als ik n leuter had gehad....quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Verheug me nu al op Enter Shakira!!11\1
[ afbeelding ]
Heb de Wiki al aangepastquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Voeg maar toe aan de op:
The Black Keys
Skrillex
Spinvis
Enter Shikari
Kees van Hondt
James Vincent McMorrow
Ik lees Bluesy rock/pop. Waarom niet blij met The Black Keys dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:52 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ach, geen idee....het is uiteindelijk toch afhankelijk van de sfeer, hoe het optreden live klinkt, wat mn stemming op dat moment zelf is etc....dus de dingen die ik nu drie keer niks vind zou ik zelfs irl nog wel leuk kunnen vinden mits juiste setting....
Maar om gewoon thuis te luisteren zou ik niet snel naar 3fm/ Lowlands/indie muziek luisteren.
Vond vorig jaar Babylon zoo wel geweldig (qua sfeer enz) en The horrors is wel mijn ding (een van mijn dingen) qua muziek.
Sing-a-songwriter rustige muziek trekt me niet zo op een festival alhoewel ik Agnes Obel wel mooi vond vorig jaar. Maar Fleetfoxes enz was me echt te rustig. Ik moet een beetje kunnen bewegen op muziek. En op een festival kom ik om te feesten en uit mn dak te gaan en goede muziek te horen.
Dus dat kan gaan van bluesy meeslepende rock/popmuziek, keltische folk/feest muziek, nederlandstalige muziek ala kleine cafe in de haven/ Brabant/ Het land van/ onzinnummers etc.
Waar ik niet van hou is dubstep, top 40, Nederlandstalig ala Nick en Simon, hipster/indiemuziek (sing a songwriters met mutsjes en piepstemmetjes, nederlandstalige hiphop -op een aantal na dan- die 3fm verantwoord zijn, voice of holland winners etc.).
Tja als ik dat hipster/ indie/ dubstep/ 3fmgedeelte niet wil dan moet ik gewoon niet naar LL gaan maar de sfeer was er vorig jaar erg goed, het eten is er goed, de spontane feestjes zijn er leuk en er kwamen nog wel genoeg bandjes die redelijk tot leuk waren voor me dus ach
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Verheug me nu al op Enter Shakira!!11\1
[ afbeelding ]
Had er ook wel: "NOG STEEDS UITVERKOCHT" van kunnen makenquote:
Heb ik het goed gedaan zo?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Voeg maar toe aan de op:
The Black Keys
Skrillex
Spinvis
Enter Shikari
Kees van Hondt
James Vincent McMorrow
Er zijn nog CJP-kaarten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:18 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Had er ook wel: "NOG STEEDS UITVERKOCHT" van kunnen maken
[..]
Heb ik het goed gedaan zo? :$
Dat wat jij toe hebt gevoegd mag je er weer uit halen. De informatie uit de op zit namelijk allemaal in de Wiki, en die heeft Indiaantje al aangepast. Als je onder de bevestigde namen op het blauwe knopje 'hier' klikt gaat 'ie updaten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:23 schreef Jaytonism het volgende:
Help me eens met die OP, wat doe ik fout qua toevoegen van die namen? Waar ben ik weer aan begonnen. Fail.
Ik denk dat je bij:quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:23 schreef Jaytonism het volgende:
Help me eens met die OP, wat doe ik fout qua toevoegen van die namen? Waar ben ik weer aan begonnen. Fail.
Dit dusquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat wat jij toe hebt gevoegd mag je er weer uit halen. De informatie uit de op zit namelijk allemaal in de Wiki, en die heeft Indiaantje al aangepast. Als je onder de bevestigde namen op het blauwe knopje 'hier' klikt gaat 'ie updaten.
Volgens mij heb ik 't voor elkaar. Zal me voortaan niet met dit zulk dingen bemoeien.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij:
The Black Keys
Skrillex
Spinvis
Enter Shikari
Kees van Hondt
James Vincent McMorrow.
Een naam van een Link verkeerde naam hebt gegeven ?
Ik zag ook dat Dixon nog niet in de op stond, die heb ik ook nog even toegevoegd.
Het ziet er weer keurig uit hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:27 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 't voor elkaar. Zal me voortaan niet met dit zulk dingen bemoeien.
Tis een beetje verkeerde omschrijving, wist even niet hoe ik het anders moest verwoordenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik lees Bluesy rock/pop. Waarom niet blij met The Black Keys dan?
AM rockte de pan uit vorig jaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:41 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Tis een beetje verkeerde omschrijving, wist even niet hoe ik het anders moest verwoorden![]()
Maar heb vorig jaar bijv. van Elbow, TheWolff etc. een paar goede nummers gezien.
The black keys ken ik nog niet echt. Lonely boy vind ik 'wel een ok' nummer voor zo achter de PC, maar weet niet hoe dat live is. Ik vermoed (maar pin me er niet op vast) als ik dat youtube filmpje zo zie, dat ik de Black keys 'een beetje veel van hetzelfde' en 'een beetje tam' vind...beetje zoiets als ik de Arctic Monkeys vorig jaar vond. Terwijl de black keys opzich helemaal niet zo 'veel van hetzelfde' zijn volgens mij (en ook niet tam of zo) maargoedDat is een omschrijving die bij mij opkomt.
Waar dat dan precies aan ligt weet ik ook niet want bijv. Elbow is net 'zoveel van hetzelfde' (of net zo weinig) als Artic Monkeys maar toch kreeg ik daar wel kippenvel en bij Artic Monkeys had ik zoiets van 'mwah ja ach'.
Een uur lang zo ineengedrukt worden dat je met de gehele massa omhoog en omlaag gaat, geen ontkomen aanquote:
Haha, mooi was dat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Een uur lang zo ineengedrukt worden dat je met de gehele massa omhoog en omlaag gaat, geen ontkomen aan
Quote knop, CTRL+A, CTRL+C en in het nieuwe topic CTRL+Vquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:04 schreef bulbjes het volgende:
Hoe quote je overigens dingen uit het vorige deeltje?
de afgelopen jaren kon je iig op facebook op woensdag/donderdag al voor de kostprijs met gemak een kaart krijgenquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:27 schreef Mark_Sch het volgende:
heeft iemand hier wel is geprobeerd kaartjes op marktplaats te kopen op de zaterdag van lowlands? ( voor een goedkope prijs )
wil dat dit jaar misschien gaan proberen
Ik zou heel voorzichtig zijn met het kopen via Marktplaats. Mocht je toch denken dat er geen andere manier is om aan een kaartje te komen (zelfs de zus van de broer van de vriendin van de vriend van de beste vriendin van je zus is betrouwbaarder) zou ik 'm bij de persoon thuis ophalen, veel fraudeurs willen alleen versturen want dat kan natuurlijk helemaal anoniem of met een fake naam. Ook al is het een rit van twee uur. Liever dat en een echt kaartje hebben dan iets laten opsturen waarmee je niet binnenkomt in augustus..quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:27 schreef Mark_Sch het volgende:
heeft iemand hier wel is geprobeerd kaartjes op marktplaats te kopen op de zaterdag van lowlands? ( voor een goedkope prijs )
LL heeft alleen weekend kaarten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:27 schreef Mark_Sch het volgende:
Denk dat je het vrijdagmiddag/avond ook al kan proberen hoor. Denk dat genoeg mensen dan héél graag van hun kaartje af willen, stel ze hebben een gebroken been, en blij zijn dat ze er nog iets voor terug kunnen krijgen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:27 schreef Mark_Sch het volgende:
Dat bedoel ik inderdaad, zit dit jaar met sziget en keiweek(introweek groningen), dus weet niet hoe ik me dan voel enzo, en kan de vrijdag sowieso niet, dus als ik dan op zaterdag voor 70/80 euro nog een kaartje kan scoren doe k dat
Lijkt me een dure naam, maar zou zeker niet misstaan op de gouwe ouwe spot!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:21 schreef Pink_Floyd het volgende:
Zouden de Beach Boys ook op Lowlands staan dit jaar...ze hebben bijna altijd wel een aparte 'gouwe ouwe'. Lijkt me dit jaar een mooie naam en ze zijn net bevestigd op de Lokerse feesten op 7 augustus...
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20120215_181
Leuke namenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Voeg maar toe aan de op:
The Black Keys
Skrillex
Spinvis
Enter Shikari
Kees van Hondt
James Vincent McMorrow
Ze moeten die miljoenen die over waren van vorig jaar toch nog op makenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:23 schreef portie het volgende:
[..]
Lijkt me een dure naam, maar zou zeker niet misstaan op de gouwe ouwe spot!
Een ticket+ (voor Madonna) was zelfs 235 euro...quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:27 schreef ondeugend het volgende:
Een vriendin heeft een kaartje voor Madonna gescoord!
¤ 131,15
Wie vond Lowlands ook alweer duur?
Ik heb gister een kaartje voor Paul McCartney van ¤ 105,- gehaald. Lowlands is inderdaad een koopjequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:27 schreef ondeugend het volgende:
Een vriendin heeft een kaartje voor Madonna gescoord!
¤ 131,15
Wie vond Lowlands ook alweer duur?
Die ging toch pas vandaag in de vvk? Het is wel heel tof om zo'n artiest mee te maken, maar voor die prijs krijg je toch hele sterke bedenkingen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb gister een kaartje voor Paul McCartney van ¤ 105,- gehaald. Lowlands is inderdaad een koopje
Eigen beheer is het antwoord.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:44 schreef PiRANiA het volgende:
Het moet wel zo duur!! Niemand koopt CD's meer! De hele muziekindustrie gaat KAPOT!
Voorvoorverkoop via z'n site ging gister al open, met beperkt aanbod.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die ging toch pas vandaag in de vvk?
Niemand is ook weer overdrevenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:44 schreef PiRANiA het volgende:
Het moet wel zo duur!! Niemand koopt CD's meer! De hele muziekindustrie gaat KAPOT!
Nouja, aan de andere kant geef je dus als consument ook minder uit aan het kopen van muziek, en hou je dus ook meer over om uit te geven aan het live meemaken van muziek.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:44 schreef PiRANiA het volgende:
quote:
Foodfight!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]wij stonden toen in die Stardish
quote:
quote:
Dat waren nog eens tijden. Die afzuiger idd. wat een idee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
Was dat van die blikseminslag in 2001? Toen stond ik geloof ik bij Fireside in de oude Charlie. Stardish was mooi ja. Laatste jaar dat die er was (2002?) hadden ze toch zo'n enorme afzuiger in het midden van de tent staan voor het afval?
Kraftwerk zou wel heel tof zijnquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef Gitaarmat het volgende:
Old skool acts die touren/een nieuw album hebben: The Beach Boys, Black Sabbath, Van Halen, Kraftwerk.
Doe die laatste maar op LL!
Dit wordt mijn 11e jaar. Ik heb de Stardish meerder jaren meegemaakt. Ik weet niet of 2002 de laatste keer was hoor. Ik denk wat laterquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
Was dat van die blikseminslag in 2001? Toen stond ik geloof ik bij Fireside in de oude Charlie. Stardish was mooi ja. Laatste jaar dat die er was (2002?) hadden ze toch zo'n enorme afzuiger in het midden van de tent staan voor het afval?
Volgens mij hadden ze die zuiger er in 2001 ook al staan maar zeker weet ik het niet meer. Die blikseminslag was zeker mooi destijds ik stond te kijken in de India toen deze nog aan de andere kant stond. Tenminste dat was de India denk ik, word ook een dagje ouder.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
Meerdere batterijenquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:57 schreef ohnikua het volgende:
kan me er nog niet heel veel bij voorstellen, maar vorig jaar had ik na vrijdagmiddag wel opgegeven met m'n smartphone die al internettend nog gaan halve dag meegaat
op lowlands haal ik gewoon weer mijn oude nokia uit de laquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meerdere batterijen(ja, iPhone suxors
) FTW
Horen de passpiegel en RFID nou bij elkaar of zijn het twee aparte verhalen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Op de komende editie van Lowlands zal een Tweet Mirror te zien zijn. Tweet Mirror is een passpiegel en online touchscreen in een. Vanuit kledingwinkels kun je via de spiegel foto's delen via Facebook en Twitter. Met RFID is toegang tot faciliteiten op het festivalterrein mogelijk. Hier zal echter op lange termijn iets mee gedaan worden.
Bron: http://www.festivalinfo.n(...)en_RFID_op_Lowlands/
Inderdaad, die dingen gaan 2 weken mee zonder op te laden (als het niet meer is).quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:02 schreef ohnikua het volgende:
[..]
op lowlands haal ik gewoon weer mijn oude nokia uit de la
Denk dat dat ook bedoeld wordt, nu lijkt het echter alsof RFID aan de tweetmirror gerelateerd is.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar zo'n RFID kunnen ze toch ook in een polsbandje verwerken?
RFID kan toch ook gebruikt voor betalingen ? Geloof dat OV chipknip ook RFID gebruikt?quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Denk dat dat ook bedoeld wordt, nu lijkt het echter alsof RFID aan de tweetmirror gerelateerd is.
RFID is natuurlijk ideaal om locaties te monitoren en de toegang te versnellen.
Precies. Maar ook bv. drukte bij een specifieke bar in kaart brengen, waardoor ze personeel beter kunnen alloceren.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:12 schreef ohnikua het volgende:
Misschien begrijp ik RFID niet goed.. maar hoe kan dan de toegang worden versneld? De organisatie kan makkelijker zien waar het druk wordt en daar op inspelen? Door RFID wordt securitycheck op bandjes overbodig? Backstage kan men sneller terecht?
Niet per sé techniek, meer logistiekquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:20 schreef indiaantje89 het volgende:
AMDB = Technici freak ?
Vraag me trouwens af of ze zoiets verwerken in een Polsbandje. Gaat dat niet duur worden om ieder jaar van die nieuwe RFID chips te produceren in het polsbandje?
quote:
Heb ik ook gezien, inderdaad heel erg interessantquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:27 schreef ohnikua het volgende:
[..]
lijkt me wel heel interessant om te volgen! de vpro zond een tijdje terug een documentaire uit over een helicoptern die afgelopen jaar boven lowlands vloog om stromen mensen te monitoren, ook erg interessant!
het lijkt mij ook een leuk experiment om een x aantal bezoekers een chip mee te geven en in 4 dagen in kaart te brengen welke route zij hebben afgelegd
denk zeker wel minimaal 5 kmquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien, inderdaad heel erg interessant![]()
Iemand 4 dagen volgen is inderdaad gaaf, beetje hoe ze dit ook bij Nederland van Boven deden![]()
Ben wel benieuwd hoeveel kilometer de gemiddelde LL-bezoeker per dag aflegt.
Denk niet dat ze RFID aan persoon koppelen, dat maakt het namelijk weer een logistieke nachtmerrie aan de poort. Tenzij je je bandje van tevoren krijgt en moet activeren via internet o.i.d.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het allemaal best, maar alleen gerichte info verzamelen met toestemming. Anders mag alleen de pc mijn individuele info hebben om dat samen te voegen met de andere individuele info.
Ik denk dat je ontzettend verschillende data binnenkrijgt, omdat het heel erg verschilt per bezoeker hoe hij of zij Lowlands beleeft (veel op camping / vooral overdag op terrein / vooral 's nachts op terrein / veel op de Alpha heuvel / vooraan of achteraan bij optredens etc).quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien, inderdaad heel erg interessant![]()
Iemand 4 dagen volgen is inderdaad gaaf, beetje hoe ze dit ook bij Nederland van Boven deden![]()
Ben wel benieuwd hoeveel kilometer de gemiddelde LL-bezoeker per dag aflegt.
Inderdaad, wachten was voor mij ook nooit echt een probleem (hoewel het nog wel eens wilde lonen om niet rond 7 te willen eten, net als 's nachts een ommetje maken naar de toiletten tegenover de Juliet).quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen problemen heb gehad met drinken bestellen, en nooit lang moest wachten.
Fysieke controle zal je altijd blijven behouden (beveiliging, tassencontrole etc).
En ik hoop dit jaar dat ze ook het terrein de eerste dag op tijd openen.
Ik snap ook niet waarom ze op vrijdag ook niet het terrein om 11 uur opengooien ofzo. Maargoed op het kaartje staat weer van 13.00 dus zal niet gebeuren ben ik bang.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:57 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Inderdaad, wachten was voor mij ook nooit echt een probleem (hoewel het nog wel eens wilde lonen om niet rond 7 te willen eten, net als 's nachts een ommetje maken naar de toiletten tegenover de Juliet).
Maar de opening van het festivalterrein op vrijdag moet écht anders dit jaar.
Toch moet de organisatie ook hebben gezien dat de situatie van vorig jaar niet wenselijk is. De eerste acts stonden voor een leeg veld te spelen en iedereen stond heel lang in een rij, wat zowel sfeer als omzet niet ten goede komt, lijkt mij. Ze zullen het dit jaar toch wel anders doen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:03 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze op vrijdag ook niet het terrein om 11 uur opengooien ofzo. Maargoed op het kaartje staat weer van 13.00 dus zal niet gebeuren ben ik bang.
Belangrijker voor de organisatie is dat ze het straks wellicht goedkoper kunnen organiseren maar wel dezelfde of hogere service levels kunnen behouden. Nu staan er vaak teveel mensen bij een bar terwijl bij een andere er precies genoeg staan. Het is natuurlijk ideaal als ze teveel personeel kunnen 'elimineren'. Zonder dat je daar als klant iets van merkt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen problemen heb gehad met drinken bestellen, en nooit lang moest wachten.
Ik snap je punt, maar het heeft er ook te maken welke acts er rond die drink stands staan. En dat meten die chips nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Belangrijker voor de organisatie is dat ze het straks wellicht goedkoper kunnen organiseren maar wel dezelfde of hogere service levels kunnen behouden. Nu staan er vaak teveel mensen bij een bar terwijl bij een andere er precies genoeg staan. Het is natuurlijk ideaal als ze teveel personeel kunnen 'elimineren'. Zonder dat je daar als klant iets van merkt.
Daarnaast kunnen ze ook crowd management verbeteren. Dus inderdaad misschien eerder opengooien, meer mensen inzetten bij de ingang als ze zien dat veel mensen daarheen komen.
ben benieuwd!quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:35 schreef stbabylon het volgende:
@Rapid_Razor_Bob gaan jullie dit jaar iets doen aan de nachtmerrie op vrijdag begin middag? Een vrijwel lege Alpha heeft niemand wat aan.
Antwoord komt eraan
Ik had het over personeel die ze inzetten. Stel je hebt 5 mensen per bar werken. Als het (onverwacht) druk wordt bij een act, en rustig bij een ander (kun je dan sneller zien door RFID) dan kun je snel personeel herverdelen naar bv. 7-3 ipv 5-5. Dit kan voor de bezoekers en organisatie grote voordelen bieden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar het heeft er ook te maken welke acts er rond die drink stands staan. En dat meten die chips niet
Als die informatieborden maar geen waarschuwingsborden worden. Een goed georganiseerd festival is natuurlijk geweldig, maar je moet niet constant het gevoel hebben georganieerd/gedirigeerd te worden, vind ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik had het over personeel die ze inzetten. Stel je hebt 5 mensen per bar werken. Als het (onverwacht) druk wordt bij een act, en rustig bij een ander (kun je dan sneller zien door RFID) dan kun je snel personeel herverdelen naar bv. 7-3 ipv 5-5. Dit kan voor de bezoekers en organisatie grote voordelen bieden.
Daarnaast kunnen ze de indeling van het terrein verbeteren het jaar erop als ze zien waar knelpunten zitten. Of wellicht zelfs met informatieborden aangeven waar het druk is.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 16-02-2012 om 12:41:25@stbabylon Dat klopt: was niet de bedoeling. Vorig jaar zijn de poorten later dan gepland opgegaan vanwege vertaging opbouw door Pukkelpop reageer retweet
ja, gewoon zoquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gewoon, zotwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 16-02-2012 om 12:41:25@stbabylon Dat klopt: was niet de bedoeling. Vorig jaar zijn de poorten later dan gepland opgegaan vanwege vertaging opbouw door Pukkelpop reageer retweet
iPhone gaat makkelijk een heel weekend mee als je gewoon 3g en gps uitzet als je het niet gebruikt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meerdere batterijen(ja, iPhone suxors
) FTW
Internet uitzetten, tsja, het kan, maar dan kun je net zo goed een internetloos toestel meenemen. Anders moet je elk uur of zo checken of je mail/twitter/gtalk/whatsapp/etc. berichten hebt, lekker ouderwets.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
iPhone gaat makkelijk een heel weekend mee als je gewoon 3g en gps uitzet als je het niet gebruikt.
Mooi, vast zetten dit tuig!quote:In Rotterdam is een man aangehouden die vorig jaar vervalste toegangskaarten voor het muziekfestival Lowlands verkocht. De man van 31 bood de kaartjes voor de Lowlands-editie van 2011 aan via internet.
Voor de verkoop van de kaartjes sprak hij met de slachtoffers af op NS-stations. Het was moeilijk om de man te traceren, omdat hij niet zijn eigen internetverbinding gebruikte. Hij zette de kaartjes op een verkoopsite via onbeveiligde internetverbindingen.
De man is vorige week aangehouden en is voorgeleid.
http://nos.nl/artikel/341658-kaartjesvervalser-lowlands-vast.html
Is dat niet die gast waar Stegeman achteraan zat?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mooi, vast zetten dit tuig!
Dan is het slim om daar gebruik van de te maken. Want in juli is zijn die dingen natuurlijk weer reteduurquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg mensen, bewaren we nog wat om de komende maanden over te lullen?
Gewoon nog even over mogelijke acts speculeren en over tickets enzo..
Lege foonaccu's in februari, pffff..volgens mij zag ik laatst de 1e handig-voor-LL-aanbieding bij de Action al langskomen?
Ach alles wordt toch 24x besproken en elk jaar weer bijna hetzelfde, dus de volgorde een keertje omgooien maakt dan ook niet uitquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg mensen, bewaren we nog wat om de komende maanden over te lullen?
Gewoon nog even over mogelijke acts speculeren en over tickets enzo..
Lege foonaccu's in februari, pffff..volgens mij zag ik laatst de 1e handig-voor-LL-aanbieding bij de Action al langskomen?
heb vorige week nog met aardige korting een tent besteld bij perry (+ nog extra cjp korting)quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is het slim om daar gebruik van de te maken. Want in juli is zijn die dingen natuurlijk weer reteduur
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:05 schreef ohnikua het volgende:
[..]
heb vorige week nog met aardige korting een tent besteld bij perry (+ nog extra cjp korting)
Ik koop eens in de zoveel jaar gewoon goede spullenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:12 schreef vault_tec het volgende:
meh, moet ook weer tent, luchtbed en slaap zak kopen
Als je 3g uitzet heb je nog gewoon UMTS (?) en dat is net zo sloom als 3g op een druk netwerk zoals bij Lowlands.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Internet uitzetten, tsja, het kan, maar dan kun je net zo goed een internetloos toestel meenemen. Anders moet je elk uur of zo checken of je mail/twitter/gtalk/whatsapp/etc. berichten hebt, lekker ouderwets.
Je krijgt vanzelf de invite als het hipstervrije LWL open is.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey Sack, hoeveel had ik er nou eigenlijk goed bij de veteranen-vragenlijst?
ik laat elk jaar mijn spullen achterquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik koop eens in de zoveel jaar gewoon goede spullen
Ik heb ieder jaar het idee dat ik mijn tent achter ga laten want geen zin om te zeulen. En ieder jaar neem ik 'm weer mee want dan is 'ie nog helemaal prima.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik laat elk jaar mijn spullen achter
Heb ze vorig jaar hier in Groningen gezien, erg genoten. Had 't ook niet verwacht!quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:35 schreef WeezerButler het volgende:
Ben gister bij de Bootleg Beatles geweest. Lage verwachtingen maar het was top. Ringo viel een beetje tegen, maar Jogn, Paul & George waren spot on. Leuke oldies act voor Lowlands, Feestgarantie. In de UK staan ze gewoon op gelijkwaardige festivals als LL
afgelopen jaar met al die stekkerdozen overal op het terrein moet opladen niet een groot probleem zijn geweestquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:57 schreef ohnikua het volgende:
kan me er nog niet heel veel bij voorstellen, maar vorig jaar had ik na vrijdagmiddag wel opgegeven met m'n smartphone die al internettend nog gaan halve dag meegaat
Je hebt ook de Wannabeatles. Die zijn ook leuk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:35 schreef WeezerButler het volgende:
Ben gister bij de Bootleg Beatles geweest. Lage verwachtingen maar het was top. Ringo viel een beetje tegen, maar Jogn, Paul & George waren spot on. Leuke oldies act voor Lowlands, Feestgarantie. In de UK staan ze gewoon op gelijkwaardige festivals als LL
Ja daar ben ik wel even langs gelopen. Was wel lachen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:22 schreef rubbereend het volgende:
De Kevers was jaren terug erg leuk. Op de JVT na dan
Tuurlijk een bak herrie, maar ik ga zeker even kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:45 schreef rioolheffing het volgende:
Ben geen Skrillex fan, maar vind lichtshows altijd wel tof, en dat motion tracking is wel lache gedaan:
Ga alsjeblieft in een 'pip pap pop-shirt'. Of een 'hoe haal ik dit weg-shirt'.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:32 schreef tim-elzinga het volgende:
Als SOAD komt ga ik met een tim-elzinga shirt naar LL.
Hebben jaren geleden al eens op Lowlands gestaan, was toen erg leuk jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:35 schreef WeezerButler het volgende:
Weggooimaatschappijquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik laat elk jaar mijn spullen achter
Ik heb afgelopen jaar dit pas voor t eerst meegemaakt dat tzo dramatisch was. Andere jaren nooit. Nu was t idd drama bij de poort waardoor we t eerste optreden gemist haddenquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:35 schreef stbabylon het volgende:
@Rapid_Razor_Bob gaan jullie dit jaar iets doen aan de nachtmerrie op vrijdag begin middag? Een vrijwel lege Alpha heeft niemand wat aan.
Antwoord komt eraan
dan moet je daar wel een hele tijd bij blijven zitten, vind ik op lowlands zonde van mn tijd (meer zonde dan gewoon een paar dagen met oude nokia, zo erg is dat ook weer nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
afgelopen jaar met al die stekkerdozen overal op het terrein moet opladen niet een groot probleem zijn geweest
Ik ben 33...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:49 schreef ohnikua het volgende:
Meer mensen hier die straks nog gaan proberen met CJP een kaart te kopen?
Ik had de afgelopen keer een externe accu meegenomen, kon mijn telefoon daar 3x mee opladen, ideaal. Een uur lang per dag bij zo'n oplaadpunt zitten is ook niet mijn ding namelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:19 schreef ohnikua het volgende:
[..]
dan moet je daar wel een hele tijd bij blijven zitten, vind ik op lowlands zonde van mn tijd (meer zonde dan gewoon een paar dagen met oude nokia, zo erg is dat ook weer niet)
Dat zal ook wel niet want er staat: vanaf 15:00quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:12 schreef ohnikua het volgende:
ik neem het wel aan; mijn wachtwoord werkt ook nog niet..
Ik wil enkel even checken of dat bij andere ook zo was. Want als je er om 15:00 achterkomt dat het nog iets anders is ben je weer de sjaak.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zal ook wel niet want er staat: vanaf 15:00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Ik hoop het wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb zomaar een voorgevoel dat Kavinsky dit jaar wel op Lowlands staat..
quote:
Ja goed snel he?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:07 schreef ohnikua het volgende:
wowwww dit ging nog even makkelijk vergeleken bij vorige week zaterdag :p
Jah, kon dat maar!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]![]()
Kavinsky bevestigen om het te vieren?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ze zijn er nog hoor
Even kijken hoeveel ik ervoor kan vangen op marktplaats.
Wat nou? Vrije marktwerking man.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat nou? Vrije marktwerking man.
Is een leuke bandquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Wilco staat zeker op Haldern Pop. Hoop echt dat ze ook naar Lowlands komen. Ís een must see voor mij!
Kijk ze allemaal WHARGGARBL-enquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uitgelekte line-up van Melt, ze zijn nu bezig met namen bekend maken. Zeker de dance tak kan je ook wel op LL verwachten.
Niet helemaal 100% zeker (spreekt voor zich)Dat kleine beetje spijt wat ik had voor de keuze om dit jaar niet naar Lowlands te gaan maar naar Melt! is nu helemaal wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Justice komt vast ook wel op lowlandsLife is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
Nou moe, ik stond helemaal in relmodus.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk ze allemaal WHARGGARBL-en
Natuurlijk heb ik geen kaart gekocht man
Ik had dit ook heel lang kunnen rekkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
Nou moe, ik stond helemaal in relmodus.
Dat laatste vraag ik me af. Vorige keer heb ik ze gemist en daar had ik wel spijt van.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:21 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat kleine beetje spijt wat ik had voor de keuze om dit jaar niet naar Lowlands te gaan maar naar Melt! is nu helemaal weg![]()
![]()
Justice komt vast ook wel op lowlands
Meh, en ik vond het te duur... Wellicht toch maar eens kijken of ik tegen die tijd ergens een kaartje kan fixenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uitgelekte line-up van Melt, ze zijn nu bezig met namen bekend maken. Zeker de dance tak kan je ook wel op LL verwachten.
Niet helemaal 100% zeker (spreekt voor zich)
DAVE CLARKE
FLUX PAVILLION
LAURENT GARNIER
Iedereen die een beetje de festivalgeruchten volgt weet dat het niet vanzelfsprekend dat je al die namen terug zal zien op Lowlands, het geeft enkel aan welke bands rond Lowlands in de buurt zijn en daarmee kanshebber om op Lowlands staan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:31 schreef Fuszy het volgende:
Dat duitse festival heeft wel wat leuke namen, maar vergeet niet dat er genoeg andere festivals zijn tijdens lowlands dus het niet vanzelfsprekend is dat je alle namen terug zal zien.
en op de donderdag van Pukkelpopquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje de festivalgeruchten volgt weet dat het niet vanzelfsprekend dat je al die namen terug zal zien op Lowlands, het geeft enkel aan welke bands rond Lowlands in de buurt zijn en daarmee kanshebber om op Lowlands staan.
Volgende week zondag komt V Festival met z'n line up, daarvan staan er altijd enkele bands op de Lowlands vrijdag.
Waar anders?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:47 schreef WeezerButler het volgende:
http://keesvanhondt.nl/
Kees logisch op zondag
Had ik ook niet verwacht. wel prettig, nu op ons gemak de groep compleet kunnen maken. Maar het scheelt ook dat nu alleen mensen die al CJP hadden een kaart kunnen kopen (vorig jaar kon je die tijdens de kaartverkoop nog aanvragen) en dat veel mensen nu al een reguliere kaart hadden, of de hoop al hadden opgegeven..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:31 schreef Fuszy het volgende:
Het is blijkbaar nog niet uitverkocht? Had dat wel verwacht, maar misschien snappen veel mensen CJP niet.
wat danquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:23 schreef indiaantje89 het volgende:
The prodigy mag van mij thuis blijven, teminste.. het is wel leuk maar ik zie liever eimand anders op de afsluit spot staan.
Zo jammer dat Sigur Ros niet meer kan... stiekem hoop ik toch nog een beetje op Radiohead! Verder kan ik zelf niet zo snel iets bedenken, naast The Black Keys al, waarvoor ik nou echt graag om dat tijdstip in de Alpha wil staan. Nouja, misschien Mumford & Sons. Of Weezer.quote:
haha geef rustig antwoord hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:40 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Zo jammer dat Sigur Ros niet meer kan... stiekem hoop ik toch nog een beetje op Radiohead! Verder kan ik zelf niet zo snel iets bedenken, naast The Black Keys al, waarvoor ik nou echt graag om dat tijdstip in de Alpha wil staan. Nouja, misschien Mumford & Sons. Of Weezer.
(ik weet dat de vraag niet aan mij werd gesteld, maar ik denk precies hetzelfde over The Prodigy als indiaantje)
Ik bewaar juist graag nog wat energie voor de nachten in Bravo, X-Ray, India en Limaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha geef rustig antwoord hoorvind het wel gezellig
oeh ja m&s is ook leukmaar ik wel n goeie knallende afsluiter, t liefst een beetje hard en dan alle laatste energie eruit dansen
Dixon staat er alquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:13 schreef mr-green het volgende:
Even over het techno gedeelte:
Laurent Garnier mag wel naar Lowlands komen
Net als Ben Sims, Chris Liebing, Ricardo Villabos, Loco Dice, Dixon, Carl Cox, James Holden, Pan-Pot, Surgeon, Jeff Mills, Guy Gerber, Heidi, Speedy J en Matthias Kaden
Snow Patrol doet al wel Rockin Park. Ik denk niet dat die op LL komen eigenlijk (maar Placebo en Prodigy verwacht ik ook niet per se).quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:01 schreef Fuszy het volgende:
Ik gok op alweer Snow Patrol die op het einde van een van de avonden speelt.
Natuurlijk op 1 Radiohead. maar denk niet dat dat zo gaan zijn:quote:
Zelfs Hondt weet niet waar de Kees nu is!quote:
Die staan al als headliner op RiP en zullen niet twee festivals van mojo headlinenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:01 schreef Fuszy het volgende:
Ik gok op alweer Snow Patrol die op het einde van een van de avonden speelt.
Dat is mooi, want Snow Patrol is wel heel erg middelmatig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die staan al als headliner op RiP en zullen niet twee festivals van mojo headlinen
omigawd! M'n naam is blauwquote:
Bon Iverquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga gewoon, omdat het kan, nu wat voorspellingen doen voor Lowlands 2012.
Altijd leuk om dan achteraf te kijken wat ervan uitgekomen is.
Bon Iver
Django Django
Luik
Howler
Kavinsky
Alabama Shakes
A Winged Victory for the Sullen
Four Tet & Caribou DJ set
Milagres
Charles Bradley & his Extraordinaries
Tennis
Horace Andy
the Antlers
the War on Drugs
Nicolas Jaar
Het is wel even afwachten tot het gros van V festival straks bekend wordt gemaakt. Alles wat daar staat (ik denk een significant deel van onze lijsten), kan alleen nog maar op de vrijdag van Lowlands.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ow, The Maccabees zijn nog niet officieel bevestigd natuurlijk, maar daar twijfel ik ook niet aan.
Voor de rest denk ik voor mijn prognose toch wel een 80 tot 85 % goed. Florence dicht ik ook een grote kans toe.
Ik vind het zeker ook logische namen (degene die ik ken, althans), maar bv The Antlers hadden vorig jaar ook makkelijk gekund, zijn wat mij betreft een typische act voor Lowlands, maar kwamen niet. Zó precies valt het dus, denk ik, ook weer niet te voorspellenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ow, The Maccabees zijn nog niet officieel bevestigd natuurlijk, maar daar twijfel ik ook niet aan.
Voor de rest denk ik voor mijn prognose toch wel een 80 tot 85 % goed. Florence dicht ik ook een grote kans toe.
http://en.wikipedia.org/wiki/V_Festival#V2011quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:55 schreef indiaantje89 het volgende:
die hebben toch dezelfde line up altijd ?
Reading en Leeds hebben dezelfde line-up en is een week later dan Lowlands. V is ook 2 locaties, zelfde weekend als Lowlands en wat daar komt is dus een optie voor de LL vrijdag.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:52 schreef indiaantje89 het volgende:
http://festileaks.com/wp-(...)ing-leeds-poster.jpg
V-Festival Line up uitgelekt !
Laat maar komen: Foo Fighters, Kasabian, New Order, Green Day, Vampire Weekend, The Temper Traps.
En Gogol Bordello MOETEN ze boeken
Die Reading/Leeds poster is fake en Reading/Leeds hebben altijd andere line up dan V Festival, wat op V festival staat zal niet op Reading/Leeds spelen (soms op wat kleine bands na).quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:55 schreef indiaantje89 het volgende:
die hebben toch dezelfde line up altijd ?
Als Lady Gaga op Lowlands komt ga ik er echt wel kijkenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:43 schreef Junkie het volgende:
Als Lady Gaga maar wegblijft.![]()
Foo Fighters mogen altijd even langskomen![]()
Maar verwacht het niet omdat ze al op Pinkpop stonden vorig jaar.
Incubus!![]()
Denken jullie dat ze Red Hot Chili Peppers of Pearl Jam kunnen regelen?
Zullen we dan metteen Ke$ha boeken?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als Lady Gaga op Lowlands komt ga ik er echt wel kijken. Ben wel benieuwd wat ze nou van zo'n show maakt
Gaga stond een paar jaar terug op Werchter, toen ze net was doorgebroken.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als Lady Gaga op Lowlands komt ga ik er echt wel kijken. Ben wel benieuwd wat ze nou van zo'n show maakt
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Gaga stond een paar jaar terug op Werchter, toen ze net was doorgebroken.
Was absoluut briljant.
Als het alternatief de zoveelste 'sing-a-songwriter' zoals dat hier zo mooi werd genoemd is zou ik er misschien nog heen gaan ookquote:Op zondag 19 februari 2012 15:50 schreef Junkie het volgende:
[..]
Zullen we dan metteen Ke$ha boeken?![]()
[ afbeelding ]
Doen ze toch al. Door de extra kaarten die de afgelopen jaren nog in de verkoop gingen was het eigenlijk pas in juli of augustus echt uitverkochtquote:Op maandag 20 februari 2012 12:41 schreef WeezerButler het volgende:
Vreemd dat er dan in media staat --> LL binnen 2 uur uitverkocht. Zo creer je je eigen hype.
Tot nu toe ben ik totaal niet onder de indruk van de line-up van Sziget, hoop dat Lowlands van wat daar nu staat niet al te veel over laat komen. Ik denk het ook niet eigenlijk, van deze namen lijkt Two Door Cinema Club de enige echte optie (en ook de enige naam waar ik nog wel wat mee zou kunnenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:25 schreef leonie-89 het volgende:
Korn, dEUS, LMFAO, Beatsteaks, Two Door Cinema Club en Caro Emerald op Sziget. Misschien mogelijk ook op Lowlands?
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:33 schreef indiaantje89 het volgende:
LMFAO zou ik misschien toch wel checken als ze langs komenhet is wel erg plat, maar denk wel dat ze een feestje kunnen bouwen!
ik hoop het niet...quote:Op maandag 20 februari 2012 15:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Zou het misschien een optie staan dat Korn naar Lowlands komt en dan samen een act doet met Skrillex. Die had toch laatst het hele album van Korn geproduceerd? 2 vliegen in 1 klap dan denk ik zo. En dan is de Skrillex act afwijkend dan vorig jaar?
Ehhm..dit moet je toch echt even uitleggen? Hoe je dat voor je ziet..quote:Op maandag 20 februari 2012 15:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Zou het misschien een optie staan dat Korn naar Lowlands komt en dan samen een act doet met Skrillex. Die had toch laatst het hele album van Korn geproduceerd? 2 vliegen in 1 klap dan denk ik zo. En dan is de Skrillex act afwijkend dan vorig jaar?
Nou, best wel. Totaal niet uitvoerbaar.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Korn guys spelen/zingen
Skrillex drukt op play
Weet dat ze het Korn album geproduceerd is door Skrillex, dus misschien dat ze dan samen een liveact van maken. Zou toch niet zo heel raar zijn toch ?
Skrillex is al op eigen naam bevestigd, dus ik denk niet dat zijn act ineens een act samen met KoRn wordt. Als ze op dezelfde dag worden geboekt, zouden ze misschien even bij elkaar het podium op kunnen lopen ja...quote:Op maandag 20 februari 2012 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Korn guys spelen/zingen
Skrillex drukt op play
Weet dat ze het Korn album geproduceerd is door Skrillex, dus misschien dat ze dan samen een liveact van maken. Zou toch niet zo heel raar zijn toch ?
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Skrillex: WopwopWooooopwop
Fieldy: Klapperdeklapklapklap
Skrillex: Whooaaawobwobwob
Jonathan: HMMMNGGGRRRRRIKMOETPOEEEPENNNN
Naja, misschien..
Elbow vorig jaar;)quote:Op maandag 20 februari 2012 15:40 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Skrillex is al op eigen naam bevestigd, dus ik denk niet dat zijn act ineens een act samen met KoRn wordt. Als ze op dezelfde dag worden geboekt, zouden ze misschien even bij elkaar het podium op kunnen lopen ja...
Maar ik verwacht (en hoop) dat Lowlands KoRn lekker links laat liggen.
Waar het nog weinig over is gegaan: Mumford & Sons. In 2010 toch echt doorgebroken op Lowlands en een nieuw album waarmee ze, dacht ik, de hele zomer gaan touren. Maar... ze staan al op Pinkpop. Iemand voorbeelden van semi-headliners die in 1 jaar zowel Pinkpop als Lowlands hebben gedaan?
2 jaar achter elkaar doen ze idd niet vaak, maar soms groeit een act behoorlijk in populariteit in een jaar. Skrillex is zo'n act. Ben Howard, Will and the People, Dry The River als dat debuut in Maart gaat doen wat ik denk dat het gaat doen, zijn ook dat soort namen. Paul Kalkbrenner, Aphex Twin, the Offspring en dEUS zouden me iig een stuk meer verbazenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Sorry voor mijn waanideeën![]()
Dacht dat het best mogelijk zou zijn. Niet dat het persé voor mij hoeft, maar aangezien Lowlands vaak innovatief probeert te zijn dacht ik aan zoiets. Aangezien een vrij grote act (toch een bravo headliner) 2 jaar achter elkaar boeken.
toch niet. PP was een jaar later, zoals gebruikelijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij The Prodigy ook een tijdje geleden.
quote:
M&S was al door gebroken voorlowlands... daarom stonden ze in de alpha.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:40 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Skrillex is al op eigen naam bevestigd, dus ik denk niet dat zijn act ineens een act samen met KoRn wordt. Als ze op dezelfde dag worden geboekt, zouden ze misschien even bij elkaar het podium op kunnen lopen ja...
Maar ik verwacht (en hoop) dat Lowlands KoRn lekker links laat liggen.
Waar het nog weinig over is gegaan: Mumford & Sons. In 2010 toch echt doorgebroken op Lowlands en een nieuw album waarmee ze, dacht ik, de hele zomer gaan touren. Maar... ze staan al op Pinkpop. Iemand voorbeelden van semi-headliners die in 1 jaar zowel Pinkpop als Lowlands hebben gedaan?
Maar nog wel in de middag. Het is maar wat je doorgebroken noemt, ik denk dat ze sindsdien (niet per se in zn geheel door Lowlands, maar wel in die periode) doorgebroken zijn naar de status van (semi-)headliner voor een festival.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:55 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[..]
M&S was al door gebroken voorlowlands... daarom stonden ze in de alpha.
Klopt, maar die populariteit is dan dus rond die tijd zo hard gegroeidquote:Op maandag 20 februari 2012 16:05 schreef stbabylon het volgende:
Vooral het feit dat zowel de organisatie, als M&S, als het publiek hoogst verbaasd waren over hoe druk het was EN dat vrijwel iedereen vrijwel elk nummer van begin konden meezingen, zegt genoeg denk ik.
Ze waren VEEL populairder dan gedacht.
Skrillex was vorig jaar geen bravo-headliner he.Stond in het nacht programma. Scheelt behoorlijk wat er dan tegenover staat in andere tenten.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:47 schreef ohnikua het volgende:
[..]
2 jaar achter elkaar doen ze idd niet vaak, maar soms groeit een act behoorlijk in populariteit in een jaar. Skrillex is zo'n act. Ben Howard, Will and the People, Dry The River als dat debuut in Maart gaat doen wat ik denk dat het gaat doen, zijn ook dat soort namen. Paul Kalkbrenner, Aphex Twin, the Offspring en dEUS zouden me iig een stuk meer verbazen
Ja, precies, dat is ook mijn punt. Dat ze terugkomen voor een prominentere plek in het programma.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:13 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Skrillex was vorig jaar geen bravo-headliner he.Stond in het nacht programma. Scheelt behoorlijk wat er dan tegenover staat in andere tenten.
Sorry verkeerd gequote, was voor indiaantje bedoeld.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:14 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Ja, precies, dat is ook mijn punt. Dat ze terugkomen voor een prominentere plek in het programma.
Komt voornamelijk door de nieuwe lichtshow denk ik, dat het dan toch iets anders is.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:13 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Skrillex was vorig jaar geen bravo-headliner he.Stond in het nacht programma. Scheelt behoorlijk wat er dan tegenover staat in andere tenten.
Wat dacht je van Selah Sue? Dat was volgens mij 3x achter elkaar. LIma, Lima, Alpha geloof ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:47 schreef ohnikua het volgende:
[..]
2 jaar achter elkaar doen ze idd niet vaak, maar soms groeit een act behoorlijk in populariteit in een jaar. Skrillex is zo'n act. Ben Howard, Will and the People, Dry The River als dat debuut in Maart gaat doen wat ik denk dat het gaat doen, zijn ook dat soort namen. Paul Kalkbrenner, Aphex Twin, the Offspring en dEUS zouden me iig een stuk meer verbazen
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat dacht je van Selah Sue? Dat was volgens mij 3x achter elkaar. Lima, India, Alpha geloof ik.
Maar nu ze in de Alpha stond vond ik hara echt wegvallen op dat grote podium.
De enige act waar ik vorig jaar voor ben wegelopen, kon me echt niet boeien.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:37 schreef portie het volgende:
[..]In de India was ze best wel oké. Maar iemand die je bijna elk weekend kan zien hoort niet 3x op lowlands thuis.
wij ook, slechte performance, dood publiek. we zijn na vier nummers iets anders gaan doenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De enige act waar ik vorig jaar voor ben wegelopen, kon me echt niet boeien.
Is naar mijn mening ook totaal geen festivalartiest. Ze heeft ook een keer op 5-5 gestaan, begon met veld vol, eindigde met veld half leeg.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat dacht je van Selah Sue? Dat was volgens mij 3x achter elkaar. LIma, Lima, Alpha geloof ik.
Maar nu ze in de Alpha stond vond ik hara echt wegvallen op dat grote podium.
die had ik vorig jaar al verwacht.quote:
Dit is toch een ander geval, niemand weet dat The Subways nog bestaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:42 schreef ranja het volgende:
[..]
die had ik vorig jaar al verwacht.
maar aangezien hun album zo'n beetje genegeerd is kan nu ook nog prima, maakt de media er gewoon een 2012 album van![]()
net als dat Fantasies van Metric hun debuutalbum werd genoemd, weet het grote publiek veel...
De vrijdagnacht stond de Bravo toch in het teken van Drum & Bass en later Dubstep?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Minderen? Drum n Bass was vorig jaar al ver te zoeken...
Ze heeft nog niet bepaald de status van Kees bereikt bij het Lowlandspubliek nee, laat staan van de Wortelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:33 schreef WeezerButler het volgende:
Selah Sue heeft er nu 3 jaar op rij gestaan 2009/2010/2011. Lijkt me een goed plan dat ze dit jaar thuis mag blijven...
Och, ze mag van mij ook wel het huis uit hoor, ze mag zelfs naar Biddinghuizen, zolang ze maar niet het podium op gaatquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:33 schreef WeezerButler het volgende:
Selah Sue heeft er nu 3 jaar op rij gestaan 2009/2010/2011. Lijkt me een goed plan dat ze dit jaar thuis mag blijven...
Keesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:35 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet bepaald de status van Kees bereikt bij het Lowlandspubliek nee, laat staan van de Wortel
True. Maar kan dat dan niet in Lake Lowlands of zo...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:46 schreef WeezerButler het volgende:
Ik ben juist blij dat Kees er is. Als Mallotenmagnet lost hij veel ellende op
Het eerste album vind ik verreweg de beste, maar die van vorig jaar staan ook wel weer een paar erg goede op. In Duitsland zijn ze wel populair, laatst een Rockpalast opgenomen van ze. Volle tent. Ze zongen zelfs een stuk in het Duits (Wir brauchen kein Geld um zu feiern)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:50 schreef ohnikua het volgende:
Van The Subways vind ik nou juist hun debuut nog wel een heel aardige plaat, stuk of 6 echt sterke nummers. Daarna leek de originaliteit al op te zijn. Op Sziget 2009 lukte het ze nog wel heel behoorlijk om vroeg op de dag de Main Stage het publiek mee te krijgen en een aardige show neer te zetten, van mij mogen ze wel komen dus.
Dan zal ik het nieuwe album maar eens gaan luisterenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Het eerste album vind ik verreweg de beste, maar die van vorig jaar staan ook wel weer een paar erg goede op. In Duitsland zijn ze wel populair, laatst een Rockpalast opgenomen van ze. Volle tent. Ze zongen zelfs een stuk in het Duits (Wir brauchen kein Geld um zu feiern)
Ik denk Grolsch halverwege de dag ofzo?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ken ze eigenlijk niet, hoe groot zijn ze?
Formaatje Alpha, Grolsch, India ?
India. Grolsch eventueel op een rustig moment (zaterdagmiddag 4 uur ofzo) maar dat zal niet vollopen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ken ze eigenlijk niet, hoe groot zijn ze?
Formaatje Alpha, Grolsch, India ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |