Tja, kennelijk is het bedrag van 2500 euro niet prikkelend genoeg.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Best vreemd dan dat TWI geen succes is, zelfde concept zowat
Hij was waarschijnlijk te "apart" ook. En die andere zong zelfs zijn eigen nummer, niet helemaal eerlijk vond ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:28 schreef tong80 het volgende:
Schandalig dat zo'n schijnheilig nep Nederlandstalig nummer wint en Alides niet door gaat.
Kijk nu naar de herhaling. Echt absurd.
Dat Nederlandse geslijm is iedereen tegenwoordig gewend
Ja dat is het trieste. Het moet je buurman kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk te "apart" ook.
Vraag het John.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:32 schreef tong80 het volgende:
Waarom is die zakkenwasser van Jeroen van de Boom eigenlijk de rechter ?
Is zelf niet om aan te horen en een misbaksel van een onsympathieke vent.
Hij is maar 1 van de 101 juryleden dus dat zegt helemaal niks.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:32 schreef tong80 het volgende:
Waarom is die zakkenwasser van Jeroen van de Boom eigenlijk de rechter ?
Ohw ja, dat is ook vanavond. Nja, ik kijk wel wat er op staat. Ben sowieso van plan om gewoon te gaan kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 07:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er tot 9 uur, daarna ga ik Ajax kijkenIk zap wel tussendoor.
Ik denk dat ie John ooit betrapt heeft op het één of ander en hem daarmee chanteert.quote:
Eerlijk gezegd zat ik wel in die richting te denken, maar dan meer dat Jeroen nog een contract heeft en John hem wel iets te doen MOEST geven omdat hij anders een proces aan zijn broek zou krijgen? Ik fantaseer maar wat. Want wat je zegt, kwaliteiten heeft hij niet en hij is ook niet sympathiek.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie John ooit betrapt heeft op het één of ander en hem daarmee chanteert.
Ik heb Jeroen nl. nog nooit op enige kwaliteiten kunnen betrappen
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wie kijkt er vanavond nog?
Ik ben als het goed is op tijd, tot zo schatjes
Ohja!!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef iBenny het volgende:
Ohw kut, ik zie dat er ook een Facebookdocu komt die ik wel wil zien.... Dan ook maar een keer terugkijken
Er komt te veel leuks tegelijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Lutte het volgende:
Nu dat ziekenhuisding van RTL 4 vanavond uitgezonden wordt kan TWI helemaal inpakken denk ik
Waarom zou iemand een ziekenhuisding gaan kijken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Lutte het volgende:
Nu dat ziekenhuisding van RTL 4 vanavond uitgezonden wordt kan TWI helemaal inpakken denk ik
Omdat er al een dag flinke commotie om is. Ze hebben het niet voort niets ineens twee weken naar voren gehaald.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een ziekenhuisding gaan kijken?
Omdat commotie en mensen van nature nieuwsgierig zijn enzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een ziekenhuisding gaan kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |