dit. Bij Voice kids had niemand hiervoor gedraaid denk ikquote:
Een Vespa zeker ja. Die kost wel 2500 euro.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef chufi het volgende:
Ah weet ik gelijk wat een scooter kost
Mee eens. Ik vond hem ook wel beter.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef MissJ het volgende:
Neil is wel een onwijs schattig jongetje hoor
Ik hoop hetquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik mag toch hopen dat Dewi kansloos is tegen Des'ray
Ja minstens en dan met alle opties er op en er aanquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Een Vespa zeker ja. Die kost wel 2500 euro.
Je hoeft niet het beste te zingen, je moet de jury voor je winnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef ranja het volgende:
Wat een belachelijke uitslag bij die eerste... Jill zong echt niet geweldig. Dat ze een uithaal doet betekent niet dat het mooi klinkt...
Aandachtshoertje vs gewonere meid, dan gaat het al snel zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft niet het beste te zingen, je moet de jury voor je winnen
Ja, belachelijke uitslag dus. Dat komt het programma ook niet ten goede.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:52 schreef D. het volgende:
Je hoeft niet het beste te zingen, je moet de jury voor je winnen
Maar is dat niet in alle talentenjachten zo? Hoe vaak ik niet heb gedacht, die andere zong echt veel beter.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, belachelijke uitslag dus. Dat komt het programma ook niet ten goede.
Ach die kijken ook gewoon naar wie de mooiste jurk heeft en wie de langste uithaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef ranja het volgende:
Ja, als er gesms't wordt gaat het er om wie de grootste fanbase heeft. Maar nu zit er een onafhankelijke jury. Dan mag ik toch hopen dat die een beetje luisteren wie het beste zingt.
Ja die stond oooooooook tegenover die Jill troelaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef ranja het volgende:
Ja, als er gesms't wordt gaat het er om wie de grootste fanbase heeft. Maar nu zit er een onafhankelijke jury. Dan mag ik toch hopen dat die een beetje luisteren wie het beste zingt.
Dat vond ik ook al bij Kim Stolker. Nou ben ik daar sowieso fan van sinds Popstarsmaar die vond ik ook veel beter dan haar tegenstander en verloor wel met 99-2.
Nee daarvoorquote:
Het lijkt idd wat minder vlot te gaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
In een half uur zijn er nog maar 2 battles geweest?
dus dit. Ik kijk wel, maar vind het eigenlijk niet echt boeiendquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:06 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind het programma met de week saaier wordenHet niveau wordt ook niet echt bepaald hoger ofzo
In de pocketquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:07 schreef MissJ het volgende:
ok, deze dames zijn echt veel beter en leuker dan die jonkies van net!
Stukken, ze zingen ook meer met gevoel. jaja. dada.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:07 schreef MissJ het volgende:
ok, deze dames zijn echt veel beter en leuker dan die jonkies van net!
He, niet zo negatief hequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het nog wel leuk, ik denk dat ik de enige ben
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |