srry gquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:39 schreef Beach het volgende:
Kom op zeg doe niet zo kinderachtig we zeggen allebei een keer 'g' en dat is het.
+ honderd keer dat brabbeltaaltjequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:39 schreef Beach het volgende:
Kom op zeg doe niet zo kinderachtig we zeggen allebei een keer 'g' en dat is het.
Jij weet waarschijnlijk beter dan ik wat het betekentquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
+ honderd keer dat brabbeltaaltje
rustigquote:
Ik ga hier niet eens over discussiėrenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:39 schreef Beach het volgende:
Want?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij weet waarschijnlijk beter dan ik wat het betekent
Jij bent Marokkaans tochquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Want?Tevens heb ik het niet gelezen.
Kan gebeurenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:54 schreef Beach het volgende:
dat was sarcasme, verder vind ik je wel aardig
Even vraagje, niet om je buiten sluiten of weg te jagen of misschien ook wel, maar wie ben je, wat doe je hier en wat is je relatie met KB?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:56 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf geeft Klinkertje een knuffel
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:56 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf geeft Klinkertje een knuffel
Hij was van BeF!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Even vraagje, niet om je buiten sluiten of weg te jagen of misschien ook wel, maar wie ben je, wat doe je hier en wat is je relatie met KB?
Dan hossel ik voor die tijd wel je adresquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:01 schreef HappyBob het volgende:
Zelfs vandaag geen tastbare Valentijnskaarten gekregenIk wacht wel weer op volgend jaar.
Zie DM.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hossel ik voor die tijd wel je adres
Wel subtiel doen he, anders heb ik door dat jij het bent.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hossel ik voor die tijd wel je adres
Spannend wordt het dan wel of ik op tijd die van jou weet en jij dat van mijquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wel subtiel doen he, anders heb ik door dat jij het bent.
Dan ga ik kijken of ik jouw adres nog weet
Edit: Woon je in dat hoekhuis? Weet je huisnummer namelijk niet meer zeker.
Ik weet de straat nog welquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spannend wordt het dan wel of ik op tijd die van jou weet en jij dat van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |