van de maand en het einde van de competitie naderen.
Er staan nog 4 partijen open:
- EvertK - Michel vordert langzaam maar gestaag.![]()
- PB heeft nog partijen te gaan tegen D8, Litso en TanteJanne.
Deze moeten nog wel (uit)gespeeld worden. Ik overweeg om van deze spelers pas uitslagen voor maart te accepteren als ze februari hebben afgerond,![]()
![]()
Dat klopt. Ik geloof dat Michel en en ik uit sync zijn, zodat we maar een paar woordjes per dag leggen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:37 schreef crv het volgende:
[..]dat betekent dat jij ook nog even moet wachten
quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:01 schreef crv het volgende:
[..]ik sta op de eerste plaats
Maar je start niet met rugnummer 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef WordFreud het volgende:
Inschrijvingen maart:
1. Elzass - crv
2. Randau81-rantheman
3. ziggyziggyziggy
4. Djeep_64
5. svk1985
10. Elisabed - AnneX
11. FSTEO-tomtomaat
12. EvertK - WordFreud
13. Michel* - OA
15. Peace1111 - peaceman
17. Wbr!! - SuperWeber
18. Louboutin - ilonaaa.
19. D.8. - D.
21. JoPiDo - JoPiDo
Inschrijving gesloten!
We gaan donderdag van start met 22 spelers.
Doenutz was nr .23. Is het zo'n probleem om met 23 deelnemers van start te gaan? Is er maar eentje meer dan de vorige editie....???quote:
Er valt vast nog iemand af ?? als in eerdere edities.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:44 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Doenutz was nr .23. Is het zo'n probleem om met 23 deelnemers van start te gaan? Is er maar eentje meer dan de vorige editie....???
voor zover ik hier een stem in heb, maakt 23 spelers voor mij niets uit, kleinere kans dat ik laatste wordt nmlquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:44 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Doenutz was nr .23. Is het zo'n probleem om met 23 deelnemers van start te gaan? Is er maar eentje meer dan de vorige editie....???
Dat klopt. Ik had Doenutz even gemist en voeg hem alsnog toe.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:15 schreef Maringo het volgende:
Misschien heeft WordFreud er overheen gekeken?
quote:
Bedankt! Ik buig voor jullie collectieve awesomness.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:25 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik had Doenutz even gemist en voeg hem alsnog toe.
Welkom.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:01 schreef crv het volgende:
[..]ik sta op de eerste plaats
Je beseft wel dat je nu alleen nog maar kunt zakken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
493 - 339quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef OA het volgende:
En ook mijn laatste partij is in verlies omgezet... evertk heeft dus gewonnen. uitslag volgt
*kuchtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:36 schreef WordFreud het volgende:
Het einde van de maand en het einde van de competitie naderen.
Er staan nog 4 partijen open:
- EvertK - Michel vordert langzaam maar gestaag.![]()
- PB heeft nog partijen te gaan tegen D8, Litso en TanteJanne.
Deze moeten nog wel (uit)gespeeld worden. Ik overweeg om van deze spelers pas uitslagen voor maart te accepteren als ze februari hebben afgerond,![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:59 schreef D. het volgende:
Ik zie ook dat de volgende scores nog niet in het bestandje staan.
126 Michel* - D.8. 333 - 461
127 D.8. - Litso 379 - 365
140 D.8. - PBwfeud 383 - 344
3x winst, toevallig
Hallo PB,quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
Als PB nog moet spelen, dan moeten de andere dat natuurlijk ook nog. De toon vind ik een beetje jammer eerlijk gezegd. Overigens zijn alle genoemde partijen gespeeld, maar blijkbaar zijn de scores niet doorgegeven of niet verwerkt. Ik trek me bij deze terug. Jammer dit...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |