Fuck jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Hij is alleen niet compleet, mis 9 stuks...
Daar zijn dan koptelefoons voor uitgevonden. Sowieso beter want op je laptop mis je gewoon zo ontzettend veel geluid. Vooral bassen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:17 schreef MaJo het volgende:
Zo op het eerste gezicht ken ik de meeste nummers welKan alleen niet luisteren want voetbal staat aan
Helaas, jammer enzo...quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fuck ja
Meer had de aanbieder niet
Mensen (mannenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kijk altijd boos op straat
Ik kijk vaak boos in de kroeg
Ik kijk gewoon vaak boos
En dan heb ik het gewoon naar mijn zin
Ja en ondertussen doe je het maar met die andere 32quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Helaas, jammer enzo...
Ik wacht wel op Ophelia...
Dat is waar, hoewel mijn laptop geluid best wel goed isquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zijn dan koptelefoons voor uitgevonden. Sowieso beter want op je laptop mis je gewoon zo ontzettend veel geluid. Vooral bassen.
Dat laatste zat ik ook al te bedenken, zo apart zijn die nou ook weer niet...quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en ondertussen doe je het maar met die andere 32
Of zoek je de nummers 1 voor 1 op
Precies dit, maar dan met vrouwen. Nu moet eerlijk zeggen dat dat alweer een flinke tijd niet is voorgekomen. Ik twijfel over dat laatste stukjequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mensen (mannen) hebben zo vaak tegen me gezegd 'wat kijk je boos', zo irritant. Ben dan gewoon aan het nadenken ofzo. Maar ik verdenk de meeste mannen ervan dat het gewoon een smoesje is om met je te kunnen praten
Vind ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waar, hoewel mijn laptop geluid best wel goed is
Ja opvallend he?quote:Luister nooit met koptelefoon naar mijn laptop maar als ik het dan op mijn iPod hoor dan hoor ik wel opeens allemaal nieuwe dingen
Dan zeg je gewoon: zo zit m'n gezicht het lekkerstquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mensen (mannen) hebben zo vaak tegen me gezegd 'wat kijk je boos', zo irritant. Ben dan gewoon aan het nadenken ofzo. Maar ik verdenk de meeste mannen ervan dat het gewoon een smoesje is om met je te kunnen praten
Nee. De meeste numemrs heb/had ik ergens anders ook nog wel maarja, 1 download is wel lekker.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste zat ik ook al te bedenken, zo apart zijn die nou ook weer niet...
Ik heb het de laatste jaren ook wel minder, misschien denk ik niet meer zoveel na ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies dit, maar dan met vrouwen. Nu moet eerlijk zeggen dat dat alweer een flinke tijd niet is voorgekomen. Ik twijfel over dat laatste stukje
Vind jequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind ik niet
[..]
Ja opvallend he?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon: zo zit m'n gezicht het lekkerst
De carriere van Van Persie begint zo best een aaneenschakeling van teleurstellingen te worden ...quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef MaJo het volgende:
Arsenal wordt even een partij ingemaakt door AC Milan4-0
Dan is het gesprek meteen klaarquote:
En dat terwijl hij het zelf wel goed doet, best lullig voor hem eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De carriere van Van Persie begint zo best een aaneenschakeling van teleurstellingen te worden ...
Ik vind het ook altijd zo apart, alsof je de hele tijd moet zitten lachen ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij kijk ik maar 5% van de tijd blij of iets meer dan neutraal.
Ik kan ook héél erg moeilijk/boos kijken als ik nadenk. Als ik me dat realiseer trek ik mijn gezicht weer uit de frons en ga dan even glimlachen voordat de dokters denken dat ik het niet met ze eens ben of het niet naar mijn zin heb.
Join the clubquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
* Hawaii_Tim is ook een 'booskijker'
Gezellig!quote:
Idem, althans, dat zeggen anderen vaak...quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
herkenbaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij kijk ik maar 5% van de tijd blij of iets meer dan neutraal.
Ik kan ook héél erg moeilijk/boos kijken als ik nadenk. Als ik me dat realiseer trek ik mijn gezicht weer uit de frons en ga dan even glimlachen voordat de dokters denken dat ik het niet met ze eens ben of het niet naar mijn zin heb.
Maar mijn neutrale gezicht is niet echt gezellig. En de hele tijd met een lach rondlopen is voor mijn gevoel zo overdreven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het ook altijd zo apart, alsof je de hele tijd moet zitten lachen ofzo
Trustequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Maarre ik ben weg.
Dank, Nem voor je moeite en zo!
Ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit me nu af te vragen of mijn neutrale gezicht gezellig isquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar mijn neutrale gezicht is niet echt gezellig. En de hele tijd met een lach rondlopen is voor mijn gevoel zo overdreven.
Aangezien ik vroeger nog wel eens te horen keek dat ik niet zo boos moest kijken concludeer ik maar dat het mijne dat niet isquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit me nu af te vragen of mijn neutrale gezicht gezellig is![]()
Ik denk dat ik er wel zo eentje ken. Heb ik nog nooit boos gezien.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me af of er wel vrolijkkijkers bestaan dan?
Ik houd daar niet van, ik distantieer me van het clubje.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
We hebben een clubje opgericht
Oh ja zeker! Ik ga daar dan iets achter zoeken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me af of er wel vrolijkkijkers bestaan dan?
Ik ken ook wel van die mensen, maar kijken die dan ook vrolijk als ze diep in gedachten zijn verzonken of aan het werk zijn ofzo? Lijkt me aardig vermoeiendquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel zo eentje ken. Heb ik nog nooit boos gezien.
Dat soort mensen vertrouw ik ook niet helemaal. Je kunt nou eenmaal niet altijd vrolijk zijn! Maar mensen die altijd negatief en bozig zijn vind ik ook vervelendquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik houd daar niet van, ik distantieer me van het clubje.
[..]
Oh ja zeker! Ik ga daar dan iets achter zoeken.
Ja dat vind ik. In vergelijking met mijn huidige laptop is het inderdaad een stuk beterquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind jeVergeleken bij jouw laptop is het sowieso fantastisch
Bij vrouwen is dat vaak ook wel zoquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste jaren ook wel minder, misschien denk ik niet meer zoveel na ofzoEn weet het ook niet zeker hoor maar zo'n gevoel krijg ik er vaak bij
Dit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar mijn neutrale gezicht is niet echt gezellig. En de hele tijd met een lach rondlopen is voor mijn gevoel zo overdreven.
Dat is een liedje overquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
We hebben een clubje opgericht
Nee. Maar ik betrap mezelf net als jij wel eens dat ik mijn gezicht uit de frons haal. In de metro ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
Oefenen jullie ook wel eens in de spiegel met je mondhoeken om niet te ongezellig, maar ook niet te dom lachend over te komen?
Je zult ongetwijfeld wel wat missen, maar over het algemeen krijg je het meeste wel meequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat vind ik. In vergelijking met mijn huidige laptop is het inderdaad een stuk beter
In vergelijking met mijn oude niet. Maar sowieso is het allemaal niet al te best
Vooral om wat ik al zei: ik mis gewoon een hoop. En bij jullie hoor ik veel nieuwe nummers(voor mij dan) maar ik weet zeker dat er een aantal zijn die ik eigenlijk wel goed vond maar nu niet
Nee, maar mijn gezichtsuitdrukking is nu niet neutraal meerquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
Oefenen jullie ook wel eens in de spiegel met je mondhoeken om niet te ongezellig, maar ook niet te dom lachend over te komen?
Nee?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
ehm, nee ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
Ja. Ik heb vaak zat gehad dat ik nummers heel erg goed vind en als ik ze dan op een laptop luisterde dan vond ik er geen ruk aan, leeg, nietszeggend. Dus anders weet ik zeker dat dat gebeurt: nummers die me niets doen maar die ik waarschijnlijk wel erg leuk vind.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je zult ongetwijfeld wel wat missen, maar over het algemeen krijg je het meeste wel meeEn je laatste opmerking snap ik niet, je vond het niet goed omdat je het niet goed hoorde?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:43 schreef MaJo het volgende:
Ik heb wel eens dat ik 's avonds met G. lig te kletsen in bed en dan een glimlach op mijn gezicht heb en als we dan gaan slapen besef dat ik zit te grijnzen en mijn gezicht weer neutraal moet doen
Ik snap wel wat je bedoeltquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja. Ik heb vaak zat gehad dat ik nummers heel erg goed vind en als ik ze dan op een laptop luisterde dan vond ik er geen ruk aan, leeg, nietszeggend. Dus anders weet ik zeker dat dat gebeurt: nummers die me niets doen maar die ik waarschijnlijk wel erg leuk vind.
Er mist muziek, er mist sfeer. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen.
Ik vind dat altijd zo'n lomp momentquote:
Oh daar krijgt ik echt zo'n serialkilleridee bij.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n lomp momentMaar hij ziet het gelukkig niet
Zo had ik het niet bekeken maar zie het nu wel voor mequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh daar krijgt ik echt zo'n serialkilleridee bij.
Dat je met je rug naar hem toeligt...te grijnzen...en de camera ziet dat, maar hij niet
Ja...kronkels...
Ook herkenbaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:49 schreef wyccie het volgende:
MaJo, ik ken dat van wanneer een grappig moment over is, dat ik dan weer naar mijn normale stand moet. Maar dat is dan zo'n grote overgang, daarom probeer ik dat langzaam te doen.
Haha wat schattigquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik presenteer u: de allerkleinste kameleon ter wereld. 16mm en 30mm inclusief staart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.livescience.co(...)leon-discovered.html
Weet ik niet. Zal het artikel eens doorlezen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:00 schreef wyccie het volgende:
Hehe, dat koppie. Maar geen kleurtjes?
Ik vermoed van nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:00 schreef MaJo het volgende:
Nem, Heb je mijn Motel Mozaique post gelezen?
Paar posts hierboven, over slapen in een hostelquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zal het artikel eens doorlezen.
[..]
Ik vermoed van niet
The fuckquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Althans, ik zie niets op Facebook.
Oh een paar posts geleden nog welquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Paar posts hierboven, over slapen in een hostel
Ik dacht alquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
The fuck
Ik snap dat soort mensen dus echt niet he
Edit: dit is een reactie op het uitgehongerde meisje
Vond het al apart dat je niet gereageerd hadquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh een paar posts geleden nog wel![]()
Tijd voor koffie
Oh ja dat is prima alhoewel slapen hier geloof ik ook wel ging lukken.
Moet je nog maar even over nadenken dan
Jullie kunnen dan gewoon mijn bed nemen, en neem ik de bankquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vond het al apart dat je niet gereageerd had
We denken er nog wel even over na dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |