Ik ga kijken of ik het voor je kan vindenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je me verteld waar ik dat kan kopen, ga ik hem halen.
Met mij, Ravolva en Duncan Idaho, Podium Duyckerquote:
Zo moeilijk is dat niet, zelfs ik ben een upgrade.quote:
18 - 25, keus zat daartussenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
19 jarige hosselen en in de wc van de bus doen?
Count me in.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Met mij, Ravolva en Duncan Idaho, Podium Duycker
Ik mag van mama zelfs een week naar Hongarije, wat denk jezelf?quote:
Entree is 2,50 overigens. Zaal open om 8 uur.quote:
Keuze zat, maar wie laat zich hosselen? Zelfbewuste dames tegenwoordigquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
18 - 25, keus zat daartussen
Volgens mij wel. Enkele jaren geleden was de trema vervangen door een koppelteken. Daar was totaal geen draagvlak voor waardoor het witte boekje is ontstaan. Kennelijk is het teruggedraaid?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:23 schreef Tchock het volgende:
Dit is toch de woordenlijst van het groene boekje?
http://woordenlijst.org/zoek/?id=86764
Alsjeblieftquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:31 schreef stefanhaan het volgende:
wtf kan die afbeelding niet gespoilerd worden?
Heeft je mama een upgrade gehad?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag van mama zelfs een week naar Hongarije, wat denk jezelf?
Vrouwen met een mening, ze zouden verboden moeten wordenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Keuze zat, maar wie laat zich hosselen? Zelfbewuste dames tegenwoordig
Absoluut. Tenzij ze het altijd eens zijn met mannen, dan mag het gedoogd worden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vrouwen met een mening, ze zouden verboden moeten worden.
De je-kind-loslaten upgrade is geïnstalleerd. ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heeft je mama een upgrade gehad?
Oh, er zijn er genoeg hoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Keuze zat, maar wie laat zich hosselen? Zelfbewuste dames tegenwoordig
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:33 schreef meowingtons het volgende:
Ah damn melting, hij is zelfgemaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |