Breed verzet tegen komst shariageleerdequote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, maar waarom moet de staat je beschermen tegen de uitspraken die iemand mogelijk zou kunnen gaan doen misschien wellicht zou zo maar kunnen?
Leuk logo, prediken Feyenoordfans wel eens anti-joodse teksten?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:38 schreef PabloLopez het volgende:
vlikker lekker op met die gast, predik je haatzaaiende mongolen teksten maar in het midden oosten DOEI, niet welkom hier
Ik denk sinds dit soort gasten een hoop volgelingen hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:47 schreef Viajero het volgende:
Ik vind dat WIlders Engeland in mag, en dat deze gast Nederland in mag. Waar is de tijd gebleven dat we dit soort mensen gewoon met een paar goedgekozen woorden compleet voor lul zetten door te laten zien hoe ze echt zijn, en ze dan verder negeerden?
Ik ook. Punt is dat deze islamitische meneer zoals zich laat aanzien van dezelfde soort is als Opstelten: Beide willen ze bepalen wat we wel en niet te horen krijgen. Ik schrijf naar het zich laat aanzien, omdat het alleen van Opstelten vast te stellen is en ik die andere meneer zijn ideeen niet ken. Misschien staat hij wel een sterke islamitische zuil voor met eigen arbitrage die zich ver houdt van bemoeienis met ongelovigen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil juist door de staat beschermd worden tegen dit soort enge mensen.
En gaan ze meer of minder volgelingen krijgen als ze de vervolgde messias kunnen spelen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik denk sinds dit soort gasten een hoop volgelingen hebben.
Tja. Gezien de opkomst en de groeiende aanhang van dit soort gekken is de laat maar waaien-tactiek toch ook niet echt de juiste.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:20 schreef Viajero het volgende:
[..]
En gaan ze meer of minder volgelingen krijgen als ze de vervolgde messias kunnen spelen?
Gaan ze meer of minder volgelingen krijgen als we ze gewoon met woorden laten zien dat ze gek zijn en er verder geen aandacht meer aan besteden?
Groei?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja. Gezien de opkomst en de groeiende aanhang van dit soort gekken is de laat maar waaien-tactiek toch ook niet echt de juiste.
nou heel mooi dan zeggen we dat hij van harte welkom is, echter zit er wel een vrouw aan tafel. gevalletje helaas pindakaas.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef Mylene het volgende:
Hij wil niet met een vrouw aan tafel.
bron
Zijn goed recht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef Mylene het volgende:
bron
absoluut en de oplossing om deze dwaas door zijn eigen beperkingen buitenspel te zetten ik zeg een win winquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef Mylene het volgende:
bron
Ja. Weet je wat dat betekent?quote:
Ik slaap niet.quote:Kun je trouwens nog wel slapen na de onthullingen van de AIVD, afgelopen week?
Bron: http://nos.nl/artikel/342334-aangifte-tegen-haddad-na-debat.htmlquote:Aangifte tegen Haddad na debat
In het Amsterdamse debatcentrum De Balie is de omstreden sharia-geleerde Haitham al-Haddad in debat gegaan met het GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi en De Pers-journalist Kustaw Bessems. Er was veel beveiliging ingezet: de politie stond voor de deur en bezoekers werden gecontroleerd door beveiligers.
Tegen de komst van Haddad was veel protest. Hij is lid van een Britse sharia-rechtbank en zou kwetsende uitspraken hebben gedaan over joden, christenen en vrouwen. Minister Opstelten zei dat hij zijn komst naar Nederland niet kon voorkomen.
Aangifte
De Iraans-Nederlandse oud-politicus Ehsan Jami zei na afloop van het debat op twitter dat hij aangifte gaat doen tegen Haddad. Hij vindt dat Haddad opriep tot geweld door te zeggen dat afvalligen moeten worden gedood.
Het debatcentrum De Balie had Haddad uitgenodigd omdat de instelling vindt dat extreme ideeën in een debat moeten worden bestreden.
twitter:EhsanJami1985 twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 23:37:39Nu onderweg naar politiebureau om aangifte te doen tegen Haitham al-Haddad. Hij vond dat afvalligen gedood moeten worden. Oproep tot geweld. reageer retweet
Ik vind andersdenkenden bijna altijd interessant. Ben het zo goed als nooit met ze eens maar door ze te bekijken leer je begrijpen hoe bepaald (walgelijk) sentiment de wereld in komt. Kijk met veel interesse naar docus van Louis Theroux waar hij bij de meest knettergekke mensen op bezoek gaat. Waarom zou een interesse op die manier voor deze man opeens niet moeten kunnen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vooral goedpraten en een podium geven dit soort mongolen.
quote:Er is een moment waarop het zorgeloze 'moet kunnen' omslaat in 'dit kan echt niet'
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)innen-te-halen.dhtml
Die 'studenten' aan de VU laten gewoon hun echte aard zien met het uitnodigen van zo'n knakker.
Echt bijzonder, de vrijheid van meningsuiting in Nederland.quote:Wel erkende hij voor steniging te zijn: zo zijn nu eenmaal de regels in de islamitisch geregeerde wereld. Dit moet kunnen in Nederland, waar inzake vrijheid van meningsuiting andere regels gelden dan in Haddads 'islamitische wereld'. We zijn er trots op dat hier iedereen vrij mag spreken.
Wat gewoon irriteert is dat die vent de 1e is die iedere vrijheid zou uitroeien als hij de kans krijgt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:27 schreef yyyentle het volgende:
[..]
[..]
Echt bijzonder, de vrijheid van meningsuiting in Nederland.
quote:Stenigen van vrouwen is soms nodig
Haat sjeik als circus act
Als een volleerde circustijger deed sjeik Haitham al-Haddad gisteren in de balie het kunstje waarvan iedereen zo griezelen moet dat ze er voor zijn gekomen.
http://www.welingelichtek(...)n-is-soms-nodig.htmlquote:De sjeik legt uit dat vrouwen heel belangrijk zijn, maar dan wel vanuit hun rol als moeder. „De rol van presentatrice of zelfs celebrity past een moslima niet.”
Jammer dat zo iemand rond kan lopen zonder dat iemand hem een pak slag geeft en met pek en veren het land uit zet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:00 schreef yyyentle het volgende:
[..]
[..]
http://www.welingelichtek(...)n-is-soms-nodig.html
Fatima Elatiktypes mogen ook niet.
Pek, veren en pakken slaag voor andersdenkenden zijn niet echt beschaafd, en niet bevorderlijk voor vrijheid. De meneer in kwestie wordt volgens mij vrij massaal gezien als een griezel en iedereen is bevestigd in die mening door dit "debat".quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jammer dat zo iemand rond kan lopen zonder dat iemand hem een pak slag geeft en met pek en veren het land uit zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |