Ja van sommige heb ik ook wel dat ideequote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef D. het volgende:
Ik zou willen dat iedereen eerlijk speelde, maar vooruit, ik probeer het nog maar een keer
Maar ook dat werkt dus averechts. Want laatst kreeg ik ook een vraag wat een woord was en dat wist ik niet. Maar ik had hem gebruikt omdat ik een paar dagen eerder het tegen was gekomen in een ander potje waar mijn tegenstander het gebruikte.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja van sommige heb ik ook wel dat idee
Er komen woorden voorbij, waarvan ik denk: ok?
maar 1 voordeel... ik sla die woorden wel weer op in mijn koppie. om ze vervolgens zelf te gebruiken
Ja en als je maar plezier hebt in het spel toch!quote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar ook dat werkt dus averechts. Want laatst kreeg ik ook een vraag wat een woord was en dat wist ik niet. Maar ik had hem gebruikt omdat ik een paar dagen eerder het tegen was gekomen in een ander potje waar mijn tegenstander het gebruikte.
En sowieso, als ik een TW wil hebben of blokkeren voor de ander, dan probeer ik ook maar wat. Vele pogingen draaien op niets uit, maar soms heb je er eentje. Alleen krijg je daar dus ook wel eens hele rare woorden mee die je zelf niet eens kent.
dat dus en we hebben al veel geshared in de verschillende WF topics dus een hoop is ondertussen bij iedereen bekendquote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar ook dat werkt dus averechts. Want laatst kreeg ik ook een vraag wat een woord was en dat wist ik niet. Maar ik had hem gebruikt omdat ik een paar dagen eerder het tegen was gekomen in een ander potje waar mijn tegenstander het gebruikte.
En sowieso, als ik een TW wil hebben of blokkeren voor de ander, dan probeer ik ook maar wat. Vele pogingen draaien op niets uit, maar soms heb je er eentje. Alleen krijg je daar dus ook wel eens hele rare woorden mee die je zelf niet eens kent.
quote:
Andere topicquote:Op zondag 19 februari 2012 21:48 schreef WordFreud het volgende:
#97 Verloren van tanteJanne 379 - 396
Had niet gehoeven, als ik nog iets attenter had gespeeld.![]()
Overigens wel gefeliciteerd!
schijnt dat deel 3 februari niet geopend kan wordenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Andere topic. Of is maart al van start gegaan?
Hallo D, waarom trek je plotseling terug?quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:14 schreef WordFreud het volgende:
Alvast over maart:
Maart start op 1 maart (open deur, maar toch ...)
Er staan nieuwe deelnemers op de lijst. Hoera.![]()
Maar ik wil de competitie beperken tot max. 22 spelers. Anders wordt het te veel. Bij meer inschrijvingen krijgen de februari spelers voorrang.
Als er meer inschrijvingen zijn, dan kan er een soort voorronde worden gespeeld voor kwalificatie. Dat beperkt ook het risico op niet-serieuze spelers die halverwege afhaken.
Bij heel erg veel aanmeldingen zou er ook in een aparte Jupiler Leage kunnen worden gespeeld, met een promotie-degradatie regeling. Maar dat lijkt nog niet aan de orde.
Kennelijk stoor ik me er meer aan dan mijn medespelers.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Hallo D, waarom trek je plotseling terug?
Omdat er commentaar komt over jouw opmerking over cheaten?
Volgens mij is iedereen het met je eens dat cheaten onsportief is, maar daar niet echt op gecontroleerd kan worden.
Om achteraf spijt te voorkomen probeer ik het nog een rondequote:Gewoon meedoen dus
Omdat er open nieuw deel is gedaan en de titel is aangepastquote:Op zondag 19 februari 2012 21:40 schreef crv het volgende:
Wat raar dat februari geen deel 3 kan krijgen
Dit heeft toch niets met deze te maken, want de titel is anders
Owquote:Op zondag 19 februari 2012 20:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die is al uit de competitie gemikt...
EDIT:
Ik kan geen nieuwe openen omdat er al een nieuwe open is... Dus er zal bij maart deel 1 verder gegaan moeten worden.
TIP: volgende keer wachten totdat de maand begint om een nieuw topic ervoor te openen en de lijst met deelnemers gewoon in het oude topic te doen.
Stoor me er ook aan hoor! Weet ook dat er bepaalde mensen zijn die competities winnen door gebruik van woordenlijsten, moeilijke letterwoorden, woordmachines, etc. In t begin wilde ik ook nog wel eens moeilijke letter woorden etc. zoeken. Maardat doe ik niet meer, het is toch niet helemaal je eigen prestatie.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk stoor ik me er meer aan dan mijn medespelers.
Daarom, inclusief het 'commentaar', inclusief het feit dat ik ff in een WF-dip zit, leek niet meedoen de makkelijkste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |