steekpenningen per opbodquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik het zonder bod kan. En tot nu toe gaat het goed..Maar Maringo kan mij natuurlijk ook een bod doen :-)
Die is afgelopen, maar ik heb geen stand meer. Ik heb hem in ieder geval verloren....quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef WordFreud het volgende:
Standen eredivisie februari bijgewerkt.![]()
Michel moet nog 7 potjes (uit)spelen, maar ook PB moet er nog 6.
Februari heeft dit jaar gelukkig 29 dagen ...![]()
Nogmaals:
Bijvoorbeeld: D8 - FSTEO staat open sinds 2-2
Omdat het blanco stond, heb ik TanteJanne geinvite en zijn we begonnen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef WordFreud het volgende:
Nogmaals:
Wil iedereen nog even checken wat er van hem/haar nog open staat. Ik heb zo'n gevoel dat sommige uitslagen nog niet zijn gemeld of niet door mij zijn opgepikt.
Bijvoorbeeld: D8 - FSTEO staat open sinds 2-2 en Elisabed - TanteJanne sinds 5-2
Eensch! Was een beetje dement :-pquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Omdat het blanco stond, heb ik TanteJanne geinvite en zijn we begonnen.
Inmiddels blijkt uit het digitale archief - lees printscreen- dat de eindstand was
547 - 357 voor Tante Janne.
Het spelnr. zal ik nog opzoeken...Potje # 223 !
Aldus overeengekomen tussen Tante Janne en Elisabed.
Ik dacht dat ik van alle gaatjes de scores had laten weten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef WordFreud het volgende:
Nogmaals:
Wil iedereen nog even checken wat er van hem/haar nog open staat. Ik heb zo'n gevoel dat sommige uitslagen nog niet zijn gemeld of niet door mij zijn opgepikt.
Bijvoorbeeld: D8 - FSTEO staat open sinds 2-2 en Elisabed - TanteJanne sinds 5-2
Laatste tussenstand: WF - Djeep: 410 - 420quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Tussenstand WF - Djeep: 272 - 305
shit, als het tegenzit wordt ik zelfs 4equote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef WordFreud het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:31 schreef Thomas B. het volgende:
Oh vergeten te melden. PBwfeud 373 - Skatespeare 460.
En toen was ik klaar. Op naar maart
Ik ga m'n best doen...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ben ook klaar voor februari. Maar ik kan nog ingehaald worden door PB voor de twee-na-laatste plaats.![]()
..een zeer verleidelijk aanbod maar, na een lange innerlijke strijd, toch besloten hier niet op in te gaan. Ofwel...quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je mag 1 biertje naar keuze hier komen ophalen wat in het assortiment van de Hoogvliet zit
Leuk!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Wordfeud_Eredivisie
Wikipagina gemaakt, waarop je mooi een overzicht kan zien van de prestaties van alle spelers in alle competities.
Oeps.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Je moet alleen even 2012 van 2009 maken in de uitslagen
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wikipagina gemaakt, waarop je mooi een overzicht kan zien van de prestaties van alle spelers in alle competities.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:30 schreef woordbakkertje het volgende:
Djeep proficiat met het behalen van de eerste plaats.
Verder allemaal veel succes gewenst bij de volgende competitie(s).
Zoals al eerder aangegeven stop ik even met wordfeud.
svk1985 svk1985 4 28 4 (28) 8 (22) *quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb het gesorteerd op beste eindpositie. Svk is 4e geworden, jij 5e.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
svk1985 svk1985 4 28 4 (28) 8 (22) *
Faithy-Miranda charmed_angel 5 30 11 (20) 5 (30)
Svk staat boven mij met 28 punten, terwijl ik er 30 heb?
Inderdaad heb ik de voor Djeep beslissende pot verloren (#95 469 - 438).quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:22 schreef WordFreud het volgende:
En natuurlijk de schaal:
[ afbeelding ]
Inderdaad leuk, ik houd wel van lijstjesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb de uitslagen van februari nu ook toegevoegd en een rangschikking gemaakt op beste positie ooit.
Kan er een linkje in de OP?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:46 schreef WordFreud het volgende:
De top 6 is nu definitief bekend, want uitgespeeld en niet meer te achterhalen.![]()
Djeep is de winnaar met 1 punt voorsprong op Maringo en Skatespeare.
Miranda is 5e, maar heeft veel mooie statistieken.
Nieuwkomer Litso moet nog even wennen aan het niveau van de eredivisie.
![]()
![]()
Djeep gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:22 schreef WordFreud het volgende:
En natuurlijk de schaal:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:50 schreef djeep_64 het volgende:
Bedankt allemaal!
Vooral WordFreud natuurlijk voor de organisatie, maar ook iedereen voor de leuke partijen.
Memorabel voor mij waren bijvoorbeeld de partijen tegen de nummers 2,3 en 4: Maringo omdat ik de schijnbaar verloren partij met 'giropas' kon beëindigen en winnen, Elzass vanwege het unieke gelijkspel en Skatespeare omdat hij na 2 zetten al meer dan 200 punten had en ik - ondanks een kleine opleving halverwege - kansloos werd ingemaakt.
Afijn. Ik zal in maart proberen te laten zien dat het geen toeval was!
CRU zeg.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:19 schreef crv het volgende:
Offtopic, maar ik heb een oefenpotje met D en ik blijf zitten met 3 letters![]()
[ afbeelding ]
Staat keurig in de sheet, tab 2quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Even een vraagje voor ik mij in deze competitie stort. Ik zie iedereen aangeven match # zoveel.. hoe weet je het nummer wat bij jouw potje hoort?
Ah, helemaal over heen gekeken! Thanks!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:19 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Staat keurig in de sheet, tab 2
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef WordFreud het volgende:
Inschrijvingen maart:
1. Elzass - crv
2. Randau81-rantheman
3. ziggyziggyziggy
4. Djeep_64
5. svk1985
6. Faithy-Miranda - charmed_angel
7. Litso - picodealion Ja
8. Skatespeare - Thomas B.
9. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
10. Elisabed - AnneX
11. FSTEO-tomtomaat
12. EvertK - WordFreud
13. Michel* - OA
14. Vonkie87 - Crohnjurist
15. Peace1111 - peaceman
16. patrique89 - PatriQue89
17. Wbr!! - SuperWeber
18. Louboutin - ilonaaa.
19. D.8. - D.
20. TanteJanne - Twinkles
21. JoPiDo - JoPiDo
22. PaarsBeestje - PBwfeud
Inschrijving gesloten!
We gaan donderdag van start met 22 spelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:32 schreef Crohnjurist het volgende:
Spannend, morgen gaan we beginnen!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:36 schreef WordFreud het volgende:
Het einde van de maand en het einde van de competitie naderen.
Er staan nog 4 partijen open:
- EvertK - Michel vordert langzaam maar gestaag.![]()
- PB heeft nog partijen te gaan tegen D8, Litso en TanteJanne.
Deze moeten nog wel (uit)gespeeld worden. Ik overweeg om van deze spelers pas uitslagen voor maart te accepteren als ze februari hebben afgerond,![]()
![]()
Dat klopt. Ik geloof dat Michel en en ik uit sync zijn, zodat we maar een paar woordjes per dag leggen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:37 schreef crv het volgende:
[..]dat betekent dat jij ook nog even moet wachten
quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:01 schreef crv het volgende:
[..]ik sta op de eerste plaats
Maar je start niet met rugnummer 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef WordFreud het volgende:
Inschrijvingen maart:
1. Elzass - crv
2. Randau81-rantheman
3. ziggyziggyziggy
4. Djeep_64
5. svk1985
6. Faithy-Miranda - charmed_angel
7. Litso - picodealion Ja
8. Skatespeare - Thomas B.
9. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
10. Elisabed - AnneX
11. FSTEO-tomtomaat
12. EvertK - WordFreud
13. Michel* - OA
14. Vonkie87 - Crohnjurist
15. Peace1111 - peaceman
16. patrique89 - PatriQue89
17. Wbr!! - SuperWeber
18. Louboutin - ilonaaa.
19. D.8. - D.
20. TanteJanne - Twinkles
21. JoPiDo - JoPiDo
22. PaarsBeestje - PBwfeud
Inschrijving gesloten!
We gaan donderdag van start met 22 spelers.
Doenutz was nr .23. Is het zo'n probleem om met 23 deelnemers van start te gaan? Is er maar eentje meer dan de vorige editie....???quote:
Er valt vast nog iemand af ?? als in eerdere edities.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:44 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Doenutz was nr .23. Is het zo'n probleem om met 23 deelnemers van start te gaan? Is er maar eentje meer dan de vorige editie....???
voor zover ik hier een stem in heb, maakt 23 spelers voor mij niets uit, kleinere kans dat ik laatste wordt nmlquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:44 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Doenutz was nr .23. Is het zo'n probleem om met 23 deelnemers van start te gaan? Is er maar eentje meer dan de vorige editie....???
Dat klopt. Ik had Doenutz even gemist en voeg hem alsnog toe.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:15 schreef Maringo het volgende:
Misschien heeft WordFreud er overheen gekeken?
quote:
Bedankt! Ik buig voor jullie collectieve awesomness.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:25 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik had Doenutz even gemist en voeg hem alsnog toe.
Welkom.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:01 schreef crv het volgende:
[..]ik sta op de eerste plaats
Je beseft wel dat je nu alleen nog maar kunt zakken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
493 - 339quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef OA het volgende:
En ook mijn laatste partij is in verlies omgezet... evertk heeft dus gewonnen. uitslag volgt
*kuchtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:36 schreef WordFreud het volgende:
Het einde van de maand en het einde van de competitie naderen.
Er staan nog 4 partijen open:
- EvertK - Michel vordert langzaam maar gestaag.![]()
- PB heeft nog partijen te gaan tegen D8, Litso en TanteJanne.
Deze moeten nog wel (uit)gespeeld worden. Ik overweeg om van deze spelers pas uitslagen voor maart te accepteren als ze februari hebben afgerond,![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:59 schreef D. het volgende:
Ik zie ook dat de volgende scores nog niet in het bestandje staan.
126 Michel* - D.8. 333 - 461
127 D.8. - Litso 379 - 365
140 D.8. - PBwfeud 383 - 344
3x winst, toevallig
Hallo PB,quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
Als PB nog moet spelen, dan moeten de andere dat natuurlijk ook nog. De toon vind ik een beetje jammer eerlijk gezegd. Overigens zijn alle genoemde partijen gespeeld, maar blijkbaar zijn de scores niet doorgegeven of niet verwerkt. Ik trek me bij deze terug. Jammer dit...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |