abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108077308
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee, maar waarom moet de staat je beschermen tegen de uitspraken die iemand mogelijk zou kunnen gaan doen misschien wellicht zou zo maar kunnen?

Breed verzet tegen komst shariageleerde
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_108077324
vlikker lekker op met die gast, predik je haatzaaiende mongolen teksten maar in het midden oosten DOEI, niet welkom hier
pi_108077370
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:38 schreef PabloLopez het volgende:
vlikker lekker op met die gast, predik je haatzaaiende mongolen teksten maar in het midden oosten DOEI, niet welkom hier
Leuk logo, prediken Feyenoordfans wel eens anti-joodse teksten?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:47:08 #104
111528 Viajero
Who dares wins
pi_108077548
Ik vind dat WIlders Engeland in mag, en dat deze gast Nederland in mag. Waar is de tijd gebleven dat we dit soort mensen gewoon met een paar goedgekozen woorden compleet voor lul zetten door te laten zien hoe ze echt zijn, en ze dan verder negeerden?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_108077642
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:47 schreef Viajero het volgende:
Ik vind dat WIlders Engeland in mag, en dat deze gast Nederland in mag. Waar is de tijd gebleven dat we dit soort mensen gewoon met een paar goedgekozen woorden compleet voor lul zetten door te laten zien hoe ze echt zijn, en ze dan verder negeerden?
Ik denk sinds dit soort gasten een hoop volgelingen hebben.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:01:08 #106
3542 Gia
User under construction
pi_108077977
Laat die man toch gewoon zijn verhaal doen en zet de complete vertaling ervan online, zodat iedereen die onzin kan lezen.

En ja, als twee mensen ervoor kiezen zich te houden aan de wetten van hun geloof, dan is dat hun goed recht. Heb ik geen enkel probleem mee. Zolang het wel zo blijft dat wanneer één van hen liever een uitspraak heeft volgens de Nederlands wet, deze laatste overal boven gaat.

Oftewel: Voogdij van de kinderen is bij moslims iets anders geregeld dan bij ons. Als de vrouw zich tot onze rechtbank wil wenden, dan moet gelden wat daar de uitspraak is, en niet wat de Koran, de Hadith, de Sharia of wat dan ook verplicht stelt.

En dan kun je wel stellen dat er sociale druk is. Jammer dan, dat verandert vanzelf een keer. Die vrouwen groeien op met heel andere normen en waarden dan hun grootouders gewend waren in het land van herkomst. De toekomstige generatie meisjes zal zich niet meer zo ondergeschikt op blijven stellen, denk ik.

Zelfde eigenlijk met die boerka. Wat mij betreft mogen ze ermee over straat. Maar wat mij betreft mag iedere zaak of beroepsbeoefenaar hen weigeren te bedienen.
pi_108078273
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik wil juist door de staat beschermd worden tegen dit soort enge mensen.
Ik ook. Punt is dat deze islamitische meneer zoals zich laat aanzien van dezelfde soort is als Opstelten: Beide willen ze bepalen wat we wel en niet te horen krijgen. Ik schrijf naar het zich laat aanzien, omdat het alleen van Opstelten vast te stellen is en ik die andere meneer zijn ideeen niet ken. Misschien staat hij wel een sterke islamitische zuil voor met eigen arbitrage die zich ver houdt van bemoeienis met ongelovigen.

Volgens mij mag deze man geen wapens of bomgordels dragen of zo, dus dan voel ik me wel tegen hem beschermd. Opstelten daarentegen heeft welk de beschikking over geweldsmiddelen, en daartegen ben ik maar matig beschermd.

Tegen woorden heb ik mijn eigen bescherming, mijn verstand namelijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:20:31 #108
111528 Viajero
Who dares wins
pi_108080630
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik denk sinds dit soort gasten een hoop volgelingen hebben.
En gaan ze meer of minder volgelingen krijgen als ze de vervolgde messias kunnen spelen?
Gaan ze meer of minder volgelingen krijgen als we ze gewoon met woorden laten zien dat ze gek zijn en er verder geen aandacht meer aan besteden?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_108083030
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:20 schreef Viajero het volgende:

[..]

En gaan ze meer of minder volgelingen krijgen als ze de vervolgde messias kunnen spelen?
Gaan ze meer of minder volgelingen krijgen als we ze gewoon met woorden laten zien dat ze gek zijn en er verder geen aandacht meer aan besteden?
Tja. Gezien de opkomst en de groeiende aanhang van dit soort gekken is de laat maar waaien-tactiek toch ook niet echt de juiste.
pi_108084024
Hij wil niet met een vrouw aan tafel.

bron
pi_108084078
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja. Gezien de opkomst en de groeiende aanhang van dit soort gekken is de laat maar waaien-tactiek toch ook niet echt de juiste.
Groei?

Kun je trouwens nog wel slapen na de onthullingen van de AIVD, afgelopen week?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_108084315
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef Mylene het volgende:

bron
nou heel mooi dan zeggen we dat hij van harte welkom is, echter zit er wel een vrouw aan tafel. gevalletje helaas pindakaas.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_108084739
quote:

bron
Zijn goed recht.
pi_108084834
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zijn goed recht.
absoluut en de oplossing om deze dwaas door zijn eigen beperkingen buitenspel te zetten ik zeg een win win
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_108087710
quote:

bron
:')
Vooral goedpraten en een podium geven dit soort mongolen.
pi_108087741
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Groei?
Ja. Weet je wat dat betekent?
quote:
Kun je trouwens nog wel slapen na de onthullingen van de AIVD, afgelopen week?
Ik slaap niet.
pi_108108547
quote:
Aangifte tegen Haddad na debat
In het Amsterdamse debatcentrum De Balie is de omstreden sharia-geleerde Haitham al-Haddad in debat gegaan met het GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi en De Pers-journalist Kustaw Bessems. Er was veel beveiliging ingezet: de politie stond voor de deur en bezoekers werden gecontroleerd door beveiligers.

Tegen de komst van Haddad was veel protest. Hij is lid van een Britse sharia-rechtbank en zou kwetsende uitspraken hebben gedaan over joden, christenen en vrouwen. Minister Opstelten zei dat hij zijn komst naar Nederland niet kon voorkomen.

Aangifte
De Iraans-Nederlandse oud-politicus Ehsan Jami zei na afloop van het debat op twitter dat hij aangifte gaat doen tegen Haddad. Hij vindt dat Haddad opriep tot geweld door te zeggen dat afvalligen moeten worden gedood.

Het debatcentrum De Balie had Haddad uitgenodigd omdat de instelling vindt dat extreme ideeën in een debat moeten worden bestreden.
Bron: http://nos.nl/artikel/342334-aangifte-tegen-haddad-na-debat.html

EhsanJami1985 twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 23:37:39 Nu onderweg naar politiebureau om aangifte te doen tegen Haitham al-Haddad. Hij vond dat afvalligen gedood moeten worden. Oproep tot geweld. reageer retweet
pi_108108670
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

:')
Vooral goedpraten en een podium geven dit soort mongolen.
Ik vind andersdenkenden bijna altijd interessant. Ben het zo goed als nooit met ze eens maar door ze te bekijken leer je begrijpen hoe bepaald (walgelijk) sentiment de wereld in komt. Kijk met veel interesse naar docus van Louis Theroux waar hij bij de meest knettergekke mensen op bezoek gaat. Waarom zou een interesse op die manier voor deze man opeens niet moeten kunnen?

Als er ook maar 1 podium is waar je van mensen kunt verwachten dat ze met een kritische blik naar zijn uitspraken kijken is het wel de universiteit.

Als je wilt dat beleidsmakers een goede manier ontwikkelen om om te gaan met radicalisatie moeten ze wel weten wat radicalen verkondigen, etc. etc.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_108109022
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zijn goed recht.
Ook in Nederland?
pi_108109032
http://www.volkskrant.nl/(...)innen-te-halen.dhtml

Die 'studenten' aan de VU laten gewoon hun echte aard zien met het uitnodigen van zo'n knakker. En voor de Ulx/Koos-en:

quote:
Er is een moment waarop het zorgeloze 'moet kunnen' omslaat in 'dit kan echt niet'
pi_108109061
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 08:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)innen-te-halen.dhtml

Die 'studenten' aan de VU laten gewoon hun echte aard zien met het uitnodigen van zo'n knakker.
quote:
Wel erkende hij voor steniging te zijn: zo zijn nu eenmaal de regels in de islamitisch geregeerde wereld. Dit moet kunnen in Nederland, waar inzake vrijheid van meningsuiting andere regels gelden dan in Haddads 'islamitische wereld'. We zijn er trots op dat hier iedereen vrij mag spreken.
Echt bijzonder, de vrijheid van meningsuiting in Nederland.
pi_108109129
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 08:27 schreef yyyentle het volgende:

[..]

[..]

Echt bijzonder, de vrijheid van meningsuiting in Nederland.
Wat gewoon irriteert is dat die vent de 1e is die iedere vrijheid zou uitroeien als hij de kans krijgt.
pi_108109233
quote:
Stenigen van vrouwen is soms nodig

Haat sjeik als circus act

Als een volleerde circustijger deed sjeik Haitham al-Haddad gisteren in de balie het kunstje waarvan iedereen zo griezelen moet dat ze er voor zijn gekomen.
quote:
De sjeik legt uit dat vrouwen heel belangrijk zijn, maar dan wel vanuit hun rol als moeder. „De rol van presentatrice of zelfs celebrity past een moslima niet.”
http://www.welingelichtek(...)n-is-soms-nodig.html

Fatima Elatiktypes mogen ook niet. -O-
pi_108109273
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 09:00 schreef yyyentle het volgende:

[..]

[..]

http://www.welingelichtek(...)n-is-soms-nodig.html

Fatima Elatiktypes mogen ook niet. -O-
Jammer dat zo iemand rond kan lopen zonder dat iemand hem een pak slag geeft en met pek en veren het land uit zet.
pi_108109356
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 09:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jammer dat zo iemand rond kan lopen zonder dat iemand hem een pak slag geeft en met pek en veren het land uit zet.
Pek, veren en pakken slaag voor andersdenkenden zijn niet echt beschaafd, en niet bevorderlijk voor vrijheid. De meneer in kwestie wordt volgens mij vrij massaal gezien als een griezel en iedereen is bevestigd in die mening door dit "debat".
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')