Samen een grotere order plaatsen om vervolgens bij de fabrikant korting te bedingen. Niet vreemd toch?quote:
Hoezo? Op veertienjarige leeftijd een werkstraf krijgen en nu de laan uitgestuurd worden...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:30 schreef Esses het volgende:
Leuk dat het 2e kamerlid het hele nieuwsbericht tegen spreekt.
RTL Nieuwsquote:80 militairen met strafblad mogelijk ontslagen
Defensie wil militairen die de afgelopen 8 jaar met politie of justitie in aanraking zijn gekomen, gaan ontslaan. "Het gaat om maar liefst ongeveer 80 militairen", zei advocaat Michael Ruperti tegen het ANP. Hij maakte een inventarisatie van de situatie.
Ruperti vertegenwoordigt 15 militairen die hun baan dreigen te verliezen. Veel commandanten uiten hun zorgen hierover, constateert de raadsman. "Ze vrezen het verlies van veel en essentiële kennis en ervaring. Het gaat namelijk vaak om zeer ervaren mensen."
Werkstraf als 14-jarige
De advocaat spreekt van een onbegrijpelijke actie van Defensie. Om dat de illustreren wijst hij op een geval van een jonge militair die een werkstraf kreeg toen hij 14 jaar was. "Op 17-jarige leeftijd solliciteert hij bij Defensie en maakt melding van zijn veroordeling. Toch wordt hij aangenomen", vertelt Ruperti.
"Hij slaagt daarna als beste leerling van het schoolbataljon. Zijn commandanten zijn zo tevreden dat ze hem de opleiding tot onderofficier willen laten volgen. Drie jaar nadat hij in dienst is genomen, krijgt hij een brief dat Defensie zijn 'verklaring van geen bezwaar' (VGB) wil intrekken."
Kamervragen aan Hillen
Volgens Defensie is met de Tweede Kamer afgesproken de teugels op het gebied van integriteit strakker aan te trekken. "Dat is hier nu niet aan de orde", reageert PvdA-Tweede Kamerlid Angelien Eijsink. "Defensie heeft deze mensen aangenomen met dat verleden." Eijsink gaat minister Hans Hillen (Defensie) dinsdag tijdens het vragenuurtje in de Tweede Kamer om opheldering vragen.
14 jarige leeftijd? Naam en toenaam. Sorry, maar die geloof ik PERTINENT niet. Je hebt zelf de eisen gezien. Ik wil gaarne even namen wete.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoezo? Op veertienjarige leeftijd een werkstraf krijgen en nu de laan uitgestuurd worden...
[..]
RTL Nieuws
Moet je bij Ruperti zijn, niet bij mij. En ik denk niet dat hij eea aan het verzinnen is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:39 schreef Esses het volgende:
[..]
14 jarige leeftijd? Naam en toenaam. Sorry, maar die geloof ik PERTINENT niet. Je hebt zelf de eisen gezien. Ik wil gaarne even namen wete.
Het is en blijft een advocaat die de publieke opinie aan het bespelen is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet je bij Ruperti zijn, niet bij mij. En ik denk niet dat hij eea aan het verzinnen is.
Zoals we de vorige keer al besloten hadden gaan jij en ik hier niet uitkomen. Voordat het hier weer gierend de topicbocht uit vliegt gaan we wel over op DM ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:42 schreef Esses het volgende:
Het is en blijft een advocaat die de publieke opinie aan het bespelen is.
Hahaha, truequote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoals we de vorige keer al besloten hadden gaan jij en ik hier niet uitkomen. Voordat het hier weer gierend de topicbocht uit vliegt gaan we wel over op DM ofzo.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:39 schreef Esses het volgende:
[..]
14 jarige leeftijd? Naam en toenaam. Sorry, maar die geloof ik PERTINENT niet. Je hebt zelf de eisen gezien. Ik wil gaarne even namen wete.
met een foto van cv-90?quote:
Wij hebben maar een beperkte set defensie-afbeeldingen in onze databasequote:
Ik vraag me bij zulke berichten altijd af wat de toegevoegde waarde van 'militair' boven 'man' en daarmee de gehele nieuwswaarde als geheel.quote:
Open een topic.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik vraag me bij zulke berichten altijd af wat de toegevoegde waarde van 'militair' boven 'man' en daarmee de gehele nieuwswaarde als geheel.
Beladen nieuwstermenquote:
twitter:vadmborsboom twitterde op zaterdag 10-03-2012 om 15:28:17Verschrikkelijk nieuws verkeersongeval op Aruba, medeleven gaat uit naar nabestaanden, familie en gewonde mariniers. http://t.co/szdqhZC8 reageer retweet
Maar in alle andere gevallen is het honderd procent verantwoord om conclusies te trekken en vooraf te bepalen wat de oorzaak en/of schuldvraag is. Goed bezig rave.quote:
Verschil tussen bullshit spuien en vraagtekens plaatsen bij de schuld van een bekende van mij die is overleden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Maar in alle andere gevallen is het honderd procent verantwoord om conclusies te trekken en vooraf te bepalen wat de oorzaak en/of schuldvraag is. Goed bezig rave.
Dus omdat er een bekende van jou bij betrokken is mag het spontaan niet? Maar op het moment dat er iets anders geplaatst word is het ineens compleet geoorloofd om te oordelen over van alles en nog wat, compleet onbelangrijk of daar wel of geen bekende van iemand bij aanwezig is?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Verschil tussen bullshit spuien en vraagtekens plaatsen bij de schuld van een bekende van mij die is overleden.
WD?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:04 schreef jankaas020 het volgende:
die WD troep bovenop die schuit ziet er echt niet uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |