Oh, Heineken drink ik sowieso niet zo graag... Krijg er hoofdpijn van.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat die Heineken prut weg is
Ik denk aandacht vragen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog los van de vraag of het ze zal lukken, wat de neuk willen ze ermee bereiken?
Wacht, je had toevallig geen Ringelberg he?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:06 schreef Crack_ het volgende:
Wij hadden met wintersport zulke chille buschaffeurs he. Zelfde heen en terug
. Zo relaxt dat ik in mn snowboardtas mn schoenen + bindingen deed want dat vonden ze niet erg terwijl dat wel een regel was
.
Als ik dat nou niet had gedaan......![]()
![]()
Wat? Nee huskquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht, je had toevallig geen Ringelberg he?
Ik heb nog een complete krat, zou ik die kunnen ruilen voor een andere?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, Heineken drink ik sowieso niet zo graag... Krijg er hoofdpijn van.
Ja, dat zou kunnen. Maar, waarvoor en ik denk niet dat de actie op veel sympathie van de wereldbevolking kan rekenen.quote:
Weet ik hetquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nog een complete krat, zou ik die kunnen ruilen voor een andere?
Wie koopt er nou een krat Heineken?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nog een complete krat, zou ik die kunnen ruilen voor een andere?
Jaa, daar reden m'n collega's voor.. Grote gele Husk sticker erop..quote:
Geen idee maar op de achterkant stond 'betuwe express' en een van die chaffeurs heette floris dacht ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaa, daar reden m'n collega's voor.. Grote gele Husk sticker erop..
Witte bussen met een grijze streep onder?
Trabzonspor is dan ook niet de sterkste tegenstander.quote:
Maakt me niet uitquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Trabzonspor is dan ook niet de sterkste tegenstander.
Foute nummers!quote:
Fixedquote:
Ah, Betuwe Express dusquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee maar op de achterkant stond 'betuwe express' en een van die chaffeurs heette floris dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |