Fuck jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Hij is alleen niet compleet, mis 9 stuks...
Daar zijn dan koptelefoons voor uitgevonden. Sowieso beter want op je laptop mis je gewoon zo ontzettend veel geluid. Vooral bassen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:17 schreef MaJo het volgende:
Zo op het eerste gezicht ken ik de meeste nummers welKan alleen niet luisteren want voetbal staat aan
Helaas, jammer enzo...quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fuck ja
Meer had de aanbieder niet
Mensen (mannenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kijk altijd boos op straat
Ik kijk vaak boos in de kroeg
Ik kijk gewoon vaak boos
En dan heb ik het gewoon naar mijn zin
Ja en ondertussen doe je het maar met die andere 32quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Helaas, jammer enzo...
Ik wacht wel op Ophelia...
Dat is waar, hoewel mijn laptop geluid best wel goed isquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zijn dan koptelefoons voor uitgevonden. Sowieso beter want op je laptop mis je gewoon zo ontzettend veel geluid. Vooral bassen.
Dat laatste zat ik ook al te bedenken, zo apart zijn die nou ook weer niet...quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en ondertussen doe je het maar met die andere 32
Of zoek je de nummers 1 voor 1 op
Precies dit, maar dan met vrouwen. Nu moet eerlijk zeggen dat dat alweer een flinke tijd niet is voorgekomen. Ik twijfel over dat laatste stukjequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mensen (mannen) hebben zo vaak tegen me gezegd 'wat kijk je boos', zo irritant. Ben dan gewoon aan het nadenken ofzo. Maar ik verdenk de meeste mannen ervan dat het gewoon een smoesje is om met je te kunnen praten
Vind ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waar, hoewel mijn laptop geluid best wel goed is
Ja opvallend he?quote:Luister nooit met koptelefoon naar mijn laptop maar als ik het dan op mijn iPod hoor dan hoor ik wel opeens allemaal nieuwe dingen
Dan zeg je gewoon: zo zit m'n gezicht het lekkerstquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mensen (mannen) hebben zo vaak tegen me gezegd 'wat kijk je boos', zo irritant. Ben dan gewoon aan het nadenken ofzo. Maar ik verdenk de meeste mannen ervan dat het gewoon een smoesje is om met je te kunnen praten
Nee. De meeste numemrs heb/had ik ergens anders ook nog wel maarja, 1 download is wel lekker.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste zat ik ook al te bedenken, zo apart zijn die nou ook weer niet...
Ik heb het de laatste jaren ook wel minder, misschien denk ik niet meer zoveel na ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies dit, maar dan met vrouwen. Nu moet eerlijk zeggen dat dat alweer een flinke tijd niet is voorgekomen. Ik twijfel over dat laatste stukje
Vind jequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind ik niet
[..]
Ja opvallend he?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon: zo zit m'n gezicht het lekkerst
De carriere van Van Persie begint zo best een aaneenschakeling van teleurstellingen te worden ...quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef MaJo het volgende:
Arsenal wordt even een partij ingemaakt door AC Milan4-0
Dan is het gesprek meteen klaarquote:
En dat terwijl hij het zelf wel goed doet, best lullig voor hem eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De carriere van Van Persie begint zo best een aaneenschakeling van teleurstellingen te worden ...
Ik vind het ook altijd zo apart, alsof je de hele tijd moet zitten lachen ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij kijk ik maar 5% van de tijd blij of iets meer dan neutraal.
Ik kan ook héél erg moeilijk/boos kijken als ik nadenk. Als ik me dat realiseer trek ik mijn gezicht weer uit de frons en ga dan even glimlachen voordat de dokters denken dat ik het niet met ze eens ben of het niet naar mijn zin heb.
Join the clubquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
* Hawaii_Tim is ook een 'booskijker'
Gezellig!quote:
Idem, althans, dat zeggen anderen vaak...quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
herkenbaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef wyccie het volgende:
Ik kan ook héél erg moeilijk/boos kijken als ik nadenk. Als ik me dat realiseer trek ik mijn gezicht weer uit de frons en ga dan even glimlachen voordat de dokters denken dat ik het niet met ze eens ben of het niet naar mijn zin heb.
Maar mijn neutrale gezicht is niet echt gezellig. En de hele tijd met een lach rondlopen is voor mijn gevoel zo overdreven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het ook altijd zo apart, alsof je de hele tijd moet zitten lachen ofzo
Trustequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Maarre ik ben weg.
Dank, Nem voor je moeite en zo!
Ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit me nu af te vragen of mijn neutrale gezicht gezellig isquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar mijn neutrale gezicht is niet echt gezellig. En de hele tijd met een lach rondlopen is voor mijn gevoel zo overdreven.
Aangezien ik vroeger nog wel eens te horen keek dat ik niet zo boos moest kijken concludeer ik maar dat het mijne dat niet isquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit me nu af te vragen of mijn neutrale gezicht gezellig is![]()
Ik denk dat ik er wel zo eentje ken. Heb ik nog nooit boos gezien.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me af of er wel vrolijkkijkers bestaan dan?
Ik houd daar niet van, ik distantieer me van het clubje.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
We hebben een clubje opgericht
Oh ja zeker! Ik ga daar dan iets achter zoeken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef MaJo het volgende:
Ik ken ook wel van die mensen, maar kijken die dan ook vrolijk als ze diep in gedachten zijn verzonken of aan het werk zijn ofzo? Lijkt me aardig vermoeiendquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel zo eentje ken. Heb ik nog nooit boos gezien.
Dat soort mensen vertrouw ik ook niet helemaal. Je kunt nou eenmaal niet altijd vrolijk zijn! Maar mensen die altijd negatief en bozig zijn vind ik ook vervelendquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik houd daar niet van, ik distantieer me van het clubje.
[..]
Oh ja zeker! Ik ga daar dan iets achter zoeken.
Ja dat vind ik. In vergelijking met mijn huidige laptop is het inderdaad een stuk beterquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind jeVergeleken bij jouw laptop is het sowieso fantastisch
Bij vrouwen is dat vaak ook wel zoquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste jaren ook wel minder, misschien denk ik niet meer zoveel na ofzoEn weet het ook niet zeker hoor maar zo'n gevoel krijg ik er vaak bij
Dit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar mijn neutrale gezicht is niet echt gezellig. En de hele tijd met een lach rondlopen is voor mijn gevoel zo overdreven.
Dat is een liedje overquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
We hebben een clubje opgericht
Nee. Maar ik betrap mezelf net als jij wel eens dat ik mijn gezicht uit de frons haal. In de metro ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
Oefenen jullie ook wel eens in de spiegel met je mondhoeken om niet te ongezellig, maar ook niet te dom lachend over te komen?
Je zult ongetwijfeld wel wat missen, maar over het algemeen krijg je het meeste wel meequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat vind ik. In vergelijking met mijn huidige laptop is het inderdaad een stuk beter
In vergelijking met mijn oude niet. Maar sowieso is het allemaal niet al te best
Vooral om wat ik al zei: ik mis gewoon een hoop. En bij jullie hoor ik veel nieuwe nummers(voor mij dan) maar ik weet zeker dat er een aantal zijn die ik eigenlijk wel goed vond maar nu niet
Nee, maar mijn gezichtsuitdrukking is nu niet neutraal meerquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
Oefenen jullie ook wel eens in de spiegel met je mondhoeken om niet te ongezellig, maar ook niet te dom lachend over te komen?
Nee?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
ehm, nee ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
Ja. Ik heb vaak zat gehad dat ik nummers heel erg goed vind en als ik ze dan op een laptop luisterde dan vond ik er geen ruk aan, leeg, nietszeggend. Dus anders weet ik zeker dat dat gebeurt: nummers die me niets doen maar die ik waarschijnlijk wel erg leuk vind.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je zult ongetwijfeld wel wat missen, maar over het algemeen krijg je het meeste wel meeEn je laatste opmerking snap ik niet, je vond het niet goed omdat je het niet goed hoorde?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:43 schreef MaJo het volgende:
Ik heb wel eens dat ik 's avonds met G. lig te kletsen in bed en dan een glimlach op mijn gezicht heb en als we dan gaan slapen besef dat ik zit te grijnzen en mijn gezicht weer neutraal moet doen
Ik snap wel wat je bedoeltquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja. Ik heb vaak zat gehad dat ik nummers heel erg goed vind en als ik ze dan op een laptop luisterde dan vond ik er geen ruk aan, leeg, nietszeggend. Dus anders weet ik zeker dat dat gebeurt: nummers die me niets doen maar die ik waarschijnlijk wel erg leuk vind.
Er mist muziek, er mist sfeer. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen.
Ik vind dat altijd zo'n lomp momentquote:
Oh daar krijgt ik echt zo'n serialkilleridee bij.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n lomp momentMaar hij ziet het gelukkig niet
Zo had ik het niet bekeken maar zie het nu wel voor mequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh daar krijgt ik echt zo'n serialkilleridee bij.
Dat je met je rug naar hem toeligt...te grijnzen...en de camera ziet dat, maar hij niet
Ja...kronkels...
Ook herkenbaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:49 schreef wyccie het volgende:
MaJo, ik ken dat van wanneer een grappig moment over is, dat ik dan weer naar mijn normale stand moet. Maar dat is dan zo'n grote overgang, daarom probeer ik dat langzaam te doen.
Haha wat schattigquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik presenteer u: de allerkleinste kameleon ter wereld. 16mm en 30mm inclusief staart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.livescience.co(...)leon-discovered.html
Weet ik niet. Zal het artikel eens doorlezen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:00 schreef wyccie het volgende:
Hehe, dat koppie. Maar geen kleurtjes?
Ik vermoed van nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:00 schreef MaJo het volgende:
Nem, Heb je mijn Motel Mozaique post gelezen?
Paar posts hierboven, over slapen in een hostelquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zal het artikel eens doorlezen.
[..]
Ik vermoed van niet
The fuckquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Althans, ik zie niets op Facebook.
Oh een paar posts geleden nog welquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Paar posts hierboven, over slapen in een hostel
Ik dacht alquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
The fuck
Ik snap dat soort mensen dus echt niet he
Edit: dit is een reactie op het uitgehongerde meisje
Vond het al apart dat je niet gereageerd hadquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh een paar posts geleden nog wel![]()
Tijd voor koffie
Oh ja dat is prima alhoewel slapen hier geloof ik ook wel ging lukken.
Moet je nog maar even over nadenken dan
Jullie kunnen dan gewoon mijn bed nemen, en neem ik de bankquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vond het al apart dat je niet gereageerd had
We denken er nog wel even over na dan
Tyfusquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn middelbare school heeft er ook al een aardige geschiedenis opzitten
Grappig he? Ik zat ooit met een Amerikaan op een rondvaartbootje. Moest hem even een dagje zoethouden. Nou, dan kwamen we langs gebouwen en dan werd de leeftijd opgenoemd. En dan geloofde hij eerst zijn oren niet omdat die dingen gewoon ouder waren dan de VS. En dan hebben we het dus maar over 1 gebouw, niet het begin van de stad ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tyfusik zocht mijn school dus even op en die is nog ouder
ouders dan Amerika, zelfs, wel 150 jaar
Ik zal het nog even met G. overleggenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jullie kunnen dan gewoon mijn bed nemen, en neem ik de bank
Mochten jullie hostel nemen, dan overweg ik zelf ook een hostelbedje
En ja, ik reageer eigenlijk zo'n beetje overal op. Net Vito
Dat is gaafquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom in een hostelbedje overweg. Maar scheelt wel 60 euro bij elkaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal het nog even met G. overleggenHet idee van een hostel is wel relaxed want dan hoeven we 's nachts niet meer te reizen
quote:En ik reageer ook vrijwel overal op. Ik vind je vergelijking met Vito wel grappig
Ja dat weer welquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom in een hostelbedje overweg. Maar scheelt wel 60 euro bij elkaar
[..]
Bedoel je Barleus? (geen idee hoe je dat spelt). Weet nog dat je destijds je school altijd zat te verdedigenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja bizar!![]()
Blijft een kutschool
Dat ligt er dan ook nog eens aan of die metro(is geen trein meer) dan nog wel rijdt(stopt 00:20). Waarschijnlijk niet en dan is het de nachtbus + half uur lopen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat weer welMaar je bent ook treinkosten kwijt naar jouw huis, hoewel dat wel stukken lager is natuurlijk
Ja ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je Barleus? (geen idee hoe je dat spelt). Weet nog dat je destijds je school altijd zat te verdedigen
En dan vind ik 20 euro wel weer te doen voor niet midden in de nacht te hoeven lopen enzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ligt er dan ook nog eens aan of die metro(is geen trein meer) dan nog wel rijdt(stopt 00:20). Waarschijnlijk niet en dan is het de nachtbus + half uur lopen.
Barlaeusquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je Barleus? (geen idee hoe je dat spelt). Weet nog dat je destijds je school altijd zat te verdedigen
Maar waarom vind je het een kutschool? Je hebt een goede opleiding gehad toch? Ik heb ook op een kakkerschool gezeten maar heb me daar prima vermaaktquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Barlaeus
En alleen maar tegenover MMDie ons allemaal afschilderde als kakkertjes. Wat voor 80 % waar was, maar toch niet alles.
Ik vind dat ik er geen goede opleiding heb gehad, weinig gesteund werd op problematische vlakken, ik ben door de conrector op schreeuwende toon en midden in de gang 'zó dom' genoemd, en had wel meerdere problemen met haar, en er heerste een énorme cultuur van lievelingetjes en favoritisme en nepotisme. Echt gadverdamme.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar waarom vind je het een kutschool? Je hebt een goede opleiding gehad toch? Ik heb ook op een kakkerschool gezeten maar heb me daar prima vermaakt
Als dat nog niet dubieus genoeg is, ik google op dat kind, en kom op deze site:quote:MARC JACOBS STUURT 'TE JONGE' MODELLEN DE CATWALK OP
woensdag 15 februari 2012 15:53
Modeontwerper Marc Jacobs, die maandag zijn nieuwe collectie toonde tijdens de New York Fashion Week, is in opspraak geraakt. Ondanks de richtlijnen voor modellen liet de Amerikaanse ontwerper 'te jonge' meisjes in zijn modeshow meelopen.
Zestien
In de modeshow van Marc Jacobs liepen twee veertienjarige modellen, Ondria Hardin en Thairine Garcia, mee. Dit is in strijd met de richtlijnen van het Council of Fashion Designers of America (CFDA), een non-profit organisatie binnen de mode-industrie waarvan Jacobs zelf ook lid is.
Deze raad stelde onlangs richtlijnen op die de gezondheid van modellen voorop stellen. Zo zegt de organisatie tegen modeontwerpers geen modellen onder de zestien jaar in te huren.
Ook adviseert het CFDA aan modeontwerpers modellen erop te wijzen een identiteitskaart mee te nemen, zodat ze op de hoogte zijn van de leeftijd van hun mannequins. Deze adviezen zijn niet-bindend, dus modeontwerpers hoeven zich niet per se aan de richtlijnen te houden.
Ouders
Marc Jacobs reageerde als volgt: 'Ik doe de shows zoals ik wil en niet hoe het volgens iemand anders zou moeten zijn. Als de ouders van modellen hun kinderen laten meelopen in een show, zie ik geen reden dat iemand hen moet vertellen dat dat niet mag.'
Ondanks de pogingen van de industrie modellen onder zestien jaar te weren, lijken er steeds meer jonge meisjes in de modewereld bij te komen. Zo is het tienjarige model Thylane Blondeau een waar fenomeen op internet.
Dat is wel minder ja. Maar je hebt er wel veel geleerd toch? En op je CV staat die school wel goed, onderschat dat nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind dat ik er geen goede opleiding heb gehad, weinig gesteund werd op problematische vlakken, ik ben door de conrector op schreeuwende toon en midden in de gang 'zó dom' genoemd, en had wel meerdere problemen met haar, en er heerste een énorme cultuur van lievelingetjes en favoritisme en nepotisme. Echt gadverdamme.
Juistquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dan vind ik 20 euro wel weer te doen voor niet midden in de nacht te hoeven lopen enzo
Ja en ziet er ook gewoon overduidelijk nog uit als een kind. Dan zie je de kleding niet eens meer omdat je denkt: "wat hebben ze dat kind gek uitgedost"quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als dat nog niet dubieus genoeg is, ik google op dat kind, en kom op deze site:
http://www.nsmbl.nl/10-jarig-topmodel-thylane-blondeau/
Krijg ik meteen een durex banner bovenaan die site
En ik heb een tijdje terug al eens de discussie gevoerd met iemand: maar waarom moeten 'topmodellen' altijd zuur kijken? Je verkoopt toch veel beter als je een leuk lachend meisje in die kleren hijst ?
Zelfs dat kind van 10 kijkt er al bij alsof ze elk moment van een brug kan springen.
Maar nu jij zelf het lievelingetje bent van de professor vind je het niet zo erg.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en er heerste een énorme cultuur van lievelingetjes en favoritisme en nepotisme. Echt gadverdamme.
Dat van het CV is hopelijk waar ja, daar heb ik me ook enorm aan vastgehouden dat laatste jaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel minder ja. Maar je hebt er wel veel geleerd toch? En op je CV staat die school wel goed, onderschat dat niet
Dat is waarquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist
Maar thuis heeft ook wel weer gemakken.
Ja, dat krijg je op een kakschool. Helaas, maar waar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind dat ik er geen goede opleiding heb gehad, weinig gesteund werd op problematische vlakken, ik ben door de conrector op schreeuwende toon en midden in de gang 'zó dom' genoemd, en had wel meerdere problemen met haar, en er heerste een énorme cultuur van lievelingetjes en favoritisme en nepotisme. Echt gadverdamme.
Ik had precies hetzelfde, ze ziet er echt nog zo jong uitquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en ziet er ook gewoon overduidelijk nog uit als een kind. Dan zie je de kleding niet eens meer omdat je denkt: "wat hebben ze dat kind gek uitgedost"
Fashionmensen zijn écht écht écht verknipt.
Ben ik ook niet hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar nu jij zelf het lievelingetje bent van de professor vind je het niet zo erg.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar nu jij zelf het lievelingetje bent van de professor vind je het niet zo erg.
Mijn volgende fotografie project is een kritiek op fashion fotografiequote:Op woensdag 15 februari 2012 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en ziet er ook gewoon overduidelijk nog uit als een kind. Dan zie je de kleding niet eens meer omdat je denkt: "wat hebben ze dat kind gek uitgedost"
En gezien de bedragen die ze verdienen snap ik al helemaal niet hoe ze het voor elkaar krijgen om zo chagrijnig te kijken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als dat nog niet dubieus genoeg is, ik google op dat kind, en kom op deze site:
http://www.nsmbl.nl/10-jarig-topmodel-thylane-blondeau/
Krijg ik meteen een durex banner bovenaan die site
En ik heb een tijdje terug al eens de discussie gevoerd met iemand: maar waarom moeten 'topmodellen' altijd zuur kijken? Je verkoopt toch veel beter als je een leuk lachend meisje in die kleren hijst ?
Zelfs dat kind van 10 kijkt er al bij alsof ze elk moment van een brug kan springen.
Derelicte!quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn volgende fotografie project is een kritiek op fashion fotografie
Niet?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:42 schreef wyccie het volgende:
http://www.nsmbl.nl/dit-m(...)echts-50-centimeter/
![]()
Hoe wil ze later kinderen baren?
Allemachtig, wat ziet dat er vreselijk uit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:42 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ze is pas 10 jaar he, toen was ik ook super dun en had ik misschien ook wel zo'n taille. Pas later beginnen je heupen te groeien en gaat je bekken volgens mij ook wijder uit elkaar staanquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:42 schreef wyccie het volgende:
![]()
Dat is gewoon engquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
Hier, 38,5 cm...dunste ter wereld volgens de site:
[ afbeelding ]
http://www.skynet.be/jack(...)lle?articleId=519398
klik eens op de linkquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze is pas 10 jaar he, toen was ik ook super dun en had ik misschien ook wel zo'n taille. Pas later beginnen je heupen te groeien en gaat je bekken volgens mij ook wijder uit elkaar staanDe vraag is echter of ze wel gewoon normaal eet enzo en niet op slablaadjes leeft om aan de eisen van de modellenindustrie te voldoen
Goh, dat meen je niet?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind mijn taille veel mooier
ja je weet et nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goh, dat meen je niet?
Ik de mijne ook natuurlijk.
Iedereen die dat niet vind ik niet goed wijs.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
klik eens op de link
Ah dacht dat het over het meisje van 10 gingquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
klik eens op de link
Dat ja. Ik zit te zoeken naar een fotoserie/site/docu/whatever die ik ooit gezien heb hierover.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:52 schreef MaJo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat echt mooi vindenWaarschijnlijk heeft ze gewoon annorexia of iets dergelijks en een flink fucked up zelfbeeld
Wat het ook is, het is ERG ongezond.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:54 schreef wyccie het volgende:
Ik denk niet dat het anorexia is, gewoon een behoorlijk uit de hand gelopen vorm van fetish of zo.
Preciesquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat het ook is, het is ERG ongezond.
En ook ERG lelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat het ook is, het is ERG ongezond.
Ja, precies.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan me dus niet voorstellen hoe je daar sex mee moet hebben. Dan ben ik bang dat het breekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet je toch ook wel in je achterhoofd dat hier een leger aan pedofielen op zit te fappen?
Ik denk dat deze zelden zo van toepassing is geweest:![]()
Daar zit je niet ver naast. Daarom is het ook zo slecht. Je organen worden samengedrukt en weggeduwd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:03 schreef MaJo het volgende:
Het lijkt wel alsof alle ingewanden onderin het lichaam zitten![]()
Waardoor die buik dik lijkt. Vast niet het beoogde effect, lijkt me.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:03 schreef MaJo het volgende:
Het lijkt wel alsof alle ingewanden onderin het lichaam zitten![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Om nog even op dat 10-jarige model terug te komen.. die ouders zijn dus ook niet helemaal 100% natuurlijk.
Als je als ouder je kind aan dit soort fotoshoots laat meewerken:En als ik zo'n foto maak, dan zie je me een paar jaar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet je toch ook wel in je achterhoofd dat hier een leger aan pedofielen op zit te fappen?
Ik denk dat deze zelden zo van toepassing is geweest:
[ afbeelding ]
Fucked up lui.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Om nog even op dat 10-jarige model terug te komen.. die ouders zijn dus ook niet helemaal 100% natuurlijk.
Als je als ouder je kind aan dit soort fotoshoots laat meewerken:Dat is helemaal erg inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet je toch ook wel in je achterhoofd dat hier een leger aan pedofielen op zit te fappen?
Ik denk dat deze zelden zo van toepassing is geweest:
[ afbeelding ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Een pedo vindt dat dan denk ik juist weer fantastisch.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:06 schreef wyccie het volgende:
Vind het wat aseksueel. Als in dat ik niet weet of het een jongen of meisje is.
Precies jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waardoor die buik dik lijkt. Vast niet het beoogde effect, lijkt me.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
De verklaring is gevondenquote:Thylane Léna Rose Blondeau (b. France, 5 April 2001[2]) is a French model. She is the daughter of soccer player Patrick Blondeau and fashion designer Véronika Loubry.[3]
Blondeau has had a reputation as both a child model and a fashion model since the age of four, her appearance in French Vogue[4] igniting controversy over her working at a young age in what is traditionally seen as an adult role.[
Je hoort inderdaad wel eens dat sommige pedo's zowel jongens als meisje molesteren (sorry, zo Amerikaans), maar het is toch niet per se dat ze op ambigue geslachten vallen? Als ze maar jong zijn....quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
Een pedo vindt dat dan denk ik juist weer fantastisch.
Oh ja nee dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hoort inderdaad wel eens dat sommige pedo's zowel jongens als meisje molesteren (sorry, zo Amerikaans), maar het is toch niet per se dat ze op ambigue geslachten vallen? Als ze maar jong zijn....
Jonge kinderen hebben natuurlijk nog niet de geslachtskenmerken die je later wel hebt. Misschien dat ze daarom zowel op jongetjes als meisjes vallen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hoort inderdaad wel eens dat sommige pedo's zowel jongens als meisje molesteren (sorry, zo Amerikaans), maar het is toch niet per se dat ze op ambigue geslachten vallen? Als ze maar jong zijn....
Mwah, op sommige cruciale punten verschillen jongetjes en meisjes toch al vanaf de geboorte. Dus dat zal het niet zijn, denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jonge kinderen hebben natuurlijk nog niet de geslachtskenmerken die je later wel hebt. Misschien dat ze daarom zowel op jongetjes als meisjes vallen?
Maar de klootzak loopt nog wel rond.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:15 schreef wyccie het volgende:
Dat meisje uit Oudenbosch is misbruikt. Kon haast niet missen.![]()
Het is verschrikkelijk wat er is gebeurd, maar toch vind ik het wel 'positief' dat de dader het meisje heeft laten gaan en niet heeft vermoord.
Ja, en dat terwijl er getuigen waren en die kerel al meerdere pogingen heeft gedaan die dag!quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Maar de klootzak loopt nog wel rond.
Oh echt? Dat had ik niet eens meegekregen. Moet ik volgende keer toch beter opletten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl er getuigen waren en die kerel al meerdere pogingen heeft gedaan die dag!
Dat had ik ook gemist.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl er getuigen waren en die kerel al meerdere pogingen heeft gedaan die dag!
Dat is al een paar dagen bekendquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:15 schreef wyccie het volgende:
Dat meisje uit Oudenbosch is misbruikt. Kon haast niet missen.![]()
Het is verschrikkelijk wat er is gebeurd, maar toch vind ik het wel 'positief' dat de dader het meisje heeft laten gaan en niet heeft vermoord.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is al een paar dagen bekendMaar inderdaad wel 'positief' dat hij haar heeft laten gaan. Snap niet dat ze hem nog niet gevonden hebben, hij rijdt een blauwe auto met een gele streep erop, dat moet toch niet zo moeilijk zijn om te vinden
Ik vind het wel raar dat het inderdaad zo low profile is en dat het niet all over the news isquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Nee dat lijkt me erg opvallend. En anders mensen die hem kennen die wel aangeven. Maar blijkbaar is dit nieuws toch niet zo bekend bij mensen.
Zijn ze er wel zeker van?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat het inderdaad zo low profile is en dat het niet all over the news is
De politie heeft het meisje zelf uit de auto gered en de dader laten ontsnappen dus lijkt me van welquote:
Ohja, dat is waarquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
De politie heeft het meisje zelf uit de auto gered en de dader laten ontsnappen dus lijkt me van wel
Over de Utrechtse serieverkrachter is ook van alles en nog wat bekend, tot DNA aan toe, maar die hebben ze ook nog steeds niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is al een paar dagen bekendMaar inderdaad wel 'positief' dat hij haar heeft laten gaan. Snap niet dat ze hem nog niet gevonden hebben, hij rijdt een blauwe auto met een gele streep erop, dat moet toch niet zo moeilijk zijn om te vinden
Wat is dat?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
"wij noemen dat draken jagen...vanaf driekwart fles, dan maakt het niet echt meer uit"
Blijkbaar niet neequote:Op donderdag 16 februari 2012 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar
Hadden ze dan geen nummerbord?
Als hij verder niet bekend is dan heb je aan het DNA ook niets. Maar zo'n specifieke auto moet toch niet al te moeilijk te vinden zijn?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:28 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Over de Utrechtse serieverkrachter is ook van alles en nog wat bekend, tot DNA aan toe, maar die hebben ze ook nog steeds niet.
Een Belg uit het filmpje dat ik net post. De Vlaamsche Oh Oh Cherso.quote:
Tenzij auto gedumpt en/of in garage. Of misschien is het een buitenlander(Duitser, Belg)quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als hij verder niet bekend is dan heb je aan het DNA ook niets. Maar zo'n specifieke auto moet toch niet al te moeilijk te vinden zijn?
Ah dan kan ik het plaatsenquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een Belg uit het filmpje dat ik net post. De Vlaamsche Oh Oh Cherso.
En het betreft in dat geval vrouwen versieren.
Dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tenzij auto gedumpt en/of in garage. Of misschien is het een buitenlander(Duitser, Belg)
Als je een auto goed dumpt, dan wordt 'ie dus (voorlopig) niet gevonden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou kunnen jaMaar als het gedumpt is ergens dan zouden er mensen moeten zijn die de auto herkennen lijkt me
Ik bedoel dus van de tijd dat hij er gewoon mee rondreedquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je een auto goed dumpt, dan wordt 'ie dus (voorlopig) niet gevonden.
Maar ook in een garage zetten helpt.
Maar mensen kunnen die auto toch herkennen van vóór de ontvoering? Iemand moet een buurman hebben die in zo'n auto reed. En die auto is dan nu opeens weg.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je een auto goed dumpt, dan wordt 'ie dus (voorlopig) niet gevonden.
Maar ook in een garage zetten helpt.
Precies jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:45 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Maar mensen kunnen die auto toch herkennen van vóór de ontvoering? Iemand moet een buurman hebben die in zo'n auto reed. En die auto is dan nu opeens weg.
Dat geeft maar aan hoe raar het is dat de auto nog niet gevonden isquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:46 schreef Nico_S. het volgende:
Drie met dezelfde gedachte in 30 seconden.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:49 schreef wyccie het volgende:
Tenzij die gele streep dus eigenlijk niks voorstelt. Misschien was het wel een heel dun, klein lijntje aan de achterkant.
Het was wel een agente die de auto heeft gezien.
Het kan dus in plaats van een ford ka ook nog een volvo 740 geweest zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:49 schreef wyccie het volgende:
Tenzij die gele streep dus eigenlijk niks voorstelt. Misschien was het wel een heel dun, klein lijntje aan de achterkant.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:49 schreef wyccie het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het kan dus in plaats van een ford ka ook nog een volvo 740 geweest zijn.
Truste.quote:
Ja, dat had ik zelf ook al aangekaartquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel dus van de tijd dat hij er gewoon mee rondreedBuren, vrienden, familie enz. Stel er wordt een rode MG gezocht dan zal ik daar toch even mijn vraagtekens bij hebben
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Nee dat lijkt me erg opvallend. En anders mensen die hem kennen die wel aangeven. Maar blijkbaar is dit nieuws toch niet zo bekend bij mensen.
Heb er gestudeerd, Diemen Zuid eigenlijk maar al de leuke dingen gebeurden in Amsterdam zelf.quote:
Ook best vaak ja.quote:
Ik heb gelukkig voorlopig voldoende voorraad...quote:Op donderdag 16 februari 2012 07:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cameron praat in Schotland over afscheiding
Nou MM, de Whisky kan wel eens duur gaan worden
Schotten zijn vriendelijke, maar ook koppige lui...quote:Ik snap niet waarom de Schotten dit willen, waar gaan ze dat van betalen? Bestaat de economie dan uit toerisme en Whisky
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:10 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Milkmilkmilkmilkmilkmilkmilkmilkmilk!!!
Volgens mij kijk ik vaak neerslachtig of verdrietig. In ieder geval kreeg ik dat vroeger vaak te horen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef wyccie het volgende:
Ja hoor. Zat. En ik heb zelf ook zo mijn episoden. Maar meestal dus neutraal of neerslachtig.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef MaJo het volgende:
Maar dan denken mensen toch dat je ineens een binnenpretje hebt en een weirdo bent?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. Maar ik betrap mezelf net als jij wel eens dat ik mijn gezicht uit de frons haal. In de metro ofzo.
Wow, is jouw school al miljoenen jaren oud?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet natuurlijk. Dat hele menstruatiesysteem werkt bij haar niet hoor, dat stopt als je te slecht eet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:42 schreef wyccie het volgende:
![]()
quote:
Truste!quote:
quote:
misschien dat Cobra naar bed gaat....quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:43 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik moet gewoon werken dus dat zit er niet in
Oh, maar dat ben ik inmiddels al gewendquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:05 schreef B.ertha het volgende:
Maar dan denken mensen toch dat je ineens een binnenpretje hebt en een weirdo bent?
Het einde. Als je bemerkt dat anderen je aan zitten te staren.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:31 schreef Etcetera het volgende:
Wat is er raar aan het hebben van binnenpretjes
Moet je maar geen binnenpretjes hebben.quote:
Maar wel erg dusquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het hebben van binnenpretjes minder erg dan staren
Ik zal niet ontkennen dat het best lullig is als je ergens lol om hebt en iemand zit je aan te kijken met zo'n blik 'wtf heb jij last van'quote:
Ik kan me nog herinneren dat ik een jongen heel erg leuk vond toen ik 16 was en ik stond een beetje dagdromend in het niets te staren in de winkel van zijn ouders terwijl hij iemand hielp aan de kassa. Het duurde even voor ik door had dat ik feitelijk naar zijn kruis aan het staren wasquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het hebben van binnenpretjes minder erg dan staren
Wasdaquote:
Overdag gaan slapen en om een uur of 8/9 's avonds weer wakker wordenquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik een jongen heel erg leuk vond toen ik 16 was en ik stond een beetje dagdromend in het niets te staren in de winkel van zijn ouders terwijl hij iemand hielp aan de kassa. Het duurde even voor ik door had dat ik feitelijk naar zijn kruis aan het staren was![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik een jongen heel erg leuk vond toen ik 16 was en ik stond een beetje dagdromend in het niets te staren in de winkel van zijn ouders terwijl hij iemand hielp aan de kassa. Het duurde even voor ik door had dat ik feitelijk naar zijn kruis aan het staren was![]()
Ohquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Overdag gaan slapen en om een uur of 8/9 's avonds weer wakker worden![]()
Was jij datquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Misschienquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als jij geen Bart heet en een paar jaar ouder bent dan je beweert misschien wel
Dat had ik een tijdje terug ook nog. Dame in kwestie was bezig iets op te ruimen wat op de grond gevallen was, en had een truitje aan met prima inkijk. In de achtergrond werd mij echter een vraag gesteld, waar ik geen woord van verstond. Ook niet toen hij mij nogmaals gesteld werd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Ik had dat met de borsten van een meisje wat ik erg leuk vond.![]()
Haar ma pissig.
Haar pa: "Zo [insert naam meisje], voortaan niet meer zeuren dat je een dikke kont hebt. Daar kijkt hij toch niet naar."![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 07:19 schreef Soempie het volgende:
Moet straks naar het ziekenhuis voor een nabespreking/ nacontrole. Denk dat ik met 1 minuut weer buiten sta.
Juist ja. wg en ik hebben het over tieten en dan kom je hiermee.quote:
Het ligt er maar net aan hoe hij het zegt he..quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:29 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Klote nabespreking. Stelde natuurlijk niks voor. De gyn vroeg zelfs wat ik bij hem deed.In de wachtkamer poepte Mattís een hele luier propvol en begon daarna te gillen. Verschoond, maar wachten duurde erg lang en het was daar bloedheet. Dus, alsnog een gillende Mattís bij de gyn en die man probeerde er bovenuit te komen. Kon hem amper verstaan.
Maar hij was wel vriendelijk verder. Maargoed, echt voor jan lul daarheen geweest natuurlijk.
Oja en vet lomp aan het eind van het gesprek zegt die gyn dat ik moet afvallen. Echt uit het niks, toen ik al bijna weer wegliep. Flikker toch op, weet ik zelf ook wel.
[/pisbui]
Wacht maar tot je een keer "de les gelezen krijgt" op het Consternatie Concentratie Consultatiebureauquote:
Afgelopen maandag waren ze daar gelukkig heel tevreden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer "de les gelezen krijgt" op het Consternatie Concentratie Consultatiebureau
Wiebelsoemp 2 kilo lichter!?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:07 schreef Soempie het volgende:
Vanmorgen wel weer 2 kg eraf.[/sub]
Dat heb ik dus nog nooit meegemaakt. Mijn cbquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer "de les gelezen krijgt" op het Consternatie Concentratie Consultatiebureau
Hij was eigenlijk heel aardig, maar ik had dus gewoon echt een rotbui.quote:
Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:21 schreef Etcetera het volgende:
Bart, is dat IKEA topic van jou echt
Het ligt er misschien ook wel aan hoe hij het zegt. Er heeft nog nooit een medisch persoon tegen mij gezegd dat ik moet afvallen. Soms tot mijn grote verbazing.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij was eigenlijk heel aardig, maar ik had dus gewoon echt een rotbui.
Bedankt trouwens voor het aanbod, maar heb hier familie en vrienden die steeds met kleertjes komen. Denk dat ik tot 4 jaar niks meer hoef te hebben.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Blijkbaar is het Europees Parlement voor het afschaffen van dat eeuwige verhuis naar Straatsburg
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Blijkbaar is het Europees Parlement voor het afschaffen van dat eeuwige verhuis naar Straatsburg
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Heb nog geen bron though, dus geen idee of het ook klopt
Ja, het is echt te idioot voor woorden.quote:Zou wel beter zijn, dat geintje kost miljoenen
Dus een zelfde bron als je bericht dat de Elfstedentocht plaats zou vinden?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Heb nog geen bron though, dus geen idee of het ook kloptZou wel beter zijn, dat geintje kost miljoenen
UN.nl bedoel je.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:45 schreef Etcetera het volgende:
Dat van de Elfstedentocht kwam van Nu.nl
Kijk maar eens naar de link die jij toen hebt gepost. Direct naast het bericht staat UN.nlquote:
Heb een paar jaar geleden al een petitie ondertekend op http://www.oneseat.eu , maar er veranderde niets. Zolang de Fransen hun poot stijf houden zal er weinig veranderen, ben ik bang.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Of "een extra tukkie doen" En dat is het gelukkig gewordenquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Overdag gaan slapen en om een uur of 8/9 's avonds weer wakker worden![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Ik had dat met de borsten van een meisje wat ik erg leuk vond.![]()
Haar ma pissig.
Haar pa: "Zo [insert naam meisje], voortaan niet meer zeuren dat je een dikke kont hebt. Daar kijkt hij toch niet naar."![]()
Heb je haar maar eens wakker geschopt dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of "een extra tukkie doen" En dat is het gelukkig geworden
Ja. En ze had helemaal geen dikke kont!quote:
Pics van die niet te dikke kont!quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:23 schreef Cobra4 het volgende:
Ja. En ze had helemaal geen dikke kont!
Tenminste, in de ogen van mannen.
Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je haar maar eens wakker geschopt dan?
Geen pics helaas. Maar als je tijdens de Top 2000 uitzendingen vanuit Beeld&Geluid de kont van de vaste nieuws lezeres bekijkt kun je het zien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pics van die niet te dikke kont!
Mwa, deze blijft beter,quote:
Zodoende kwam ik op die andere juistquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, deze blijft beter,
[ afbeelding ]
Die ander is dan ook wel erg goed.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zodoende kwam ik op die andere juist
Deze kennen we wel
Zo dan..quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:23 schreef B.ertha het volgende:
Het kenteken van mijn nieuwe auto bevat TKB.
Dat is min of meer het stamcafé van mijn opleiding
Ja misschien moet ik maar verhuizen. Dat haal ik er zó uitquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo He, dat zijn nog vooroorlogse prijzen
Ja ik denk niet dat wij bier voor een euro krijgenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:47 schreef Etcetera het volgende:
Misschien is het een kroeg waarbij je 'lid' moet zijn. Of iets met studentenvereniging. Of dat je moet bewijzen dat je student bent.
Dat is nog steeds een euro goedkoper dan elders.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm, in Den Bosch is het ¤1.20 op woensdag (staat niet bij dat je een ov nodig hebt)
Meeste is wel m'n smaak.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het ligt er misschien ook wel aan hoe hij het zegt. Er heeft nog nooit een medisch persoon tegen mij gezegd dat ik moet afvallen. Soms tot mijn grote verbazing.
Okay! Handig. Ook jouw smaak?Ik vraag maar aan beperkt aantal mensen kleding voor Lennon.
Zal om pils gaan ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Meeste is wel m'n smaak.Ik vind het ook lastig om kleding te kopen, omdat ik niet zo goed weet of hij het wel gaat passen in een bepaald seizoen.
En die arts zei het eerst heel stellig en daarna ging hij afzwakken, dat het van hem niet echt moet. Dat het wel beter zou zijn, maar veel hoeft er niet af, enz. Die zag m'n bui wel hangen.![]()
Wat voor bier is het trouwens? Als het bijvoorbeeld Amstel is..
doe dat laatste eerst maar, daarna mag je vragenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:54 schreef Soempie het volgende:
Bij bavaria denk ik altijd aan alcoholvrij.Nooit gedronken.
En is Jupiler pils? Want dat vind ik wel lekker.
En hoe noem je bier dan wat geen pils is? Ik bedoel, wat is pils dan precies?
Ik google wel.
Bekende discussiequote:Op donderdag 16 februari 2012 14:54 schreef Soempie het volgende:
Bij bavaria denk ik altijd aan alcoholvrij.Nooit gedronken.
En is Jupiler pils? Want dat vind ik wel lekker.
En hoe noem je bier dan wat geen pils is? Ik bedoel, wat is pils dan precies?
Ik google wel.
Ja, maar bij programmeren mag != ookquote:
≠quote:
Nee, er zijn ook speciaalbieren van ondergisting.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:57 schreef Soempie het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft het te maken met ondergisting (=pils) of bovengisting (= geen pils). Als jij je eigen bier brouwt Nem, dan is dat dus bovengisting?
Juistquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
korte samenvatting, het een biersoort
En over bier kan je dagen praten en dat er dan het beste ook maar bij drinken
Bijna alles wat ongeveer de zelfde gele kleur heeft, praktisch het zelfde smaakt, zo'n 5% alcohol heeft, en voor rond een tientje de krat in de supermarkt te koop is = pils. Makkelijk te onthouden zoquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:57 schreef Soempie het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft het te maken met ondergisting (=pils) of bovengisting (= geen pils). Als jij je eigen bier brouwt Nem, dan is dat dus bovengisting?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bijna alles wat ongeveer de zelfde gele kleur heeft, praktisch het zelfde smaakt, zo'n 5% alcohol heeft, en voor rond een tientje de krat in de supermarkt te koop is = pils. Makkelijk te onthouden zo
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zegt degene met zwangerschapsverlof
Wordt het een Jupie of een Duvel?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik bedoelde dat ik dan bier ga drinken. Ruim een jaar niet gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |