jij wel ja...quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:42 schreef OA het volgende:
Vandaag verloren tegen skatespeare na een hele tijd te hebben voorgestaan. weinig klinkers en een Q aan het einde deden mij de das om... 480-430
Zojuist gewonnen tegen PBwfeud. Daar had ik wel redelijke letters. 469-322
Mijn potjes zijn allemaal verwerkt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:02 schreef WordFreud het volgende:
Standen eredivisie februari bijgewerkt.![]()
Wil iedereen nog even checken wat er van hem/haar nog open staat. Ik heb zo'n gevoel dat sommige uitslagen nog niet zijn gemeld of niet door mij zijn opgepikt.
Je staat op de reservelijstquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:54 schreef DoeNutz het volgende:
Inschrijvingen maart:
1. Elzass - crv
2. Randau81-rantheman
3. ziggyziggyziggy
4. Djeep_64
5. svk1985
6. Faithy-Miranda - charmed_angel
7. Litso - picodealion Ja
8. Skatespeare - Thomas B.
9. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
10. Elisabed - AnneX
11. FSTEO-tomtomaat
12. EvertK - WordFreud
13. Michel* - OA
14. Vonkie87 - Crohnjurist
15. Peace1111 - peaceman
16. patrique89 - PatriQue89
17. Wbr!! - SuperWeber
18. Louboutin - ilonaaa.
19. D.8. - D.
20. TanteJanne - Twinkles
21. JoPiDo - JoPiDo
22. PaarsBeestje - PBwfeud
23. DoeNutz
Een tijdje zonder smartphone gezeten. Excuses voor de eerdere onaangekondigde dropout
Ik hoop wel dat Maringo en woordbakker meekunnen doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
Je staat op de reservelijst![]()
Of we moeten in zijn algemeenheid beslissen dat we de limiet oprekken naar 25, dit betekent 24 spelletjes voor iedereen
Ik doe voorlopig mijn best, want Djeep heeft nog niet gereageerd op mijn vraag wat hij biedt voor een overwinning ...quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ga hoogstens een titel verdedigen, anders even pauze. Dus jij heb het in de hand of ik mee doe volgende maand
Eerst maar eens kijken of ik het zonder bod kan. En tot nu toe gaat het goed..Maar Maringo kan mij natuurlijk ook een bod doen :-)quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:41 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ik doe voorlopig mijn best, want Djeep heeft nog niet gereageerd op mijn vraag wat hij biedt voor een overwinning ...
Ik meen ergens gelezen te hebben dat D. al klaar was...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef WordFreud het volgende:
Nogmaals:
Wil iedereen nog even checken wat er van hem/haar nog open staat. Ik heb zo'n gevoel dat sommige uitslagen nog niet zijn gemeld of niet door mij zijn opgepikt.
Bijvoorbeeld: D8 - FSTEO staat open sinds 2-2 en Elisabed - TanteJanne sinds 5-2
Je mag 1 biertje naar keuze hier komen ophalen wat in het assortiment van de Hoogvliet zitquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik het zonder bod kan. En tot nu toe gaat het goed..Maar Maringo kan mij natuurlijk ook een bod doen :-)
steekpenningen per opbodquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik het zonder bod kan. En tot nu toe gaat het goed..Maar Maringo kan mij natuurlijk ook een bod doen :-)
Die is afgelopen, maar ik heb geen stand meer. Ik heb hem in ieder geval verloren....quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef WordFreud het volgende:
Michel moet nog 7 potjes (uit)spelen, maar ook PB moet er nog 6.
Februari heeft dit jaar gelukkig 29 dagen ...![]()
Nogmaals:
Bijvoorbeeld: D8 - FSTEO staat open sinds 2-2
Omdat het blanco stond, heb ik TanteJanne geinvite en zijn we begonnen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef WordFreud het volgende:
Nogmaals:
Bijvoorbeeld: D8 - FSTEO staat open sinds 2-2 en Elisabed - TanteJanne sinds 5-2
Eensch! Was een beetje dement :-pquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Omdat het blanco stond, heb ik TanteJanne geinvite en zijn we begonnen.
Inmiddels blijkt uit het digitale archief - lees printscreen- dat de eindstand was
547 - 357 voor Tante Janne.
Het spelnr. zal ik nog opzoeken...Potje # 223 !
Aldus overeengekomen tussen Tante Janne en Elisabed.
Ik dacht dat ik van alle gaatjes de scores had laten weten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef WordFreud het volgende:
Nogmaals:
Laatste tussenstand: WF - Djeep: 410 - 420quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Tussenstand WF - Djeep: 272 - 305
shit, als het tegenzit wordt ik zelfs 4equote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef WordFreud het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:31 schreef Thomas B. het volgende:
Oh vergeten te melden. PBwfeud 373 - Skatespeare 460.
En toen was ik klaar. Op naar maart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |