Ik meen ergens gelezen te hebben dat D. al klaar was...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef WordFreud het volgende:
Nogmaals:
Wil iedereen nog even checken wat er van hem/haar nog open staat. Ik heb zo'n gevoel dat sommige uitslagen nog niet zijn gemeld of niet door mij zijn opgepikt.
Bijvoorbeeld: D8 - FSTEO staat open sinds 2-2 en Elisabed - TanteJanne sinds 5-2
Je mag 1 biertje naar keuze hier komen ophalen wat in het assortiment van de Hoogvliet zitquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik het zonder bod kan. En tot nu toe gaat het goed..Maar Maringo kan mij natuurlijk ook een bod doen :-)
steekpenningen per opbodquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik het zonder bod kan. En tot nu toe gaat het goed..Maar Maringo kan mij natuurlijk ook een bod doen :-)
Die is afgelopen, maar ik heb geen stand meer. Ik heb hem in ieder geval verloren....quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef WordFreud het volgende:
Standen eredivisie februari bijgewerkt.![]()
Michel moet nog 7 potjes (uit)spelen, maar ook PB moet er nog 6.
Februari heeft dit jaar gelukkig 29 dagen ...![]()
Nogmaals:
Bijvoorbeeld: D8 - FSTEO staat open sinds 2-2
Omdat het blanco stond, heb ik TanteJanne geinvite en zijn we begonnen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef WordFreud het volgende:
Nogmaals:
Wil iedereen nog even checken wat er van hem/haar nog open staat. Ik heb zo'n gevoel dat sommige uitslagen nog niet zijn gemeld of niet door mij zijn opgepikt.
Bijvoorbeeld: D8 - FSTEO staat open sinds 2-2 en Elisabed - TanteJanne sinds 5-2
Eensch! Was een beetje dement :-pquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Omdat het blanco stond, heb ik TanteJanne geinvite en zijn we begonnen.
Inmiddels blijkt uit het digitale archief - lees printscreen- dat de eindstand was
547 - 357 voor Tante Janne.
Het spelnr. zal ik nog opzoeken...Potje # 223 !
Aldus overeengekomen tussen Tante Janne en Elisabed.
Ik dacht dat ik van alle gaatjes de scores had laten weten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef WordFreud het volgende:
Nogmaals:
Laatste tussenstand: WF - Djeep: 410 - 420quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Tussenstand WF - Djeep: 272 - 305
shit, als het tegenzit wordt ik zelfs 4equote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef WordFreud het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:31 schreef Thomas B. het volgende:
Oh vergeten te melden. PBwfeud 373 - Skatespeare 460.
En toen was ik klaar. Op naar maart
Ik ga m'n best doen...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ben ook klaar voor februari. Maar ik kan nog ingehaald worden door PB voor de twee-na-laatste plaats.![]()
..een zeer verleidelijk aanbod maar, na een lange innerlijke strijd, toch besloten hier niet op in te gaan. Ofwel...quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je mag 1 biertje naar keuze hier komen ophalen wat in het assortiment van de Hoogvliet zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |