quote:donderdag Kendo dag
Er is een Nederlandse Clannad-fandubquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dubbers verdienen sowieso een nekschot.
WTFquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er is een Nederlandse Clannad-fandub!!!!
Die blies ook een grote straal over het water.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe doet DAT je denken aan Sasuke?
Ze doen wel hun bestquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
WTFzelfs duitsers kunnen dit beter.... Als ik deze stemmen zo hoor denk ik echt meteen aan van die slechte mastermovies nasynchronisatie
Hm hm krentenbol.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha, nu heb ik de eerste twee minuten ofzo alles geluisterd met die stemmen van Mastermoviesquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
WTFzelfs duitsers kunnen dit beter.... Als ik deze stemmen zo hoor denk ik echt meteen aan van die slechte mastermovies nasynchronisatie
6:30 de Vlamingquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
die durf ik niet te kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vergeet ze toch! We hebben helemaal geen tijd om ons zorgen te maken!quote:
HAHAHA valt me nu pas opquote:
Grappige anime met ontzettend veel ecchiquote:
Ik schoot toen in de lach.quote:
Oke, beter nieuws.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
P-proberen jullie mijn indruk van mijn hobby in de negatieve zin te veranderen?
penismeisjes, kontbewateringsbeesten, tsunacon en ongetwijfeld afschuwelijke fandubs door vocaal gehandicapten.
Precies mijn gedachten, ik weet dat er op MAL soms gesjoemeld wordt met cijfers maar Ano Hana heeft daar volgens mij óók in de top twintig gestaan. De top twintig! En zelfs als die serie met een ontiegelijk lange naam niet in de top twintig heeft gestaan dan heeft 'ie zeker in de top honderd gestaan en dat is bijna net zo erg!twitter:5camp twitterde op donderdag 16-02-2012 om 23:04:29"Another: Score: 8.14" MAAAAAAAAAAAAL!!! reageer retweet
daar heb ik nog traumas van!!!!quote:
Oeh, die moet ik ook nog een keertje zien! Heb alleen ooit op youtube dat stukje met de vingernagels gezien. Trok een beetje wit weg geloof ik, want m'n huisgenoot vroeg of het wel goed ging.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef Lithia het volgende:
Oja, Another. Ik heb alleen 2 afleveringen gezien en het ziet veelbelovend uit. Alleen hoop ik niet dat al die spanning en mysterieus zijn een anticlimax wordt.
Ik wil gewoon een anime zien dat een beetje op Higurashi no Naku Koro ni lijkt.
Ik vind het wel een aanrader. Alleen moet je wel de tweede seizoen kijken, want daar wordt alles uitgelegd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Oeh, die moet ik ook nog een keertje zien! Heb alleen ooit op youtube dat stukje met de vingernagels gezien. Trok een beetje wit weg geloof ik, want m'n huisgenoot vroeg of het wel goed ging.
Another, ja, ik vind m wel leuk, maar het is nog geen échte horror. Wel een leuke serie met goeie ontwikkelingen. Zoals te lezen op Animees! (ik maak reclame wanneer het kan!)
Anticlimax ligt bij elke nieuwe serie op de loer, maar tot nu toe doet Another het best goed vind ik zelf. En MAL cijfers moet je niet naar kijken. Zo weet ik bijvoorbeeld van mezelf dat mijn manier van becijferen heul andere betekenis/methode heeft dan andere mensen hebben.
tot en met 6 vind ik another nog steeds erg leukquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef Lithia het volgende:
Oja, Another. Ik heb alleen 2 afleveringen gezien en het ziet veelbelovend uit. Alleen hoop ik niet dat al die spanning en mysterieus zijn een anticlimax wordt.
Ik wil gewoon een anime zien dat een beetje op Higurashi no Naku Koro ni lijkt.
Het is precies hoe het klinktquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef Klipnap het volgende:
Nagelscene? Ik wil het niet eens weten
Wacht maar, je nieuwsgierigheid zal erger worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef Klipnap het volgende:
Nagelscene? Ik wil het niet eens weten
Op MAL word er niet gesjoemeld door de staff in ieder geval, dit komt door gebrek aan de functionaliteit. Ze kunnen het gewoonweg niet. Het is allemaal community rating, en die raten poep hoog ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Precies mijn gedachten, ik weet dat er op MAL soms gesjoemeld wordt met cijfers maar Ano Hana heeft daar volgens mij óók in de top twintig gestaan. De top twintig! En zelfs als die serie met een ontiegelijk lange naam niet in de top twintig heeft gestaan dan heeft 'ie zeker in de top honderd gestaan en dat is bijna net zo erg!twitter:5camp twitterde op donderdag 16-02-2012 om 23:04:29"Another: Score: 8.14" MAAAAAAAAAAAAL!!! reageer retweet
daar heeft iedere site met community votes in princiepe last van...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:18 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Op MAL word er niet gesjoemeld door de staff in ieder geval, dit komt door gebrek aan de functionaliteit. Ze kunnen het gewoonweg niet. Het is allemaal community rating, en die raten poep hoog ja.
Weet ik hoor,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:18 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Op MAL word er niet gesjoemeld door de staff in ieder geval, dit komt door gebrek aan de functionaliteit. Ze kunnen het gewoonweg niet. Het is allemaal community rating, en die raten poep hoog ja.
Nagels is niet uit aflevering 6 van Another, maar van die serie die Lithia noemde. Engelse titel is iets van When the chicadas cry ofzo. Te lui om naar boven te scrollen of op te zoeken.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ja, ik verwachtte en verwacht eigenlijk nog steeds dat errrrr.... 'k weet niet... dingen zouden gebeuren. Anders dan een paar absurde overlijdens die meer ridicuul dan choquerend waren en het verhelderende idee dat Another misschien interessanter gaat worden als ik de protagonist van Another ga negeren is er alleen nog spanning opgebouwd.![]()
Higurashi ken ik, die martel-scènes waren bruut, al heb ik me soms hardop afgevraagd wat het idee achter bepaalde DEEN... oja DEEN... nee ik snap het al.
SPOILER: Another 5 & 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja, misschien dat je wat meer had verwacht qua ontwikkeling of actie, maar ik blijf er bij dat de sfeer goed is neergezet juist omdat er meer tijd is genomen. Ik ben het wel met je eens over je comment op mijn blogje dat de eerste aflevering best een dubbele lengte had kunnen hebben à la Fate/Zero.
Ik zou zeggen geef de hoop niet op! Persoonlijk vind ik het een sfeervolle serie, die drie dooien waren inderdaad meer voor het schokeffect dan echt voor de ontwikkeling van het plot, maar dat wil nog niet zeggen dat het geheel daar op afgerekend moet worden.
Shiki moest ook even op gang komen, maar toen die eenmaal ging was het ook best gaaf! Het kan nog, we zijn nog maar net uit de introductie
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
De manga is ook erg sterkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:54 schreef .Cake. het volgende:
Monster begint erg sterk vind ik. Goeie OP ook.
(niet de echte OP natuurlijk, alleen de muziek. want daar gaat het even om nu en dit was de beste versie die ik op jouwbuis kon vinden)
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]Jij doet ook mee dus?SPOILER: Another 5 & 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het geduld niet om te wachten tot Shiki goed werd... ergens best wel jammer. Nu is Shiki niet nieuw en hip meer.quote:Shiki moest ook even op gang komen, maar toen die eenmaal ging was het ook best gaaf! Het kan nog, we zijn nog maar net uit de introductie“An interesting thing is a good thing.”
Tja, ik kan niet meedoen want ik schrijf er recensies over, dus ik let overal op. Of iig, dat probeer ik. Maar je hebt de 6e aflevering nog niet gezien begrijp ik? En dan voornamelijk de cliffhanger?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij doet ook mee dus?
[..]
Ik had het geduld niet om te wachten tot Shiki goed werd... ergens best wel jammer. Nu is Shiki niet nieuw en hip meer.
Ik lust geen krenten. Oliebollen neem ik ook altijd zonder krentenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:08 schreef Klipnap het volgende:
Door dit topic heb ik trek in krentebollen
Voor de echte fansquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:20 schreef robin007bond het volgende:
In de K-ON!-manga staan alle gitaarakkoorden op de laatste bladzijde, zodat je zelf kan oefenen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:28 schreef robin007bond het volgende:
WTF, dit was echt de beste Amagami SS+ episode dit seizoen, ondanks dat ik niet zo'n fan ben van Kaoru.
[ afbeelding ]
Haar arc in het eerste seizoen was op zich ook wel te doen.
[ afbeelding ]
Gewoon cool.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik van die serie moet denken; ik denk vooral apart..
Ik verbaas me nergens meer over sinds dat plaatje met die maskerquote:
Hij is ontzettend leukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:59 schreef .Cake. het volgende:
Ik hoor altijd wel goede dingen over Amagami SS, vooral de eerste paar arcs schijnen wel goed te zijn.
Ooit ga ik m wel kijken. Denk ik.
Fate/Zero Part 2quote:
Tot nu toe niet veel bijzonders, alleen 2 OVA's die ik moet zien, en natuurlijk Kore wa Zombie 2. Maar ik kan het ook niet zo goed lezenquote:
WTF?quote:Als reactie op een klacht die we hebben ontvangen in het kader van de Amerikaanse DMCA (Digital Millennium Copyright Act), hebben we 1 resulta(a)t(en) van de pagina verwijderd. Indien gewenst, kunt u op ChillingEffects.org de DMCA-klacht lezen op basis waarvan de resultaten zijn verwijderd.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:22 schreef outcast_within het volgende:
Zombie verloor al heel snel stoom. Denk niet dat een s2 de serie veel goed zal doen.
Mysterious girlfriend x. Je moet die beschrijving eens lezen
Archonia.comquote:
Denk aan dragonball actie alleen dan aan tafel met mahjong stenen met meisjes die trillend natte benen krijgen wanneer het spannend word.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef Klipnap het volgende:
Mmm vanavond sushi![]()
![]()
Kent iemand hier trouwens de mahjong-anime Saki? En wat vond je ervan?
Dat klinkt als Mudazumo Naki Kaikaku, minus de meisjes, plus wereldleiders die baas zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Denk aan dragonball actie alleen dan aan tafel met mahjong stenen met meisjes die trillend natte benen krijgen wanneer het spannend word.
Nee. Ik ben ook heel geïnteresseerdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:32 schreef lelouch het volgende:
Ben ik nou de enige met interesse in de Eureka Seven sequel?
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:00 schreef Bakakame het volgende:
Niemand geïnteresseerd in Sakamichi no Apollon?
L2readquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:00 schreef Bakakame het volgende:
Niemand geïnteresseerd in Sakamichi no Apollon?
Ik heb Eureka Seven niet gezien, dus ga ik ook niet aan de sequel beginnenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:32 schreef lelouch het volgende:
Je hebt nog tot Spring om Eureka Seven te kijken!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef .Cake. het volgende:
[..]
L2read
[..]
Ik heb Eureka Seven niet gezien, dus ga ik ook niet aan de sequel beginnen
Leuke anime.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef Klipnap het volgende:
Kent iemand hier trouwens de mahjong-anime Saki? En wat vond je ervan?
Elfen Liedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:29 schreef Sleip het volgende:
Ben op zoek naar een nieuwe Anime om de tijd te doden.
Was zelf erg weg van Berserk, Death Note, Code Geass.
De mangas Vagabond en Monster vond ik ook heel vet.
Kortom beetje donkere verhalen.
Wat raden jullie aan?
Mirai Nikki loopt nog. Het is geen briljante serie zoals Death Note, maar best leukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:29 schreef Sleip het volgende:
Wat raden jullie aan?
Blood + en Blood Cquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:29 schreef Sleip het volgende:
Wat raden jullie aan?
Akagiquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:29 schreef Sleip het volgende:
Wat raden jullie aan?
Inderdaad!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:46 schreef Bakakame het volgende:
Oh en Steins;Gate is ook altijd een aanrader!
Ik wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:51 schreef robin007bond het volgende:
Inderdaad!
Ik snap trouwens niet hoe mensen een hekel kunnen hebben aan het character-design van Clannad.
Bij Kanon en Air kan ik me er nog een klein beetje in vinden, omdat die ogen heel erg "plasic"-achtig lijken.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij Kanon en Air kan ik me er nog een klein beetje in vinden, omdat die ogen heel erg "plasic"-achtig lijken.
Hoe durft u!?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, maar kom op! Check die voorhoofdgroottes! Die ogen! Ik scheld niet graag met het Syndroom van Down, maar damn!
En toen was er zoiets als preferenties...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik snap trouwens niet hoe mensen een hekel kunnen hebben aan het character-design van Clannad.
"Stop liking what I don't like!"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:11 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
En toen was er zoiets als preferenties...
Dat leer je heel snel als de mensen waarmee je je hobbies en interesses kan delen op 1 hand te tellen zijn.
Objectief gezien is er niets mis met het design, subjectief gezien (dus als we puur op meningen af gaan) is er een hoop aan op te merken, zowel ten gunste alsmede niet ten gunste van Clannad. Clannad zou de eerste uitzondering zijn waar dit niet het geval was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Stop liking what I don't like!"![]()
Ik weet het, maar er is toch echt niets mis met het design. Ook gewoon objectief gezien.
Ligt er aan. Als het de bedoeling is om enigszins realistisch te blijven is er objectief gezien heel veel mis. Gewaagde uitspraak, I know, realisme en anime gaan lang niet altijd samen. Maar stel dat. In Clannad is een voorhoofd even groot als de rest van het gezicht. Kijk maar naar die rechter chick in mijn gelinkte afbeelding. En dat hebben ze allemaal, alleen zit daar het haar voor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet het, maar er is toch echt niets mis met het design. Ook gewoon objectief gezien.
Ik weet niet of je wel eens een voorhoofd in het echt hebt gezien, maar bij het tekenen van gezichten bestaat de onderste helft van het gezicht ook pas uit de ogen e.d. en is de rest haar en voorhoofdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als het de bedoeling is om enigszins realistisch te blijven is er objectief gezien heel veel mis. Gewaagde uitspraak, I know, realisme en anime gaan lang niet altijd samen. Maar stel dat. In Clannad is een voorhoofd even groot als de rest van het gezicht. Kijk maar naar die rechter chick in mijn gelinkte afbeelding. En dat hebben ze allemaal, alleen zit daar het haar voor.
Maar goed, ik beweer niet dat de serie zelf slecht is of dat je het niet wél mooi mag vinden. Ik heb m zelf nooit gezien dus ik ga af op wat er op internet voorbij komt zwegen. Gewoon mijn visie.
Meer dan genoeg, ik ben fysisch-antropoloog dus heb meer schedels in mijn hand gehouden dan je je kan voorstellen. Ogen en het gelaat beginnen niet halverwege het gezicht. In anime misschien, maar anime heeft een bepaalde tekenstijl waarbij de ogen enorm veel emotie moeten doorgeven. Clannad heeft dat veel te ver doorgevoerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel eens een voorhoofd in het echt hebt gezien, maar bij het tekenen van gezichten bestaat de onderste helft van het gezicht ook pas uit de ogen e.d. en is de rest haar en voorhoofd
BAM! Physical anthropologisted!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Meer dan genoeg, ik ben fysisch-antropoloog dus heb meer schedels in mijn hand gehouden dan je je kan voorstellen.
Hmm, ik moet toegeven dat ik er ook aan moest wennen. Het was na een episode voor mij geen probleem meer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Meer dan genoeg, ik ben fysisch-antropoloog dus heb meer schedels in mijn hand gehouden dan je je kan voorstellen. Ogen en het gelaat beginnen niet halverwege het gezicht. In anime misschien, maar anime heeft een bepaalde tekenstijl waarbij de ogen enorm veel emotie moeten doorgeven. Clannad heeft dat veel te ver doorgevoerd.
Ik moest hier net hardop om lachenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, maar kom op! Check die voorhoofdgroottes! Die ogen! Ik scheld niet graag met het Syndroom van Down, maar damn!
Meh, was toch heel oppervlakkig, alleen heel melodramatisch uitgevoerd. Slice of life gonna slice of life.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:14 schreef Lithia het volgende:
Grappige discussie. Ik bleef Clanned juist interessant vinden om het uiterlijk van alles (characters, achtergrond, etc). Het verhaal boeide me zo min, dat ik me niet eens herinner wat de verhaallijn is.
Ik was te jong om het een beetje te volgen destijds, daarna niet echt meer naar gekeken. Misschien probeer ik 't weer eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:
Chavez, wat vind je eigenlijk van NGE?
Oke, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:24 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik was te jong om het een beetje te volgen destijds, daarna niet echt meer naar gekeken. Misschien probeer ik 't weer eens.
Ik heb de manga van Mysterious Girlfriend X gelezen! Kan het verhaal me niet meer zo goed herinneren, maar was wel grappig, geloof ik. Erg vreemd meisje in elk geval.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:22 schreef outcast_within het volgende:
Zombie verloor al heel snel stoom. Denk niet dat een s2 de serie veel goed zal doen.
Mysterious girlfriend x. Je moet die beschrijving eens lezen
Must follow van het nieuwe seizoen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:32 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb de manga van Mysterious Girlfriend X gelezen! Kan het verhaal me niet meer zo goed herinneren, maar was wel grappig, geloof ik. Erg vreemd meisje in elk geval.
QFT, zo idiote beschrijving, dat ik em minimaal wil proberenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Most follow van het nieuwe seizoen.
Het is helaas niet zo seksueel, meestal steekt ze gewoon haar vinger in haar mond (of de zijne) en likt hij die vervolgens af. Niet zoenen ofzo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Most follow van het nieuwe seizoen.
Van het jaarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het is helaas niet zo seksueel, meestal steekt ze gewoon haar vinger in haar mond (of de zijne) en likt hij die vervolgens af. Niet zoenen ofzo.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het is helaas niet zo seksueel, meestal steekt ze gewoon haar vinger in haar mond (of de zijne) en likt hij die vervolgens af. Niet zoenen ofzo.
Klinkt anders wel seksueel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zij vindt het niet vreemd. 'oh ja, dat doet mijn spuug, hier heb je nog wat'quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Klinkt anders wel seksueel.
Of ben ik nu een spuit 11
Geil.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
*kwijl*quote:
*proest*quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:00 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zij vindt het niet vreemd. 'oh ja, dat doet mijn spuug, hier heb je nog wat'
* .Cake. hoeft op zich niet te weten dat er kwijl op je dakimakura zit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
*kijkt naar kwijl op dakimakura*
Yep, Fullmetal Alchemist: The Sacred Star of Milos.quote:
Dat is nog niet bekend.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:31 schreef Klipnap het volgende:
Wanner kwam de Steins; film ook al weer? Ik kan niet wachten
Klopt. Google Analytics is echt uitgebreidquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:28 schreef .Cake. het volgende:
Damn, er staat echt veeeeeeel informatie op Google Analytics. Wel leuk om een keer te bekijken
Als ik er nu echt iets mee kon....
Grinnik, lijkt wel of de fastforward-knop vastzit ja, hoe prop je genoeg twists voor twee seizoenen in één kort seizoen (zouden ze daar al weten of er misschien geen s2 komt?)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:41 schreef .Cake. het volgende:
Ik ben zo blij dat ik Guilty Crown niet meer volg op Animees. Die shit gaat nu echt alle kanten op en er zitten haast nog meer plottwists in dan in R2!
Nee, heb de eerste chapter van Astral Ocean al gelezen. Mooi getekend, maar het kwam me eigenlijk meer als prequel op aarde voor dan als sequel op Eureke Seven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:32 schreef lelouch het volgende:
De pedoseksuele gevoelens van de maker komen er wel beter tot uiting, helaasquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:33 schreef Lithia het volgende:
Echt, ik zal het een miljoen keer herhalen. Als je klaar bent met Elfen Lied kijken en het bevalt je, neem ook de moeite om de manga te lezen, want daar gaat het verhaal een stuk verder.
Ik dwing niets hoor.
Uitleg?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De pedoseksuele gevoelens van de maker komen er wel beter tot uiting, helaas
Viel het jou niet op?quote:
Ik ben soms traag van begrip.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Viel het jou niet op?
De manga gaat net iets verder..
Homoquote:
Hij was juist liefquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:57 schreef Lithia het volgende:
Come on, MET KOFFIE?!![]()
Die gast had ik kapot getrapt.
*ademt in en uit*
Denpa teki na Kanojoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:05 schreef Frag_adder het volgende:
welke anime is die gast eigenlijk van?
* DJ_ gaat opzoek naar de blu-rayquote:
alweer ?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:36 schreef Klipnap het volgende:
Nou Robin heeft een ban dus het is hier lekker rustig![]()
(grapje Robin)
[POLCAFE #2894] Met gesubsidieerde TTquote:
onterecht als ik het zo lees, remlof zeikt robin net zo hard af ..quote:
heerlijk professionele reactie van de mods weerquote:Op zondag 19 februari 2012 00:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
[POLCAFE #2894] Met gesubsidieerde TT
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:04 schreef remlof het volgende:
Dat mangakussen van Robin is wel tekenend. Daarmee "bedrijft ie de liefde", terwijl z'n piemeltje nog nooit een vagina van binnen heeft gezien. Op FOK! verkondigt ie z'n politieke "ideeën" terwijl ie nog nooit voor zichzelf heeft hoeven zorgen.
hij heeft wel een punt toch?quote:
Yeah, dit is dus iets waar ik al heel lang men van bewust probeer te maken. Mensen die weeaboo trekjes hebben, of gewoon keiharde otaku of hikkikomori, schijnen het niet te snappen dat óók de manier hoe je met je hobby om gaat een grote invloed heeft op hoe men naar je kijkt. Ik snap best dat het vandaag de dag vooral om de 'whateva, I do what I want' mentaliteit gaat (en dat moet je helemaal voor jezelf weten) maar het betekent niet dat je dat geheel zonder consequenties kan doen. Als je niet in staat bent om te gaan met reacties zoals hexje hierboven citeert, dan moet je je daar gewoon niet mee bezig houden. Dus ja, Frag_adder, zo kinderachtig als remlof is om full ad hominem te gaan: Robin had dit gewoon kunnen weten.quote:
quote:De mkv-demuxer, die met name bij Anime-video's flink aan het werk wordt gezet, zou in TwoFlower beter overweg kunnen met ondertiteling.
Nice. Komen ze wel een beetje laat mee.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:27 schreef Qunix het volgende:
VLC 2.0 is uit:
http://tweakers.net/nieuw(...)y-ondersteuning.html
En dat is de reden waarom ik geen dakimakura heb.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:48 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Yeah, dit is dus iets waar ik al heel lang men van bewust probeer te maken. Mensen die weeaboo trekjes hebben, of gewoon keiharde otaku of hikkikomori, schijnen het niet te snappen dat óók de manier hoe je met je hobby om gaat een grote invloed heeft op hoe men naar je kijkt. Ik snap best dat het vandaag de dag vooral om de 'whateva, I do what I want' mentaliteit gaat (en dat moet je helemaal voor jezelf weten) maar het betekent niet dat je dat geheel zonder consequenties kan doen. Als je niet in staat bent om te gaan met reacties zoals hexje hierboven citeert, dan moet je je daar gewoon niet mee bezig houden. Dus ja, Frag_adder, zo kinderachtig als remlof is om full ad hominem te gaan: Robin had dit gewoon kunnen weten.
Enfin, we zien 'm vanzelf wel weer.
True dat.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En dat is de reden waarom ik geen dakimakura heb.
Heb 2.1 op mijn Ubuntu'tje gezetquote:Op zondag 19 februari 2012 13:27 schreef Qunix het volgende:
VLC 2.0 is uit:
http://tweakers.net/nieuw(...)y-ondersteuning.html
[..]
Overigens helemaal mee eens. Dat is ook een van de redenen dat ik aan Animees begonnen ben, om proberen te laten zien dat anime niet alleen maar pokémon en hentai is.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:48 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Yeah, dit is dus iets waar ik al heel lang men van bewust probeer te maken. Mensen die weeaboo trekjes hebben, of gewoon keiharde otaku of hikkikomori, schijnen het niet te snappen dat óók de manier hoe je met je hobby om gaat een grote invloed heeft op hoe men naar je kijkt. Ik snap best dat het vandaag de dag vooral om de 'whateva, I do what I want' mentaliteit gaat (en dat moet je helemaal voor jezelf weten) maar het betekent niet dat je dat geheel zonder consequenties kan doen.
ik heb em ook gezien zojuist, ik vond het vooral opvallend hoe slecht de kwaliteit van de film was (niet de resolutie maar gewoon de scenes, eerder serie ipv film kwaliteit)quote:Op zondag 19 februari 2012 20:18 schreef Lithia het volgende:
Ik zit mijn best te doen om die FMA film te zien mét ondertiteling. Zo goed is mijn Japans nog niet.
wat vond je lastig aant verhaal dan? ik vond em juist erg straight forwardquote:Op zondag 19 februari 2012 20:17 schreef Bakakame het volgende:
Zonet de FMA-film gezien! Vermakelijk, maar vond het verhaal soms wat lastig te volgen..
Lag dat aan mij (heb niet bijzonder veel geslapen dit weekend) of hadden meer van jullie hetzelfde?
Op zich was het verhaal wel simpel genoeg te volgen vond ik. Het was voor mij alleen even onduidelijk waar die ondergrondse stad voor diende en wie die nou had gebouwd, maar daar kom je snel genoeg achter.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:17 schreef Bakakame het volgende:
Zonet de FMA-film gezien! Vermakelijk, maar vond het verhaal soms wat lastig te volgen..
Lag dat aan mij (heb niet bijzonder veel geslapen dit weekend) of hadden meer van jullie hetzelfde?
de stad was rond, het was full metal alchemist, iedereen die de serie gezien had zag alles al van mijlenver aankomenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Op zich was het verhaal wel simpel genoeg te volgen vond ik. Het was voor mij alleen even onduidelijk waar die ondergrondse stad voor diende, maar daar kom je snel genoeg achter.
Moet ik het gaan googlen? Stel me niet teleur.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:59 schreef outcast_within het volgende:
Wat is ook alweer de voorganger van guren lagann?
Zes afleveringen. Coming of age, sudden alien girlfriend achtig appearance, en wazige wazigheden.
Bedoel je de scenes met bijv. de wolf-chimeras? Dat had ik ook, maar ik denk dat ze dat vooral deden omdat ze je het idee willen geven dat alles zo snel gaat dat het geblurd isquote:Op zondag 19 februari 2012 20:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik heb em ook gezien zojuist, ik vond het vooral opvallend hoe slecht de kwaliteit van de film was (niet de resolutie maar gewoon de scenes, eerder serie ipv film kwaliteit)
[..]
wat vond je lastig aant verhaal dan? ik vond em juist erg straight forwardenige wat mij tegen viel is dat het zich niet NA de serie af leek te spelen
SPOILER: FMA philosoper stone vraagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2012 20:56:35 ]
Wil volgend jaar gaan, ben nooit eerder geweest.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:37 schreef Schieganger het volgende:
Nog mensen hier die naar de TsunaCon en andere dingen gaan? Ik was er laatst (zonder dat ik iets van Anime weet) en heb een video-reportage gemaakt met iemand.
Shit was weird, maar funny.
De baas stuurde me erheen voor een videoreportage, het leek hem wel grappig als een soort vis-uit-het-water docuquote:Op zondag 19 februari 2012 21:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wil volgend jaar gaan, ben nooit eerder geweest.
Maar waarom ging je er ooit heen zonder iets van anime te weten?
Grappig, al bevestigt het mijn vermoedens over Animéconventies.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:37 schreef Schieganger het volgende:
Nog mensen hier die naar de TsunaCon en andere dingen gaan? Ik was er laatst (zonder dat ik iets van Anime weet) en heb een video-reportage gemaakt met iemand.
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:37 schreef Schieganger het volgende:
Ik heb me nog heel erg ingehoudenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Grappig, al bevestigt het mijn vermoedens over Animéconventies.
Moet je per sé nerd zijn om anime leuk te vinden dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:56 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb me nog heel erg ingehouden
Al liepen er een paar leuke meiden rond, dat wel.
Ik ben overigens zelf ook een nerd hoor, maar dan een compleet andere taal sprekende nerd.
Nah, is ook niet hatelijk bedoelt. Het was erg leuk om rond te lopen en zijn aardige mensen.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Moet je per sé nerd zijn om anime leuk te vinden dan?![]()
Maar ik snap wat je bedoelt. Het zijn vaak wel beetje... andere mensen heb ik het idee. Verbeeld ik me zo, de meeste ervaring die ik heb met animeconventies heb ik net opgedaan in jouw video
Er zijn geloof ik niet zo heel veel mensen in dit topic die naar van die conventies gaan, robin007bond was er wel, maar ik geloof dat die tijdelijk gebanned is hiero dus ik denk ik antwoord ff voor hem.
Dissapointmentquote:Op zondag 19 februari 2012 20:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Moet ik het gaan googlen? Stel me niet teleur.
In a sense. Thema's / Studio / Etc.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
FLCL is de voorganger van TTGL!?
Vrouwen gebruiken groene make up op hun gezicht om het rood te breken.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
* Repelsteeltju heeft iets nieuws geleerd vandaag *
huh...quote:Op maandag 20 februari 2012 00:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
FLCL is de voorganger van TTGL!?
ow.. niet in verhaal dus... dacht alquote:Op maandag 20 februari 2012 00:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]
In a sense. Thema's / Studio / Etc.
Die van Alice in Wonderland: "Zullen we samen kijk hoe diep jouw konijnengat is?" Die was wel erg over de schreef, hou ik wel vanquote:Op zondag 19 februari 2012 21:37 schreef Schieganger het volgende:
Ik vind het vooral nogal knap hoe je als 'neutrale verslaggever' een animebeurs vol met cosplay-geeks kunt binnenlopen, en alsnog de grootste kneus daar aanwezig kunt zijn...quote:Op maandag 20 februari 2012 00:55 schreef MoriniStylr het volgende:
[..]
Die van Alice in Wonderland: "Zullen we samen kijk hoe diep jouw konijnengat is?" Die was wel erg over de schreef, hou ik wel van.
Ik vond het eigenlijk helemaal geen gehalte hebben. Als verslag faalde het, en het was verder ook niet grappig ofzo, dus de enige die ze ermee vermaakt hebben waren ze waarschijnlijk zelf.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:20 schreef MoriniStylr het volgende:
Ja, 90% was niet erg grappig. En een kneus is die kerel zeker. Het had wel een hoog Geenstijl gehalte.
En voor mij was dit allemaal eigenlijk al bekend. Grappig dat er na 2 jaar nog niks is veranderd.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Grappig, al bevestigt het mijn vermoedens over Animéconventies.
Sorry, maar hoe precies gedraag jij je momenteel anders? Ik heb ook wat aan te merken op hun verslag, doch is het wat mij betreft nog steeds een stuk hoogstaander dan iemand aan te wijzen en te zeggen dat het een kneus is.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind het vooral nogal knap hoe je als 'neutrale verslaggever' een animebeurs vol met cosplay-geeks kunt binnenlopen, en alsnog de grootste kneus daar aanwezig kunt zijn...
Ze zijn gek genoeg om een uur in de rij te staan voor eten of ¤10,- (ja, letterlijk) te betalen voor wat noodles.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Maar ik snap wat je bedoelt. Het zijn vaak wel beetje... andere mensen heb ik het idee. Verbeeld ik me zo, de meeste ervaring die ik heb met animeconventies heb ik net opgedaan in jouw video
Er zijn een aantal mensen (buiten onszelf) die het wel leuk vinden: different strokes. Niet iedereen vindt hetzelfde leuk en dat snap ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk helemaal geen gehalte hebben. Als verslag faalde het, en het was verder ook niet grappig ofzo, dus de enige die ze ermee vermaakt hebben waren ze waarschijnlijk zelf.
Zoals ik al aangaf, als verslag/reportage faalt het, want we krijgen geen enkele nuttige informatie mee over die hele bijeenkomst, dus het is puur en alleen grappenmakerij met de intentie de spot te drijven met die lui die daar rondlopen, wat ik prima vind want daar vraag je ook om als je er als zwakzinnige malloten bij gaat lopen, maar dan moet het dus wel GRAPPIG zijn, en dat is het niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 02:51 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen (buiten onszelf) die het wel leuk vinden: different strokes. Niet iedereen vindt hetzelfde leuk en dat snap ik.
En gedetailleerde kritiek wordt altijd op prijs gesteld, zo kunnen we het altijd verbeteren.
Sowieso genoteerd. Ik zat zelf ook al terug te kijken en dacht: het si eigenlijk wel nutteloos als je de humor niks vind doordat er geen informatieve info in zit. Dus dat ga ik nu sowieso veranderen voor de volgende afleveringen. Bedankt voor de kritiek iig.quote:Op maandag 20 februari 2012 02:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, als verslag/reportage faalt het, want we krijgen geen enkele nuttige informatie mee over die hele bijeenkomst, dus het is puur en alleen grappenmakerij met de intentie de spot te drijven met die lui die daar rondlopen, wat ik prima vind want daar vraag je ook om als je er als zwakzinnige malloten bij gaat lopen, maar dan moet het dus wel GRAPPIG zijn, en dat is het niet.
Nu verwacht ik ook geen The Daily Show niveau van 2 gasten met een camera die dit als hobby op internet doen, en ik verwacht zelfs geen Rutger Castricum niveau, maar ik verwacht wel IETS van het niveau.
Ik ken iemand die een Ash-cosplayer op het toilet zag die het hele introliedje ging zingenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:26 schreef Weakling het volgende:
Tis dat ik hier niet kan YouTuben, maar ik ben nu wel nieuwsgierig naar het Tsuna filmpje. Niet echt te vergelijken, zeker niet qua schaal, maar ik kom geregeld op de Elf Fantasy Fair en op F.A.C.T.S. Daar lopen ook veel lui verkleed rond (ik niet, moet er niet aan denken) maar doet niemand echt overdreven of zo. Wat ik zo hoor klinkt Tsuna als een kiddie versie van de grotere cons en dan bedoel ik niet alleen qua schaal.
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:55 schreef redboyke het volgende:
SPOILER: FMA philosoper stone vraagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FMA antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels Air Gear nog eens opgepakt. Moest wel hard lachen toen ze ineens een link naar het laatste gevecht van Takamura uit HNI legden (en de scanlator het niet helemaal leek te begrijpen)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Klopt ja, iedereen kleedt zich heel anders, maar blijven wel normaal. Bij EFF dan, bij dat andere weet ik niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:26 schreef Weakling het volgende:
Tis dat ik hier niet kan YouTuben, maar ik ben nu wel nieuwsgierig naar het Tsuna filmpje. Niet echt te vergelijken, zeker niet qua schaal, maar ik kom geregeld op de Elf Fantasy Fair en op F.A.C.T.S. Daar lopen ook veel lui verkleed rond (ik niet, moet er niet aan denken) maar doet niemand echt overdreven of zo. Wat ik zo hoor klinkt Tsuna als een kiddie versie van de grotere cons en dan bedoel ik niet alleen qua schaal.
Net even opgezocht wat F.A.C.T.S. is en als ik dat zo zie denk ik dat je wel gelijk hebt. Tsunacon zag er nogal shabby uit vergeleken met FACTS, maar daar komt bij dat Tsunacon geloof ik alleen anime en manga is en FACTS ook sci-fi en comics (naast manga) is. Dus iets meer gemengd en interessanter als je het mij vraagt.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:26 schreef Weakling het volgende:
De cosplay is niet eens zo erg, maar de mensen...quote:Op maandag 20 februari 2012 14:41 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Net even opgezocht wat F.A.C.T.S. is en als ik dat zo zie denk ik dat je wel gelijk hebt. Tsunacon zag er nogal shabby uit vergeleken met FACTS, maar daar komt bij dat Tsunacon geloof ik alleen anime en manga is en FACTS ook sci-fi en comics (naast manga) is. Dus iets meer gemengd en interessanter als je het mij vraagt.
Kan ook te maken hebben met dat het groter is. Plus ik zag in de foto's enzo genoeg mensen rondlopen in normale kleren, bij dat filmpje van Tsunacon moet je echt moeite doen om iemand te spotten die niet aan het cosplayen is (naast die makers en de verkopers).
Er liep daar ook genoeg leuke cosplay rond. Ik vond het verbazend dat het meeste er niet als een stel idioten bijliep.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
Ik denk dat vrijwel niemand een probleem heeft met GOEDE cosplay, dus dat er echt jongens en meiden zijn die erbij lopen waarvan je denkt: Kijk, ZO hoort het! ALS je het dan gaat doen, dan doe je het zo...
Tuurlijk, het blijft een beetje vreemd, jezelf verkleden als een stripfiguur, maar goed, half zuid-NL loopt er deze weken als een dronken verkleedde mongool bij, dus zo bizar is het nou ook weer niet.
Het probleem zit hem er meer in dat, vooral in het westen, het voor velen alleen eventjes voor de 'leuk' gedaan wordt, en ja, dan loop je er dus bij als een mongool met een zwaardje van karton , een plastic helm, en de oude panty van je oma die je mocht lenen...
...dat je vervolgens ook nog heel veel mensen hebt rondlopen die zelf niet doorhebben hoe ze eruitzien, dat helpt ook niet mee. Als jij een vrouw van 90KG bent, blond, en met een dikke bril, en je loopt rond in een Chun-Li outfit, dan maakt de kwaliteit van dat outfit eigenlijk ook weinig meer uit natuurlijk
En als je een magere schrielkip bent, dan kun je wel een nepbaard opplakken en een strak pakkie, maar dan ben je dus nog geen Zangief.
Afgelopen week had je bij Metropolis toevallig een aflevering over pubers, en daar liep dan weer een 16-jarige jailbait in rond die cosplay doet. Myrtle. En ja, dan loop je er natuurlijk nog steeds vreemd bij, maar ipv eenuit te lokken daarmee, zoals bij zoveel cosplayers, was dit meer een
![]()
![]()
, omdat het er wel apart uitzag, maar het zag er ook GOED uit. Er zat een gedachte achter, en het klopte ook gewoon in de uitvoering.
Alice was 'leuk', totdat ze als een psychopaat een klap uitdeelde aan die josti met de microfoon ....quote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Er liep daar ook genoeg leuke cosplay rond. Ik vond het verbazend dat het meeste er niet als een stel idioten bijliep.
Sowieso Alice en Pirate Chick waren erg leuk
Ik ben geen jostiquote:Op maandag 20 februari 2012 15:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Alice was 'leuk', totdat ze als een psychopaat een klap uitdeelde aan die josti met de microfoon ....
Ik vond de grap ook vrij sneu, maar om dan meteen een zure bitchslap eruit te gooien is ook wel weer een teken van onvermogen en misbruik maken van het vrouw-zijn...
Oh.... dat is misschien nog wel sneuer...quote:Op maandag 20 februari 2012 15:49 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben geen josti
En het was in scene gezet.
Ligt aan je doelgroep duidelijk. Er zijn genoeg mensen die dat het grappigste moment vinden.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh.... dat is misschien nog wel sneuer...
Mensen vinden die klap wellicht het grappigst omdat ze denken dat het spontaan gebeurde. Als je dan achteraf hoort dat het ook nog eens in scene is gezet, dan is dat toch vrij droevig.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:53 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ligt aan je doelgroep duidelijk. Er zijn genoeg mensen die dat het grappigste moment vinden.
Zoals ik al zei: humor is subjectief. Jij valt duidelijk buiten de doelgroep (niet dat er niet aan gewerkt moet worden, dat is duidelijk. Het was een eerste keer en last minute besluit dat ik ging hosten, mijn werk is cameraman en zoals je ziet: als ik er niet achter sta faalt het camerawerk)
Toch bedank ik je voor je kritieken wat bnetreft het informatieve (lees: nietbestaande) gedeelte. Daar zal zeker aan gewerkt worden voor de volgende aflevering.
(daarom laten we ook niet weten dat de klap is geësceneerd, deed het nu alleen omdat je dacht dat het een psycho bitch was hehe)quote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
Jonathan Ross die heeft destijds ook wat documentaires gemaakt over pop-culture in Japan enzo, en dan zie je dus wel hoe je EN informatief, EN grappig, EN ook nog eens gepast respectvol kan zijn over dit soort onderwerpen.
Met 'scherper' bedoel ik ook niet dat je nog respectlozer ofzo moet worden. Eerder omgekeerd. Je kunt EN respect tonen, en toch heel scherp zijn in je grappen om een onderwerp of iemand af te zeiken, vaak door ze ZELF de ruimte en vrijheid te geven om eventuele domheid tentoon te stellen, waarbij commentaar eigenlijk al overbodig is...quote:Op maandag 20 februari 2012 16:06 schreef Schieganger het volgende:
[..]
(daarom laten we ook niet weten dat de klap is geësceneerd, deed het nu alleen omdat je dacht dat het een psycho bitch was hehe)
Die docu's zal ik even opzoeken dan, bedankt voor de tip.
Overigens zal ik ook wat scherper moeten worden. Zal ik nu ook wat minder moeite mee hebben na de kat uit de boom te kijken.
Ik weet/snap wat je bedoelt. Ik vind sowieso nog mijn draai wat dit betreft.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Met 'scherper' bedoel ik ook niet dat je nog respectlozer ofzo moet worden. Eerder omgekeerd. Je kunt EN respect tonen, en toch heel scherp zijn in je grappen om een onderwerp of iemand af te zeiken, vaak door ze ZELF de ruimte en vrijheid te geven om eventuele domheid tentoon te stellen, waarbij commentaar eigenlijk al overbodig is...
De Yaoi scene was echt. ALles behalve de slap was echt. "Alice" wist ook niet wat ik precies zou zeggen, alleen dat ik een klap wilde (dus haar blik van boosheid is wss echt)quote:Op maandag 20 februari 2012 16:28 schreef .Cake. het volgende:
Overigens, voor mij was het leukste moment dat je per ongeluk bij de Yaoi afdeling ging staan. Was dat echt of ook in scene gezet?
En ik wil voor een volgende keer meegeven dat als je naar een anime/manga con gaat, laat dan ook even wat zien naast alle cosplayers. Manga hebben jullie wel even aangeraakt, maar bijvoorbeeld anime kwam niet echt naar voren. Of van die beeldjes die iedereen spaart, die zullen er ook wel zijn geweest.
Maar goed, ik begrijp dat het allemaal last minute was en een vreemde nieuwe wereld, dus ik kan het je vergeven voor deze keer
Wie was jij trouwens? Dennis of Marijn?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:30 schreef Schieganger het volgende:
[..]
De Yaoi scene was echt. ALles behalve de slap was echt. "Alice" wist ook niet wat ik precies zou zeggen, alleen dat ik een klap wilde (dus haar blik van boosheid is wss echt)
Mijn outfit ligt al lang klaar: die van irritante fotograaf ... nah, valt wel mee denk ik, maar sommige ... Zo, nu naar huis om het Tsuna filmpje te kunnen kijken.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:11 schreef Lithia het volgende:
Klopt ja, iedereen kleedt zich heel anders, maar blijven wel normaal. Bij EFF dan, bij dat andere weet ik niet.
Fuck, ik moet nog een outfit maken.
Wesley heet ikquote:Op maandag 20 februari 2012 16:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wie was jij trouwens? Dennis of Marijn?
(ik gok Dennis)
Ik wist het welquote:Op maandag 20 februari 2012 17:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Wesley heet ikik ben die dikke nerd
Ik zal ook weer rondlopen op de EFF. Dat is de derde episode in de planning geloof ik (Tsuna was de eerste/pilot) dus misschien kom je me wel tegen. Kan je me schoppen voor alle Fokkers die het kut vindenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:06 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mijn outfit ligt al lang klaar: die van irritante fotograaf ... nah, valt wel mee denk ik, maar sommige ... Zo, nu naar huis om het Tsuna filmpje te kunnen kijken.
Om eerlijk te zijn, de eerste twee afleveringen van Fractale waren nog best leuk.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb wel kuttere dingen gezien; elke willekeurige aflevering van Guilty Crown, Fractale en One Piece.
Maar als iemand Wesley... die dikke nerd... Schieganger... uit mijn naam wil schoppen, zou dat mij blij maken. Foto's mogen gestuurd worden via dm of pm.
Filmpje gezien. Vind het wel een geinig filmpje. Niet "haha" lollig, maar vermakelijk. Vooral door het amateurisme (niet kwaad bedoelt). Maar ga voortaan zelf weer achter de camera staan, want Marijn (neem ik aan) kan niet focussen.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:06 schreef Schieganger het volgende:
Ik zal ook weer rondlopen op de EFF. Dat is de derde episode in de planning geloof ik (Tsuna was de eerste/pilot) dus misschien kom je me wel tegen. Kan je me schoppen voor alle Fokkers die het kut vinden
Ja, de focus is echt heel slecht in deze, maar dat komt de volgende weer goed (gaat een collega van me mee)quote:Op maandag 20 februari 2012 19:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Filmpje gezien. Vind het wel een geinig filmpje. Niet "haha" lollig, maar vermakelijk. Vooral door het amateurisme (niet kwaad bedoelt). Maar ga voortaan zelf weer achter de camera staan, want Marijn (neem ik aan) kan niet focussen.
Ook totaal niet respectloos naar mijn mening. Niks mis met een beetje plagen. De bezoekers vond ik trouwens ook goed meevallen. Zag niks van overdreven nerd gedrag of althans gedrag waar ik me aan zou storen. In ieder geval niet in de gesprekjes die je had.
Ik heb niet het hele filmpje gezien, maar van wat ik gezien heb vond ik de montage eerlijk gezegd verschrikkelijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:37 schreef Schieganger het volgende:
Genoteerd en zeker meegenomen voor de volgende keer. Thanks!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele filmpje gezien, maar van wat ik gezien heb vond ik de montage eerlijk gezegd verschrikkelijk.
Ik proefde totaal geen sfeer in je filmpje, het lijkt net alsof het door een ad/hd´er in elkaar is geflanst. Er is geen duidelijke lijn om te kunnen volgen, waardoor het al snel mijn aandacht verloor. Het gebruik van een goede inleiding/leader en soms de rust nemen/een bumper gebruiken kijkt het al een stuk aangenamer.
Qua interviewtechnieken kan je opzich wel wat bijschaven en dan meer in de richting om het wat natuurlijker over te laten komen. Niet op de camera focussen, maar meer op de mensen om je heen.
EDIT
Heb hem nu helemaal af gekeken.
Ik vond het een inhoudsloze reportage. Ik vind het vreemd dat jullie in de inleiding vertellen wat meer erover te willen weten, maar dat doen jullie niet. Jullie spreken random mensen aan met quasi niet grappige puberale opmerkingen. Ik vind het zonde dat er niet eens een interview met iemand van de organisatie erbij was. Dan had je het misschien wat interessanter kunnen maken. (Waarom een conventie? Waarom een bepaald thema?)
Ook met de dingen die marijn doet. Ik zie hem met een netje in het water scheppen en een beetje zwaaien met een stok... Maar waarom doet hij dat? Wat is het nut? Op dat vlak laten jullie erg veel punten liggen.
Persoonlijk vind ik het ook jammer dat jullie niet hebben gevraagd waarom mensen zich verkleed hebben/waar de motivatie kwam om juist die persoon te zijn.
Het is dat ik al een aantal con's heb bezocht, en daarom weet ik ook dat er meer is dan wat jullie getoond hebben. Waarom hebben jullie dat niet behandeld?
Het lijkt erop alsof jullie dit filmpje niet gemaakt hebben voor de kijker, maar juist meer als een persoonlijk filmpje hebben gemaakt. Dat kijkt niet lekker, en je wordt als kijker juist meer buiten gehouden, dan dat je erin gezogen wordt.
Ok! Ben benieuwd!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:42 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Genoteerd en zeker meegenomen voor de volgende keer. Thanks!
er is een nieuwe?quote:
Guilty Crown zou ik maar laten vallen als je er nog niet zo ver in bent. Het gaat nu echt geen idee waarheen met het verhaal.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:03 schreef lelouch het volgende:
Vakantie!![]()
Mirai Nikki aan het inhalen en Guilty Crown aan het downloaden
ik eigenlijk zowel bleach, naruto en one piece min of meer gedropped.. hoewel ik het in grote lijnen wel zou willen volgen zit er gewoon teveel onzin tussen en worden ze te lang, dat is ook de reden dat ik fairy tail niet verder kijk, die lijkt namelijk in hetzelfde straatje te passen..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:29 schreef redboyke het volgende:
enige reden dat ik nog once piece kijk is voor chopper die is zo kool
live a little go on adventure with the never ending storysquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik eigenlijk zowel bleach, naruto en one piece min of meer gedropped.. hoewel ik het in grote lijnen wel zou willen volgen zit er gewoon teveel onzin tussen en worden ze te lang, dat is ook de reden dat ik fairy tail niet verder kijk, die lijkt namelijk in hetzelfde straatje te passen..
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:33 schreef redboyke het volgende:
[..]
live a little go on adventure with the never ending storys
Volgens mij ben ik daar ook ongeveer dus ik zou het je niet kunnen vertellen. Ik denk dat het op ongeveer hetzelfde niveau blijft.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben bij episode 12 van Mirai Nikki, wordt het beter?
Hmmm, 12. Da's al lang geleden. Er zijn betere en mindere afleveringen van Mirai Nikki. Als je het tot nu toe niet zo gaaf vind dan raad ik je af om verder te kijken, want het blijft min of meer hetzelfde, met af en toe goede afleveringen en af en toe wat mindere.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben bij episode 12 van Mirai Nikki, wordt het beter?
SPOILER: spoiler MN aflevering 17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus je moet de serie niet al te serieus nemen. Suspension of disbelief is een vereiste
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Pfff, ze hadden de 1e OP moeten gebruiken, die was veel koeler!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:40 schreef Qunix het volgende:
http://tubedubber.com/#BblWEV-UMMg:aVt4DAIOP00:0:100:0:0:1
Gundam AGE x Gundam ZZ opening mix
doe het dan goed:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:15 schreef outcast_within het volgende:
Het grote anime/manga topic #198: bijna 200!
Het grote anime/manga topic #198: 1.98x 100!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:43 schreef outcast_within het volgende:
Het grote anime/manga topic #201: bijna 300!
Dat spel zag ik ook al even op m'n Xbox desktop langskomen. Ik dacht 10 hele seconden lang dat het een anime was.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:16 schreef Klipnap het volgende:
Catherine krijgt 4 sterren in het nrc.
Ik gebruik Underwater.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
Welke fansub van Another is het beste?
Ik zag laatst nog zo'n site waarmee je het kon vergelijken. Nu ben ik hem echter kwijt ><quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
Welke fansub van Another is het beste?
Toradora!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:29 schreef Klipnap het volgende:
Even Toradora gemarathond, en ik heb er geen spijt van. RyujiTaiga
Jammer dat het nu voorbij is
Hoeveel mensen heb je nou gemiddeld op je site? Of zijn het alleen Fokkers?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik gebruik Underwater.
En Another #7 staat op Animees!
Commentaar geven mag, discussiëren ook!
Thanks...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik gebruik Underwater.
En Another #7 staat op Animees!
Commentaar geven mag, discussiëren ook!
Yeah, die site heb ik toen ook gezien, maar toen zag je dus gewoon de verschillende ondertiteling/vertaling enzo, maar dan kon ik nog niet echt opmaken welke vertaling dan het meest accuraat is met de originele teksten...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog zo'n site waarmee je het kon vergelijken. Nu ben ik hem echter kwijt ><
ahwww liefquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:30 schreef Klipnap het volgende:
Robin Pm't me nuen zegt dat het http://www.ji-hi.net/ is. Hierop kun je alles vergelijken.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks...
En op animees.nl staat zeker NLse fansubs? Die hoef ik niet
Volgens mij zijn het voornamelijk FOKkersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb je nou gemiddeld op je site? Of zijn het alleen Fokkers?
Echt goedquote:
Vandaag zal ook niet je topic-open-ontmaagding worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:51 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit een topic mogen openen
Helaas. Nouja, topic 200 is nog ver wegquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Vandaag zal ook niet je topic-open-ontmaagding worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |