Je kan ze ook roerbakken en in Paella. Maar ze gewoon koken is toch gewoon hetquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:16 schreef L-E het volgende:
Ik lust geen mosselen. Maar eigenlijk vind ik dat niet passen bij iemand die zo dol is op eten als ik. Misschien eens een ander mosselrecept uitproberen.
Hij had een snor!quote:Op donderdag 16 februari 2012 07:31 schreef Cue_ het volgende:
M'n pa op een foto gezien van zo'n 22 jaar geleden
quote:
Die van mij een baardquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hij had een snor!
Waarschijnlijk...
Scheelt dat baarden tegenwoordig weer baas zijn. De mijne heeft nog steeds een snor en die wil er maar niet af.quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die van mij een baard
Maar goed, die heeft hij ook al bijna 50 jaar...
Geopend door Paultjuhh met Maanvis als grootste medestander, hoeveel bewijs dat carnaval voor zwakzinnigen is heb je nog nodig?quote:
0quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geopend door Paultjuhh met Maanvis als grootste medestander, hoeveel bewijs dat carnaval voor zwakzinnigen is heb je nog nodig?.
"ivm het carnaval zal er een gewijzigde dienstregeling zijn"quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:59 schreef stbabylon het volgende:
Ach ja carnaval, ze doen hun best maar. Zijn nog wel 2 leuke kroegen in Zwolle over die er niet aan doen.
Nouja, er is niet echt veel soeps meer op tv, daar heeft hij wel gelijk in.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:10 schreef Godtje het volgende:
Dit soort mensen ook echt
Het meest nutteloze aan al die praatprogramma's op tv.
wel een breezer-ananas hèquote:
Westmalle Tripel?quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb hoogstens bier in de aanbieding
Dat staat ergens onderaan mijn lijstje ja. Als ik zoete troep drink, doe me dan maar een rum-cola of vieux-cola.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oooh kijk aan. Beter dan een breezer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond die reclame zo grappigquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Koud wil ik niet zeggen, maar het is best fris!
Ahw, een voorbeeld voor velen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:41 schreef missbehavin het volgende:
GoedemorgenMijn ouders zijn vandaag 40 jaar getrouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |