Flipsje tochquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik moet morgen een stelling hebben voor een onderzoeksopdracht, maar ja maar ja ik ben daar slecht in dus nu al 2 weken bezig met het formuleren van een stellingEr zijn er al 3 afgekeurd.
quote:
Trippende Johnnyquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef JanPiraat het volgende:
Prachtige UI jadaar sluit ik me bij aan
Nee ergerquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Flipsje tochProbeer je nu inspiratie op FOK! op te doen?
[..]
[..]
Trippende Johnny
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een nieuw dieptepunt in je leven
Hallo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die hele meet gaat niet komen.
Moment dat je denkt dat het niet erger kan hequote:Op woensdag 15 februari 2012 21:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een nieuw dieptepunt in je leven
Ergens wel ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed de 'Story' erbij pakken
nou tssssk als je niet eens wilt organiseren heb ik er geen zin in hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
Willen jullie nou een meet of niet? En /care dat er 'niet over gepraat mag worden', als jullie alleen maar zeggen dat het toch niet doorgaat, heb ik eerlijk gezegd ook weinig zin om iets te organiseren.
...quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nou tssssk als je niet eens wilt organiseren heb ik er geen zin in hoor
Het lijkt me wel tof maar ik weet niet of ik uiteindelijk zou gaan omdat sociale autisme.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
Willen jullie nou een meet of niet? En /care dat er 'niet over gepraat mag worden', als jullie alleen maar zeggen dat het toch niet doorgaat, heb ik eerlijk gezegd ook weinig zin om iets te organiseren.
Dat is in ieder geval iets anders dan de ene keer enigszins enthousiast doen en daarna zeggen dat het toch niet doorgaat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het lijkt me wel tof maar ik weet niet of ik uiteindelijk zou gaan omdat sociale autisme.
Ik voel me aangesproken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval iets anders dan de ene keer enigszins enthousiast doen en daarna zeggen dat het toch niet doorgaat.
Jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nou tssssk als je niet eens wilt organiseren heb ik er geen zin in hoor
Je weet zelf of je je aangesproken zou moeten voelen of niet, ben ik bang, Klinks. Maar ik zeg dit niet tegen iemand persoonlijk.quote:
Ik troll maar wat joh.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je weet zelf of je je aangesproken zou moeten voelen of niet, ben ik bang, Klinks. Maar ik zeg dit niet tegen iemand persoonlijk.
Hoe maakt u het.quote:
Nu voel ik me aangesprokenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je weet zelf of je je aangesproken zou moeten voelen of niet, ben ik bang, Klinks. Maar ik zeg dit niet tegen iemand persoonlijk.
Nja, zou er een meet komen zal ik mezelf waarschijnlijk wel dwingen om te komen om uiteindelijk een leuke tijd te hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval iets anders dan de ene keer enigszins enthousiast doen en daarna zeggen dat het toch niet doorgaat.
Lijkt me ook gezellig maar dan wil Henkie weer komen en dan gaat het misquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:39 schreef Omdatappel het volgende:
Mij lijkt het serieus leuk, overigens.
Niet meteen weer discussies beginnen over wie wel en wie niet, gaarne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |