Ach die kijken ook gewoon naar wie de mooiste jurk heeft en wie de langste uithaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef ranja het volgende:
Ja, als er gesms't wordt gaat het er om wie de grootste fanbase heeft. Maar nu zit er een onafhankelijke jury. Dan mag ik toch hopen dat die een beetje luisteren wie het beste zingt.
Ja die stond oooooooook tegenover die Jill troelaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef ranja het volgende:
Ja, als er gesms't wordt gaat het er om wie de grootste fanbase heeft. Maar nu zit er een onafhankelijke jury. Dan mag ik toch hopen dat die een beetje luisteren wie het beste zingt.
Dat vond ik ook al bij Kim Stolker. Nou ben ik daar sowieso fan van sinds Popstarsmaar die vond ik ook veel beter dan haar tegenstander en verloor wel met 99-2.
Nee daarvoorquote:
Het lijkt idd wat minder vlot te gaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
In een half uur zijn er nog maar 2 battles geweest?
dus dit. Ik kijk wel, maar vind het eigenlijk niet echt boeiendquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:06 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind het programma met de week saaier wordenHet niveau wordt ook niet echt bepaald hoger ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |