Je kan ze ook roerbakken en in Paella. Maar ze gewoon koken is toch gewoon hetquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:16 schreef L-E het volgende:
Ik lust geen mosselen. Maar eigenlijk vind ik dat niet passen bij iemand die zo dol is op eten als ik. Misschien eens een ander mosselrecept uitproberen.
Hij had een snor!quote:Op donderdag 16 februari 2012 07:31 schreef Cue_ het volgende:
M'n pa op een foto gezien van zo'n 22 jaar geleden
quote:
Die van mij een baardquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hij had een snor!
Waarschijnlijk...
Scheelt dat baarden tegenwoordig weer baas zijn. De mijne heeft nog steeds een snor en die wil er maar niet af.quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die van mij een baard
Maar goed, die heeft hij ook al bijna 50 jaar...
Geopend door Paultjuhh met Maanvis als grootste medestander, hoeveel bewijs dat carnaval voor zwakzinnigen is heb je nog nodig?quote:
0quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geopend door Paultjuhh met Maanvis als grootste medestander, hoeveel bewijs dat carnaval voor zwakzinnigen is heb je nog nodig?.
"ivm het carnaval zal er een gewijzigde dienstregeling zijn"quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:59 schreef stbabylon het volgende:
Ach ja carnaval, ze doen hun best maar. Zijn nog wel 2 leuke kroegen in Zwolle over die er niet aan doen.
Nouja, er is niet echt veel soeps meer op tv, daar heeft hij wel gelijk in.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:10 schreef Godtje het volgende:
Dit soort mensen ook echt
Het meest nutteloze aan al die praatprogramma's op tv.
wel een breezer-ananas hèquote:
Westmalle Tripel?quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb hoogstens bier in de aanbieding
Dat staat ergens onderaan mijn lijstje ja. Als ik zoete troep drink, doe me dan maar een rum-cola of vieux-cola.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oooh kijk aan. Beter dan een breezer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond die reclame zo grappigquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Koud wil ik niet zeggen, maar het is best fris!
Ahw, een voorbeeld voor velen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:41 schreef missbehavin het volgende:
GoedemorgenMijn ouders zijn vandaag 40 jaar getrouwd
Ja best wel hequote:
Ik heb een nieuwe vent voor je gevonden!quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die reclame zo grappig
"Koud? Neuh. Fris... ris was 't wel!"
En dan zo'n heerlijk mummelend stoer mannetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:37 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger kon dat nog. Tegenwoordig zou het land te klein zijn.Over negers gesproken......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat me tijdens Kerst (ja kerst, kom e rnu pas op) opviel:
Er waren echt heeeeeeeeeeel veel kerstmarkten met negerbeeldjes! Slavenbeelden. Van die stereotype pikzwarte roodlippige zwarte piet achtige hoepeloorbellen kroeshaar slavernij kledij beeldjes te koop.
WTF heeft dat met kerst te maken en .... WTF?!
Ik kom ze nou ook ineens tegen bij woon-winkeltjes en zo. Zijn de slaven ineens hip?L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Yepquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over negers gesproken......
Er waren echt heeeeeeeeeeel veel kerstmarkten met negerbeeldjes! Slavenbeelden. Van die stereotype pikzwarte roodlippige zwarte piet achtige hoepeloorbellen kroeshaar slavernij kledij beeldjes te koop.
Ik kom ze nou ook ineens tegen bij woon-winkeltjes en zo. Zijn de slaven ineens hip?
Oh die ken ik niet. Die uitspraak van mij komt van een kerel uit Amsterdam die een half uur door de sneeuw bij -10 had gefietst. Een beste baard had, die flink onder het ijs zat. Die kwam binnen en zei met een Fries-accent (origineel Fries): Koud wil ik niet zeggen, maar het is best fris. We lagen allemaal helemaal dubbelquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die reclame zo grappig
"Koud? Neuh. Fris... ris was 't wel!"
En dan zo'n heerlijk mummelend stoer mannetje
Mogen slaven weer? Kicke!quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over negers gesproken......
Ik kom ze nou ook ineens tegen bij woon-winkeltjes en zo. Zijn de slaven ineens hip?
Trouwfoto's kijken met mijn ouders. 'Ja die is dood. Die is dood. Wie is dat? O, een oude klant van pa. Wat deed die daar eigenlijk? Die is dood. Die is dood. Wie is dat? Wat ziet die eruit. Die is dood.´quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja best wel heIk zat voor de gelegenheid gisteren wat van hun trouwfoto's te bekijken, het leek net een maffia bruiloft
quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe vent voor je gevonden!Deze is wel iets vrouwelijker want ik denk dat je dat nodig hebt!
Lijkt op m'n poets, dus nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Je moet ze tegenwoordig wel eerst zelf opvoedenquote:
Het zijn geweldige foto's! Van die mooie oude zwart wit foto's, van ruige mannen in mafioso pakken en vrouwen met jaren '70 outfitsquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trouwfoto's kijken met mijn ouders. 'Ja die is dood. Die is dood. Wie is dat? O, een oude klant van pa. Wat deed die daar eigenlijk? Die is dood. Die is dood. Wie is dat? Wat ziet die eruit. Die is dood.´
Die van mijn ouders zijn in kleur. Als je ziet dat alle jurken bruin of oranje waren, valt dat maffioso ineens heel erg meequote:Op donderdag 16 februari 2012 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zijn geweldige foto's! Van die mooie oude zwart wit foto's, van ruige mannen in mafioso pakken en vrouwen met jaren '70 outfits
Het is van de UNOX reclame, ten tijde van de film de Hel van 63 (die film was trouwens pas Hel).quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet. Die uitspraak van mij komt van een kerel uit Amsterdam die een half uur door de sneeuw bij -10 had gefietst. Een beste baard had, die flink onder het ijs zat. Die kwam binnen en zei met een Fries-accent (origineel Fries): Koud wil ik niet zeggen, maar het is best fris. We lagen allemaal helemaal dubbel
quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mijn ouders zijn in kleur. Als je ziet dat alle jurken bruin of oranje waren, valt dat maffioso ineens heel erg mee![]()
Wel allemaal bakkebaarden en van die geweldige grote brillen
Die film was inderdaad vrij slecht.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is van de UNOX reclame, ten tijde van de film de Hel van 63 (die film was trouwens pas Hel).
Zo'n man die destijds mee had gedaan zit dan met zo'n muts op en met zo'n dik accent te verkondigen: Koud? Nuh. Fris... Fris was't wel!
Noem je DAT je best doen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal nog eens mijn best voor je doen!
Samen met Sonny Boy echt 1 van mijn tenenkrom momenten in recente biosquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die film was inderdaad vrij slecht.
Mijn moeder had een lichte mintgroene jurkquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]En pa had toen zijn legendarische moustache al.
Mijn pa had ook tig jaar een snor. en wij altijd zeuren dat ie hem moest afscheren. Doet ie dat op een dag in de vakantie als verrassing. NIEMAND zag hetquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]En pa had toen zijn legendarische moustache al.
Mijn vader had een baard.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn pa had ook tig jaar een snor. en wij altijd zeuren dat ie hem moest afscheren. Doet ie dat op een dag in de vakantie als verrassing. NIEMAND zag het
Die pulp kijk ik niet in de biosquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Samen met Sonny Boy echt 1 van mijn tenenkrom momenten in recente bios
Doe ik allemaal hoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die pulp kijk ik niet in de bios
/ontopic
[ afbeelding ]
zo'n foto heb ik ook, maar moet wel bekennen dat dat een foto met alle toen nog levende grootouders is.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:22 schreef Partingglass het volgende:
Laatst met mijn ex nog wat van onze trouwfoto's gekeken. Kwam even koud aan te zien hoeveel naasten we dan toch verloren hebben in die 7 jaar. Was een foto bij waar we met 6 opstaan en alleen wij twee nog van leven.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:22 schreef Partingglass het volgende:
Laatst met mijn ex nog wat van onze trouwfoto's gekeken. Kwam even koud aan te zien hoeveel naasten we dan toch verloren hebben in die 7 jaar. Was een foto bij waar we met 6 opstaan en alleen wij twee nog van leven.
Dat heeft hij dan schaamteloos gejat van die bekende van mij!quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is van de UNOX reclame, ten tijde van de film de Hel van 63 (die film was trouwens pas Hel).
Zo'n man die destijds mee had gedaan zit dan met zo'n muts op en met zo'n dik accent te verkondigen: Koud? Nuh. Fris... Fris was't wel!
ik welquote:
Dat wel. Moeders had een donkergroene jurk aanquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik ook niet![]()
Die van m'n ouders ook nooit gezien.
Goed dat je het zegt! Moet de films nog ophalen!quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik ook niet![]()
Die van m'n ouders ook nooit gezien.
Graag gedaanquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Moet de films nog ophalen!
Helemaal vergeten
Die van mij een witte, met bont en zo, en een sleepquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat wel. Moeders had een donkergroene jurk aan
Erger, werkenquote:
Jups. alleen ook best jong getrouwd.quote:
Ja nu net even, daarvoor was het doorbuffelenquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En toch kan je nu tijd vrijmaken om dit te posten!
Hoe oud ben je dan? En ben je nieuw hier, ken je niet?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:11 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Jups. alleen ook best jong getrouwd.
Het waren helaas niet alleen groot-ouders die op de foto stonden.
Ja, dat bedoelde ik ook meer met jong, als er van die foto nog maar twee over zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:11 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Jups. alleen ook best jong getrouwd.
Het waren helaas niet alleen groot-ouders die op de foto stonden.
Ik denk nu twee weken hier en word volgende week 30. ik ken je ook niet, maar bij deze aangenaam.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? En ben je nieuw hier, ken je niet?
Mijn vader, mijn peet-tante, haar peet-oom en omaquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook meer met jong, als er van die foto nog maar twee over zijn
Ohquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:15 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik denk nu twee weken hier en word volgende week 30.
Ik heb besloten dat ik vandaag alleen maar aanwezig ga zijn.quote:
Zou ik ook moeten doen. Uit eten met de ouders vanquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik vandaag alleen maar aanwezig ga zijn.
Moet mijn krachten sparen voor het weekend
Ga je weer het hele weekend eten bolle?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik vandaag alleen maar aanwezig ga zijn.
Moet mijn krachten sparen voor het weekend
Vleeschquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten doen. Uit eten met de ouders van![]()
Ja, het hele weekend vet eten en veel te veel zuipen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga je weer het hele weekend eten bolle?
Lekker! Je woont in Duitsland en ze hebben de oven vast voor je aangepast naar je maat!quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, het hele weekend vet eten en veel te veel zuipen.
En niet alleen het weekend. Ik begin morgenavond en ga dat vol houden tot woensdag.
Jups. Broer Konijn.quote:
En dood gaanquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:25 schreef Cue_ het volgende:
Kunnen ze niet zorgen dat al die malloten die carnaval zo geweldig vinden gewoon een ban krijgen?
Ach het is maar 1 keer per jaar hequote:Op donderdag 16 februari 2012 11:25 schreef Cue_ het volgende:
Kunnen ze niet zorgen dat al die malloten die carnaval zo geweldig vinden gewoon een ban krijgen?
En dan, zoals het hoort, de 40 dagen vasten overslaan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, het hele weekend vet eten en veel te veel zuipen.
En niet alleen het weekend. Ik begin morgenavond en ga dat vol houden tot woensdag.
Dus... dat verandert helemaal niets.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach het is maar 1 keer per jaar he
Dat is toch niet erg?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik steeds aan Babs denken als dat liedje van Train op de radio is
WO2 was maar 1 keer ooit. Nog steeds willen we de mensen die dat leuk vonden een ban geven of dood hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan, zoals het hoort, de 40 dagen vasten overslaan?
Dat jullie zeuren om niksquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
WO2 was maar 1 keer ooit. Nog steeds willen we de mensen die dat leuk vonden een ban geven of dood hebben.
Je punt is?
Geen last. Maar ik zie kansen! Kansen om het volk schoon te houden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Hoeveel last heb je nou daadwerkelijk van Carnaval. Zeker als je in een stad woont waar het niet wordt gevierd?
Kijk, mijn schoonouders moeten zaterdag een iets andere route volgen ivm de optocht, maar dat is ook wel te overleven.
Dat kan ook door het elektronisch stemmen weer in te voeren en 220V onder bepaalde knoppen te hangen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen last. Maar ik zie kansen! Kansen om het volk schoon te houden.
Helaas werk/woon ik in een stad/omgeving waar men het wel viertquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Hoeveel last heb je nou daadwerkelijk van Carnaval. Zeker als je in een stad woont waar het niet wordt gevierd?
Kijk, mijn schoonouders moeten zaterdag een iets andere route volgen ivm de optocht, maar dat is ook wel te overleven.
220 is al een tijdje afgeschaft. En nauwelijks genoeg om iemand dood te maken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan ook door het elektronisch stemmen weer in te voeren en 220V onder bepaalde knoppen te hangen.
Ik ook, en heb er nauwelijks last van. Goed, een kroeg waar ik wel eens kom, kan ik nu niet heen. Nou, errugh.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helaas werk/woon ik in een stad/omgeving waar men het wel viert
230 dan. En uiteraard.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
220 is al een tijdje afgeschaft. En nauwelijks genoeg om iemand dood te maken.
Of ga je de amere opeens omhoog schroeven?
Het duurt lang. Het is net Kerst. Een week lang ligt half NL op z'n gat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
T gaat om t gezeik erom heen.. gedoe geleuter van mensen. Gewoon irritant..quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik ook, en heb er nauwelijks last van. Goed, een kroeg waar ik wel eens kom, kan ik nu niet heen. Nou, errugh.
Je bent eigenwijs of je bent het nietquote:
Maar nu zeik jij er over. Hoe ironisch!quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
T gaat om t gezeik erom heen.. gedoe geleuter van mensen. Gewoon irritant..
Als zij het mogen mag ik het ookquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:34 schreef Godtje het volgende:
Maar nu zeik jij er over. Hoe ironisch!
Tuurlijk wel, mijn muzieksmaak is breed genoeg om met vrijwel iedereen overeenkomsten te hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat wij dezelfde nummers leuk zouden vinden
Helemaal geen last van! Kan 5 dagen mijn huis niet uit! Maar helemaal geen last van.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:34 schreef Partingglass het volgende:
Ik ga morgen gewoon flink inkopen doen en dan sluit ik mezelf tot woensdag als ik weer mag werken op in mijn huisje. Geen last van de carnaval.
Waar zit je dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:38 schreef rival het volgende:
De zee is bevroren.....
[ afbeelding ]
maar dat wil niet zeggen dat het ijs dik is
[ afbeelding ]
Nee ik erger me aan het feit dat mensen er zo positief over zijn (noemde het zeiken.. i know), dat doe ik zelf niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:35 schreef Godtje het volgende:
Mogen? Is er een evrbod of regels over?
Je irriteert je aan iets wat je zelf doet.
Okquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
thuis.... dit was vlak bij Oslo (fredrikstad)
Ik heb er last van! Dat ik in een dorp woon, ver BOVEN de rivieren, met allemaal kanslozen die carnaval gaan vieren voor mijn deur! Doe dat in het zuiden. En die folder met t programma was helemaal om te janken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:30 schreef stbabylon het volgende:
als ik ga beland ik wel beneden de rivieren natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er last van! Dat ik in een dorp woon, verder BOVEN de rivieren, met allemaal kanslozen die carnaval gaan vieren voor mijn deur! Doe dat in het zuiden. En die folder met t programma was helemaal om te janken.
En die mensen hier die het 'vieren'... Pfff..
Dat is dan ook geen carnaval vieren, dat is gewoon zuipen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er last van! Dat ik in een dorp woon, ver BOVEN de rivieren, met allemaal kanslozen die carnaval gaan vieren voor mijn deur! Doe dat in het zuiden. En die folder met t programma was helemaal om te janken.
En die mensen hier die het 'vieren'... Pfff..
Logisch, als je speciaal hierheen komt om carnaval te vieren dan beoordeel ik je nog lager dan de mensen die hier wonen die het vieren...quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:49 schreef rival het volgende:
als ik ga beland ik wel beneden de rivieren natuurlijk
Daar denkt Prins Theo den Eerste van Carnavalsvereniging de pretpeurders uit Poelgilderdam (=Kudelstaart) heel anders overquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Dat is dan ook geen carnaval vieren, dat is gewoon zuipen.
Elke naam zal alleen maar een vooruitgang zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:57 schreef Godtje het volgende:
Dan woon je in het dorp kudelstaart.... en dan heb je nog de behoefte de naam te evranderen tijdens carnaval
En dat is juist niet de bedoeling met die verkleedzuipen partijquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Elke naam zal alleen maar een vooruitgang zijn
quote:‘Carnaval kost 300 miljoen euro’
AMSTERDAM - Komend weekeinde barst het carnaval weer los en geven ruim anderhalf miljoen Nederlanders zich weer over aan een paar dagen feestvieren en bier drinken.
De Rekenkamer van de KRO heeft onderzoek gedaan naar hoeveel carnaval kost en kwam tot de conclusie dat al die stilliggende bedrijven en de vrije dagen de Nederlandse economie een strop van zo’n 300 miljoen euro betekenen.
De economie in het zuiden van het land ligt nagenoeg stil, alleen de kroegen draaien een topomzet. Stamgasten van een Limburgs café blijken een jaar lang te sparen om er in een paar dagen 1000 euro doorheen te jagen. Tijdens carnaval wordt 7,5 miljoen liter bier gedronken. Ook berekende De Rekenkamer dat Brabanders en Limburgers jaarlijkse 45 miljoen euro uitgeven aan boerenkielen en andere outfits
Ik zie al waar het mis gaat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar denkt Prins Theo den Eerste van Carnavalsvereniging de pretpeurders uit Poelgilderdam (=Kudelstaart) heel anders over
Het is nog wel een uitvinding van die Katholieke bidlippen zelf notabene! Religie, nergens goed voor!quote:
Dat heb je opgezocht? driedubbelquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:05 schreef Royco1 het volgende:
Ik zie al waar het mis gaat.
Vrouwen in de raad van 11.
Ik was benieuwd naar die vereniging dus heb even gekeken ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb je opgezocht? driedubbel
Skon.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:56 schreef stbabylon het volgende:
Zo vet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer: http://www.whudat.de/anam(...)-varini-34-pictures/
uurtje nog. En dan beslissen of het gamen wordt vanavond, of naar Florian Wolff gaan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:58 schreef stbabylon het volgende:
Nog 20 minuten, en dan weer sjouwen en klussen tot 22:30. Laatste loodjes *pfff*
Dat laatste. Duidelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
uurtje nog. En dan beslissen of het gamen wordt vanavond, of naar Florian Wolff gaan.
ben alleen heel goed in achterlijke kutexcuses om niet te gaan voor mezelf te verzinnen en die vervolgens als legitiem te beoordelenquote:
dan heb je blijkbaar toch niet zoveel zin.... waarom dan toch gaan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben alleen heel goed in achterlijke kutexcuses om niet te gaan voor mezelf te verzinnen en die vervolgens als legitiem te beoordelen
*eigen kont schopt*
Ik weet waarom...quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb je blijkbaar toch niet zoveel zin.... waarom dan toch gaan?
goed punt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet waarom...
en dat is geen goede reden
een vrouw?quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet waarom...
en dat is geen goede reden
was het maar waar.quote:
Ze kunnen beter een gamen met mate sticker uitvindenquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
goed punt.
Hoewel Dragon Age me deze week meer tijd en nachtrust gekost heeft.
van die van het moeilijk te verwijderen soort en die over m'n TV en pc-schermen plakken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een gamen met mate sticker uitvinden
Grow a spinequote:Op donderdag 16 februari 2012 16:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
van die van het moeilijk te verwijderen soort en die over m'n TV en pc-schermen plakken.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:19 schreef stbabylon het volgende:
Nou gebruik ik zelf ook al JB...
JoeBravo
JannesBrownie
Jasper Bos...
zou wel eens tijd worden ja.quote:
Ik moet deel 1 nog uitspelen maar ben al met 2 bezigquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
goed punt.
Hoewel Dragon Age me deze week meer tijd en nachtrust gekost heeft.
3D HD HP gestreamt vanaf FOK!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Moeten we bang zijn?
Houd dinsdagavond 6 maart vrij in je agenda!
maar wel eerst nog de langste werkdag van de week voor de boeg.quote:
Volgens mij zag ik dta ook op Facebook.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Moeten we bang zijn?
Houd dinsdagavond 6 maart vrij in je agenda!
Heb je fokkers op facebook?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik dta ook op Facebook.
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo erg is m'n foto nou toch ook weer niet
Heb ik ook al niet!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Erger nog, ik heb FOK op Facebook
Ik heb gewoon FOK geliked *ril*quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb ik ook al niet!Nep FOKKER Dat ik ben!!!
![]()
[ afbeelding ]
HUUUUU!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Erger nog, ik heb FOK op Facebook
Daar ging het mis bij me.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb gewoon FOK geliked *ril*
Kut bestuur bij een kut stadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:15 schreef Q. het volgende:
Godverdomme, die Wolfsen wil maar niet weg hè?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb gewoon FOK geliked *ril*
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:23 schreef L-E het volgende:
Vannacht heb ik over Angel gedroomd. Hij was dolverliefd op mij, maar durfde er niet aan toe te geven uit angst voor de reacties vanuit de homogemeenschap. Het was een soort Brokeback Mountain, maar dan anders. En zonder de seksscenes.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:23 schreef L-E het volgende:
Vannacht heb ik over Angel gedroomd. Hij was dolverliefd op mij, maar durfde er niet aan toe te geven uit angst voor de reacties vanuit de homogemeenschap. Het was een soort Brokeback Mountain, maar dan anders. En zonder de seksscenes.
Ja, dat zei ik ook al tegen je!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder seksscenes? Zeg ik ga ook geen auto kopen voordat ik een proefritje maak!
Ik heb zomaar het gevoel dat Angel zijn wensen omtrent seks weinig heteroachtigs in zich hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Stiekem hoopt ie dat jullie toch snoeiharde hetero-seks hebben gehad...
Maar wel in t kontje!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Stiekem hoopt ie dat jullie toch snoeiharde hetero-seks hebben gehad...
Nou ja, bepaalde dingen zullen wel ongeveer hetzelfde zijn als ik m'n ogen dichtdoe.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het gevoel dat Angel zijn wensen omtrent seks weinig heteroachtigs in zich hebben.
Heb je wel eens seks met een vrouw gehad? Of is dat vloeken in de kerk wat ik nu doequote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, bepaalde dingen zullen wel ongeveer hetzelfde zijn als ik m'n ogen dichtdoe.
Alleen is jouw soort er dan gewoon wat minder goed in.
Maar ach, seks is als pizza... ook koud soms nog best te genieten.
Alsof je een frikadel in de gang gooit!quote:
Met die mensen moet je niet praten Godt!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar voel je niks van met een kleine pielemuis. Is mij verteld door mensen met een kleine.
Soms zie je dat niet van de buitenkant. Dat zou jij toch moeten weten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Met die mensen moet je niet praten Godt!
Heb het nooit opgemetenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Zeg, hoe wijd is jouw kutje eigenlijk, Cue?
Prodigy.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:42 schreef stbabylon het volgende:
So..
I've decided to take my work back underground
To stop it falling into the wrong hands
Het kan altijd tegenvallen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Soms zie je dat niet van de buitenkant. Dat zou jij toch moeten weten.
quote:
quote:je kan me vinden in de maccie of de woppenschuur.
saus op me shirt biere op me haute couture
harder papi
meer chanel dan coco
viezze fur
meer stijl dan een homo
Is dat een tekst gemaakt door chimpanzees?quote:
Ja, jij herkent de Jeugd Van Tegenwoordig niet. Geloof het direct!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat een tekst gemaakt door chimpanzees?.
Hihi leuk hoe je Direct daar nog even in stopt!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, jij herkent de Jeugd Van Tegenwoordig niet. Geloof het direct!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat een tekst gemaakt door chimpanzees?.
Hihihihihi!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hihi leuk hoe je Direct daar nog even in stopt!
Props!
Nee, moet dat? Ik zie alleen de downright zwakzinnige tekst, komop dat is toch niveau 8 jarige met een joint op?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, jij herkent de Jeugd Van Tegenwoordig niet. Geloof het direct!
En waar staat JvT om bekend? Daaromquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, moet dat? Ik zie alleen de downright zwakzinnige tekst, komop dat is toch niveau 8 jarige met een joint op?
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En waar staat JvT om bekend? Daarom
Paultjuh en niveau in één zin.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat Paultjuuh het wel zou kunnen waarderen, beetje zijn niveau.
En je laat hem leven?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Paultjuh en niveau in één zin.![]()
Ik kom hem trouwens nog wel eens tegen met het stappen.![]()
.
Niet genoeg Q, niet genoeg! 3 maagden per keer, minstens als offeringquote:
Recentelijk toevallig een aanvaring met Paul gehad?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat Paultjuuh het wel zou kunnen waarderen, beetje zijn niveau.
nee, ik baseer deze uitspraak op het infantiele Coevorduhquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Recentelijk toevallig een aanvaring met Paul gehad?
Wie wil er nu maagdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet genoeg Q, niet genoeg! 3 maagden per keer, minstens als offering.
true, truequote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Des te meer reden er niet in te geloven
Tweede keer in korte tijd dat ik je hoor bitchen over hem. Vandaar. En aangezien het hier niemand ene kont interesseert (het ging nooit eerder over Paul), snap ik niet waar het zo vandaan komtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik baseer deze uitspraak op het infantiele Coevorduh/
Och, het was wel eens leuk. Ook de onervaren (maar niet maagd) meiden. Maar dat was toen. Ondertussen pas ik daarvoor. Doe mij maar een meid die het kan. Dan mogen andere mannen wel de opleiding doen.quote:
Weten we al wie dit zijn?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, het was wel eens leuk. Ook de onervaren (maar niet maagd) meiden. Maar dat was toen. Ondertussen pas ik daarvoor. Doe mij maar een meid die het kan. Dan mogen andere mannen wel de opleiding doen.
Inderdaad. Het idee is misschien schattig/lief of iets in die geest. Maar neh, lijkt me niets meerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:08 schreef stbabylon het volgende:
Och, het was wel eens leuk. Ook de onervaren (maar niet maagd) meiden. Maar dat was toen. Ondertussen pas ik daarvoor. Doe mij maar een meid die het kan. Dan mogen andere mannen wel de opleiding doen.
Geen idee. Kunnen nog best wel eens Nederlanders zijn die vanuit België dit uitbrengen.quote:
Now you knowquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tweede keer in korte tijd dat ik je hoor bitchen over hem. Vandaar. En aangezien het hier niemand ene kont interesseert (het ging nooit eerder over Paul), snap ik niet waar het zo vandaan komt
En jij geeft hem die door te gaan name-droppen hierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Now you know. het is ook (voor mij dan) de personificatie van het achterlijk deel van FOK! (en de wereld). Die gast is zo dom en om de een of andere reden zo aandachtsgeil, het is net een rapper
.
Goed puntquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En jij geeft hem die door te gaan name-droppen hier
Een hoop mensen denken Pepijn Lanen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee. Kunnen nog best wel eens Nederlanders zijn die vanuit België dit uitbrengen.
JAMAIS!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je wel eens seks met een vrouw gehad? Of is dat vloeken in de kerk wat ik nu doe
Spandy Andy, de jaarliks terugkerende gast bij So you think you can dance.quote:
Ja, de rest is ook niet best maar deze vind ik dan wel weer komisch.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spandy Andy, de jaarliks terugkerende gast bij So you think you can dance.
Na zo'n 6 jaar beetje vermoeiend
Dat zie je idd ook aan de filmpjes. aandachtsgeil.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:35 schreef Ang3l het volgende:
Mja, in t begin vond ik 'm best geinig. Maar hij keert ieder jaar terug, bij een wedstrijd die gata om beste danser,.... niet om wie het meest op aandacht geilt. 1x is leuk, 2x is grappig, maar na 6 jaar denk je "Flikker nou eens een eind op, aanndachtsgeile exhibitionist!"
Onder het mom: wat een gek ervoor geeft. Er zijn nog veeeeeeeeeeeeeeeel duurdere. Black Lotus 1st edition, mint condition is duizenden euro's waard.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[TK] Allerlei Magic kaarten!
Fucking hell, ieder zijn meug, maar 750 euro dokken voor een kaartje?
Ach je moet je geld ergens aan uit geven hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[TK] Allerlei Magic kaarten!
Fucking hell, ieder zijn meug, maar 750 euro dokken voor een kaartje?
Oddquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onder het mom: wat een gek ervoor geeft. Er zijn nog veeeeeeeeeeeeeeeel duurdere. Black Lotus 1st edition, mint condition is duizenden euro's waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |