Ik wilde net hetzelfde vragenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is toch de woordenlijst van het groene boekje?
http://woordenlijst.org/zoek/?id=86764
Weetje wat ik net teruglees?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:25 schreef ValHallen het volgende:
BetuweBeste stukje Nederland op Brabant na.
Verdikkie.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juah, maar Betuwe Express, en dat staat er bij ons echt niet op
Hij is wel net zo schattig.quote:
Ja jammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa, dansen! dansen!
Ik denk toch dat je flink wat moet sleutelen om van naatje naat tchock te komen. Eerder versie 3.2.6.1.8 zoiets?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:28 schreef meowingtons het volgende:
[..]Ik vind hem wel een verbetering, dus eigenlijk gewoon naatje_2.0
Als je me verteld waar ik dat kan kopen, ga ik hem halen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:29 schreef meowingtons het volgende:
Iemand nog een carnavalskostuum nodig?
[ afbeelding ]
Wie, wat, waar?quote:
19 jarige hosselen en in de wc van de bus doen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja jammer![]()
Nou hoef ik geen oostenrijk pendels meer.. Ik wil van de zomer weer Studentenreizen doen naar Italië
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je flink wat moet sleutelen om van naatje naat tchock te komen. Eerder versie 3.2.6.1.8 zoiets?
Ja, en vergeet de servicepacks en builds niet he!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je flink wat moet sleutelen om van naatje naat tchock te komen. Eerder versie 3.2.6.1.8 zoiets?
Dat zie ik als een complimentquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |