quote:donderdag Kendo dag
Er is een Nederlandse Clannad-fandubquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dubbers verdienen sowieso een nekschot.
WTFquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er is een Nederlandse Clannad-fandub!!!!
Die blies ook een grote straal over het water.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe doet DAT je denken aan Sasuke?
Ze doen wel hun bestquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
WTFzelfs duitsers kunnen dit beter.... Als ik deze stemmen zo hoor denk ik echt meteen aan van die slechte mastermovies nasynchronisatie
Hm hm krentenbol.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha, nu heb ik de eerste twee minuten ofzo alles geluisterd met die stemmen van Mastermoviesquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
WTFzelfs duitsers kunnen dit beter.... Als ik deze stemmen zo hoor denk ik echt meteen aan van die slechte mastermovies nasynchronisatie
6:30 de Vlamingquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
die durf ik niet te kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vergeet ze toch! We hebben helemaal geen tijd om ons zorgen te maken!quote:
HAHAHA valt me nu pas opquote:
Grappige anime met ontzettend veel ecchiquote:
Ik schoot toen in de lach.quote:
Oke, beter nieuws.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
P-proberen jullie mijn indruk van mijn hobby in de negatieve zin te veranderen?
penismeisjes, kontbewateringsbeesten, tsunacon en ongetwijfeld afschuwelijke fandubs door vocaal gehandicapten.
Precies mijn gedachten, ik weet dat er op MAL soms gesjoemeld wordt met cijfers maar Ano Hana heeft daar volgens mij óók in de top twintig gestaan. De top twintig! En zelfs als die serie met een ontiegelijk lange naam niet in de top twintig heeft gestaan dan heeft 'ie zeker in de top honderd gestaan en dat is bijna net zo erg!twitter:5camp twitterde op donderdag 16-02-2012 om 23:04:29"Another: Score: 8.14" MAAAAAAAAAAAAL!!! reageer retweet
daar heb ik nog traumas van!!!!quote:
Oeh, die moet ik ook nog een keertje zien! Heb alleen ooit op youtube dat stukje met de vingernagels gezien. Trok een beetje wit weg geloof ik, want m'n huisgenoot vroeg of het wel goed ging.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef Lithia het volgende:
Oja, Another. Ik heb alleen 2 afleveringen gezien en het ziet veelbelovend uit. Alleen hoop ik niet dat al die spanning en mysterieus zijn een anticlimax wordt.
Ik wil gewoon een anime zien dat een beetje op Higurashi no Naku Koro ni lijkt.
Ik vind het wel een aanrader. Alleen moet je wel de tweede seizoen kijken, want daar wordt alles uitgelegd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Oeh, die moet ik ook nog een keertje zien! Heb alleen ooit op youtube dat stukje met de vingernagels gezien. Trok een beetje wit weg geloof ik, want m'n huisgenoot vroeg of het wel goed ging.
Another, ja, ik vind m wel leuk, maar het is nog geen échte horror. Wel een leuke serie met goeie ontwikkelingen. Zoals te lezen op Animees! (ik maak reclame wanneer het kan!)
Anticlimax ligt bij elke nieuwe serie op de loer, maar tot nu toe doet Another het best goed vind ik zelf. En MAL cijfers moet je niet naar kijken. Zo weet ik bijvoorbeeld van mezelf dat mijn manier van becijferen heul andere betekenis/methode heeft dan andere mensen hebben.
tot en met 6 vind ik another nog steeds erg leukquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef Lithia het volgende:
Oja, Another. Ik heb alleen 2 afleveringen gezien en het ziet veelbelovend uit. Alleen hoop ik niet dat al die spanning en mysterieus zijn een anticlimax wordt.
Ik wil gewoon een anime zien dat een beetje op Higurashi no Naku Koro ni lijkt.
Het is precies hoe het klinktquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef Klipnap het volgende:
Nagelscene? Ik wil het niet eens weten
Wacht maar, je nieuwsgierigheid zal erger worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef Klipnap het volgende:
Nagelscene? Ik wil het niet eens weten
Op MAL word er niet gesjoemeld door de staff in ieder geval, dit komt door gebrek aan de functionaliteit. Ze kunnen het gewoonweg niet. Het is allemaal community rating, en die raten poep hoog ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Precies mijn gedachten, ik weet dat er op MAL soms gesjoemeld wordt met cijfers maar Ano Hana heeft daar volgens mij óók in de top twintig gestaan. De top twintig! En zelfs als die serie met een ontiegelijk lange naam niet in de top twintig heeft gestaan dan heeft 'ie zeker in de top honderd gestaan en dat is bijna net zo erg!twitter:5camp twitterde op donderdag 16-02-2012 om 23:04:29"Another: Score: 8.14" MAAAAAAAAAAAAL!!! reageer retweet
daar heeft iedere site met community votes in princiepe last van...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:18 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Op MAL word er niet gesjoemeld door de staff in ieder geval, dit komt door gebrek aan de functionaliteit. Ze kunnen het gewoonweg niet. Het is allemaal community rating, en die raten poep hoog ja.
Weet ik hoor,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:18 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Op MAL word er niet gesjoemeld door de staff in ieder geval, dit komt door gebrek aan de functionaliteit. Ze kunnen het gewoonweg niet. Het is allemaal community rating, en die raten poep hoog ja.
Nagels is niet uit aflevering 6 van Another, maar van die serie die Lithia noemde. Engelse titel is iets van When the chicadas cry ofzo. Te lui om naar boven te scrollen of op te zoeken.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ja, ik verwachtte en verwacht eigenlijk nog steeds dat errrrr.... 'k weet niet... dingen zouden gebeuren. Anders dan een paar absurde overlijdens die meer ridicuul dan choquerend waren en het verhelderende idee dat Another misschien interessanter gaat worden als ik de protagonist van Another ga negeren is er alleen nog spanning opgebouwd.![]()
Higurashi ken ik, die martel-scènes waren bruut, al heb ik me soms hardop afgevraagd wat het idee achter bepaalde DEEN... oja DEEN... nee ik snap het al.
SPOILER: Another 5 & 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja, misschien dat je wat meer had verwacht qua ontwikkeling of actie, maar ik blijf er bij dat de sfeer goed is neergezet juist omdat er meer tijd is genomen. Ik ben het wel met je eens over je comment op mijn blogje dat de eerste aflevering best een dubbele lengte had kunnen hebben à la Fate/Zero.
Ik zou zeggen geef de hoop niet op! Persoonlijk vind ik het een sfeervolle serie, die drie dooien waren inderdaad meer voor het schokeffect dan echt voor de ontwikkeling van het plot, maar dat wil nog niet zeggen dat het geheel daar op afgerekend moet worden.
Shiki moest ook even op gang komen, maar toen die eenmaal ging was het ook best gaaf! Het kan nog, we zijn nog maar net uit de introductie
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
De manga is ook erg sterkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:54 schreef .Cake. het volgende:
Monster begint erg sterk vind ik. Goeie OP ook.
(niet de echte OP natuurlijk, alleen de muziek. want daar gaat het even om nu en dit was de beste versie die ik op jouwbuis kon vinden)
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]Jij doet ook mee dus?SPOILER: Another 5 & 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het geduld niet om te wachten tot Shiki goed werd... ergens best wel jammer. Nu is Shiki niet nieuw en hip meer.quote:Shiki moest ook even op gang komen, maar toen die eenmaal ging was het ook best gaaf! Het kan nog, we zijn nog maar net uit de introductie“An interesting thing is a good thing.”
Tja, ik kan niet meedoen want ik schrijf er recensies over, dus ik let overal op. Of iig, dat probeer ik. Maar je hebt de 6e aflevering nog niet gezien begrijp ik? En dan voornamelijk de cliffhanger?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij doet ook mee dus?
[..]
Ik had het geduld niet om te wachten tot Shiki goed werd... ergens best wel jammer. Nu is Shiki niet nieuw en hip meer.
Ik lust geen krenten. Oliebollen neem ik ook altijd zonder krentenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:08 schreef Klipnap het volgende:
Door dit topic heb ik trek in krentebollen
Voor de echte fansquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:20 schreef robin007bond het volgende:
In de K-ON!-manga staan alle gitaarakkoorden op de laatste bladzijde, zodat je zelf kan oefenen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:28 schreef robin007bond het volgende:
WTF, dit was echt de beste Amagami SS+ episode dit seizoen, ondanks dat ik niet zo'n fan ben van Kaoru.
[ afbeelding ]
Haar arc in het eerste seizoen was op zich ook wel te doen.
[ afbeelding ]
Gewoon cool.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik van die serie moet denken; ik denk vooral apart..
Ik verbaas me nergens meer over sinds dat plaatje met die maskerquote:
Hij is ontzettend leukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:59 schreef .Cake. het volgende:
Ik hoor altijd wel goede dingen over Amagami SS, vooral de eerste paar arcs schijnen wel goed te zijn.
Ooit ga ik m wel kijken. Denk ik.
Fate/Zero Part 2quote:
Tot nu toe niet veel bijzonders, alleen 2 OVA's die ik moet zien, en natuurlijk Kore wa Zombie 2. Maar ik kan het ook niet zo goed lezenquote:
WTF?quote:Als reactie op een klacht die we hebben ontvangen in het kader van de Amerikaanse DMCA (Digital Millennium Copyright Act), hebben we 1 resulta(a)t(en) van de pagina verwijderd. Indien gewenst, kunt u op ChillingEffects.org de DMCA-klacht lezen op basis waarvan de resultaten zijn verwijderd.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:22 schreef outcast_within het volgende:
Zombie verloor al heel snel stoom. Denk niet dat een s2 de serie veel goed zal doen.
Mysterious girlfriend x. Je moet die beschrijving eens lezen
Archonia.comquote:
Denk aan dragonball actie alleen dan aan tafel met mahjong stenen met meisjes die trillend natte benen krijgen wanneer het spannend word.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef Klipnap het volgende:
Mmm vanavond sushi![]()
![]()
Kent iemand hier trouwens de mahjong-anime Saki? En wat vond je ervan?
Dat klinkt als Mudazumo Naki Kaikaku, minus de meisjes, plus wereldleiders die baas zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Denk aan dragonball actie alleen dan aan tafel met mahjong stenen met meisjes die trillend natte benen krijgen wanneer het spannend word.
Nee. Ik ben ook heel geïnteresseerdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:32 schreef lelouch het volgende:
Ben ik nou de enige met interesse in de Eureka Seven sequel?
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:00 schreef Bakakame het volgende:
Niemand geïnteresseerd in Sakamichi no Apollon?
L2readquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:00 schreef Bakakame het volgende:
Niemand geïnteresseerd in Sakamichi no Apollon?
Ik heb Eureka Seven niet gezien, dus ga ik ook niet aan de sequel beginnenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:32 schreef lelouch het volgende:
Ben ik nou de enige met interesse in de Eureka Seven sequel?
Je hebt nog tot Spring om Eureka Seven te kijken!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef .Cake. het volgende:
[..]
L2read
[..]
Ik heb Eureka Seven niet gezien, dus ga ik ook niet aan de sequel beginnen
Leuke anime.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef Klipnap het volgende:
Kent iemand hier trouwens de mahjong-anime Saki? En wat vond je ervan?
Elfen Liedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:29 schreef Sleip het volgende:
Ben op zoek naar een nieuwe Anime om de tijd te doden.
Was zelf erg weg van Berserk, Death Note, Code Geass.
De mangas Vagabond en Monster vond ik ook heel vet.
Kortom beetje donkere verhalen.
Wat raden jullie aan?
Mirai Nikki loopt nog. Het is geen briljante serie zoals Death Note, maar best leukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:29 schreef Sleip het volgende:
Wat raden jullie aan?
Blood + en Blood Cquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:29 schreef Sleip het volgende:
Wat raden jullie aan?
Akagiquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:29 schreef Sleip het volgende:
Wat raden jullie aan?
Inderdaad!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:46 schreef Bakakame het volgende:
Oh en Steins;Gate is ook altijd een aanrader!
Ik wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:51 schreef robin007bond het volgende:
Inderdaad!
Ik snap trouwens niet hoe mensen een hekel kunnen hebben aan het character-design van Clannad.
Bij Kanon en Air kan ik me er nog een klein beetje in vinden, omdat die ogen heel erg "plasic"-achtig lijken.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij Kanon en Air kan ik me er nog een klein beetje in vinden, omdat die ogen heel erg "plasic"-achtig lijken.
Hoe durft u!?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, maar kom op! Check die voorhoofdgroottes! Die ogen! Ik scheld niet graag met het Syndroom van Down, maar damn!
En toen was er zoiets als preferenties...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik snap trouwens niet hoe mensen een hekel kunnen hebben aan het character-design van Clannad.
"Stop liking what I don't like!"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:11 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
En toen was er zoiets als preferenties...
Dat leer je heel snel als de mensen waarmee je je hobbies en interesses kan delen op 1 hand te tellen zijn.
Objectief gezien is er niets mis met het design, subjectief gezien (dus als we puur op meningen af gaan) is er een hoop aan op te merken, zowel ten gunste alsmede niet ten gunste van Clannad. Clannad zou de eerste uitzondering zijn waar dit niet het geval was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Stop liking what I don't like!"![]()
Ik weet het, maar er is toch echt niets mis met het design. Ook gewoon objectief gezien.
Ligt er aan. Als het de bedoeling is om enigszins realistisch te blijven is er objectief gezien heel veel mis. Gewaagde uitspraak, I know, realisme en anime gaan lang niet altijd samen. Maar stel dat. In Clannad is een voorhoofd even groot als de rest van het gezicht. Kijk maar naar die rechter chick in mijn gelinkte afbeelding. En dat hebben ze allemaal, alleen zit daar het haar voor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet het, maar er is toch echt niets mis met het design. Ook gewoon objectief gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |